Vitutusketju

  • 10 589 817
  • 56 164

Idän ihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiaa KalPalle
Vituttaa kun viikonloppu lähenee loppua, niin pääsee taas aamulla koulunpenkille istumaan. Voihan VITTU!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Idän ihme kirjoitti:
Vituttaa kun viikonloppu lähenee loppua, niin pääsee taas aamulla koulunpenkille istumaan. Voihan VITTU!
No, kuka estää ottamasta ns. "ommoo lommoo" ?
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
puuha-pete kirjoitti:
Ja miksei ne baarit missä olin voinut olla tunnin pidempään auki, kellot siirty saatana! Ja Jorkka hei, sä olet vitun tyhmä!

Ai, eikö siellä päin ollut? Täälläpä oli *puukko haavassa kiertää hän*

ketjun aiheeseen: Vitun Topi Lehtonen!
 

Kaivanto

Jäsen
puuha-pete kirjoitti:
Ja miksei ne baarit missä olin voinut olla tunnin pidempään auki, kellot siirty saatana!

Baari, jossa minä olin, oli. Minä myös. Toisin kuin eilen, tänään käsitykseni bonustunnista ei ole erityisen positiivinen. Plussalta miinukselle on siirrytty aamuviiden tienoissa, tuolloin käväistiin nollakohdassa l. käsitystä ei ollut sitten niin mistään.
 

Tep

Jäsen
Vitutuksen kohde: Minä.

Siis voi vittu että pitää olla niin helvetin nössö! Oli _loistava_ tilaisuus jutella eräälle ihmiselle tänään, mutta ei, eikös se pupu mennyt pöksyyn. Saatana.
 

Wolves

Jäsen
SaiPa2000 kirjoitti:
Viime yönä unet jäi hieman vähiin ja nyt väsyttää ja vituttaa (Kumpaakin tasapuolisesti). Ja vielä on kolme tuntia duunipäivää jäljellä. Kun vielä pomo on tehnyt muutoksia projektiini jo seitsemän kertaa viimeisen kahden päivän aikana, niin alkaahan nuppi keittämään jo pikkuhiljaa. Sen tarkemmin kertomatta, mistä on kysymys, mutta ctrl+c ja ctrl+v on tullut viimeisen kahden päivän aikana noin 600-700 kertaa harjoiteltua...

Nyt vituttaa, että pitää mennä duuniin...6.30 herätys ja mieli tekisi vetää aivan kaameat kännit.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Voi vitun vittu ja vielä kerran vittu. Saatana eiku siis vittu pitäis tehdä kotikoneella kauhea määrä duunia yön aikana ja sitten yksi asia kerrallaan alkaa kaatumaan, ts. menemään vitulleen.

- Sähköposti temppuilee
- Nordean verkkopankki vittuilee että väärät tunnukset vaikka varmasti on ihan omat ja oikeat
- Kone herjaa vähän väliä, että kiintolevyn kapasiteetti on täyttymässä vaikka tilaa on aivan varmasti ihan riittävästi

Kohta löytyy meikäläisen parvekkeen alta pari vuotta vanha mylly, löytäjä pitäköön (jos säilyy ehjänä matkan kuudennesta kerroksesta pakkasen jäädyttämään pihamaahan)

VITTU
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Nukuin melkein hyvin ne kaikki neljä tuntia, jotka viime yönä sain nukuttua. Nyt ei väsytä kuin perkeleesti. Voittajaviilis. NOT.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Jatketaan tällä linjalla.

NORDEA & VERKKOPANKKI

Välttäkää. Suoraan vitusta koko palvelu uudistuksen jälkeen.

Tämä herra lähtee pankin vaihtoon.

Kiitos ja vittu.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
HCM kirjoitti:
Jatketaan tällä linjalla.

NORDEA & VERKKOPANKKI

Välttäkää. Suoraan vitusta koko palvelu uudistuksen jälkeen.

Tämä herra lähtee pankin vaihtoon.

Kiitos ja vittu.

Minulla on toiminut moitteettomasti. Juuri äsken toimi hyvin.

Itseäni vituttaa se, että heräsin tuntia liian aikaisin, koska kaikista kelloista juuri herätyskello oli jäänyt kääntämättä.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
HCM kirjoitti:
Tämä herra lähtee pankin vaihtoon.

