Vitutusketju

  • 10 586 859
  • 56 164

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vittu mikä yö takana täälläkin. Ensin hikoilin 4 tuntia sängyssä saamatta unenpäästä lainkaan kiinni ja sitten kun vihdoin edes hetkeksi sain silmäni kiinni niin enkös herää siihen kun vatsa on aivan sekaisin. Sitten vain vessaan istuskelemaan ja hikoilemaan entistä enemmän. Lisäksi minulle on tullut joku kummallinen ihottuma, johtuen ilmeisesti viime viikon uimareissuistani, jonka takia vartalossani on suuri määrä jotain punaisia näppylöitä. Nekin vituttavat siihen malliin, että melkeinpä tekisi mieleni heittää ainakin keittiön pöytä parvekkeelta alas.
 

Leba95

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lännen Kiekko, West Hockey
Johto kirjoitti:
Lisäksi minulle on tullut joku kummallinen ihottuma, johtuen ilmeisesti viime viikon uimareissuistani, jonka takia vartalossani on suuri määrä jotain punaisia näppylöitä. Nekin vituttavat siihen malliin, että melkeinpä tekisi mieleni heittää ainakin keittiön pöytä parvekkeelta alas.

Et kai (Säkylän) Pyhäjärvessä uintireissulla käynyt? Järvisyyhy se vasta osaakin kutittaa ja vituttaa!

Mitä vitutukseen tullee, miksi juuri aamukuudelta nukuttaa eniten kun pitää herätä? Lämpotilakin makuuhuoneessa on juuri laskenut nukkumiskelpoiseksi...
 
Viimeksi muokattu:

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Leba95 kirjoitti:
Et kai (Säkylän) Pyhäjärvessä uintireissulla käynyt? Järvisyyhy se vasta osaakin kutittaa ja vituttaa!

En ollut Pyhäjärvessä, eivätkä nämä meikäläisen näppylät onneksi niin hirveästi kutita, vaan enemmänkin niissä ärsyttää se kuinka vittumaisilta ne jo näyttävätkin ja se että niiden määrä tuntuu lisääntyvän koko ajan...
 

Sim0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Vittu kun vituttaa. En saanu nukuttua yhtään, kun saatana katossa läpytti koko yön joku varpusen kokonen yöperhonen. Perkele. Ei saanu millään tapettua.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Nyt kyllä vituttaa niin saatanasti. Voi vittu kun voivat jotkut ihmiset tehdä asioita jotka vaikuttavat saatanan monen ihmisen elämään. (lisää naisasiaketjussa)
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Saatana ei sitä tarvitse minulle tulla itkemään että messenger poikaystäväni jätti mut. Jos eivät ole edes koskaan nähneet ja kuitenkin seurustelevat.. Get a life sanon minä.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Vituttaa olla töissä, kun kaikki muut ovat lomalla. Hitto, täällä ei oikeasti ole ketään muuta kuin minä. Täällä on tuskastuttavan kuuma ja huono ilma. Kyllähän täällä ilmastointikin olisi, mutta sitä ei käytetä, kun se on niin kallista. Eikä ikkunaakaan viitsisi pitää auki. Heti tien toisella puolella on joku julkisivuremppa menossa, joten pystynette kuvittelemaan sen metelin.

Vituttaapa myöskin, varsinkin aamuisin, kävellä tänne, kun kokoajan pistävä virtsan haju kirvelee nenässä. On se kiva olla keskustassa, baarien ympäröimänä, töissä.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Evenuel kirjoitti:
Vituttaa olla töissä, kun kaikki muut ovat lomalla. Hitto, täällä ei oikeasti ole ketään muuta kuin minä. Täällä on tuskastuttavan kuuma ja huono ilma. Kyllähän täällä ilmastointikin olisi, mutta sitä ei käytetä, kun se on niin kallista. Eikä ikkunaakaan viitsisi pitää auki. Heti tien toisella puolella on joku julkisivuremppa menossa, joten pystynette kuvittelemaan sen metelin.

Vituttaapa myöskin, varsinkin aamuisin, kävellä tänne, kun kokoajan pistävä virtsan haju kirvelee nenässä. On se kiva olla keskustassa, baarien ympäröimänä, töissä.

Hengenheimolaisia löytyy. Turhaakin turhempaa pitää kaupungin virastoa auki, jos lähes kaikki ovat kuitenkin sieltä lomalla. Hauska todeta niile harvoille asiakkaille, joita käy, että porukka lomalla - tule elokuussa uudestaan. Ei ihme, että on paska palkka.

2 viikkoa jäljellä ja sitten loppuu. Voin siirtyä ensi viikolla pikkuhiljaa kohti onnellisuusketjua...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Vituttaa perimisyhtiöt. Perintä lisää aina järjettömän summan alkuperäistä laskua. Laskuun lisätään:

- Perimismaksu (tässä tapauksessa 45e)
- Velkojan kulut (5e)
- Perityn summan ositusmaksu (30e)

Eikös nuo vittu ole kaikki saman tahon kuluja? Velkojan kulut tietysti voisi olettaa olevan alkuperäisen laskun lähettäjän kuluja mutta.. Vittu.

Pääasia on, että Intrumikin ilmoittaa kauniisti, että "Emme halua teidän joutuvan vaikeuksiin."

Toiminta vain on toista.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Murmeli kirjoitti:
Vituttaa perimisyhtiöt. Perintä lisää aina järjettömän summan alkuperäistä laskua. Laskuun lisätään:

- Perimismaksu (tässä tapauksessa 45e)
- Velkojan kulut (5e)
- Perityn summan ositusmaksu (30e)

En millään muotoa halua väheksyä vitutustasi, mutta millä ajattelit, että perintätoimistot kattavat kulunsa, jos ne eivät saisi periä perimiskulua?

Minua puolestaan vituttaa asiakkaat, jotka eivät maksa laskujaan ennen kuin perintätoimisto laitetaan asialle.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viddendaal!!

pitikin jäädä roikkumaan töihin, taivas ehti revetä ja tohon saatanan tulvaan uskalla mennä ilman pelastusrengasta tai ainakin kumiankkaa.

PRKL!
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Gentleman kirjoitti:
pitikin jäädä roikkumaan töihin, taivas ehti revetä ja tohon saatanan tulvaan uskalla mennä ilman pelastusrengasta tai ainakin kumiankkaa.

PRKL!

Epäreilua, siellä sataa!

Täällä taas on niin tukahduttavan painostava ilma, että huh... Eiköhän se täälläkin repeä kohta, toivottavasti.

Vituttaa oma tyhmyys. En ole tajunnut pistää tänne valoja päälle ja nyt särkee silmiä...
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Tällähetkellä on todella paska fiilis. 15 päivä tuli palkka tilille mutta "ilokseni" huomasin, että siitä oli otettu 60% ennäkköpidätys, joka siis johtui verokortin puuttumisesta. Olen verokortin työpaikalleni toimittanut jo kesäkuun puolivälissä mutta palkanlaskentaan sitä ei koskaan ole saapunut. Esimiehen kanssa etsimme kissojen ja koirien kanssa sitä ympäri toimistoja ja halleja mutta sitä ei löydy mistään. Esimieskin muistaa toimittaneensa sen eteenpäin. Nyt mulla on tililläni reilut 200€ josta pitäisi maksaa vuokra(320€), nettilasku(28€), puhelinlasku(21€), autovero(27€) ja autoon uudet jarrupalat(noin 40€). Suoraansanottuna pelottaa, että miten helvetissä tässä oikein selviää kuukauden ajan. Tässä yksin kotona itken ja kiskon kaljaa. On tämä elämä ihanaa...
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei kai tuossa nyt kuukautta pitäisi mennä, jos veroja on pidätetty liikaa. Ainakin omassa työpaikassani kävi parille kesätyöntekijälle kesäkuun palkkapäivänä sama homma, ja korjattu palkkasumma tuli tilille jo alle viikossa. Tosin tässä tapauksessa verokortti löytyi lähes samantien. Mutta jos kortti on hukkunut, niin kait verotoimistosta saa uuden, ja itselleni uusi verokortti tuli kesän alussa päivän viiveellä siitä, kun soitin verotoimistoon ja pyysin sitä. Eli ei kai se ihan noin synkkää kumminkaan ole, että tarvii kuukauden kärvistellä rahatta.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
pancor kirjoitti:
Olen verokortin työpaikalleni toimittanut jo kesäkuun puolivälissä mutta palkanlaskentaan sitä ei koskaan ole saapunut. Esimiehen kanssa etsimme kissojen ja koirien kanssa sitä ympäri toimistoja ja halleja mutta sitä ei löydy mistään. Esimieskin muistaa toimittaneensa sen eteenpäin....

Jos todella on näin, niin uskoisin että työnantaja voisi tulla vähäsen vastaan... eiköhän?
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
FourForty kirjoitti:
Ei kai tuossa nyt kuukautta pitäisi mennä, jos veroja on pidätetty liikaa. Ainakin omassa työpaikassani kävi parille kesätyöntekijälle kesäkuun palkkapäivänä sama homma, ja korjattu palkkasumma tuli tilille jo alle viikossa. Tosin tässä tapauksessa verokortti löytyi lähes samantien. Mutta jos kortti on hukkunut, niin kait verotoimistosta saa uuden, ja itselleni uusi verokortti tuli kesän alussa päivän viiveellä siitä, kun soitin verotoimistoon ja pyysin sitä. Eli ei kai se ihan noin synkkää kumminkaan ole, että tarvii kuukauden kärvistellä rahatta.

Yritetty on. Homma tyssäsi siihen, että pitäisi olla heinäkuun alusta asti voimassa ollut verokortti mutta. Hommasin jo toki uuden verokortin mutta sen voimassaoloaika alkoi 18.7.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt syö kyllä huolella. Aamulla oli tarkoitus mennä lääkäriin saamaan (ihan vitun kallista) lääkettä, kun aamusuihkun aikana lääkäri soittaa vastaajaan, että älä tule kun on maksa-arvot edelleen kohonneet, joudutaan keskeyttämään hoito ja vaihtamaan lääkettä, kunhan maksa-arvot palaavat normaaliksi.

Ja tämä Remicade on ollut tähän mennessä ainoa lääke, joka on tänä vuonna saanut pidettyä minut pois sairaalasta. Nyt sitten ollaan 4+ viikkoa ilman ja odotetaan, milloin reuma paukahtaa niin pahaksi, että ollaan taas sairaalassa (ei ollutkaan kuin 42 sairaalapäivää ennestään tälle vuodelle). Ehkäpä hauskin mahdollinen tapa viettää kesälomaa.

Tässä nyt sitten venataan maksan parantumista ja vääjäämätöntä sairaalaoleskelua.

Niin ja kelakin vittuilee, korvaavan lääkkeen erityiskorvattavuuden käsittely vie useita kuukausia. Ei voi uskoa, että jollain kelan lääkärillä menee kuukausia päästä käyttämään viisi minuttia b-lausuntoni lukemiseen ja hyväksymiseen. Noh, ei muuta kuin apteekista 760e lääkesatseja ostamaan, ja toivomaan, että hyväksyntä tulee sen verran nopeasti, että 6kk takautuva korvaus kattaa kaikki ostokseni. Vidun vittu. Nyt vituttaa aika vitun paljon.
 

IceMaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trashers, Flyers
Vituttaa kännykkäliittymät! Prepaid-liittymä vei rahat ihan itsestään. Mutta Elisaan olen itekin syyllinen. Hävitin SIM-kortin ja menin hakemaan uutta. Noh, sanottiin että tänään joo aukeaa. Kävin kuitenkin kotona ja menin myöhemmin hakemaan uutta. Uusimyyjä antoi sitten SIM-kortin ja kertoi, että aukeaa huomenna. Vittu, oliskin auennu. Vitut aukesi. Vitut aukeaa ikinä. Vittuun koko kännykkä.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Että sitten piti mennä taas katsomaan juuri se kauhuelokuva, joka saa minut näkemään painajaisia. Sydän hakkaa viittäsataa ja kädet tärisee.

Arvatkaa kuka nukkuu ensi yön kaikki mahdolliset valot päällä?
 

roni3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Laura Ruohola
Vittu.
Koko vitun päivän heittelin lapiolla multaa. Laitoin yläpihan sitävaille valmiiksi, että huomenna ei tarvi, kun nurmikon siemenet heitellä. Tein sille naiselle, kuka täällä asuu, uuden kasvimaan. Luonnnon kivistä reunat, yläpää korkeammalle, kuin alaosa, että saa isommat puskat sinne laittaa. Saatana, koko vitun päivän heitelly kädet rakoilla multaa ja kiviä. Mitä vittua sano se akka, joka vielä toistaiseksi asuu täällä. "onkohan tää liian iso", "huono homma, rikkaruohot kasvaa lapi kivien" jne jne jne

Vittu, samalla kun lapioin sitä saatanan multaa, niin järjestin sille saatanan ajatusten tonavalle, kuka toistaiseksi vielä asuu täällä, ostosreissun Tallinnaan helikopterilla, molempien lasten hoidot järjestin ja kaiken muun. Mitä se saatanan akkulaturi sano. Vittu, kun on huono ajankohta. Eikö vois joskus toiste, jne jne jne
Toistekkin saatana sulle jotain yritän järjestää. Sulla kun ei vittu ole muutenkaan mitään tekemistä päivisin, kun saippuasarjat ja juoruaminen.

Maksas itse matkansa, tekis itse nurmikot, tekis itse kasvimaansa.
Pesinmuuten ohimennen peitot ja muksujen pyykin, laitoin kuivumaan ja astianpesukonekin tuli täytettyä siinä vahingossa.

Joku ihminen varmaan olis kiitollinen ja osais sanoa vaikka ihan yksinkertaisesti KIITOS, mutta ei vittu täällä!!

En mää tiedä. Kai vittu teen kaiken aivan väärinpäin. Ei sen saatana tarvinnu tänään muuta kun lukea jotain "järkevää" kirjaa ja valitella, kun aurinko ei paistanu tontille. Kai tääkin tontti on saatana liian pieni.

Miksi vitussa joku vielä ihmettelee, että kaadoin just itselleni isoon mukiin itsemurhan!!
Ja kaadan vielä lisää.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
roni3 kirjoitti:
Vittu.
Koko vitun päivän heittelin lapiolla multaa. Laitoin yläpihan sitävaille valmiiksi, että huomenna ei tarvi, kun nurmikon siemenet heitellä. Tein sille naiselle, kuka täällä asuu, uuden kasvimaan. Luonnnon kivistä reunat, yläpää korkeammalle, kuin alaosa, että saa isommat puskat sinne laittaa. Saatana, koko vitun päivän heitelly kädet rakoilla multaa ja kiviä. Mitä vittua sano se akka, joka vielä toistaiseksi asuu täällä. "onkohan tää liian iso", "huono homma, rikkaruohot kasvaa lapi kivien" jne jne jne

Vittu, samalla kun lapioin sitä saatanan multaa, niin järjestin sille saatanan ajatusten tonavalle, kuka toistaiseksi vielä asuu täällä, ostosreissun Tallinnaan helikopterilla, molempien lasten hoidot järjestin ja kaiken muun. Mitä se saatanan akkulaturi sano. Vittu, kun on huono ajankohta. Eikö vois joskus toiste, jne jne jne
Toistekkin saatana sulle jotain yritän järjestää. Sulla kun ei vittu ole muutenkaan mitään tekemistä päivisin, kun saippuasarjat ja juoruaminen.

Maksas itse matkansa, tekis itse nurmikot, tekis itse kasvimaansa.
Pesinmuuten ohimennen peitot ja muksujen pyykin, laitoin kuivumaan ja astianpesukonekin tuli täytettyä siinä vahingossa.

Joku ihminen varmaan olis kiitollinen ja osais sanoa vaikka ihan yksinkertaisesti KIITOS, mutta ei vittu täällä!!

En mää tiedä. Kai vittu teen kaiken aivan väärinpäin. Ei sen saatana tarvinnu tänään muuta kun lukea jotain "järkevää" kirjaa ja valitella, kun aurinko ei paistanu tontille. Kai tääkin tontti on saatana liian pieni.

Miksi vitussa joku vielä ihmettelee, että kaadoin just itselleni isoon mukiin itsemurhan!!
Ja kaadan vielä lisää.
Kaada ihan kunnolla!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Muut kun on jaksaneet panostaa noihin vitutusviesteihinsä oikein urakalla niin jopsa minä sitten menen sieltä mistä aita on matalimmalla ja siitäkin kohdin ryömin vieläpä sen vitun aidanriman ali. Siispä sanon varsin yksiselitteisesti - voihan vittu!

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös