Vitutusketju

  • 10 587 185
  • 56 164

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Gleb
Onneksi jotkut sentään muistivat lipun ostaa, keikkafiilis on tässä kovasti kohoamaan päin kun bändiä ei ole tullut vuoteen nähtyäkään.

Käännä lisää veistä. Kiitos paljon.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Minut on kutsuttu Janina Frostellin keikalle päivänä jolloin en ole Suomessa. Höh.

Minä kun niin pidän hänen... musiikistaan.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Twite
Minä kun niin pidän hänen... musiikistaan.
[/QUOTE

Ja molemmista vielä?
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti msg
Ja molemmista vielä?
Kyllä. Toinen edustaa klassista tyylisuuntaa, toinen on jollakin tavalla popahtavampi. Ja noiden molempien näkyvimpien osa-alueiden lisäksi taustatkin ovat kunnossa.
 

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Perse! Pallontallaajat ilmoitti just, että lentoliput, jotka olen ostanut ja maksanut viime kuussa, eivät ole sittenkään saatavilla. Perse! Kaiken huippu on se, että he ilmoittivat hoitaneensa ilmoituksen tuosta asiasta mulle sähköpostitse jo saman päivänä, kun liput tilasin eli viime kuun 15. päivä. Perse! Olivat lähettäneet minulle tiedon asiasta kuulemma 15.3. kello 8.30. Perse! Mitä vittua? Perse! Tilasin lentoliput 15. päivä kello 15.30! Perse! Eli ilmoitus siitä, että lippuja ei ole saatavilla lähetettiin heidän mukaansa minulle jo ennen kuin edes lippuja tilasin! Perse!

Helpotti.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vittu tätä totaalisen sekaisin mennyttä unirytmiä...

Kun sais nukkua mutta kun vaan ei kykene nukkumaan...

vlad.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Ernesto Peli
Olivat lähettäneet minulle tiedon asiasta kuulemma 15.3. kello 8.30. Perse! Mitä vittua? Perse! Tilasin lentoliput 15. päivä kello 15.30! Perse! Eli ilmoitus siitä, että lippuja ei ole saatavilla lähetettiin heidän mukaansa minulle jo ennen kuin edes lippuja tilasin!

Mutta, tuohan on vain erikoisen hyvää palvelua. Ennakkoon ilmoitetaan, että tilattuja lippuja ei ole. Miksi siitä pitää suuttua.

Että silleen...
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Meikäläisellä olisi to ja pe vapaata. Kunnon postilaisena iski tietysti torstaiaamuna vatsatauti. Rehellinen duunari sairastaa tietty vapaapäivinä. Tää on niin tätä.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Multivituttaa
-saamattomuus ja älytön kiire töissä
-sekavat ihmissuhteet
-oma käytös
-naisten käytös
-dokaaminen
-kankkunen
-morkkis
-huono kunto

.. ja pieniä yleisvitutuksia..

-opintotuen takaisinperintä
-katupöly
-mustavarikset pihapuussa
-mulkut rakennusmestarit
-hpk
-jokerit
-pronssiottelu
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Viestin lähetti Dante
Multivituttaa
-saamattomuus ja älytön kiire töissä
-sekavat ihmissuhteet
-oma käytös
-naisten käytös
-dokaaminen
-kankkunen
-morkkis
-huono kunto

Jumalauta, ootsä mä? Tismalleen samat asiat vituttaa tälläkin hetkellä ankarasti, paitsi että ei ole kankkusta mutta kyllä senkin aika tulee viikonloppuna ja sen jälkeen taas vituttaa nuo yllämainitut asiat.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nyt meinaa vituttaa.
Päivätyössä tuli ilmoitus: "Teidät on ulkoistettu vanhoina työntekijöinä".

- Ai no vittu, hieno homma. Säilyykö edut jne?
- Nnnnnojoononiinno.
- Selvä, pitäkää tunkkinne.

Tietää miltä kiekkoilijoista tuntuu, kun saa kuulla "sut on treidattu". Hehe.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vituttaa kun on selkä paskana. Vituttaa kun täällä on liian paljon uusia viestejä, kun ei ole kerennyt hetkeen vierailla täällä. Vituttaa uusi työ. Vituttaa kun ei ylpeydestä kehtaa vanhaa työtä takaisin pyytää (luvattiin kun läksin). Vituttaa asua kaupungissa. Vituttaa kun on rahat loppu.

Vaan ihan kaikki ei sentään vituta, kuuluis toiseen ketjuun: Meille tulee vauva. Edellinen tenava alkaakin olla jo liian iso potkupukuun.
 
Meni ihana kämppä nokan edestä jollekin muulle. Näinköhän löydän täältä viehättävästä pääkaupungistamme siedettävän hintaista/kuntoista asuntoa ennen kuin vanha menee alta? Tai ehkä sellainen vielä löytyy ja sitten saan tapella siitä muiden fiksujen ja filmaattisten ihmisten kanssa. Opiskelija nyt ei ehkä ole vuokranantajan ykkösvaihtoehto...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Meni ihana kämppä nokan edestä jollekin muulle. Näinköhän löydän täältä viehättävästä pääkaupungistamme siedettävän hintaista/kuntoista asuntoa ennen kuin vanha menee alta? Tai ehkä sellainen vielä löytyy ja sitten saan tapella siitä muiden fiksujen ja filmaattisten ihmisten kanssa. Opiskelija nyt ei ehkä ole vuokranantajan ykkösvaihtoehto...

No kas kun sattui... piti itse avautua aivan samasta asiasta. Ainoa ero vaan, että tämä kämppä olisi ollut Tampereella.

Soitin maanantaina heti toimiston auettua vuokravälittäjälle. Tämä sanoi soittavansa myöhemmin ja ehdottavansa aikaa näyttöön. No soittikin ja ehdotti keskiviikkoiltapäiväksi tätä. Aika ei vaan sopinut meikäläiselle mitenkään. No kiinteistötoimiston nuori nainen sanoi soittavansa meikäläiselle pian uudestaan ja yrittävänsä sopia tuota näyttöaikaa johonkin muuhun kohtaan. Syynä se, että olin ollut ensimmäinen joka tiedusteli asuntoa ja minulla olisi siihen siksi etulyöntiasema.

No paskat sieltä mitään puhelua kuulunut. Äsken tuli tekstiviesti, jossa kertoivat vuokranantajan päätyneen toiseen henkilöön.

Haistakoot paskan! Itsekin mainitsin olevani opiskelija. Tosin mainitsin myös sen, että olen aloittamassa diplomityöni Tampereen keskustassa ja siksi haluan muuttaa pois opiskelija-asuntolasta ja Hervannasta.

No, pitää jatkaa asunnon etsimistä. Kyllä täällä solussakin nyt asustelee, kun kämppis muutti pois ja uutta ei ole tullut. Bussillakin pääsee työpaikan oven viereen vartissa ja vuokra on halpa.
 
Viestin lähetti Sistis
Itsekin mainitsin olevani opiskelija.

Itsehän en todellakaan ole maininnut olevani opiskelija, enkä ole paljastanut edes sitä, että haemme kaveriporukalla kimppakämppää. Näyttöihin pyrin myös pukeutumaan eri-pätevän näköiseksi! :) Mainitsemani kämpän sivu suun menosta sain tietää tuntia ennen kuin olimme menossa sitä katsastamaan...

Edit. Haemme kämppää porukalla, jonka koostumus elää hiukan. Voi olla, että päädymme miespuolisen kaverin kanssa kaksioon ja sitten todennäköisesti tulenkin avautumaan tänne siitä, että Kela väittää meidän olevan avopari!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Itsehän en todellakaan ole maininnut olevani opiskelija, enkä ole paljastanut edes sitä, että haemme kaveriporukalla kimppakämppää. Näyttöihin pyrin myös pukeutumaan eri-pätevän näköiseksi! :)

Itse olen muutamalta välittäjältä saanut kuulla, että opiskelijat ovat erittäinkin suosittuja vuokralaisia. Opiskelijoilla on kuitenkin säännölliset tulot asumistukineen. Uskoisin, että valmistuneista ja töissä käyvistä henkilöistä suuri osa katselee omaa kämppää lainalupaus taskussaan ja vuokralaisuus saattaa olla varsin lyhyaikaista.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää hukkasi työharjoittelun kehittämistehtävän johonkin. Keskeneräisen kylläkin, mutta silti. Lisäksi ylläripylläri tää on ihastunut taas ihan väärään mieheen, joka tasan ei ajattele tätä sillai. Saatana että taas on vähän vaikeaa repiä huumoria mistään. Mä niin tykkään olla se "hyvä jätkä".
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Jumalauta, ootsä mä?
En. Kai.. Jos oon, niin me kärsitään häjynpuoleisesta skitsofreniasta.

Nyt vituttaa eilen mainittujen lisäksi huonosti nukutut ja liian lyhyet yöunet ja hyvät kahviöverit. No, eipähän tarvi lounastaa.

Kevät on nuore(hko)n puolipoikamiehen elämässä aina raskasta aikaa. Ei tuu tehtyä helpoksi omaa, eikä muutamien muiden elämää.. Yks tyttölapsi tosin sanoi, että miesten keväisen käytöksen syynä on pohjoinen valo. Yes! Ei oo mun vika.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Kämppämme myynyt välittäjä soitti maireana.Ihmettelin,että mitä että.
Tulihan se sieltä,kiintoisa ehdotus olisi ollut.Rahaa voisi tehdä ihan kotoa käsin,hieno tilaisuus meille.
Voi vittu ,eipä tiennyt kenelle puhui.Vittu,olinko niin pöljä asunnonmyyjänä,että höynäytyspotentiaalia saatana vielä jäi,vittu.
Enpä olisi uskonut,että minua tämmöisiin houkutellaan.Olenko tosiaan onnistunut antamaan itsestäni huijattavan ääliön vaikutelman?Tätä märehdin.
Eikö raha kelpaa?
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
Nyt meinaa vituttaa.
Päivätyössä tuli ilmoitus: "Teidät on ulkoistettu vanhoina työntekijöinä".

- Ai no vittu, hieno homma. Säilyykö edut jne?
- Nnnnnojoononiinno.
- Selvä, pitäkää tunkkinne.

Tietää miltä kiekkoilijoista tuntuu, kun saa kuulla "sut on treidattu". Hehe.

Vähän samantyyppisiä fiiliksiä täälläkin.Kyrpä-vittu-paska-puljumme laittoikin työaikamme heille huomattavasti halvempaan muotoon vedoten töiden vähyyteen.

Jokainen vuorollaan yläkertaan kuuntelemaan mahdollisesta treidauksesta.Ketään ei varsinaisesti irtisanottu,mutta aika tivoli on nyt kyllä menossa.

Itse selvisin suht mukavasti,mutta tulot tippuu reilut 10000e.
Voi olla,että joka vaihdossa ei tule pistettyä kaikkea peliin.SAATANAN AHNEET PASKAVITTUPÄÄT:SAMMUTTAKAA PERKELE KAIKKI PASKAMYLLYT.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voi vittusaatana.

Mättää ja pahasti:
- duuni (aivan vitusti liikaa...)
- seurustelujutut (tai siis puute)
- tänään tuli ilmoitus että kämppäni menee myyntiin - olenhan tässä jo puoli vuotta asunutkin. No, ehkä sitten nyt ostaisi sen omankin.

Ja huomenna on asiaa krapulaketjuun, sekin vituttaa. Vituttaa, että tiedän ettei vitutukseen pitäisi juoda. Vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös