No, kuka estää ottamasta ns. "ommoo lommoo" ?Idän ihme kirjoitti:Vituttaa kun viikonloppu lähenee loppua, niin pääsee taas aamulla koulunpenkille istumaan. Voihan VITTU!
puuha-pete kirjoitti:Ja miksei ne baarit missä olin voinut olla tunnin pidempään auki, kellot siirty saatana! Ja Jorkka hei, sä olet vitun tyhmä!
puuha-pete kirjoitti:Ja miksei ne baarit missä olin voinut olla tunnin pidempään auki, kellot siirty saatana!
SaiPa2000 kirjoitti:Viime yönä unet jäi hieman vähiin ja nyt väsyttää ja vituttaa (Kumpaakin tasapuolisesti). Ja vielä on kolme tuntia duunipäivää jäljellä. Kun vielä pomo on tehnyt muutoksia projektiini jo seitsemän kertaa viimeisen kahden päivän aikana, niin alkaahan nuppi keittämään jo pikkuhiljaa. Sen tarkemmin kertomatta, mistä on kysymys, mutta ctrl+c ja ctrl+v on tullut viimeisen kahden päivän aikana noin 600-700 kertaa harjoiteltua...
HCM kirjoitti:Jatketaan tällä linjalla.
NORDEA & VERKKOPANKKI
Välttäkää. Suoraan vitusta koko palvelu uudistuksen jälkeen.
Tämä herra lähtee pankin vaihtoon.
Kiitos ja vittu.
HCM kirjoitti:Tämä herra lähtee pankin vaihtoon.
Ted Raikas kirjoitti:No, kuka estää ottamasta ns. "ommoo lommoo" ?
HCM kirjoitti:Jatketaan tällä linjalla.
NORDEA & VERKKOPANKKI
Välttäkää. Suoraan vitusta koko palvelu uudistuksen jälkeen.
Tämä herra lähtee pankin vaihtoon.
Kiitos ja vittu.
Kannattaa yrittää tekstiversiota, jossei graafinen käyttis toimi..Gellner kirjoitti:Sama vitutus täälläkin. Jumittaa koko Nordea-paska. 15 minsaa olen nyt yrittänyt kirjautua. 10 minsaa kesti päästä aloitussivulta seuraavalle sivulle, ja nyt mennyt viisi minsaa kun koitan päästä sisäänkirjautumisesta eteenpäin.