Vitutusketju

  • 10 582 904
  • 56 150

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tuli sitten vittu pelattu 40 euroa 2egen panoksella paffin "jokeri" pokerissa. No antohan se peräti kolmoset kerran ja kolmesti KK tai AA, joilla pääsi kokeilemaan tuplausta kerran Q:ta ja kaksi kertaa A:ta vastaan.

No tuo ei oikeesti edes vituta hirvesti.

Se vituttaa, että muija meinaa tehdä abortin. Tuntuu ekaa kertaa koko suhteen aikana siltä, että tämä oli tässä.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi saatanan vittu, taas. Esimiehen kusipäinen toiminta jaksaa vituttaa, edelleen.

Olenkin ollut vasta reilut kaksi vuotta määräaikaisena sijaisena kyseisen työpaikkani toimipisteessä, joka sijaitsee noin kolmen kilometrin päässä kotoani. Kuljen pyörällä, koska en omista autoa. No, mukava esimies tarjoilee porkkanaa. Minut vakinaistettaisiin, jos menisin opettelemaan joitain hommia samaisen laitoksen toiseen toimipaikkaan, joka sijaitsee noin 15 kilometrin päässä kotoani. Edellisellä kerralla, kun asiasta oli puhe, niin olisi pitänyt mennä tuonne maaseudulle 30 kilometrin päähän. Nyt ollaan ihanasti tultu jo näin paljon asiassa vastaan. Ja henkilö, jonka tilalle minut palkattaisiin, ei omista edes ajokorttia, joten hän ei kyllä ole ikinä missään muissa toimipisteissä töissä ollut. No, kyllähän nuo tietävät, etten minä sitä autoa ole ostamassa, joten hyvä on tarjoilla tällaista porkkanaa. Ja kyllä, bussilla pääsisin kulkemaan, eikä se lisäisi työpäivän pituutta kuin noin kaksi tuntia. Hyvä.

Eniten silti vituttaa, ettei se väsynyt hiirulainen saa edes itse näistä asioista minulle puhuttua. Laittaa asialle ihmisiä, jotka "tuntevat minut paremmin". Ihme silti, että minua edes vakinaiseksi on ottamassa, koska onnistuin sata kertaa suututtamaan sen rasittavan mummon, joka tuolla yritti työntekoa harjoitella. Palkkaisi sen, näkisi sitten mitä menettää. Idiootti.

Lisäksi olen taas onnistunut järjestämään itseni todella typerään tilanteeseen miesasioitten suhteen. Mutta se nyt ei ole mikään uusi juttu minulle, pitäisi ehkä rauhoittua joskus.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
metsänpeikko kirjoitti:
Olenkin ollut vasta reilut kaksi vuotta määräaikaisena sijaisena kyseisen työpaikkani toimipisteessä.
Jos ymmärrän asian oikein, niin pitkään ei lain mukaan voi tehdä määräaikaista työtä (siis työnantaja ei voi noin noin pitkään jatkaa "määräaikaisuutta"). Saattaa olla että olet jo nyt vakituinen työntekijä lain mukaan, kannattaa tarkistaa...
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
fastasashark kirjoitti:
Jos ymmärrän asian oikein, niin pitkään ei lain mukaan voi tehdä määräaikaista työtä (siis työnantaja ei voi noin noin pitkään jatkaa "määräaikaisuutta"). Saattaa olla että olet jo nyt vakituinen työntekijä lain mukaan, kannattaa tarkistaa...
Eipä vituta mikään, mutta onpa sulla loistava signature.
No ehkä se, että ei ole talvilomaa enää kuin 5 päivää...
 

Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Just nyt olis ollut käyttöä pidemmällekin joululomalle, mutta minkäs teet. Positiivista kuitenkin, ettei tänne tarvitse tällä kertaa kirjoittaa suosikkijoukkueen tappion vuoksi.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
fastasashark kirjoitti:
Jos ymmärrän asian oikein, niin pitkään ei lain mukaan voi tehdä määräaikaista työtä (siis työnantaja ei voi noin noin pitkään jatkaa "määräaikaisuutta").

Kyllähän tämä määräaikaisuus on katkennut moneen kertaan. Välillä on ollut yhden päivän ja välillä useamman kuukauden sopimuksia, miten on milloinkin tarvittu.

Ja vakituisesta paikasta on ollut puhetta noin vuoden verran.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Koht synttärit. Ihan kohta. Vituttaa. Vanha ja kulunut olen. Kuolen varmaan pian. Lapsenlapsetkin hankkimatta prkl!
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pätkätyöt ja määräaikaisuus ovat nykypäivänä trendejä, joiden työsopimusehdoista työnantaja etsii porsaanreikiä pitkittääkseen työsuhdetta niin, ettei työntekijää tarvitsisi vakinaistaa.

Milloin käytetään pihalla, poltetaan lomia tai puhutaan muuten tuubaa.

Tämä on käynyt hyvin ilmi eräässä oululaisessa suurtehtaassa, jossa meikäläinenkin tahkoaa. En tosin määräaikaisena.

Muutama työntekijäkaverini löytyy kyseisen firman määräaikaispalveluksesta. Löytynyt jo useamman vuoden - eikä vain pari vuotta. Se, jos mikä vituttaa...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Vaikuttaa siltä, että nykyinen suhde päättyy ennen tätä viikkoa. Itteeni vituttaa kuitenkin eniten se, että en halua enkä pysty puhumaan asioista juuri nyt avovaimoni kanssa.
Sen tiedän, että hän ei ymmärrä ollenkaan tätä, mutta minun on täytyy saada ensiksi omat ajatukset järjestykseen ennen kuin rupean puhuaan hänelle. Sillä jos nyt rupeasin hänelle tätä asiaa ruotimaan, niin suhde loppuisi jo ennen tämän päivän loppua. Ja minä kun en välttämättä halua että se loppuu ollenkaan.

Ei ole mikään voittaja fiilis. Ja sitten näitä asioita saa pyöritellä päässään vielä koko yön töissä.

Ja aikaisemmin vitutusta herättänyt abortti ei tällä hetkellä enää herätä vitusta. Luonto hoiti hommansa omalla tavallaan, joka tosin ei itselleni paljon hymyä naamalle tuo.
 

Vekurinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki altavastaajat
Routainen Sydän kirjoitti:
Pätkätyöt ja määräaikaisuus ovat nykypäivänä trendejä, joiden työsopimusehdoista työnantaja etsii porsaanreikiä pitkittääkseen työsuhdetta niin, ettei työntekijää tarvitsisi vakinaistaa.

...tai sitten työnantaja käyttää määräaikaisia työsopimuksia, koska ei ole varma kyseisen työn tarjoamisen edellytysten säilymisestä. Katteettomien vakinaistamisien viljeleminen on myös haitallista, asioilla on aina kaksi puolta.

Määräaikaisia työsopimuksia kyllä käytetään irtisanomissuojan kiertämiseksi. Tässä vaiheessa kannattaa silti miettiä, kummassa on vikaa, työnantajassa vai poskettomassa irtisanomissuojassa, joka toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen liittyy. Tällaisen (irtisanomissuojan) kehityksen seurauksena on jo huomattavissa, että Suomeen on (varsinkin julkisella sektorilla) muodostunut eliitti, jota ei käytännössä voida erottaa. Työnantaja haluaa luonnollisesti jarruttaa tällaista kehitystä.

Toisin sanoen: vituttaa sosiaalivaltion jargoni.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Routainen Sydän kirjoitti:
Milloin käytetään pihalla, poltetaan lomia tai puhutaan muuten tuubaa.

Lomathan eivät määräaikaisessakaan työsuhteessa varsinaisesti pala, vaan ne kyllä maksetaan rahana. Nämä rahat fiksu duunari pistää sukanvarteen sitä tulevaisuudessa tapahtuvaa lomailua varten.

Sama hommahan on duunia vaihtaessa. Itseäni tosin vituttaa, että kesällä edellisestä duunista lähtiessäni en pistänyt rahana maksettuja lomia säästöön, vaan hassasin hillot eikä ensi kesänä ole näin ollen saumaa ottaa palkatonta lomaa nykyisestä duunista.
 

Miguel

Jäsen
Miguel kirjoitti:
Tulipa tehtyä kohtalaisen iso tilaus tähän asti hyvin palvelleesta cdon.comista...

Asiallisesti ja nopeasti ovat vastanneet ja olleet halukkaita korjaamaan virheensä, mutta lopullisen hinnan määrittämisessä tuntuu olevan jotakin aivan saatanan vaikeaa. Kun en normaalistikaan ole kovin hyvä selittämään asioita lyhyesti, olen nyt kolmisen kertaa vääntänyt asian rautalangasta ja yhä nenäni eteen tulee summia, jotka eivät laskujeni mukaan selity millään logiikalla.

Viimeisimmässä vastauksessa jo pahoiteltiin, että he olivat aluksi ymmärtäneet valitukseni väärin ja nyt viimein osasivat vähentää sen asianmukaiset kymmenen euroa hinnasta, mutta "sinulle jää maksettavaksi" -summa oli taas jotakin minun ymmärrykseni ylittävää. Tosin tuo ilmoitettu euromäärä on noin viidesosa siitä, mitä minun pitää maksaa...

Kaipa minä vain maksan sen yhteishinnan, joka firman listojen mukaan jää viivan alle, ja lähetän perään varmistussähköpostin, että olen maksanut nämä näin ja kai homma on nyt viimein hoidossa. Turhauttavalta tuntuisi lähteä varmistelemaan päivänselviä asioita, kun ne on jo kolme kertaa selitetty.

Enemmän tällä hetkellä kuitenkin vituttaa kopiosuojaus. Tietokoneella avatessa levyllä ei ole muuta toimintoja kuin joku oma media player, jolla ko. levyn saa soimaan. Sillä kuunnellessa soitto tökkii jatkuvasti, muun muassa nettisivuja edestakaisin scrollatessa. Stereot (vanhahkot) taas ilmoittavat "no disc", kun yrittää pistää soimaan.

Toisaalta omapahan on bändin asia, jos eivät halua tulla kunnolla kuunnelluksi. Eikun, ei sitä mp3-soittimenkaan saisi nykyään laillisesti ladattua.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Roskakuski mälläsi parkissa olleeseen autooni, takalamppu ihan levyinä, puskurissa ja takakontissa jälkiä. Voi helvetti, en tästä tietenkään itse maksa mitään mutta vaivaahan tämä aiheuttaa. Pitää soitella sinne tänne, pitää viedä auto sinne ja tänne. Pitää täyttää lappuja.

Niin muuten, kuulemma pitää maksaa huollon ajan autosta 6 %. Just.

Ja kun luulin että talvilomalla ei olisi tekemistä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tommy kirjoitti:
Niin muuten, kuulemma pitää maksaa huollon ajan autosta 6 %. Just.
Tuon summan saa keskeytysvakuutuksella omalta vakuutusyhtiöltä pois, jos keskari vain kaskosta löytyy.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mulkut ei tule pelaamaan salivuorolle, vittuako sellainen varataan porukalle, jos aina parempaa tekemistä. Taas sitten pelaillaan noin 6 ja veskari. Parempi kyllä näinkin, täyttä luumuiluakaan viitti kattoa. VITUN LUUMUT!
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mukava tulla reissusta kotiin ja samalla kun istuu paikallisbussissa, kuulla poikakaveriltaan, jotta hän alkaa nyt tehdä sitä yhtä harkkaa, jonka tekemiselle olisi ollut aikaa paljon aiemminkin. Ei sitten, en mä olis halunnu nähdäkään... joopajoo. *möks*
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Chip kirjoitti:
Ei sitten, en mä olis halunnu nähdäkään... joopajoo. *möks*
Miehet on ihan sikapaskoja! Ei niiden kanssa voi seukata...

...siks ite suosinkin naisia. Yleensä.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Vittu piti maksaa lasku ja eikös sitten tulekin herjaa, että viitenumero ei kelpaa.

Tiedä sitten onko ongelma osuuspankin verkkopalvelussa vaiko laskun lähettäneessä puljussa, mutta kai tässä jotain helvetin selvitystyötä pitää kuitenkin ruveta tekemään.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
puuha-pete kirjoitti:
Mulkut ei tule pelaamaan salivuorolle, vittuako sellainen varataan porukalle, jos aina parempaa tekemistä. Taas sitten pelaillaan noin 6 ja veskari. Parempi kyllä näinkin, täyttä luumuiluakaan viitti kattoa. VITUN LUUMUT!
Hurraa, meitä oli 3. Ainakin lämäriä kokeiltiin.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Joo, ehkä lähinnä pitäisi laittaa morkkisketjuun, mutta en jaksa sitä etsiä.

Viikon reissu Rukalla on vihdoin takana. Join joka päivä liikaa, tein joka päivä jotain tyhmää ja selvisin loppujen lopuksi rinteeseen kolmena päivänä. Vuoden vaihtuminen meni totaalisesti ohi. Kaiken mukavan lisäksi sekoilin hyvän kaverin ilmeisesti sittenkin nykyisen tyttöystävän kanssa. En ole siitäkään ihan varman.
Rahaa meni niin paljon että...miten voi ihminen kuluttaa sataviisikymmentäeuroa, kun on pohjiksi vetänyt jo elämänsä kännit.

Vittu ikinä en enää lähde minnekkään. Ikinä en enää juo ja ikinä en mene enää lähellekkään Rukaa, maanpäällinen helvetti, saatana.

Uskaltaakohan sitä mennä nukkumaan. Toisaalta voi olla että morkkis ja paha mieli vie unen.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
 

fani#x

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En päässy meidän huomisen korispelin rosteriin. Vituttaa kun pientä sikaa. Pidän kuitenkin pahimmat "mölyt mahassani", vaikka tekisi mieli hieman tillittää tyyliin: "Kuinka valmentaja suosii omaa poikaansa jne." Ekan kerran näin käy 12vuotisen "pelaajauran" aikanani..

Ei perse sentään..
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Olinpa sitten eilen tuolla lähettämössä johtotehtävissä. Elikkä asentelin radioverkon tukiasemia ja vetelin eetterikaapelia sekä yritin tehdä kuuluvuustestejä. Herrat viisaat kunnossapidosta oli sitten vetäny tikkaat kyprokkiin puuruuvveilla kiinni. Pudotusta ei tullut kuin vajaa metri, mutta lopputulos, että hanu ei juokse eikä luistele ehkä enää koskaan. Polvi on rikki kuin Neuvostoliitto. Ei se ollut tosin ihan priima ennestäänkään, joten postitiivisuuspuolelle menee tuo selvästi osoitettava työtapaturma noin niin kuin kustannusten kannalta.

Auto on tuolla tehtaalla 120km päässä, eikä mitään havaintoa miten/milloin saan sen pois sieltä. Ajamaankaan en tosin ihan hetkeen kykene kuin tomaatilla, jollainen onneksi perheestä löytyy.

Leikkausjono 4-6kk.

'Kyllä siitä varmaan normaalielämään ihan hyvä tulee.'

Pulssi on helppo laskea.

t. hanu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös