Vitutusketju

  • 10 587 323
  • 56 164

Aksu

Jäsen
Aksu kirjoitti:
Pakko vielä purkaa mieltä kun ei fiilis ole kovin huipussaan.

Mielialat yön riipimisen jälkeen parantuneet ja vähän tasaantuneet. Olkoon sitten saatana. Kyseinen ihminen tietää ihan helvetin hyvin, että minulla olisi halua tehdä asioille jotain ja korjata välejä, yksinkertaisesti puhua, mutta jos ei neitoa kiinnosta niin olkoon sitten. Seinille olen höpötellyt muutenkin pitkin syksyä, joten eihän asiat ole sen suhteen mihinkään muuttuneet. Välinpitämättömyys on sitten kerrassaan hienoa.

Tyytyväinen? En. Hermostunut? Kyllä. Pettynyt? Kyllä. Onneton? En. Elämä jatkuu, onnittelut hyvästä valinnasta.

Laitetaan tälle hommalle piste lopullisesti. Ei jaksa enää yrittää.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi luoja miten surkea selostaja tuossa Wigan-Arsenal -matsissa. "Mitä, eikö maalia hyväkstty?". Seurataan mitä kentällä tapahtuu, jooko.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
SubTV:n ohjelma Big Brother alkoi vituttamaan. Tai ei itse ohjelma, mutta siinä mukana oleva kilpailija, Terhi. Ei vittu, "mulla on vaikeeta", "mun mielipiteet tyrmätään melkein samantien", "blää blää blää.."

Huoh. Aikani on tuotakin jaksanut seurata, toivottavasti se saataisiin vielä heitettyä hittoon tuolta talosta ennen varsinaisen voittajan äänestystä.
 

Puster

Jäsen
Vitun sas! Vitun tanskalaiset laukkuapinat!

Kuinka vaikeata on yhden pienen matkalaukun saaminen oikeaan osoitteeseen ajoissa. Tai ehjänä.
Noh, eihän siellä mitään tärkeetä olis ollutkaan...

Niin ja lisäksi vituttaa suomalaiset todella paskat oluet.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ensviikon ruotsin esitelmä. Voi vittu. Kiva kirjoittaa, kun ei osaa tipan vertaa ruotsia. Sanakirja kädessä saalistetaan sanoja, kun ei ole nekään hallussa. Kieliopista puhumattakaan, sen tajuaminen on tuollaista nollatasoa. Tajuaakohan kukaan tekstistäni mitään? No, jos edes pääsisi minimivaatimuksilla kurssin läpi, niin voisi olla tyytyväinen.

Vituttaa kun niiden pitää vielä tässäkin vaiheessa tuota kieltä tuputtaa, kun olisi tärkeämpiäkin asioita mitä opiskella!
 

Aksu

Jäsen
Tän illan A-piste. Ei vois paljon asenteellisempaa paskaa olla. Oli tosta itse aiheesta, joka oli ilmeisesti tappelut tai sitä kautta väkivalta(?), mitä mieltä tahansa niin tuollainen asenteellisuus ja yksisilmäisyys on kuin suoraan Hannu Karpon käsikirjoituksesta. Voittaja, petturi, vihollinen ja moraalinen tuomio oli niin kohdallaan, ettei paremmasta väliä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kyllä. Odottelin innolla illan tv-ottelua. Selailin Canalin kanavia ja ihmettelin että mistä se nyt tulee. Tein aika isolla rahalla tuplan Luulaja & Bolton. Luulaja voitti 2-6 ja olisi ollut kiva katsoa kun huikeassa lennossa olevan Bolton kyykyttää liigan huonointa joukkuetta. Perhana.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mikä vittu siinä on, että ensin naisen kanssa kaikki oli niin hyvin ja hienosti ja nyt yhtäkkiä kaikki on päin persettä.

Ei vituta se nainen, mutta vituttaa tämä tilanne.
 

Vekurinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki altavastaajat
Schwalbe kirjoitti:
Mä taas luulen että kohta sua helpottaa...

Itseäni vituttaa Kannelmäen Britannian asiakaskunta. Mikäs siinä, jos järkeä on "hiukan" vähemmän kuin kansalaisilla keskimäärin, mutta onko se pakko tuoda niin voimallisesti esille. Ja on siellä saatanan huono henkilökuntakin.


Mä muistan kyseisen baarin. Asuin Kannelmäessä puoli vuotta ja pariin otteeseen tuli käytyä. Baari itsessään on sisältä ihan ok (makeet "loossit"), ja siksipä se kovasti vituttaa että asiakaskunta on pelottavan näköistä ja useimmiten ihan nakit silmillä. Jos ei näin olisi, niin tuossa kapakissa olisi ihan hyvin voinut useammankin valioliigan matsin seurata (niin, mestassa ainakin oli canalikin!).
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Nyt rupes ottaa pannuun ku hammaslääkäri lähenee.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
"Minä olen kastemato, olen kaksineuvoinen"

InSideHockey kirjoitti:
EDIT: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/viihdeohjelmat/syksy_2005/345520.jpg

Ja mainitaan vielä että kannattaa jokaisen katsoa ainakin yksi jakso. Toi jätkä vetää niin sekavaa läppää että ihmettelen ettei tulla tarjoamaan pitkähihaista paitaa kesken lähetyksen.
Minua ei tuo Älypelin ääliöjamppa vituta, lähinnä tunnen myötähäpeää ja mietin, pitäisikö itkeä vai nauraa... ei jumalauta, mistä tuo jamppa on haettu?

Mm. juuri äsken näimme tämän vatipään studiovariaation Kari Tapion Olen kiinalainen-hitistä. Näkisin, että tuo ohjelma kuuluisi johonkin sunnuntaiaamuun krapulaviihdykkeeksi eikä arki-iltapäivään. Halusinkin valmistautua illan lätkämatsiin katsomalla, kun joku lippispäinen 2000-luvun Kummelihahmo potkii kengästään tekoviiksiä (?), voi jessus.

Uskomatonta, tuohan on pahempi kuin katsoisi Big Brotherin Perttu kolmen promillen kännissä. Hong Tsing Tsan!
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
cobol kirjoitti:
Nyt tämä saatanan Jokereiden tarpominen menee jo yli. Voi vittujen vittujen vittu.

Totta. Ja vituttaa, kun on jo vitutuksen tuolla puolen. Ei tätä saatana enää jaksa.

Kunnes on taas matsissa.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pysytään lätkälinjalla, TPS vituttaa. Tai ei TPS vaan isot herrat jotka eivät saa mitään järkevää aikaan. Pelaajapula on helvetillinen mutta äijät onanoivat ringissä ja laulavat joululauluja.

Vitun vittu. Narvanmaa on kyllä sellanen antiTJ ettei tosikaan. Koko kausi pelattu vajaalla miehityksellä mutta tää pelle ei perkele saa yhtä ainutta pelaajaa. Viimekauden huippuvahvistus oli Rautee. Eikä se kalju edes tajua poistua toimistolta. Ei auta myöskään yleisökato hallilla, millä helvetillä tää paviaani saadaan tajuamaan että painuu hevon W"T%#!! tuolta TJ:n penkiltä.
 

Kaivanto

Jäsen
Vitun SM-liigan homot web-sivut. Montako vuotta aiotte olla vielä olemassa, ennen kuin alatte toimia?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
cobol kirjoitti:
Nyt tämä saatanan Jokereiden tarpominen menee jo yli. Voi vittujen vittujen vittu.

Cobolin näkeminen tässä ketjussa on niin harvinaista, että pakko on yhtyä näihin sanoihin.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereiden seuraaminen, saati sitten kannustaminen vastaa sellaista paskaa duunia. Eli seuraava duunipäivä jo torstaina. Vituttaa...
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Peesailen cobolia, Gromea ja Ikijokeria. On se perkele vaikeaa tällä hetkellä!!!
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Jiri Fischerin kohtalo, Teemu Virkkunen, Tapparan maalinteko. Van Persien voisi vaikka heittää tänään linnaan, niin olisi suht täydellinen päivä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös