Vitutusketju

• 10 699 058
  • 56 253

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
ervatsalo kirjoitti:
Niin, puhunko minä muka ikinä, missään, koskaan paskaa? Eli seison kuin sanojeni takana!

Täältä tähän

Ja tuonhan voin vahvistaa, että ervatsalo seisoo sanojensa takana. Häntä vain ei tahdo nähdä sieltä...

Että silleen...

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tuulilasinpyyhkijän moottori autosta sökönä. Perkele soikoon kun vituttaa. Luulin että vain sulake meni, mutta toinen (ja vielä kuskinpuoleinen) ei pelitä. Tarttee rempata, on pikkuisen liian tarpeellinen osa odottaa...

Ja lisäksi vielä työpaikka tai oikeammin erään henkilön käytös siellä vituttaa...

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
wilco kirjoitti:
Ja tuonhan voin vahvistaa, että ervatsalo seisoo sanojensa takana. Häntä vain ei tahdo nähdä sieltä...

Että silleen...

No, eihän sellaisen paskakasan takaa mitään voi nähdäkään.

Oma oloni on juuri nyt kaukana vitutuksesta, joten painumpa vittuun täältä.

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa työnteko. 12h täynnä ja ainakin neljäksi tunniksi tekemistä, että kaikki valmista huomenna klo 9.00. Ja viinaakaan ei voi juoda. Tana.

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Vituttaa ku on huomenna jokku fysiikan kokeet! Ja vieläpä asioista joita käytiin jotain kuukausi sitten! Eipä hirveesti oo mitää jääny niistä opetuksista mieleen ku on täs kolmen viikon joululomalla sen verran kuitenki tullu nollattua..

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Vitun räkätauti

Vituttaa, olen ihan saatananmoisessa kurkku- ja räkätaudissa. Räkää saatana pukkaa nenästä koko ajan enemmän ja enemmän ja kurkustakin pukkaa koko ajan limaa kurkun ollessa samalla niin vitun kipeä. EI vittu! No, pitää yrittää kestää tämä yskityksen lomassa, vaikeaa se kyllä on..

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
JiVe kirjoitti:
varo halpoja kopioita
http://keskustelu.jatkoaika.com/member.php?userid=15268

hetken jo luulin joutuneen salasanavarkauden uhriksi kun ifk-palstaa luin.
No ok, tiedä halvasta kopiosta, mutta onpas sattunut.

Pyydä moderaattorisetiä "suojaamaan" nimeäsi, niin että tulokkaan nimimerkki muuttuu. Näinhän Ren Höekille kävi ja Ren Hoek joutui sittemmin vaihtamaan nickiään.

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Voihan kele... Taas yksi tiimipäälliköistä piti hirveän "messun" gracelle kuinka hänen tiimiläisiään kampitetaan työpaikalla. Meuhtoamisen jälkeen totesi, että asiahan ei periaatteessa gracelle kuulu, mutta jos hoitaisi näitä "ei-minulle-kuuluvia" asioita nyt kumminkin. Same sh!t every day...

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Miksi joka vitun imbesillin pitää häiritä mua näillä jutuillaan. Mitä mieltä olen hahmosta idolsissa, robinsonissa, big brotherissa jne. Eikö se kerta helvetti riitä, että sanon että ei kiinnosta. Kiitän myös jokaisesta turhasta klipistä minkä olette lähettäneet. Ja te olette ystäviäni. Jättäkää siis väliin helvetti soikoon.

Cougar.

peikko#13

Jäsen
Voi vitutusten tsettavitutus! Tänään oli uusintatentti ja voi vittu kun ensimmäisellä silmäyksellä jo huomasi, että siitä ei vittu tule yhtään mitään vaikka olisi kovasti pitänyt. Ei yhtään niitä tärppejä joihin olin panostanut vaan joitakin vitun määrittelytehtäviä, pitäkäkää trapetsinne saatana. Pitää sitten keksiä keväälle jotakin muuta kun tuo vitun peruskurssi on kynnysehto seuraavalle kurssille. Jee, onhan tässä jo kuusi opintopistettä kasassa kun tässä vaiheessa pitäisi olla reilut 20, eiköhän kohta se KELAkin jotain mulkuta opintojen etenemisestä. Vittu.

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Kun elämä alkaa potkimaan päähän, niin se ei lopeta kesken. Wanha totuus. En silti vielä lopeta tai luovuta vielä, mutta rajoilla on. Vitutus on äärirajoilla terveyden ohella.

Cougar.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mua vituttaa nämä iänikuiset pop up- mainokset, jotka tuohon ruutuun aina tahtomatta ilmestyy, voi helvetti. Tietäiskö kukaan millä niistä pääsisi eroon, vai pääseekö millään?

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Vituttaa kun naapuri aloitti poraamisen yhdeksän aikaan aamulla eikä antanut meikäläisen nukkua.

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
vilperi kirjoitti:
Mua vituttaa nämä iänikuiset pop up- mainokset, jotka tuohon ruutuun aina tahtomatta ilmestyy, voi helvetti. Tietäiskö kukaan millä niistä pääsisi eroon, vai pääseekö millään?

Hankipa esimerkiksi selaimeksi Firefox tai lataa koneeseesi Googlen hakukone, jossa on pop-up killer.

Itseäni vituttaa tämä väsymys, joka on jatkunut ties kuinka kauan.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jude kirjoitti:
Hankipa esimerkiksi selaimeksi Firefox tai lataa koneeseesi Googlen hakukone, jossa on pop-up killer.

Itseäni vituttaa tämä väsymys, joka on jatkunut ties kuinka kauan.

Kiitos neuvostasi.

Onhan mulla tässä koneella ollut tuo Googlen hakukone jo jonkun aikaa, mutta en ole kyllä tiennyt että siinä on tuollainen toiminta ollut. Nyt kuin tutkin tarkemmin niin huomasin tuon, toivottavasti auttaa.

Kiitos vielä kerran.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
siesta kirjoitti:
Vituttaa kun naapuri aloitti poraamisen yhdeksän aikaan aamulla eikä antanut meikäläisen nukkua.
Kovastipa se sinun naapurisi itkee. Taitaa olla tunneihmisiä.

Itseäni ei nyt juuri vituta kuin rahan puute.

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Thoke kirjoitti:
Vituttaa, olen ihan saatananmoisessa kurkku- ja räkätaudissa. Räkää saatana pukkaa nenästä koko ajan enemmän ja enemmän ja kurkustakin pukkaa koko ajan limaa kurkun ollessa samalla niin vitun kipeä. EI vittu! No, pitää yrittää kestää tämä yskityksen lomassa, vaikeaa se kyllä on..

Sama. Kohta joku sanoo, "sitä on liikkeellä"..

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Vituttaa.

- Päin vittua menneet tentit. Tänään taas yksi lisää.

- Väsymys ja unirytmi. Päivästä toiseen aamukahdeksalta nukkumaan ja neljältä päivällä ylös.

- Koulun jatkuminen. Ei kiinnostais kiviäkään aloittaa tuota rumbaa. Ei jaksais.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Monetta päivää jatkuva alaselän kipu vituttaa...

Ei ole sitten leikinasia. Hop, lääkärin puheille. Alaselässä ei välttämättä vihottele hermot/lihakset, sinne säteilee myös sisäelimien sairaudet. Mua vituttaa, jos et usko ja mene lekurin pakeille.

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olkku kirjoitti:
Ei ole sitten leikinasia. Hop, lääkärin puheille. Alaselässä ei välttämättä vihottele hermot/lihakset, sinne säteilee myös sisäelimien sairaudet.

Juuri näin. Munuaiset/maksa saattaa aiheuttaa tuollaisia oireita hermojen/lihasten lisäksi.

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Ei saatana sentään. Ihan kuin muutenkin iskis ihan perkeleesti istua perjantai-iltana töissä niin sitten kone yhtäkkiä ilmoittaa jotain helvatan memoryerroria ja viimeisen tunnin aikana tehdyt muutokset hävisivät taivaan tuuliin. Argh!!!!
No ei auta kun yrittää miettiä että mitähän kaikkea tulikaan tehtyä ja aloittaa homma 'alusta'.

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voihan vittu! Tajusin vasta urkkaruudusta, että Niemisen peli tulee yöllä suorana. Ja en tietenkään ollut ostanut olutta jemmaan. Paska! Nyt on vain 4 bischofshofenia kaapissa, eikä niillä totisesti vielä kuuhun mennä.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vittu ,että vituttaa tällä hetkellä.En edes viitsi kertoa mikä vituttaa ,mutta äskeinen keskustelu nosti v-käyrän niin viininpunaiselle ,että savu nousee korvista.Taidanpa jättää oluen juonnin tähän ja painella unten maille...Tack och adjö på fredagen 13. En Riktig olyckans dag....

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy