Vitutusketju

  • 10 589 929
  • 56 164

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Helvetin muuniin puhaltelijat eivät osaa tehdä maaleja....

*vituttaa toisissa shäfääreissä*
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Luiro
Alexander Stubb. Kuulin sen vitun pellen äänen taas. Se rytmitys ja se ylimielinen mätiedänkaiken -asenne. Ei ole mielipiteitä, on vain faktoja.

Ja se ääni. Mikä voi ärsyttää enemmän. No tietenkin se, että mies on suomenruotsalainen.

Ja ihan homon näköinen.

Taidat kuitenkin olla HIFK-Stubbin kanssa samoilla linjoilla, kun substanssin sijaan keskityt ulkonaisiin seikkoihin.
Luiron rujon demarikuoren alla sykkii aito kokkarisydän?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä tuli baarireissulla kadotettua avaimet ja pari paitaa.

Paitojen kohtalo ei sureta yhtään, mutta avainnipulla olisi ollut vielä käyttöä. Tällaiset vammaiset toilailut vituttaa yllättävän paljon. Jos lompakko, rahat ja jopa katoamisaltis puhelin ovat tallessa vaikka niitä on yön aikana tullut käytettyä, ihmetyttää mitä vitun tekemistä olen avaimille keksinyt keskellä kaupunkia ja keskellä yötä. Varmaan painoivat taskussa liikaa, -> heitetään pois.

Herätti emännässä pienehköä ihmetystä kun saavuin sunnuntai-aamuna kotiin ovikelloa rämpyttäen otsa ja nenänvarsi verillä, eikä takin alla ollut ollenkaan paitaa. Itselläni oli siinä vaiheessa niin henkisesti kuin fyysisestikin todella hieno olo. Samanlainen olo jatkui yllättäen koko eilisen päivän. Rupinen naamataulu sekä avaimettomuus onneksi muistuttavat tästä onnistuneesta reissusta myös tulevina päivinä.

Eli siis, jos keskustasta tai Töölön nurkilta löytyy avainnippu, se on luultavasti minun. Kiitos.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viestin lähetti Arnold
Ja tietämättömyys siitä, että Ässät voitti eilen C-junioreiden kultaa Oulun Kärppien nenän edestä? Niitä 15-kesäisiä vitutti näköhavaintojenkin mukaan huomattavasti enemmän kuin esmes pääsarjatason veteraaneja. Ainakin junnut purkivat sitä paljon enemmän.
Vituttaa, että tuo tuonee Arnoldille lohtua vitutukseen Ässien edustusjoukkueen taapertamisen takia.. ;)
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Iker

Herätti emännässä pienehköä ihmetystä kun saavuin sunnuntai-aamuna kotiin ovikelloa rämpyttäen otsa ja nenänvarsi verillä, eikä takin alla ollut ollenkaan paitaa.

Itsehän tulin tuossa jokunen vuosi sitten kotiin niinikään soittoruokalareissulta, ja lähemmän tarkastelun jälkeen emäntä huomasi, että paitani on väärin päin. Itse en osannut moiseen sanoa syytä, mutta onneksi kaverit muistivat minun tanssineen ja soittaneen ilmakitaraa ilman paitaa.

Itseäni vituttaa se, että tulin töistä klo. 22.30 ja takaisin pitää lähteä klo 6.30. Vituttaa sekin, että täällä pitää vielä päivystää eikä osaa mennä nukkumaan.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyrpii, kun yksi tän harjoitelupaikan opiskelijoista pitää ohjaajien kanssa palaveria tuossa viereisesä huoneessa ja tää kuulee kaiken. Ihan lievää jeesustelua ja perseennuolentaa. Hän kun ei itse tee mitään pahaa, me muut vaan. Ja kyllähän hän nyt sentään on yrittänyt sanoa joistain asioista meille muille, mutta kun me typerät ei vain tajuta. Argh. Hyvähän se on esittää pientä enkeliä, kun ohjaajat eivät a) näe sitä arkea täällä b) kuule meidän muiden mielipidettä. Haistakoon paskan, kyllä mäkin osaan vain omaa etuani ajaa, jos sille linjalle lähdetään.

Flunssakin vituttaa, ääni menee koko ajan ja päässä on inhan tukkonen olo. Bläh.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Snakster
Itsehän tulin tuossa jokunen vuosi sitten kotiin niinikään soittoruokalareissulta, ja lähemmän tarkastelun jälkeen emäntä huomasi, että paitani on väärin päin. Itse en osannut moiseen sanoa syytä, mutta onneksi kaverit muistivat minun tanssineen ja soittaneen ilmakitaraa ilman paitaa.


Jumalauta mikä selitys! Tuo täytyy pistää korvan taakse, jos ei itse joskus osaa aamuyöllä pukea.

Ketjun aiheeseen liittyen: Mikä niissä kassojen liukuhihnoissa on vikana, kun lähes aina kassaneidin pitää rutata ostokset yhteen läjään josta sitten ne roiskitaan runneltavaksi pakattavaksi? Jos on itse fiksusti latonut sopivin välein ostoksensa hihnalle, niin joku elämäänsä kyllästynyt ilokseen nuijii ostokset hengiltä.
 

JanJ

Jäsen
Kaaduin luistellessa 20 päivää sitten. Edelleen särkee pää. Sain aivotärähdyksen mutta en jaksanut mennä lääkäriin. Nyt on pakko.

Viikonloppu meni setviessä eroani. Siinä samalla tapeltiin, juotiin viinaa, vedettiin pillereitä, huumeita ja loppuillasta joku jopa haisteli liimaa. Seuraava päivä meni kodeiinin voimalla.

Nyt särkee kaikki sisäelimet, puhumattakaan aivoista joita neurologi saa tutkia huomenna HUSissa.

Nii kai tällänen voi vähän vituttaa?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti JanJ
Nii kai tällänen voi vähän vituttaa?

Onhan tuossa jo ihan riittämiin syytä vitutukselle, näin voinen "ammattilaisena" todeta.

Minuakin vituttaa ja ahdistaa, ei mikään konkreettinen kipu tai vastaava.

Vituttaa ramppaaminen lääkärissä, perkele!

vlad.
 
Vituttaa, kun menivät myymään Lukko-Kärpät -matsin liput "salaa" loppuun ja jäin melko todennäköisesti ilman. Vielä enemmän vituttaa ihmiset, jotka eivät tajua, että liputta jääminen ottaa päähän! "Sehän on vain jääkiekkoa..."

Ja miks Yllin umpparin piti just nyt mennä pamahtamaan??
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa huomata kuinka paskaiset on parvekkeen sisäpuolisen ikkunan lasit, mitenkä ne voi noin ollakaan. Viime syksynä pesty ja parvekelasit vielä välissä, mistä tuota paskaa sinne oikein ilmestyy... vituttaa kyllä ihan yleisestikin. No, luotan että huhtikuu korjaa kaiken =).
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Kännykkä hukku. Vittu.
 
Viimeksi muokattu:

timosusi

Jäsen
Hengityksen täyttää pöly sekä hiili...

Erehdyppä liikennöidyn asvalttitien varteen lenkille, niin huomaat hetkessä haukkoneesi hengitysilman mukana kilokaupalla hiekoituspölyä. Ja muunlaisia lenkkeilyreittejä ei todellakaan ole tarjolla. Ihan vitun jees.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tänään ei vituta enää läheskään niin paljon kuin eilen illalla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Vituttaa, kun menivät myymään Lukko-Kärpät -matsin liput "salaa" loppuun ja jäin melko todennäköisesti ilman. Vielä enemmän vituttaa ihmiset, jotka eivät tajua, että liputta jääminen ottaa päähän! "Sehän on vain jääkiekkoa..."

Ja miks Yllin umpparin piti just nyt mennä pamahtamaan??
Mua ei vituta yhtään, et mä ostin sun lippus.

Vituttaa duuni. Pikkusieluiset paskiaiset ja väsymys muistavat vituttaa myöskin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Mielikuvitushahmo
Yskä saatana

Sama vaiva. Lisänä vielä pään jomotus ja ilmeisesti taas iltaa kohti nouseva kuume. Muijalla samat vaivat, mutta duunista ei voi olla pois tai sitten pitää laittaa lappu luukulle. Tyttäreni (4-v.) on perheen ainoa kunnossa oleva ja eilen duunista kotisohvalleni rojahdettuani totesin hänelle, että nyt on hänen vuoronsa hoitaa isiä ja äitiä. "Kuka sitten antaa kissalle ruokaa?", kysyi hän eli asiat ovat selvästi tärkeysjärjestyksessä.
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Mielikuvitushahmo
Yskä saatana

Sama täällä. KÖH KÖH! Kanssaihmiset rasittuu, kun KÖH yskin KÖH KÖH koko ajan heidän korvan juuressaan, kuin tukehtumaisillaan KÖH KÖH oleva keuhkosyöpäpotilas KÖH KÖH KÖH! Olen todella KÖH rasittavaa seuraa KÖH KRÖHHHH juuri nyt. Ei tunnu yskälitkut tepsivän KRÖÖÖÖHHH KÖH KÖH! Pitää varmaan KÖHHH suunnistaa lääkärille.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Transpoint lienee Suomen huonoiten aikataulussa pysyvä kuljetusalan yritys. Vuodenvaihteen jälkeen aikataulu on kussut jatkuvasti. Vituttaa moinen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös