Vitutusketju

  • 10 587 185
  • 56 164

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Miksi tuolla on niin vitun hyvänäköisä muija ja tietää, ettei ikinä voi tuollaista saada!? Oikeesti vituttaa kun jotkut on ihan liian hyvän näköisiä, ei tiedä mitä tekee!! Vittu saatana mut onneks rumien ihmisten kuvia ei tänne lyödä, se se vasta vituttaisikin! VITTU
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Nyt suoraan sanottuna VITUTTAA. Viides flunssa tänä talvena. Helvetin ärsyttävä yskä ja kuumetta. Yskään hommattu ensin lievempää yskänlääkettä. Ei tehonnut. Nyt tätä vahvempaa. Tuoteselosteessa lukee että n. 1% käyttäjistä saattaa kokea näitä sivuoireita. Noh, tietenkin huomasin nyt kuuluvani tuohon yhteen prosenttiin. Ja kun tämä yskä on saatava pois niin tätä lääkettä on käytettävä. Nyt on sitten vatsa sekaisin ja mitään ei voi syödä. Viimeksi kun jotain tälläistä tapahtui (aikaisemmin lääkärin määräämä lääke) niin jouduin sairaalaan. Helvetti! Sinnekö se tie taas vie? Perkele!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
VITTU !!!

Rauman Lukko, haistakaa paska koko sakki! Neljäs sija ei ole mitään. Vain mitalistit muistetaan. Pitikö se saatana soikoon mennä nussimaan piloille hyvä taistelu pronssista. VITTU !!!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olen myöskin saman suuntaisesti hieman harmissani kyseisestä tappiosta !

PS. Taidankin hirttäytyä !
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Vitun Intia-ripuli. Kohta 3 viikkoa tässä ammuskeltu ja lääkärit ihmeissään. On se melkosta kun pitää baariin lähtiessä vetää Imodiumia pohjille.

PS. Taidankin vetää lärvit!
 

Inkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi
Vitutus

Vituttaa se, ettei vieläkään tiedä lähteäkkö baariin vai jäädäkkö nyhväämään kotiin.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Re: VITTU !!!

Viestin lähetti Eino_Mies
Rauman Lukko, haistakaa paska koko sakki! Neljäs sija ei ole mitään. Vain mitalistit muistetaan. Pitikö se saatana soikoon mennä nussimaan piloille hyvä taistelu pronssista. VITTU !!!

Aaaah.Pyöri tuskassasi mies:)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Joo... kyllä minä tiedän, että 18-vuotta täytetään vaan kerran elämässä mutta liika on liikaa.

Pitääkö niitä vitun synttäreitä juhlia kolme päivää putkeen huudattamalla jotain vitun älämölömusiikkia??!!

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Vai eivät enää jaksa kuin kolme päivää, kyllä nykynuoriso on heikkoa porukkaa. Ilmankos armeijakin pitää keventää, voihan vittu.

PS. Nupit kaakkoon ja pari päivää lisää !
 

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
Vitun lentopallosarja ja vitun pielavesi

Vitun Pielavesi saatanan rupusakki te voititte taas vaikka ette olisi ansainneet voittoa ja tuomarikin oli teijän puolel. Savoon liiaksi jo tarpeeksi makiaa tällä kaudella Kalpan nousun myötä :(


No ehkä joskus Saloonkin saadaan mestaruus toi Pielaveden voittohan on sama jos Kupsi olis voittanu vaikka sitä ei enää olekkaan.
 

Aksu

Jäsen
Töihin vittu, väsyttää ja ruokaakin tekis mieli. Aamuvuoro jo tehty, nyt jotain helvetin ekstrahommia. Köyhä lopettaa taas valituksensa tähän.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Perkele. Tekis mieli lähteä kaverin luo saunomaan, mutta se on tieto, että homma karkaa käsistä ja maanantaina on tentti mihin pitäisi vielä lukea.

Eilenkin tuli viihteellä oltua, rahat on menny ja jotain pitäisi pistää sukanvarteen, kun Innstbruck ei liene ihan halvimpia kaupunkeja missä mm-kääkkää on pelattu.
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Vasemmisto-räppääjät

Saatana!

Nyt maisterikin suuttuu. Tuossa nimittäin satuin kuulemaan kun jotain perkeleen tiedostavaa Rap-tähteä haastateltiin. Kaveri pyöreästi ilmoitti, että hänestä on väärin, kun jotkut tulevat paremmin toimeen kuin toiset.

Mutta sehän on sitten vastaiskun paikka. Jos tässä koko yön painaa, niin aamulla on kasassa MC Sosiaalidarwinismin demo. Ellei peräti EP. Esikoislevyn nimi tulee olemaan Hennala 1918, joka sisältää mm. seuraavat hitti-biisit: Jos sä oot köyhä, niin se on sun oma vika sekä vittu, ne vie meidän optiot. Mulla on bemari, mistähän sulle saatais?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa urheiluliikkeet. Fillaria olen ostamassa, mutta nämä nykyiset urheilukaupathan ovat ihan tavallisia vaatekauppoja, tekstiiliurheilijat varmasti löytävät haluamansa. Naurettavaa, kun joku Intersportikin on täynnä vaatteita, muutama tennismaila ja futispallo lojui jossain nurkassa ja fillareista ei tietoakaan.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Vasemmisto-räppääjät

Viestin lähetti Tapio Rautalapio
Saatana!

Mulla on bemari, mistähän sulle saatais?

Kiitos Tapsa, pelastit tämän sunnuntaipäivän.

Muuten, tuosta Bemarijutusta on jo biisi. Pave Maijasen "mun on pakko saada beeämwee, mä haluun lähtee kruisaamaan".
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Vituttaa kun kun tuli taas klikattua Futisforumilla yhtä linkkiä jonka takaa löytyi Selviytyjät-pimujen Playboy kuvia, niin eikös siellä sitten kerrottu myös seuraavan (Suomen tv:n) Selvityjät Allstarsin voittaja. Saas nähdä kuinka paljon napppaa enää sitä katsoa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitun Sonera. Nettiyhteys ollut poikki lauantaista lähtien. Asiakaspalvelu oli vihdoin tänään avoinna ja eiväthän he mitään vikaa löytäneet. "Tämän mukaan teillä on yhteys kunnossa". Kumma juttu, mutta kun minulla kone herjaa vain, että etätietokone ei vastaa. Hohhoijaa. Ei muuta kuin Sonera ulos ja Elisa sisään.
 

Veijari

Jäsen
Viestin lähetti Gellner
Vitun Sonera. Nettiyhteys ollut poikki lauantaista lähtien. Asiakaspalvelu oli vihdoin tänään avoinna ja eiväthän he mitään vikaa löytäneet. "Tämän mukaan teillä on yhteys kunnossa". Kumma juttu, mutta kun minulla kone herjaa vain, että etätietokone ei vastaa. Hohhoijaa. Ei muuta kuin Sonera ulos ja Elisa sisään.

Jep, Sonera on perseestä.
Tilasin Soneralta laajakaistan joskus alkuvuodesta uuteen osoitteeseeni. Nettiyhteyden piti aueta heti maaliskuun alusta. Maaliskuun alku tuli ja ihmettelin, missä helvetissä se laajakaista viipyy. Soitin Soneralle, josta selvisi, että koko tilaukseni oli kadonnut järjestelmästä. Ei auttanut muu kuin tehdä uusi tilaus ja toimitusaika on 6 viikkoa! Kiitos ja näkemiin!
 

Veijari

Jäsen
Viestin lähetti Gellner
Vituttaa urheiluliikkeet. Fillaria olen ostamassa, mutta nämä nykyiset urheilukaupathan ovat ihan tavallisia vaatekauppoja, tekstiiliurheilijat varmasti löytävät haluamansa. Naurettavaa, kun joku Intersportikin on täynnä vaatteita, muutama tennismaila ja futispallo lojui jossain nurkassa ja fillareista ei tietoakaan.

Erikoisliikkeistä saa asian tuntevaa ja hyvää palvelua. Intersportit ja Topsportit kannattaa unohtaa.
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Lukkoseppä
Allu Lähteenmäki.

Lyhyesti ja ytimekkäästi todettu. Olen kanssasi samoilla linjoilla.


Sen tarkemmin menemättä yksityiskohtiin vitutuksesta sanotaan niin, että kaljaa löytyy ja Klamydia soi.

Edit: Kaverini ehdotti vitutuskänneihin musiikkivaihtoehdoksi Gimmeliä. En tiedä yrittiköhän kaveri ajaa toista itsemurhan paikalle =)
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aurinko kun päätti retken,
siskoistaan jäi jälkeen hetken
päivänsäde viimeinen.
Hämärä jo metsään hiipi,
päivänsäde kultasiipi juuri aikoi lentää eestä sen,
kun mennikäisen pienen näki vastaan tulevan,
se juuri oli noussut luolastaan.
Kas, menninkäinen ennen päivän laskua ei voi
milloinkaan elää päällä maan.
Katselivat toisiansa,
menninkäinen rinnassansa
tunsi kummaa leiskuntaa.
Sanoi: "Poltat silmiäni,
mut en ole eläissäni nähnyt mitään yhtä ihanaa!
Ei haittaa vaikka loisteesi mun sokeaksi saa,
on pimeässä helppo taivaltaa.
Jää kanssani, niin kotiluolaan näytän sulle tien,
ja sinut armaakseni vien!"
Säde vastas: "Pekko kulta,
pimeys vie hengen multa,
enkä toivo kuolemaa.
Pois mun täytyy heti mennä,
ellen kohta valoon lennä, niin en hetkeäkään elää saa".
Niin lähti kaunis päivänsäde, mutta vieläkin
kun menninkäinen yksin tallustaa
hän miettii miksi toinen täällä valon lapsi on,
ja toinen yötä rakastaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Saatanan snickers.fi sivusto ei toimi. Mukava olisi lueskella uusimmat lätkäuutiset, mutta kun ei aukee niin ei sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös