Carlos kirjoitti:
Se mitä jokainen haluaa kuulla äitinsä suusta: "Mulla ei ole enää poikaa". Tämä siksi että olen "väärän" naisen kanssa jonka kanssa hän ei tule toimeen. Kivaa.
Ehkä äitille pitäs selittää, että kuules minä olen onnellinen, jos sinä et pysty käsittelemään sitä, niin hajoo vitutuksees.
Meillä tilanne on vähän päinvastoin, mutta noin rankasti ei vielä ole tullut palautetta. Ja sekin negatiivinen palaute mikä tulee, niin tulee kännissä.
Ei mutta oikeesti ihmettelen, minkä takia joillakin vanhemmilla on elämäntarkoituksena sotkea lapsiensa elämä. Hyvää minä vain tarkoitan on aina se klisee jonka kuulee.
Toivottavasti sitä itse osaa aikanaan oikeasti, päästää tyttärestään irti. Sen pitää itse tehdä omat virheensä, ja oppia seisomaan omilla jaloillaan. Ja vaikka en pitäisi yhtään sen poikaystävistä/tyttöystävistä, niin silti pitäisi vain osata olla sanomatta siihen mielipiteitään, koska se ei kuulu kuitenkaan minulle.
P.S älä Carlos ihmettele, jos parin päivän sisään tulee sovitteleva soitto äidiltäsi.