Voi saatanan vittu, taas. Esimiehen kusipäinen toiminta jaksaa vituttaa, edelleen.
Olenkin ollut vasta reilut kaksi vuotta määräaikaisena sijaisena kyseisen työpaikkani toimipisteessä, joka sijaitsee noin kolmen kilometrin päässä kotoani. Kuljen pyörällä, koska en omista autoa. No, mukava esimies tarjoilee porkkanaa. Minut vakinaistettaisiin, jos menisin opettelemaan joitain hommia samaisen laitoksen toiseen toimipaikkaan, joka sijaitsee noin 15 kilometrin päässä kotoani. Edellisellä kerralla, kun asiasta oli puhe, niin olisi pitänyt mennä tuonne maaseudulle 30 kilometrin päähän. Nyt ollaan ihanasti tultu jo näin paljon asiassa vastaan. Ja henkilö, jonka tilalle minut palkattaisiin, ei omista edes ajokorttia, joten hän ei kyllä ole ikinä missään muissa toimipisteissä töissä ollut. No, kyllähän nuo tietävät, etten minä sitä autoa ole ostamassa, joten hyvä on tarjoilla tällaista porkkanaa. Ja kyllä, bussilla pääsisin kulkemaan, eikä se lisäisi työpäivän pituutta kuin noin kaksi tuntia. Hyvä.
Eniten silti vituttaa, ettei se väsynyt hiirulainen saa edes itse näistä asioista minulle puhuttua. Laittaa asialle ihmisiä, jotka "tuntevat minut paremmin". Ihme silti, että minua edes vakinaiseksi on ottamassa, koska onnistuin sata kertaa suututtamaan sen rasittavan mummon, joka tuolla yritti työntekoa harjoitella. Palkkaisi sen, näkisi sitten mitä menettää. Idiootti.
Lisäksi olen taas onnistunut järjestämään itseni todella typerään tilanteeseen miesasioitten suhteen. Mutta se nyt ei ole mikään uusi juttu minulle, pitäisi ehkä rauhoittua joskus.