Vitutusketju

  • 10 589 724
  • 56 164

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa oikein vitun saatanasti kun serveri on täynnä!!!!
 

scholl

Jäsen
Sama juttu. Itseänikin vituttaa tuo: Serveri täynnä. Yritä myöhemmin uudestaan. Täytimmekö tuolla mm-ketjulla sen saakelin serverin. Vituttaa venata, että joku Korkeasaaren Repe poistaa niitä vanhimpia viestejä yksi kerrallaan...
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Koala

Kylla hiljaiseksi meni mies tallakin nappaimistolla. Vaikea loytaa sanoja.

Syvat osanotot ja voimia.


Ranger
 

E V

Jäsen
Vituttaa se. että Koalan viestin jälkeen täällä itketään jotain vitun serverin täyttymistä. Vitun Urvot!!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vituttaa palstalaiset joille YV:n käyttö on tuntematonta.

Vituttaa vatsan sekaisuus, liekö kyseessä huominen työhaastelu?
 

Kyynis

Jäsen
Jaa mikä vituttaa.

No ulkona sataa vettä ja Koalan viestistä palaa muistot mieleen.

Häneltä kuoli setä ja meikäläiseltä aikaisemmin onnettomuudessa vaimo. Elämä ei todellakaanole reilua.

Copterlinen mereensyöksy kerjussa Ervatsalo tuo esille oikeasti sen mitä esim. minä ajattelin. Mustaa huumorillä säestettynä tuliaisia oli liikaa. Älkää haukkuko häntä turhaan koska olen huumorimielessä samaa mieltä.

Suurimmalla osalla paltan kirjoittajista ei ole oikeasti tunnekokemusta todella läheisen ihmisen kuolemasta. Aina voi kuvitella mitä tapahtui 9/11 tai nyt copterlinen maahansylksyssä.

Välitättekö oikeasti työkaverinne syövästä ennenkuin tiedätte siitä? Oletteko kiinnostuneita työkaveristanne syvällisesti ennen kuin tiedätte siyövästä?

Älkää avautuko tästä viestistä. Leskimies voittaa kohta lotossa ja nai morsiammensa ;)
 

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
E V kirjoitti:
Vituttaa se. että Koalan viestin jälkeen täällä itketään jotain vitun serverin täyttymistä. Vitun Urvot!!

Niin, tästä lähtien tänne ei saa muuta kirjoittaa, kuin "syvät osanottoni". Kaikki muu on ihan urpoa!
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Piti sanoa, että vituttaa keihään heitto, mutta Koalan viestin jälkeen ei vituta. Maailmassa on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin urheilu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa, että vitutusketjussakin vittuillaan toisille.

Vituttaa tosin eräs toinenkin asia, mutta vittuilisitte vaan, joten jääköön kertomatta.
 

Kyynis

Jäsen
seeyou@jäähalli kirjoitti:
Vituttaa, että vitutusketjussakin vittuillaan toisille.

Vituttaa tosin eräs toinenkin asia, mutta vittuilisitte vaan, joten jääköön kertomatta.


Älä osoita mua. Vituttaa, että vittuilin.

ps kaverini hymyilee vaikka kaveri kuoli kuukaudessa syöpään. Ja ikää oli












25. Ei ole ainoastaan vanhusten tauti ei.
 

scholl

Jäsen
E V kirjoitti:
Vituttaa se. että Koalan viestin jälkeen täällä itketään jotain vitun serverin täyttymistä. Vitun Urvot!!

Vitutusketjuun kirjoitetaan kun vituttaa. On papin tai jonkun muun osa lukea vitutukset ja armahtaa. Ei vitutusketjuun kirjoittaminen vaadi ennakkotietämystä muiden vitutuksesta. Valitettavasti joitakin vituttaa sellaiset asiat, jotka eivät toisten mielestä ansaitse vitutusta, mutta se on vittumaista elämää ja sillä sipuli.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Kyynis kirjoitti:
Copterlinen mereensyöksy kerjussa Ervatsalo tuo esille oikeasti sen mitä esim. minä ajattelin. Mustaa huumorillä säestettynä tuliaisia oli liikaa. Älkää haukkuko häntä turhaan koska olen huumorimielessä samaa mieltä.

Suurimmalla osalla paltan kirjoittajista ei ole oikeasti tunnekokemusta todella läheisen ihmisen kuolemasta. Aina voi kuvitella mitä tapahtui 9/11 tai nyt copterlinen maahansylksyssä.

Huumorinlahja on oikein hyvä lahja. Pitää vain muistaa, että jos sen "huumorin" tuo esiin niin, että keskivertoihminen ei ymmärrä sitä huumoriksi, on mahdollista, että aika moni loukkaantuu letkautuksesta. Minusta Ervan kommentti oli todella mauton, mutta se on vain minun, keski-ikäisen äijänkäppänän mielipide.

Tuohon toiseen aiheeseen; mistä helvetistä sinä tiedät mitä tunnekokemuksia suurimmalla osalla palstan kirjoittajista on? Minulta on kuollut isä muutama vuosi sitten ja se oli minulle yllättävän rankka kokemus. Vaikka tiesin sen tapahtuvan, en meinannut millään pystyä asiaa käsittelemään. Isä oli ollut minulle aina tärkein ihminen ja esikuva.

Lopuksi osanotto vaimosi poismenon johdosta. Niin järkyttävää kuin tuollainen onkin, se ei tee sinusta etuoikeutettua kertomaan muille mikä on kenellekin oikea tunnekokemus.
 

Kyynis

Jäsen
Vakio kirjoitti:
Huumorinlahja on oikein hyvä lahja. Pitää vain muistaa, että jos sen "huumorin" tuo esiin niin, että keskivertoihminen ei ymmärrä sitä huumoriksi, on mahdollista, että aika moni loukkaantuu letkautuksesta. Minusta Ervan kommentti oli todella mauton, mutta se on vain minun, keski-ikäisen äijänkäppänän mielipide.

Tuohon toiseen aiheeseen; mistä helvetistä sinä tiedät mitä tunnekokemuksia suurimmalla osalla palstan kirjoittajista on? Minulta on kuollut isä muutama vuosi sitten ja se oli minulle yllättävän rankka kokemus. Vaikka tiesin sen tapahtuvan, en meinannut millään pystyä asiaa käsittelemään. Isä oli ollut minulle aina tärkein ihminen ja esikuva.

Lopuksi osanotto vaimosi poismenon johdosta. Niin järkyttävää kuin tuollainen onkin, se ei tee sinusta etuoikeutettua kertomaan muille mikä on kenellekin oikea tunnekokemus.

Niin, yhtäläillä minulla on mielipide kuin sinulla keskiikäisellä äijänkäppänällä.
En tiedä muitten palstalaisten tunnekokemuksista mitään ja kaikki perustuu rohkeuteeni väittää, että alle 25% alle 45 vuotiaista on kokenut äitinsä/isänsä/puolisonsa kuoleman. Tässä tosin pitää muistaa se, että lemmikin kuolema on/voi yhtä dramaattinen kokemus.

Minua ei oikeuta mikään muu kuin oma mielipide. Se, että vedän säälittävästi mukaan välillä vaimoni kuoleman laskettakoon puutteekseni.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Kyynis kirjoitti:
Minua ei oikeuta mikään muu kuin oma mielipide. Se, että vedän säälittävästi mukaan välillä vaimoni kuoleman laskettakoon puutteekseni.

Mielipiteeseen on jokaisella oikeus, mutta hienotunteisuus on avainsana.

Ei vaimosi kuoleman esiin tuomisessa ole mitään vikaa. Se vain ei tee sinusta yli-ihmistä tuomitsemaan tai arvostelemaan muita. Et voi tietää mitä muut ovat kärsineet.
 

Kyynis

Jäsen
Vakio kirjoitti:
Mielipiteeseen on jokaisella oikeus, mutta hienotunteisuus on avainsana.

Ei vaimosi kuoleman esiin tuomisessa ole mitään vikaa. Se vain ei tee sinusta yli-ihmistä tuomitsemaan tai arvostelemaan muita. Et voi tietää mitä muut ovat kärsineet.

Yhdistän nyt lauseeni aikaisemmassa viestissäni, koska ajattelen että joku muuin ei tajunnut asia yhteyttä. Todennäköisesti joku muu on kokenut lemmikkinsä kuoleman henkisesti raskaampana kuin minä vaimoni kuoleman.

Ja hieno tunteisuus on aivan sama asia kuin moraali.

Mitä suurempi porukka on samaa mieltä kuin sinä, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä olet oikeassa.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Kyynis kirjoitti:
Yhdistän nyt lauseeni aikaisemmassa viestissäni, koska ajattelen että joku muuin ei tajunnut asia yhteyttä. Todennäköisesti joku muu on kokenut lemmikkinsä kuoleman henkisesti raskaampana kuin minä vaimoni kuoleman.

En tiedä tarkkaan mitä tarkoitat, mutta lemmikeistä ei ollut ainakaan minun kohdallani kyse.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ervatsalon "huumori" ja muut näennäishauskat mauttomuudet vituttavat todella ronskisti. Vituttaa myös sen joka viestin lopussa oleva "täältä tähän". Erva hei, vaihda jo maisemaa!
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nyt Vituttaa!

Jäin tänään sairaslomalle kun olkapäässä tulehdus ja nivel rustottonu. Käsi helvetin kipeä.

Kävin baarissa, jonka jälkeen menin tilaamaan ruokaa. Tilasin annoksen ja sanoin myyjälle että käyn polttamassa röökin. Tulin röökiltä hakemaan ruokaani kun joku about 28v äijä sanoo et painu vittuun tästä jonosta. Sainoin että mikäs "vitun" jono tää on, olen jo tilannut. Äijä: "mee helvettiin niiden riisikeppien kanssa (tarkoitti käsiäni, ei ruokaa)" Otin ruokani ja lähdin JUOKSEMAAN taksille about 400m, ettei tule sen isompia ongelmia.

Olin jo taksin ovella kun takaraivooni tulee isku. Sen jälkeen otin paskiaista pillistä kiinni nostin taksin konepellille ja puskin päälläni silmäkulmaan. No eipä tuossa mitään, kun sen jälkeen äijä soittaa poliiseille silmä muurautuneena, että olen hakannu sen.

Oli huvittava näky kun useampi taksikuski nousee autosta, nauraa ja vittuilee äijälle. Nyt pääsen paikallislehteen, mut se mikä eniten vituttaa, käteen koskee perkeleesti. Korvauksia en aio maksaa senttiäkään paskiaiselle.
 

Enye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa se, että täälläkin jo tapellaan. Joistakin Ervan kommentti oli mauton, joistakin ei. Vitutusketju on sitä varten, että kerrotaan mikä vituttaa. Se ettei omassa kirjoituksessaan huomioi ylempänä olevaa viestiä, jossa joku kertoo esim. läheisensä kuolemasta, ei välttämättä tarkoita sitä etteikö kirjoittaja silti olisi pahoillaan toisen henkilön puolesta. Saati, että kirjoittaja olisi edes nähnyt viestin. Kuinka moni vitutusketjuun tultuaan postaa suoraan oman vitutuksen aiheensa ja lukee vasta sitten muiden vitutukset?

Koalalle ja Kyynikselle, otan osaa.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"Serveri on täynnä".
Voi vittu! Eihän näin pitänyt enää käydä, eihän?
Ja edes kausi ei ole vielä alkanut.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
H-katsomo kirjoitti:
Vituttaa voimakkaasti lisääntynyt nimimerkki Ervatsalon nimen vääntäminen muotoon Erva. Terv. H-kat

Kuten myös pienellä alkukirjaimella alkavien nimimerkkien kirjoittaminen isolla.

---

Vituttaa, että Sportian -20% Converseissa ei ollut kokua.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Voe helevetin helvetti. Kävin lääkärissä polven takia tossa kesäkuun alussa kun alko olla aika helvetin paskana, no lääkäri totes jotta on nivelkierrukka rikki ja sitten oli jotain pientä muuta, tuumasi jotta millon loma, sanoin elokuussa, sano jotta leikataan sitten elokuussa. Nyt tuli lappu sairaalasta jotta leikataan 3-6kk kuluessa.. voi perkle sentään, välillä kipeä kun mikä ja kenteis vielä puolvuotta odotusta..helvetti helvetti helvetti ja helvetin konitohtori
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös