Vitutusketju

  • 10 589 929
  • 56 164

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viimeinen pätkä lomaa menossa ennen opinahjoon paluuta elokuun lopussa. Ulkona sataa, itse istun henkisesti täysin turtana sisällä ja vituttaa kun ei ole mitään tekemistä. Naiskuviotkin epäselvinä, vittu ota niistä selvää.

Vituttaa sekin, että huomaan kaipaavani takaisin töihin/kouluun/minnevaan.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Tää työnteko tökkii ja urakalla. Pari viikkoa mennyt kuukauden kesäloman jälkeen ja nyt jo kaipaa takaisin vapaalle. Toivottavasti tää on ohimenevää, ei jaksais uraakaan vaihtaa...
 

Tio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bayern München
Rygge kirjoitti:
Tai sitten voitaisiin harkita esim. sellaista ratkaisua, että vietäisiin öykkärit johonkin metsään ja rakennettaisiin niin korkea aita ympärille, että ihmisten ilmoille heillä ei olisi mitään asiaa. Saisivat sitten siellä keskenään möykätä ja tapella niin paljon kun vaan ikinä huvittaa.


Laitetaan ne öykkärit ja meidän veronmaksajien rahoilla elävät loiset (tällä tarkoitan elämäntapa juoppoja,narkkeja, joitain pakolaisia ym...) johonkin tonne saaristoon jollekkin saarelle tarpeeksi kauas mantereesta,ettei ne pääse vahingossakaan tänne takaisin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa ihan saatanasti, kun vitutusketjussa jauhetaan nykyään niin paljon turhaa paskaa.

Kaikki laittakoon omat vitutuksensa tänne, no problem. Niistä viesteistä ei yksikään ole turhaa jauhamista, oli aihe mikä tahansa. Sen sijaan kaikki se vitutusketjun kannalta epäolennainen turhanpäiväinen jupina ja ujellus joutaa mielsestäni suoraan helvettiin. Vaikka itseltäni kuolisi koko perhe, schollia saa silti tällä palstalla vituttaa päälaettomien, luiskaotsaisten luuskaämmien ja muiden nilkkien läsnäolo stadissa. Turha hänen on minua tai perhettäni alkaa muodon vuoksi säälimään, tuntematon nippu ihmisiä, jotka tuskin pahemmin liikuttavat hänen elämäänsä.

Pitää vissiin pitää pari päivää taukoa Jatkoajan lukemisesta, kun alkaa siinä määrin vituttaa joidenkin kirjoittajien uunous. Vitut, enpä taida jaksaa, siinä määrin koukuttavaa touhua tämä on.

Itseäni vituttaa lisäksi se, että vastustaja antoi eilisessä futismatsissa kivasti kyynärpäätä suoraan korvaan kulmatilanteessa. Tuntuu nimittäin, siltä, että on rustot uudessa uskossa koko saatanan lärpykässä. Fak juu vitun ruma pakki, teinpä sentään maalin ja syötin toisen, mutta sattuu silti.
 

scholl

Jäsen
Ensin loppui Uusi Suomi, sitten vaateliike Kuusinen, nyt loppuu Sesto. Vituttaa aika paljon aika montaa otusta. Ei voi mitään. Ruoan ostaminenkin muuttuu vaikeammaksi.

No pääsivätpä Hakaniemestä nyt kerrankin antamaan takaisin, kun silloin heiltä loppuivat STS-pankki, vakuutusyhtiö Kansa ja moni muu firma. Voi vain kuvitella, miten Halonen ja Tuomioja hykertelevät ja skoolaavat tälle uutiselle.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sade, ainainen sade...

Vituttaa aivan tolkuttomasti tuo jatkuva sade, mikä virtaa taivaalta. Vuoden taas odotin lomaani ja jätin pihatyöt lomaani odottamaan. Keväällä tehty takapiha on ihan vittu paskana tuon sateen takia, enkä perkele pääse ruohoakaan leikkaamaan. Vittu jää kroketti-treenit ihan viime tinkaan tai sitten skulaan tuossa tenniskentällä. Ei se tenniskenttä mun omani ole, mutta sinne on pakko kohta mennä treenaamaan. Taidan tilata muutaman kuution karkeata mursketta tuohon pihalle ensi kesäksi. Eipä tarviis miettiä, miten vitun puskat pärjää ja ihmetellä miltä piha näyttää. Näin kävi asvalttipihojen pojalle maalla. Saatana! Vituttaa!

Onneksi lapseni lohduttavat mua olemalla ihmisiksi. Jotain saan sentäs kasvamaan oikeella tavalla.

-duud-
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
scholl kirjoitti:
Ensin loppui Uusi Suomi, sitten vaateliike Kuusinen, nyt loppuu Sesto. Vituttaa aika paljon aika montaa otusta. Ei voi mitään. Ruoan ostaminenkin muuttuu vaikeammaksi.

Se perkeleen kapitalismi.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
On niin kuuma, että Jessica Alba ja itse Devil olivat äsken syömässä kuusi litraa jäätelöä kadulla ja oravat hyppivät puista.

Dayumn, it's hot.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Olisikohan mahdollista saada jollain rahasummalla Red Hot Chili Peppers banniin maailman jokaisella radio- ja tv-asemalla. Näin pienen ihmisen ainoa vaihtoehto taitaa bändin itsensä sijaan olla painuminen itse vittuun joka kerta kun kyseistä sontaa kaiuttimesta suolletaan.
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Vituttaa niin maan perkeleesti se, että aina joku sairaus riipii ja rassaa. Ihan kuin maanis-depressiivisyydessäni ei olisi jo ihan tarpeeksi ! Kävi tässä männä sunnuntaina nimittäin niin, että sain siskoni kanssa kaupungilla ollessani epilepsia-kohtauksen. Siinä sitä kouristeltiin, tuli vaahtoa suusta ja kuset housuun. Noh, ambulanssilla sitten siskon kanssa Meilahteen, jossa olin kuutisen tuntia tarkkailussa ja otettiin kaikenlaisia kokeita aivokuvia myöten. Mitään erityistä ei kuitenkaan löytynyt, mutta kuulemma nämä psyykenlääkkeetkin saattavat aiheuttaa moista. Tosi paskamaista !! Olen nyt kolmen kuukauden autolla-ajokiellossa. Tuon sunnuntain jälkeen ei uutta kohtausta ole tullut, mutta eilen oli melko lähellä kaupassa ollessani. Siis on se kyllä helvetti, että koko ajan vaan tuntuu kasaantuvan lisää kaikenlaista paskaa niskaan, saatana !! Onpa tosi "kivaa", jos nykyisin olen vielä epileptikkokin... Huoh...
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
duud kirjoitti:
Vituttaa aivan tolkuttomasti tuo jatkuva sade, mikä virtaa taivaalta.

Vittu niin!

Voi persaus, miten voikin joka päivä sataa, prkl. Ei tässä taida mihinkään taas viittiä lähteä. Tätäkin päivää odotettu hyvä tovi ja eiköhän se taivas repeä. Voi Helvetti!

Onneks ens viikolla alkaa koulut. Se on taattu tae siitä, että kirkkaampi sää alkaa. Itellä vielä lomaa pari viikkoa, mutta kyllähän se tässä sateessa on aika paskaa.
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Vituttaa jo valmiiks sunnutai aamun morkkis, eli ne juopotteluun käytetyt rahat mitkä menee perjantain ja lauantain aikana...Sitten ollaanki persauki jonkin aikaa.."Kun on alkuun päästy, niin antaa mennä vaan.."
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa naapurin Jurakaudelta lähtöisin oleva äijä, joka päissään hoilaa kotikaraokea niin että naapurusto raikaa. Vitun urpo perkele saatana. Tukehdu mikkiis paska!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Nyt vois alkaa sanoa, että rupeaa vituttamaan tämä reilut pari päivää jatkunut yhtämittainen korvasärky. Lääkäriinkään ei jaksaisi vielä mennä.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Eestin kansallisen krokettiliiton johto taitaa vetää kohta lätyt, alkaa vituttamaan tämä vesisade ja ankeus. Taidan antaa luottamuksen muille ja riisun kokin asusteet, bradypullo auki ja nuppi turvoksiin. Sitten lähden saunomaan, vittu .
 

Tobias

Jäsen
Vituttaa muuten vaan.

Muutama pikkuseikka,
Olisin ostanut tänään brasilialaista härkää, mutta se perkele olikin loppu. No ei se mitään, suomalainen on ihan yhtä hyvää, ostin sitä. Vitutti silti ettei saanut haluamaansa.

Sitten olisin ostanut Strongbowta 10 tölkkiä, ja vitut ostin, joku oli ollut mua nopeampi. Yksi jäljellä.

Ensi viikolla vitutus hävenee, saan uuden autoni (Audi TT) ylihuomenna itselleni!
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Betonitalossa asuminen on perseestä.
Perkele että voi viedä aikaa, poranteriä ja hermoja ennekuin saa seinään muutaman hassun ruuvin hyllyä ja peiliä varten. Vielä pitäs siirtää valokakatkaimen paikkaa, vetää sähköt ja ruuvata pari roikkulamppua ruokapöydän päälle kattoon kiinni. Siihen hommaan haen perkele hiltin ja pullon kossua..

Vittu! Mulle heti puutalo.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisi helposti luulla, että sijoitusneuvoja liksalla ei tarttisi varastaa, mutta näköjään oon väärässä. Mun ystävänkirja olisi mulle hirmu rakas, mutta nimimerkki Eltonille se on näköjään vieläkin rakkaampi, kun se piti pölliä. Perversionsa kullakin. Vituttaa vaan, kun vaikka nyt ostaisin uuden ja pyytäisin samoja kavereita täyttämään sitä, niin ei se o sama asia. Pyh.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pikku Myy kirjoitti:
Mun ystävänkirja olisi mulle hirmu rakas, mutta nimimerkki Eltonille se on näköjään vieläkin rakkaampi, kun se piti pölliä. Perversionsa kullakin. Pyh.

Saako Elton vielä kirjoittaa siihen uuteen, siis jos sen hankkimiseen päädyt?

Vituttaa, kun joutuu päätä kääntäessä kääntämään koko kroppaa, onneks viina ehkä rentouttaa.
 
Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kisat jäämässä kolme miljoonaa euroa tappiolle. Maksajana sinä, minä ja hentun liisa. Pronssi ei paljoa paina, ko verot nousee. Kiitos.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin, no

Humpauttaja kirjoitti:
Vittu niin!

Voi persaus, miten voikin joka päivä sataa, prkl. Ei tässä taida mihinkään taas viittiä lähteä. Tätäkin päivää odotettu hyvä tovi ja eiköhän se taivas repeä. Voi Helvetti!

Onneks ens viikolla alkaa koulut. Se on taattu tae siitä, että kirkkaampi sää alkaa. Itellä vielä lomaa pari viikkoa, mutta kyllähän se tässä sateessa on aika paskaa.

Ei mua tuo sade muuten haittaisi, mutta maalaushommat jää tekemättä ihan sen takia, että on niin pirun kostea keli. Sekin tietty vituttaa, kun kaikki puskat, joita istutin keväällä pihalle ovat kärsineet noista ukkoskuuroista. Ehkä mä en vain osaa.. Takapihastani tulee muuten ensi keväänä sellainen kivipuutarha.

Mä mietiskelin tänään, että paljonkohan pelto-elvikset maksaisivat mulle loman siirtamisestä? Nimittäin lomani jatkuessa loppuun asti jää varmaankin vehnät ja muutkin viljat peltoon. MTK voisi rahoittaa mulle pari kolme viikkoa alpeille skimbaamaan, muuten menee satokausi ihan reisille. Tosin vettä stikkais varmaan sielläkin.

Mun lomalla nimittäin on paska keli ihan aina, vuodenajasta riippumatta.

Lähden naapuriin vetämään viinaa vitutukseen.

-duud-
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
M@rko77 kirjoitti:
Kisat jäämässä kolme miljoonaa euroa tappiolle. Maksajana sinä, minä ja hentun liisa. Pronssi ei paljoa paina, ko verot nousee. Kiitos.
Mua ei vituta yhtään mitalin jälkeen. Päinvastoin. Olen niin onnellinen, että heitän sulle sen euron, jos törmätään.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan neuvo vain.

Kaiser Soze kirjoitti:
Betonitalossa asuminen on perseestä.
Perkele että voi viedä aikaa, poranteriä ja hermoja ennekuin saa seinään muutaman hassun ruuvin hyllyä ja peiliä varten. Vielä pitäs siirtää valokakatkaimen paikkaa, vetää sähköt ja ruuvata pari roikkulamppua ruokapöydän päälle kattoon kiinni. Siihen hommaan haen perkele hiltin ja pullon kossua..

Vittu! Mulle heti puutalo.

Tuossa on ideaa, että haet vaikka vuokraamosta kunnon työkalut betoniseinille. Turhauttavaa hinkata huonoilla vehkeilla, jos parempiakin olisi saatavana. Hommaa pari erikokoista Hiltiä noihin hommiin, niin alkaa sementti-kiviaines mikstuura nöyrtyä ja reikää löytyä.

Varoituksen sanana voin sanoa, että elä tee kämppääsi täyteen reikiä, vaikka se olisikin kuinka mukavaa...

"ent. bygga heijari"

-duud-
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Ossi kirjoitti:
Mua ei vituta yhtään mitalin jälkeen. Päinvastoin. Olen niin onnellinen, että heitän sulle sen euron, jos törmätään.

Mukana. Mäkin voin heittää pari euroa, vie köyhälle markolle. Oli se sellainen tulos. Ja eihän ne kisat mitään tuo arvonlisä- tms. veroina.

Niin, ymmärrettävää kuitenkin, marko on noin euron kuudesosa.

Että silleen...
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
duud kirjoitti:
Tuossa on ideaa, että haet vaikka vuokraamosta kunnon työkalut betoniseinille. Turhauttavaa hinkata huonoilla vehkeilla, jos parempiakin olisi saatavana. Hommaa pari erikokoista Hiltiä noihin hommiin, niin alkaa sementti-kiviaines mikstuura nöyrtyä ja reikää löytyä.

Varoituksen sanana voin sanoa, että elä tee kämppääsi täyteen reikiä, vaikka se olisikin kuinka mukavaa...

"ent. bygga heijari"

-duud-

Tuo Hilt uppoaa kuin lämmin veitsi sulaan voihin. Mikä on äärimmäisen mukavaa, kun porailet reikiä esim. listoihin.

Olen silti sitä mieltä, että jokaiselle kerrostalorakentajalle pitäisi antaa oma elementti porattavaksi täyteen reikiä. Eipä tulisi porailtua jokaista saatanan sukulaista seinälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös