Jääkoneenkuljettaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Susanna Pöykiö
Ihan oikeasti, oi nokkela poika. Älä turhaan haasta minua "keskusteluun" kanssasi, olen niin tyhmä, etten osaa vastata. Eli tarpeeksi viisas jättämään sinut ja sinun "puhun itseni pussiin, ja vaihdankin jo aihetta harhautukseksi"-tekniikan taitajana omaan arvoosi. Olet minulle liian taitava, sijoitusneuvoja sekä elämäntapataiteilija Pikku Pioneeri. En kertakaikkiaan kykene olemaan joka helvetin asiassa eri mieltä muiden kanssa, saadakseni inttoa aikaiseksi ja hävitäkseni ne. Minä en siis paini sarjassasi, joten antaisimmekos vaikkapa olla?The Original Jags kirjoitti:Se mitään trollausta ollut. Jos tuossa neuvossa oli sinusta jotain vikaa, niin kerro.
"Neuvossasi" ei mitään vikaa, tuon Dante kuulisi varmasti jokaiselta muultakin jos sellaista tahtoisi. Kysy vaikka YV:llä häneltä, kuinka paljon hän kaipasi sinun "neuvoasi"? Koeta tajuta, ettei vitutusketju ole mikään paikka, jossa sinun tai kenenkään muun pitäisi olla elämänohjeitaan jakamassa. Yritä edes? Voin piirtää havainnollistavan esimerkin jos se auttaisi?
Viuh sanoi selain, kun TOJ vihdoin lennähti ignore-listalle.