irGGu kirjoitti:Adoptoikaa joku mut tai ottakaa mut vaimoksi, mä lupaan olla kiltisti kunhan pääsen pois !!
irGGu kirjoitti:Adoptoikaa joku mut tai ottakaa mut vaimoksi, mä lupaan olla kiltisti kunhan pääsen pois !!
Meille ei kannata tulla, ainakaan tänään mitään listoja tekemään, sillä olen lievästi sanottuna Vihainen, ja juuri tuosta samasta asiasta kun irGGukin.Veijari kirjoitti:Kootkaa porukka koolle ja tehkää tehtävälistat ja työvuorot.
Teal kirjoitti:Vittu kun ei tahdo omaa, ensimmäistä autoa löytyä mistään..
Ensimmäinen auto pitäisi korkeimman päättäjän mielestä olla alle 100 000 kilometriä ajettu, pieniruokainen, pienille vakuutusmaksuilla ja sitten paras kaikista, kaikki tämä pitäisi saada 1 000 €'lla
IrGGu Kirjoitti:
Tulin sitten aamulla kotiin ja heti ulko-oven avatessani tajusin mistä kiikastaa. Täällä ei oltu imuroitu, ei pesty tiskejä, ei siivottu keittiötä, ei pesty pyykkejä. Sotkettu kyllä oli lisää, reilusti. Ja nimenomaan sotkettu, ei tuollaista jälkeä saisi yössä aikaan muuten.
Tässä nyt on mennyt muutama tunti jo siivotessa. Isosiskokin kävi tuossa välillä virnistelemässä alakerrassa että "olikos iskä vihainen". Soitin itse äsken iskälle ja hän sanoi että isosisko oli koko illan siivonnut omaa huonettaan, katosta lattiaan. Tehnyt siis jotain sillä aikaa kun minä vain istun elokuvissa. Kun taas minä lähtiessä näin missä kunnossa kämppä oli, enkä silti välittänyt pätkääkään. Minusta ei siis ole mihinkään. Olen täysin turha, tiellä aina.
irGGu kirjoitti:Kiitos kaikille kuitenkin. Ei tuo aihe enää vituta kun sai siivotuksi kämpän. Nyt täällä on siistiä ja kaikki hyvin. Toistaiseksi.
Ellei sitten isäs kuulu paperiliittoon ja saavutetuista eduista pidetään tiukasti kiinni... ;)Yläpesä kirjoitti:Jumaleissön! Ja kun just jätin tiskit tiskaamatta! Nynne haisee tuossa koko yön... vituttaa!
;) Hyvä, että asiat helpottaa. Miten olisi irGGu, jos ehdottaisit huushollille selkeää viikkovuoroa kaikille yhteisten siivouspestien kierrättämiseksi? Viikon huki ja sitten 2-3 viikon vapaa.