Vitutusketju

  • 10 587 749
  • 56 164

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Smyth#94 kirjoitti:
No, mua vituttaa ku koulu alkaa jo 9.1.06 lomaa siis jäljellä enää ihan vähän.
No mulla alkaakin vittu koulu jo 2.1.06 eli aika pieni vitutuksen aihe sulla jos saan vaan sanoa.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
InSideHockey kirjoitti:
Ja Innasen piti selostaa ManUn matsi mutta ei ainakaan mun tv:stä kuulu kuin englantia.

Taitaa olla äänessä tuossa Liverpoolin paikallisessa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Rygge kirjoitti:
Taitaa olla äänessä tuossa Liverpoolin paikallisessa.

Niin on mutta

21:40 Englannin Valioliiga: Birmingham - Manchester United

Suora lähetys. St.Andrews. Selostus Mikko Innanen.


Mutta eipä tuo haittaa, ihan yhtä mieluusti katson tämänkin matsin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kamala olo tuli tuossa pienten pelailujen jälkeen, sama fiilis kuin tuossa muutama viikko takaperin kun kunnolla tulin kipiäksi. Ei olis nyt niin väliks taas sairastaa. Vittu!
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Digiboksi

Olenko nyt jotenkin ADHD-lapsi vai mikä helvetti kun tuo Canal Digitalilta "ilmaiseksi" saatu digiboksi tuntuu niin saatanan hitaalta? Vittu sentään, jos haluaa kanavasurffailla niin ei varmaan kiinnosta odottaa sitä 5-8s, että tämä tekniikan viimeisin ihme pysyy menossa mukana. Ja jos vauhtia on liikaa ne se jämähtää sitten kyllä siihen. Se on aivan vitun varma se. Huora.

Noh, onneksi pian on joululomat vietetty ja pääsee palaamaan opiskelupaikkakunnalle. Siellä on sentään kunnon digisysteemit.

Mulla muuten alkaa pojat koulu 6.1. Eikä hetkeäkään liian aikaisin. Tai no, silloin mikään tietysti "ala" vaan silloin olisi taas tarkoitus avata tenttikirjat. Insolvenssioikeutta ja rikosprosessia, joukkue. Haetaan sitä kovuutta!
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Thoke kirjoitti:
No mulla alkaakin vittu koulu jo 2.1.06 eli aika pieni vitutuksen aihe sulla jos saan vaan sanoa.

Sama juttu ja vituttaa vitusti. Kuka helvetin valopää on keksinyt tämän?
Olikohan sitten pidempi kesäloma ja tällä otetaan tarvittavat päivät?
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Olin kattomas Jokerit-Hifk ja tulos ei vituta vaan Jokeri fanien käytös ottelun jälkeen. Keskustassa joku Jokeri fani tuli läpsimään poskelle että vituttaako sanoin ei vituta yhtään ,mutta kaveri jatkoi vaan vittuiluaan oli muuten sentin päässä etten lyöny ,mutta onneksi pidin pään kylmänä ja menin dösäl himaa :). Hyvä Jokerit nousitte jo pisteen päähä sääli pleijeri viivasta :D.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Eräs punaisen seuran kannattajana oleva naisimmeinen nyt jaksaa vituttaa. Saa käännettyä tilanteen aina niin, että minä olen syyllinen ja kertoilee kuinka minä olin ennen mukavampi ihminen. Niinpä niin.

Lisäksi ahdistaa jääkiekko. Miksi me idiootit jaksetaan seurata sitä? Tyhmä peli.
 

Smyth#94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Edmonton Oilers, (Chicago Blackhawks)
Thoke kirjoitti:
No mulla alkaakin vittu koulu jo 2.1.06

Osanottoni...
Nyt vituttaa ku meni tän illan salibandymatsi niin vituiks että ihan vituttaa. Piti olla hauskaa ja uudella mailalla oli tarkotus mättää maaleja, mut huonosti kävi. Onneks ees voitettii...
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Vituttaa kun on niin saamaton, ettei pysty kunnolla aloittamaan päättötyön vääntämistä. Tuntuu vaan niin vastenmieliseltä touhulta ettei huvita edes ajatella koko asiaa. Tähän liittyen olen kerännyt tyhmyyttäni ja laiskuuttani 13 euron myöhästymismaksut kirjastoon. Ja viimeinen työharjoittelu, pitäisi alkaa pian kyselemään jostain jos pääsisi hommiin. Ei kai muu auta kuin puhelin käteen ja keltaiset sivut auki, ei vaan millään viitsisi. Nämä asiat kun saisi tehtyä niin on meikäläisen koulut käyty, motivaatio on täysin nollassa, ollut oikeastaan jo pari vuotta.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Grainger kirjoitti:
Eräs punaisen seuran kannattajana oleva naisimmeinen nyt jaksaa vituttaa. Saa käännettyä tilanteen aina niin, että minä olen syyllinen ja kertoilee kuinka minä olin ennen mukavampi ihminen. Niinpä niin.

Lisäksi ahdistaa jääkiekko. Miksi me idiootit jaksetaan seurata sitä? Tyhmä peli.

Elähän nyt.

Mulla vituttaa (jos samasta henkilöstä puhumme) tää hänen saama pelikielto, kieltämättä em.henkilö on muutamat hyvät naurut omalla kohdallani saanut aikaan, ja muutenkin luen hänen tuotantonsa JA:n parhaimmistoon. Eli mitä seuraavan kuukauden ajan? Tää on ihan perseestä tää homma, taidan alkaa nälkälakkoon.
 
Pari viikkoa sitten eräs vanha kaveri alkoi esittää muunkinlaista kiinnostusta miuta kohtaan. Viimein sain sen jätkän ymmärtämään että haluan vaan olla kaveri. Saa nähdä ollaanko sitten enää ees miten kavereita. Kuulemma se on muuttunut oudoksi. Kun masentaa naissuhteet. Toinen kaveri kertoi. Toivoa sopii ettei ainakaan miun takia. Ja eilen toinen kaveri ilmoitti samaa. Että on tulossa hulluksi ym. Kysyin syytä ja toinen ilmoittaa että koska rakastaa minua. Hiphei ja kukahan seuraavaksi. Nyt ei tiedä mitä pirua noiden kanssa tekis. Että ees se kaveruus säilyisi. Ja tietty jos ite oon kiinnostunut jostain niin se ei sitten oo miusta. Ens kerralla jonkun mukavan tyypin tavattua pitää kai esittää että haluaa olla vaan kaveri.
 

Rocco

Jäsen
tintti83 kirjoitti:
...Pari viikkoa sitten eräs vanha kaveri alkoi esittää muunkinlaista kiinnostusta miuta kohtaan...
...Ja eilen toinen kaveri ilmoitti samaa. Että on tulossa hulluksi ym. Kysyin syytä ja toinen ilmoittaa että koska rakastaa minua...

Mitäs tuo vituttaa? Ole iloinen että olet suosittu! Sit pitäis vituttaa jos vain äiti rakastaa ja vain mummon mielestä on kaunis.

Kyllä ne kavereina pysyy. Jos ne on oikeita miehiä niin ne vetää kerran kunnon kännit ja that´s it.
 
Joo sen puolesta sitä on vähän otettu. Mutta ei haluis kavereille tuottaa pahaa mieltä. Niin ja kaiken lisäksi tuo toinen kaveri on varattu. Ja lähtee tällä viikolla kotiinsa parin tuhannen kilometrin päähän. Missä tuo tyttöystäväkin on. Ja vituttaa jos se jättää sen miun takia. On jo aikaisemmin sanonut että luultavasti se on nykyään entinen. Mutta eilen vasta sain tietää todennäköisen syyn tuolle. Mutta eiköhän se kaverina kuitenkin pysy. Ja tuo toinen kaverikin. Tosin yksi toinen kaveri on ihastunut tuohon jätkään. Ja siinä olisikin ihan hyvä pari. Etenkin kun sen naisen nykyinen jätkäkaveri on sieltä ja syvältä. Kohtelee kuulemma melko huonosti tuota kaveriani. Ei nyt enempää viitsi avautua. Mutta tekisi mieli kertoa joillekin tuosta, tosin sen jälkeen se jätkä olisi entinen. Vitun sekavaa tää kaikki joo. Mutta ehkä se on todettava ettei sitä sittenkään ole ihan seinästä repästy. Kun ei nuo tapaukset ole ensimmäisiä laatuaan. Silloin ei vaan ole tullut omantunnon tuskia kun kyseessä on ollut vähemmän tutut tyypit.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rocco kirjoitti:
Mitäs tuo vituttaa? Ole iloinen että olet suosittu! Sit pitäis vituttaa jos vain äiti rakastaa ja vain mummon mielestä on kaunis.
Puhut vähän, mutta puhut silkkaa ASIAA!

Sillä juuri näinhän se menee.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Perkeleen uuni poltti mun sormen. Perkeleen makaronilaatikko poltti mun sormen. Kyllä osaa käydä kipeää. Ja kohta Rinkulalla Tepsin peli. Ei helkkari. Ja vielä Lehtisen polvi. Loistava vuosi 2005 saa arvoisensa päätöksen.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
huoh, juuri kun sitä onnistui 3 kuukautta välttelemään BigBrotheria niin nyt sitten Subtv on keksinyt tavan ajaa katsojat pois kanavalta mainostaukojen ajaksi pistämällä jonkun henkisesti jälkeenjääneen kaverin laukomaan typeryyksiä ennen mainoksia. Eikä se vielä kaikki, juuri äsken sai katsoa kun samainen sienipolyyppi hekottelee tovin ilman mitään suurempaa syytä.

Kyllä, minä käännänkin telkun heti äänettömälle/toiselle kanavalle, mutta kun ongelma on se, että kun nämä spotit ovat ohjelman ja mainosten välissä niin vaatii jo ninjarefleksejä ehtiä syöksymään kaukosäätimen kimppuun.

Ei saatana, mitä seuraavaksi, Pertun naama kanavalogon tilalle?
Alkaa tulla jo mieleen South Parkin spooky vision-moodi.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
varjo kirjoitti:
Ei saatana, mitä seuraavaksi, Pertun naama kanavalogon tilalle?
Alkaa tulla jo mieleen South Parkin spooky vision-moodi.
Sama. Tähän asti on vituttanut vaan tuo SubTV:n käsittämätön taito laittaa mainoskatko mitä merkillisempään paikkaan, yleensä keskelle kohtausta, mutta se nyt on näemmä pientä. Mitähän ne vielä keksivätkään.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Puhelimen näyttö töissä paskaksi. Onneksi vain läpän ulkokuoren näyttö jolla nyt ei kauheasti harmia ole, vituttaa silti!
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Ville Vuohtoniemi

- Viestistä poistettu osa -

Moderaattorit

Eli Suomeksi: Vituttaa Ville Vuohtoniemi ja hänen epätasainen tuomarilinjansa. SaiPa-fanit tietää minkä takia.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Thoke kirjoitti:
Eli Suomeksi: Vituttaa Ville Vuohtoniemi ja hänen epätasainen tuomarilinjansa. SaiPa-fanit tietää minkä takia.
Kyllä se SaiPa teki sen ihan ite.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös