ervatsalo kirjoitti:Niin, puhunko minä muka ikinä, missään, koskaan paskaa? Eli seison kuin sanojeni takana!
Täältä tähän
Ja tuonhan voin vahvistaa, että ervatsalo seisoo sanojensa takana. Häntä vain ei tahdo nähdä sieltä...
Että silleen...
ervatsalo kirjoitti:Niin, puhunko minä muka ikinä, missään, koskaan paskaa? Eli seison kuin sanojeni takana!
Täältä tähän
wilco kirjoitti:Ja tuonhan voin vahvistaa, että ervatsalo seisoo sanojensa takana. Häntä vain ei tahdo nähdä sieltä...
Että silleen...
JiVe kirjoitti:varo halpoja kopioita
http://keskustelu.jatkoaika.com/member.php?userid=15268
hetken jo luulin joutuneen salasanavarkauden uhriksi kun ifk-palstaa luin.
No ok, tiedä halvasta kopiosta, mutta onpas sattunut.
vilperi kirjoitti:Mua vituttaa nämä iänikuiset pop up- mainokset, jotka tuohon ruutuun aina tahtomatta ilmestyy, voi helvetti. Tietäiskö kukaan millä niistä pääsisi eroon, vai pääseekö millään?
Jude kirjoitti:Hankipa esimerkiksi selaimeksi Firefox tai lataa koneeseesi Googlen hakukone, jossa on pop-up killer.
Itseäni vituttaa tämä väsymys, joka on jatkunut ties kuinka kauan.
Kovastipa se sinun naapurisi itkee. Taitaa olla tunneihmisiä.siesta kirjoitti:Vituttaa kun naapuri aloitti poraamisen yhdeksän aikaan aamulla eikä antanut meikäläisen nukkua.
Thoke kirjoitti:Vituttaa, olen ihan saatananmoisessa kurkku- ja räkätaudissa. Räkää saatana pukkaa nenästä koko ajan enemmän ja enemmän ja kurkustakin pukkaa koko ajan limaa kurkun ollessa samalla niin vitun kipeä. EI vittu! No, pitää yrittää kestää tämä yskityksen lomassa, vaikeaa se kyllä on..
Mielikuvitushahmo kirjoitti:Monetta päivää jatkuva alaselän kipu vituttaa...
Olkku kirjoitti:Ei ole sitten leikinasia. Hop, lääkärin puheille. Alaselässä ei välttämättä vihottele hermot/lihakset, sinne säteilee myös sisäelimien sairaudet.