Itse en juurikaan näistä Play Stationeista ole koskaan välittänyt. No muija meni 30v synttärilahjakseen ostamaan pleikkari kakkosen itselleen ja duunikaveri heitti Burn Out 3:sen lainaan, joten kokeiltava oli.
Voisivat saatana ne pelin tekijät tulla näyttämään, että miten ne vikat radat vedetään läpi, kun pitäs formulalla vetää miljoonaa kaiken muun liikenteen seassa ja vielä voittaa 5 muuta kilpailijaa, jotka eivät kilpaile keskenään, vaan kaikki yrittävät kiilataa nimenomaan meikäläistä radalta. Eikä siinä vielä kaikkia. Mä vedän niitä aivan 6-0 ja teilaan niitä yhtenään pois radalta, mutta nehän on jo muutaman sekunnin jälkeen taas perseessä kiinni ja painelee ohi vasemmalta ja oikealta, vaikka olen vetäny karkuun boosti pohjassa minkä ferrarista lähtee. Luulisi, että niitten romujen kerääminen vie hieman enemmän aikaa, mutta kun meikäläinen sitten kerran puikataan pihalle radalta, niin yhtäkkiä ollaankin sijalla 6 ja 11 sekuntia muita perässä ja sitten saa vetää peräsuoli pitkällä, että saa niitä kiinni. Tekoäyllä on ilmeisesti myös tutka autossa mukana, koska se tietää aina missä kohtaa rataa autot tulee vastaa ja osaa ne väistää. Oma auto vastaavasti on, kuin lämpöhakeutuva ohjus, joka sinkoutuu aina mutkan jälkeen ensimmäiseen vastaantulevaan autoon. Voi vitun vitun vittu.