Jos yhtään helpottaa, niin itse olen viimeaikoina suorastaan kouristellut vitutuksesta OP:n uuden, hienon ja visuaalisen verkkopankin vuoksi. Saatana, se entinen oli ihan ylivertainen peli tähän uuteen väriloistoon verrattuna. Älä siis ainakaan Osuuskassaan vaihda!
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Jaahas ja Aravirralla vaihteeksi "tavoitteena mitali". Ei ihme, ettei Suomi voita koskaan mitään, kun ei edes yritetä, saatikka uskota omiin mahdollisuuksiin. Nyt saatana sellaiset äijät puikkoihin, jotka lähtevät pelaaman voitosta! Vituttaa tuollaiset ennalta nöyristelijät.
 

Idän ihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiaa KalPalle
Ted Raikas kirjoitti:
No, kuka estää ottamasta ns. "ommoo lommoo" ?

No, menin sitten ottamaan sitä ns. "ommoo lommoo".
 

Käkätin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeen Parasta Kiekkoa
Ei helvetti päivä alkoi jo valmiiks todella vittumaisella ololla ja samanlaista on jatkunut koko päivän. Tekis mieli tehdä itkupotkuraivarit jos se oloa yhtään helpottas....

Vittu koulunkin kanssa, projektia projektin eteen ihan kuin niissä edellisissäkään ei olis tarpeeks tekemistä! Helvettiin koko saatanan amk!
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei tässä nyt vielä ihan itkupotkuraivareille mennä mutta harmittaa silti. Ajattelin piristää elämääni neljän seinän sisällä lisäämällä valotehoa talven ajaksi. Kattovalaisimessani on 3 kpl lamppuja, jotka oli näköjään vain 25W:n tehoisia... idea oli korvata ko. bulbit peräti 60W:n vastaavilla. Niin vain kaksi meni paskaksi heti ensi startissa. Lieneekö lamppuihin päässy ilmaa sisälle tai kaasut pois, koska koko perkeleen kupu meni ihan sameksi kun taas ennen sähköä langan pystyi erottamaan.

Huomenna sitten uudet kamat ja valoa kämppään!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HCM kirjoitti:
Jatketaan tällä linjalla.

NORDEA & VERKKOPANKKI

Välttäkää. Suoraan vitusta koko palvelu uudistuksen jälkeen.

Tämä herra lähtee pankin vaihtoon.

Kiitos ja vittu.

Sama vitutus täälläkin. Jumittaa koko Nordea-paska. 15 minsaa olen nyt yrittänyt kirjautua. 10 minsaa kesti päästä aloitussivulta seuraavalle sivulle, ja nyt mennyt viisi minsaa kun koitan päästä sisäänkirjautumisesta eteenpäin.
 

Pykmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei saatana, mikä uskomaton koe, aiheena oli siis tarkkaanottaen Suomen luonnon linnut latinalaisine nimineen. Kyseinen koe oli itsessään jo vaikea, vaikka miten hyvin yritti opetella kaikenmaailman punatulkut, mutta kun se pe...nteleen kysely käsitti viisi(5) kappaletta talitinttejä, ei minulla ollut pokkaa laittaa viittä kertaa samaa lintua. Pistää vihaksi nuo kompakysymykset.

Paikoitellen tekstini saattaa olla epäselvää juurikin tästä nousuvatutuksesta johtuen.
 
Viimeksi muokattu:

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Vitun Tele Finland. Menin pari viikkoa sitten vaihtamaan liittymää ja viime viikolla tuli tekstiviesti, että tänään klo. 15.07 vaihtuu liittymä. No, vanha liittymä kyllä sulkeutui ajallaan, mutta tämä uusi ei ole vieläkään auennut. Ei muuten mitään, mutta olisi yllättäen pitänyt soittaa tänään illalla pari tärkeää puhelua. Vittuako menin vaihtamaan operaattoria.
 

TheMaso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NUFC, Caps
Vitunvitun vittu mää en osaa, kaikki muut osaa mutta mää en, ei perkele kui se voi olla niin vitun vaikeeta. Paska Pessi5 perkele.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Vittu mä en jaksa.

Mitään.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Elämä välillä....
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Gellner kirjoitti:
Sama vitutus täälläkin. Jumittaa koko Nordea-paska. 15 minsaa olen nyt yrittänyt kirjautua. 10 minsaa kesti päästä aloitussivulta seuraavalle sivulle, ja nyt mennyt viisi minsaa kun koitan päästä sisäänkirjautumisesta eteenpäin.
Kannattaa yrittää tekstiversiota, jossei graafinen käyttis toimi..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös