Vitutusketju

  • 10 587 880
  • 56 164

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Saunalahden asiakaspalvelu on tämän päivän aikana aiheuttanut niin näppylöitä, harmaita hiuksia kuin pilviä hipovaa vitutusta.
Kerran olen päässyt läpi kuuntelemaan "hittimusiikkia" ja kyllästynyt siinä 15 minuutin odottelun jälkeen. Muutaman kerran taas kyseisen liittymän asiakaspalvelu on tuutannut varattua tai sanonut "valitsemanne numero ei ole käytössä".Siis täh?Miten niin ei käytössä?Ns.Ylibuukkausta ettei se suostu ottamaan enää lisää odottelijoita?
Että näin.Olisi kiva saada vastauksia ,mutta taitaa olla helpointa mennä käymään siellä tai lähettää kirjeitä.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti Turambar
Sama täällä. KÖH KÖH! Kanssaihmiset rasittuu, kun KÖH yskin KÖH KÖH koko ajan heidän korvan juuressaan, kuin tukehtumaisillaan KÖH KÖH oleva keuhkosyöpäpotilas KÖH KÖH KÖH! Olen todella KÖH rasittavaa seuraa KÖH KRÖHHHH juuri nyt. Ei tunnu yskälitkut tepsivän KRÖÖÖÖHHH KÖH KÖH! Pitää varmaan KÖHHH suunnistaa lääkärille.

Sama täälläkin. Lienee kevätflunssan kambäkki.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Viestin lähetti smasa
Sama täälläkin. Lienee kevätflunssan kambäkki.

Kyllä vituttaa täälläkin, toinen kerta flunssassa tänä keväänä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vituttaa, kun meina lunssaa pukata ja huomenna pitäisi aloittaa ihka uudessa työpaikassa.

Toiseksi vituttaa, kun tällä palstalla on enemmän äänestyksiä ja kyselyitä, kun mitään muuta.
 

Violaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Colorado
Nyt vituttaa niin rankasti. Kone aivan sekaisin, popuppei tulee kokoajan eikä auta Ad-Awaret tai Spybotit. Voi prkl! Huoltoon vaan kun oon niin huono koneiden kanssa, ei muuta mahda.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa atk -työ, joka olisi pitänyt palautta kaksi päivää sitten ja jota aloin tehdä tänään. Vituttaa Visual Basic, Word, Power Point ja ennen kaikkea Excel. Vituttaa, että raadoin lukiosta pitkästä matematiikasta 10 ja nyt TKK:ssa päsen hädin tuskin kursseista läpi. Vituttaa oma saamattomuus ja ennen kaikkea se, että menen kirjoittamaan tällaista, vaikka en yleensä kiroile.

edit. Joutuu kuitenkin väsäämään jonkunlaisen harjoitustyön huomiseen klo. 18.10 mennessä. No, onhan tässä vielä 19h 25min aikaa ja nukkumaan ei tietysti pääse koko yönä.
 
Viimeksi muokattu:

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Mäkkäri67
Kyllä vituttaa täälläkin, toinen kerta flunssassa tänä keväänä.

Sama vaiva. Kuumetta, varsinainen hinkuyskä, räkätauti ja pää helvetin kipeä.

Kaiken kruunaa duunissa tehty ympäristönpäivitys, joka sukkaa pahemman kerran. Kaiken lisäksi minä olen oikeastaan ainut joka hommat voisi ratkoa.. Kiva olla kotisohvalla kun tuotanto osittain seisoo...

Noh, eipä ole minun probleemani, ettei esimiehet ole tajunneet jakaa vastuuta laajemmin..

Loppuvitutuksena sanottakoot, että IBM-tuotteet ovat suolesta ja syvältä.

K
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vitun vitun vittu saatana!

Huomenna iltavuoro, liput ja kaikki... Varattu, maksettu ja haettu. Eli peli jää välistä?

Pääkipu vielä tämän kaiken hyvän lisäksi.

Vituttaa niin paljon, etten edes itsekään tiedä kunka paljon mua nyt vituttaa!
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä oon tätä myöten *näyttää otsaansa* täynnä tota Juhani Tammista. Hän itki ensimmäisen Mestis-finaalin jälkeen, kuinka "jäähyjen tasapaino" oli taas kerran Sportia vastaan.

Saanen kysyä sinulta, arvoisa Tami, mikä ihmeen "jäähyjen tasapaino"! Mihin KalPan valmentaja Mika Pieniniemi jo viittasikin, rangaistuksia tulee viheltää rikkeiden mukaan eikä sillä tavalla, että annettaan suunnilleen sama määrä jäähyjä molemmille joukkueille.
 
Viimeksi muokattu:

EricCartman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Lukko
Häviäminen

Tuli turpaan etukäteen ajateltuna heikommalta vastustajalta. Kun häviää paskalle, niin sehän tarkoittaa että olen itse vieläkin surkeampi... Vittu... Kuin voi syödä miestä näin paljon.

Lukon eilinen häviökin vituttaa, mutta ei niin paljon, koska se ei ollut omaa syytäni...

Hiukan lievittää ajatus, että illalla saattaa olla asiat paremmin. Lukko on voittanut ja minulla on baarista tullessa daami kainalossa.

yeah, right... vittu
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Iltalehdessä oli juttua 16-17v mulkeroista, jotka kiusasivat kehitysvammaista. Ei kyllä alhaisempaa paljon ole! Itsekin tätä paskaa nähneenä, pakko kysyä mitä helvettiä yhteiskunta tekee tuollaisen roskasakin kanssa? Aivan sama mitä se ikämittari näyttää, ei noista mitään kunnollista aikaan saa. Sitten ihmetellään/päivitellään miksi opettajilla saattaa mennä hermot?

MACK
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vitun pronssiryhmä vittu peli kerrallaan vittu tästä eteenpäin vittu olihan tänään hyvä peli vittu miksei eilen ollut vittu?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Mack
Iltalehdessä oli juttua 16-17v mulkeroista, jotka kiusasivat kehitysvammaista. Ei kyllä alhaisempaa paljon ole! Itsekin tätä paskaa nähneenä, pakko kysyä mitä helvettiä yhteiskunta tekee tuollaisen roskasakin kanssa? Aivan sama mitä se ikämittari näyttää, ei noista mitään kunnollista aikaan saa. Sitten ihmetellään/päivitellään miksi opettajilla saattaa mennä hermot?

Itse luin saman ja vitutti todella paljon.

Asiassa on kuitenkin toinenkin puoli:

http://www.iltalehti.fi/2005/04/02/2921190_uu.shtml

En siis tiedä mitä sanoa. Ilmeisestikin kuitenkin oikeus on tehnyt päätöksen ja siinä on ainakin tullut tuomio.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Lakaisija
Vittu että vituttaa.

Ei ole pikkuseuroilla asiaa finaaleihin tässä liigassa, saatana!

Eipä tarvii edes syytä itse kirjoittaa. VITUTTAA !
 

Sakallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu
Olin eilisen ja tämän päivän matkoilla ja ennen matkalla lähtöä asetin nauhoituksen tämän päiväiselle Lukko - Kärpät-ottelulle.

Tänään illalla tulin sitten kotiin ja tarkoituksena oli katsoa kyseinen ottelu nauhalta. Ensimmäiset kaksi minuuttia menivät hyvin. Sen jälkeen kuva jämähti paikalleen ja säilyi samassa kohdassa koko pelin ajan. Kuin tilauksesta jähmettyminen oli loppunut, kun MTV3+:n ohjelmatiedot palasivat ruutuun.

Nyt vituttaa.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kevään kurakelit wituttaa. Koiran saa pestä joka lenkin jälkeen ja wittu sitä kuran määrää. Talvella on kaikki toisin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti jesse72
Kevään kurakelit wituttaa. Koiran saa pestä joka lenkin jälkeen ja wittu sitä kuran määrää. Talvella on kaikki toisin.

Samat sanat.

Juuri tultiin lenkiltä ja pesullehan koiruus oli sen jälkeen raahattava. Koivet ja mahanalus rapaa täynnä, ja vaikka miten olet pesevinäsi niin aina sitä hiekkaa kulkeutuu kämppäänkin - eikä sitä jaksaisi imuroidakaan montaa kertaa viikossa mutta on vaan ilmeisesti nöyrryttävä tähän toimitukseen tavallista useammin.

vlad.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Viestin lähetti vlad
Samat sanat.

Juuri tultiin lenkiltä ja pesullehan koiruus oli sen jälkeen raahattava. Koivet ja mahanalus rapaa täynnä, ja vaikka miten olet pesevinäsi niin aina sitä hiekkaa kulkeutuu kämppäänkin - eikä sitä jaksaisi imuroidakaan montaa kertaa viikossa mutta on vaan ilmeisesti nöyrryttävä tähän toimitukseen tavallista useammin.

vlad.

Tuttua niin tuttua..koirankarvaa, hiekkaa on jokapaikassa ja meillä imuroidaan muutaman kerran päivässä. Meidän poika on musta labbis ja kyllä sitä karvaa irtoaa näin keväisin ja bonuksena nämä kurat ja hiekat. Tänään äijä päätti vielä piehtaroida maassa, mitäs siitä että maassa oli toisen koiran paskat..jätkä oli siis kurassa ja paskassa, näin meillä.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Lakaisija
Vittu että vituttaa.

Ei ole pikkuseuroilla asiaa finaaleihin tässä liigassa, saatana!

Mikä vitun pikkuseura?

Vituttaa kun joku väittää Lukkoa Ja HPK:ta pikkuseuraksi.
 
Niin harmittaakin

Kaveri ei jaksanu juoda kuin puoli kahteentoista asti. Bläkkäri pöytä vei viimeisekin vähät. Jyppi ei pärjännyt ensinikään. Suomessa verotus on reilua. Venäläiset pyrkii jatkuvasti uuteen noottikriisiin. Minä en löydä oikeita nappuloita kuin vasta useammalla yrittämällä. Näin elämäni naisen nakkarilla, mutta sillä oli joku pelle mukana. Ei ole muuta juotavaa kuin vettä.
Asun sementtitehtaan vieressä. Minulla on pieni nakki. Sen sijaan vatsani on suuri. Telkussa on liikaa robinsoneja sun muita vastaavia. Mutta onneksi olen melkoisen onnellinen jantteri.

TV: Setä sosiaalinen
 

rinkeli22

Jäsen
Ei jumalauta, ja tupakat loppu.. Mistäs saat tähän aikaan lisää.. Perkele!

Vituttaa kun ei osaa lentää!

och jokerns vinstnummer är två, tre.. MULKERO PERSE! MiKs Me OlLaAn NiIn PaSkOjA?

Ei voi Jortikkaakaan nimitellä lapsellisesti, kun ne olis vaan synonyymeja sen omalle nimelle, vidu..

6 PRONSSII HEI

no hei hei..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös