Viestin lähetti Ossi
Vituttaa tuollaiset trollit.
Vituttaa, että tuo tuonee Arnoldille lohtua vitutukseen Ässien edustusjoukkueen taapertamisen takia.. ;)Viestin lähetti Arnold
Ja tietämättömyys siitä, että Ässät voitti eilen C-junioreiden kultaa Oulun Kärppien nenän edestä? Niitä 15-kesäisiä vitutti näköhavaintojenkin mukaan huomattavasti enemmän kuin esmes pääsarjatason veteraaneja. Ainakin junnut purkivat sitä paljon enemmän.
Viestin lähetti Iker
Herätti emännässä pienehköä ihmetystä kun saavuin sunnuntai-aamuna kotiin ovikelloa rämpyttäen otsa ja nenänvarsi verillä, eikä takin alla ollut ollenkaan paitaa.
Viestin lähetti Snakster
Itsehän tulin tuossa jokunen vuosi sitten kotiin niinikään soittoruokalareissulta, ja lähemmän tarkastelun jälkeen emäntä huomasi, että paitani on väärin päin. Itse en osannut moiseen sanoa syytä, mutta onneksi kaverit muistivat minun tanssineen ja soittaneen ilmakitaraa ilman paitaa.
Viestin lähetti JanJ
Nii kai tällänen voi vähän vituttaa?
Mua ei vituta yhtään, et mä ostin sun lippus.Viestin lähetti Vecchia Volpe
Vituttaa, kun menivät myymään Lukko-Kärpät -matsin liput "salaa" loppuun ja jäin melko todennäköisesti ilman. Vielä enemmän vituttaa ihmiset, jotka eivät tajua, että liputta jääminen ottaa päähän! "Sehän on vain jääkiekkoa..."
Ja miks Yllin umpparin piti just nyt mennä pamahtamaan??
Viestin lähetti Mielikuvitushahmo
Yskä saatana
Viestin lähetti Mielikuvitushahmo
Yskä saatana
Tämä vituttaa!Viestin lähetti pekutti
Tänään ei vituta enää läheskään niin paljon kuin eilen illalla.
Viestin lähetti Turambar
Sama täällä. KÖH KÖH! Kanssaihmiset rasittuu, kun KÖH yskin KÖH KÖH koko ajan heidän korvan juuressaan, kuin tukehtumaisillaan KÖH KÖH oleva keuhkosyöpäpotilas KÖH KÖH KÖH! Olen todella KÖH rasittavaa seuraa KÖH KRÖHHHH juuri nyt. Ei tunnu yskälitkut tepsivän KRÖÖÖÖHHH KÖH KÖH! Pitää varmaan KÖHHH suunnistaa lääkärille.
Viestin lähetti smasa
Sama täälläkin. Lienee kevätflunssan kambäkki.