Routainen Sydän kirjoitti:Nämä pelit pitäisi juuri ratkaista pelaamalla, jotta paremmuus ja parempikuntoisuus löydetään oikeilla keinoin.
Kiitos vinkistä! Oli pakko käydä lukemassa se JYPin tappiomatsin ketju ja olihan mielenkiintoista. Kuten totesit, huvia.Suomi-Salama kirjoitti:Juntit taas asialla. Luin huvikseni erästä otteluketjua, muttei olisi pitänyt. Taantuvan teollisuuskaupungin syrjäytyneillä ADHD-oireyhtymän kavereilla ei ole taaskaan kasetti kestänyt hallissaan häviön tullen.
Bloogi kirjoitti:Hienoa meni canal+ kiinni tänään kun en ollut maksanut laskua. Ihmettelen vain että minulla oli yhdessä vaiheessa 2 kuukauden canal laskut rästissä niin ei sillon laittanu kiinni ,mutta nyt on 6 päivää myöhässä ja laittavat kiinni ja kun laskun makso niin sanoivat että 2-3 päivää menee ennenku toimii taas vittu!. Hauskinta tässä on se että olisin päässyt ilmaiseksi katsomaan Jokerit-Hifk ottelua ,mutta kun olen hieman sairastellut niin ajattelin että jään mielummin kotiin ja tässä sitä vittu ollaan!.
Hartza kirjoitti:Kuulostaa ihmeelliseltä. Itse en ollut epähuomiossa maksanut joulukuun Canal-maksua. Lähettivät tammikuun laskun ohessa joulukuun laskun uudelleen. Kehottivat maksamaan sen, jotta välttyisin 5 euron maksumuistutukselta ja kanavan sulkemiselta. Miten voi olla näin erilainen käytäntö sinun ja minun kohdalla? Vaikuttaisikohan kenties aikaisempi maksukäyttäytyminen asiaan?
Gellner kirjoitti:Tai sitten teillä on eri palveluntarjoaja. Canalin lähetys HTV:n verkossa katkesi tänään kyllä jossain vaiheessa, mutta kuva palautui boksia buuttaamalla. Eli ehkä Eli oletko Bloogi varma ettei kyse ollut vain teknisestä ongelmasta?
Bandana kirjoitti:phpBB : Critical Error
Error creating new session
DEBUG MODE
SQL Error : 1062 Duplicate entry '-1' for key 2
INSERT INTO phpbb_sessions (session_id, session_user_id, session_start, session_time, session_ip, session_page, session_logged_in, session_admin) VALUES ('c3d64225c9a2906ff99e802a39d0150d', -1, 1136929948, 1136929948, '50badf1f', 0, 0, 0)
Line : 169
File : /opt/www/home.suomifutis.net/phpBB2/includes/sessions.php
#=@(#%"=!!!! Kolmatta päivää jo, perkele!
Hartza kirjoitti:Itse en ollut epähuomiossa maksanut joulukuun Canal-maksua.
Ohmi kirjoitti:Käyttäkää suoraveloitusta...
Tai minulle tutumpi muoto:Uleåborgir kirjoitti:WYSIWYDG: What you see is what you don't get