Vitutusketju

  • 10 572 716
  • 56 150

ace

Jäsen
Viestin lähetti cosmic_rodeo
"Ihmisiä kun on liikaa, niin luonto karsii osan pois. Hittojako sitä niiskuttamaan."

Näin kommentoi eräs tällä kertaa nimettömäksi jäävä älypää eräällä foorumilla Aasian tilannetta. Teistä en tiedä, mutta itseäni tällaiset helvetin "true-nihilistic-misantrophy"-mulkut vituttavat vähän saatanasti. Saisi luonto karsia tuollaiset mulkut mielummin pois kuin yhdenkään näistä Aasiassa kuolleista.

Olen minäkin sitä mieltä, että väestöä on jo pikkaisen liikaa, mutta en minä nyt kenenkään kuolemaa toivo.

Uutisissa kerrottiin myös, että katastrofialueella on alkanut ryöstely, niin kuin olettaa sopikin. Avustustyöntekijöinä esiintyneet tyypit ovat ainakin rötöstelyn aloittaneet. Pani vihaksi tuokin tieto, toivottavasti tulevat järkiinsä tai jäävät kiinni.


Itseasiassa minä ajattelen ihan samanlailla. En tosin ihan noin kärjistetysti, enkä tosiaan toivo kenellekkään kuolemaa enkä kärsimystä.
Kuitenkaan minua ei järkytä suuretkaan luonnon katastrofit kun niille nyt vaan ei mahda mitään. Olen samaa mieltä että ne ovat luonnon oma keino karsia liikakansoitusta. Paljon järkyttävämpiä asioita ovat kaikki terrori-iskut ja Konginkankaan bussiturmat, koska ne ovat ihmisen "aiheuttamia" ja olisivat edes jollainlailla olleet estettävissä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitään vinkkejä miten tällainen normaalisti jääkylmä heppu käyttäytyy fiksusti kun vitutus menee yli korkealla olevan kipurajan ?

Voi vitun Societe Generale, voiko ihmistä ja asiakasta kohdella näin. Eilen about 15 soittoa + 2 soittopyyntöä takaisin, tänään hieman vähemmän +1 soittopyyntö takaisin. Ja aina kun soitan, on juuri nyt varattu tai kiireinen tämä neiti jota tavoittelen. Kukaan muu ei kuulemma hommaa voi hoitaa kun kysyin voisiko tuo neitin heittäää hevon vittuun ja hankkikaa joku muu vastaamaan mulle. Voi vitun vittu, missä niitä linkkejä räjähteille ?
 

Kelju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SaiPa, JM Aaltonen
Viestin lähetti ace
Itseasiassa minä ajattelen ihan samanlailla. En tosin ihan noin kärjistetysti, enkä tosiaan toivo kenellekkään kuolemaa enkä kärsimystä.
Kuitenkaan minua ei järkytä suuretkaan luonnon katastrofit kun niille nyt vaan ei mahda mitään. Olen samaa mieltä että ne ovat luonnon oma keino karsia liikakansoitusta. Paljon järkyttävämpiä asioita ovat kaikki terrori-iskut ja Konginkankaan bussiturmat, koska ne ovat ihmisen "aiheuttamia" ja olisivat edes jollainlailla olleet estettävissä.

Tähän on pakko sanoa, että kyseisen luonnonkatastrofin kuolonuhrien määrä oltaisiin tietääkseni saatu aika pieneksi varoittamalla ihmisiä etukäteen. Tämä jätettiin kuitenkin tekemättä, kun tutkijat ilmeisesti päättivät ottaa riskin siitä syystä että "turha" evakuointi olisi merkinnyt turismin romahtamista. Näin olen ainakin käsittänyt. En tiedä olisiko tuo evakuoiminen kuitenkaan käytännössä onnistunut, mutta tuntuu jotenkin järkyttävän surulliselta hommalta mielestäni.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Vituttaa mulkut, jotka paukuttelee noita helvetin pommeja ennen aikojaan. Erittäin reilua esim. koiraihmisiä kohtaan. Varmaan noillekin rahoille löytyisi parempaa käyttöä, kun ampua ne taivaalle, esim. kriisiapu maanjäristyksen uhreille.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Rygge
Vituttaa mulkut, jotka paukuttelee noita helvetin pommeja ennen aikojaan. Erittäin reilua esim. koiraihmisiä kohtaan.

Samaa mieltä. Tänään ei ole onneksi paukkunut, mutta eilen pelotti jo meilläkin. Kyllähähn sitä on itsekin penskana paukutellut, muttei ennen aattoiltaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vitun mulkut tuolla Maikkarilla

On se vaan kumma että noita eri urheilulajien tv-oikeuksia hommataan mutta ei sitten näytetä kisoja suorana alusta loppuun. Tänään siis mäkiviikon 1.osakilpailun 2.kierrosta oli jäljellä 10 hyppääjää kun Maikkari suuressa viisaudessaan ajoi taas kerran tv-ruutuun uutisia (klo 19), nämä tänään jo n. 100 kertaa nähdyt ja kuullut uutiset eivät tietenkään voineet odottaa n. 10 min että tuo kisa olisi voitu näyttää loppuun asti. No eipä tietenkään, uutiset kun on tv:n dinosaurus joka ei siirry eikä myöhästy sekunttiakaan oli mitä tahansa kesken.

Ei siellä Maikkarilla ole koskaan tullut mieleen katkaista uutislähetystä kesken lauseen tyyliin...

"Maailmalla on tapahtunut hirveä katastrofi...", lauseen lopun kuulette sitten kympin uutisissa nyt me siirrymme uppopallon piirikunnallisten 2.erään - kiitos ja näkemiin.

Maikkarin ammattitaidolla ei pitäisi saada mitään urheilulähetyksien tv-oikeuksia, ei ikinä eikä koskaan. Kun ei kerran osata niin ei osata. PRKL!!!
 

Metropolit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Vitun mulkut tuolla Maikkarilla

Viestin lähetti flintstone

Maikkarin ammattitaidolla ei pitäisi saada mitään urheilulähetyksien tv-oikeuksia, ei ikinä eikä koskaan. Kun ei kerran osata niin ei osata. PRKL!!!

Täsmälleen samaa mieltä!Varsinkin kun nuo kyseiset uutiset näkyi jo kisan tauolla... Plussalla pyöri yllättäen samaan aikaan eilisen loistavan kiekko spektaakkelin uusinta et ei voinu sinnekkää siirtää lähetystä!
 
Vitun vittu. Otettiin tuossa olutta ja pelattiin biljardia. No alussa niitä voittoja tuli jokapelistä. Sitten otettiin turnaus, jossa voittajalle oli luvassa 80€ (jokaiselta 20€). Voitin tietysti turnauksessa runkosarjan ja muutenkin meni hyvin, mutta finaalissa (2 voittoa) käsi teki jotain, mitä en ollut suunnitellut. Ensimmäisessä kaveri löi heti aloituksessa ysin sisään (9-pallo oli pelinä), toisessa kaveri löi vanhingossa n. viidennellä lyönnillä ysin sisään. Vittu että syö miestä.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Lemmikinomistajille

Viestin lähetti Rygge
Vituttaa mulkut, jotka paukuttelee noita helvetin pommeja ennen aikojaan. Erittäin reilua esim. koiraihmisiä kohtaan.

Mielestäni myös erittäin ikävää, nimenomaan koiran/kissan omistajille.
Itse viime vuonna tuohon ongelmaan ostin apteekista sellaisen pistorasiaan laitettavan härvelin, joka vapauttaa koiran/kissan emon tuoksua (muistaakseni) ja auttoi kummasti tilanteeseen.
Sitä aiempina vuosina kun jouduin hakemaan eläinlääkäriltä rauhoittavia lemmikeille.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Mäkin kiroon noita pellejä . jotka ei jaksa odottaa perjantaita. Maanantaina alkoi rakettien myynti ja heti ollaan paukuttamassa pommeja. Omistamme 12.5 v. koiran , joka pelkää näitä raketteja. Olemme hommanneet lääkityksen koirallemme jotta se ei läähättäis koko aattoa ja ramppais ympäri kämppää perjantaina. Työntäkää ne rakettinne hanuriinnee ja ostakaa rakettirahoilla vaikka mieluummin kaljaa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Re: Lemmikinomistajille

Viestin lähetti mysteeri
Mielestäni myös erittäin ikävää, nimenomaan koiran/kissan omistajille.

Tähän en voi sanoa muuta kuin, että opettakaa lemmikkinne jo pennusta saakka koville ja äkkinäisille äänille niin näiltä ongelmilta suurimmilta osin vältytään. Olen kasvanut koirien parissa eikä kohdalleni ole osunut vielä yhtäkään paukkuarkaa koiraa, ne kun on totutettu imureista ja pesukoneista lähtien kaikkiin mahdollisiin ääniin.

vlad.
 

Jerry_Only

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Hyvinkään ahmat
Omistettu rakkaalle:

Kiitos kirkkaan taivaan, kiitos aamun uuden
Kun saan taas nousta näkemään SUA
Kiitos raikkaan tuulen
Villin rakkauden
Ei murheet eilisen kaataneet mua
Oot luonain koko pitkän päivän opetat mua
Illan tullen kutsut lepohon mua
Aallot keulaan iskee, kauas matka vie
SUN annan ohjata yön läpi tien

Uumama, kuumaa on!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti vlad
Tähän en voi sanoa muuta kuin, että opettakaa lemmikkinne jo pennusta saakka koville ja äkkinäisille äänille niin näiltä ongelmilta suurimmilta osin vältytään.
Tuo varmasti auttaa monen kohdalla, mutta kun osa koirista voi tulla paukkuaroiksi vasta aikuisella iällä. Toki tähänkin on sitten keinot olemassa, esimerkiksi cd-levy, jolla voi antaa siedätyshoitoa. Tästäkin huolimatta ne helkkarin kakarat voisivat pitää pommit piilossa aattoon kello 18 asti, ja sen jälkeen jysäytellä niitä vanhempiensa seurassa.

Flintstonelle tiedoksi, uppopallossa ei pelata piirikunnallisia ainakaan Suomessa, ja siinä pelataan puoliaikoja eikä eriä. Terveisin nimimerkki "Nuspilkkunus".
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

valas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fujitsu-Siemensin tietokoneet on kasattu pelkistä paskakomponenteista ja takuuhuolto kestää semmoset kuukauden päivät luvatun 3-5 päivän sisään. Kovin ja kallein FUSI kone mulla ollu 2 kuukautta ja nyt pitäis jo toisen kerran viedä takuuhuoltoon. Ekalla kerralla pamahti näytönohjaimen tuuletin ja nyt USB-väylät oon joutunu poistaan BIOSin kautta käytöstä, muuten kone ei suostu avaan itteään ku miettii koko ajan että mikseiköhän ne USBit suostu vastaamaan. Paskaa. Nokian puhelimeni on ollu kaks kertaa jo huollossa saman vian takia, molemmilla kerroilla kesti yli kuukauden, nyt pitäis viedä taas saman vian takia. Seisottaakohan ne mun puhelinta jossain laatikossa kuukauden ja palauttaa sen jälkeen toivoen , etten jaksa enää viedä uudelleen takuuhuollon takuuhuollon takuuhuoltoon.

Perseestä.
 

Tep

Jäsen
Vituttaa. Olen yrittänyt äheltää PS2:n pienempää mallia nettiin kun lopulta sain verkkopeli-cd:n ja tarvittavat koodit postitse. Vittu enhän mä tajua noista ohjeista mitään (vaikka ohjeet on Suomeksi) "verkkojohto", "nettijohto" plaaplaa. Ei tietenkään ohjeissa voi olla kuvia johdoista, enhän mä tiedä mikä noista on verkkojohto ja mikä mikin. Olen tullut siihen tulokseen, että minulta puuttuu joku johto, mitä periaatteessa en edes tarvitisi. Ja sen puuttuvan johdon kun ostaa, niin kumminkin se on väärä, perkele.

Kun luen muilta foorumeilta muiden kommentteja laitteen asennuksesta, alan tuntea itseni hemmetin tyhmäksi. Että mä rakastan näitä nykyajan hömpötyksiä.

Edit: Nyt täytyy ottaa takaisin. Ko. levyltähän löytyikin selkeät ohjeet toimenpiteen suorittamiseksi. Tosin sen johdon ostoksi menee, kehveli.
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti mysteeri
Päädyn sanomaan samaa tästä päivästä.
Vain tästä päivästä? Pidemmät periodit ne vasta alkaakin ahdistamaan.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeah. Ranne ja nilkka venähtänyt (ne jo ennestään paskana olevat), niskat jotenkin naksahti ja polvi ja sääri auki. Portaissa kaatuminen kannattaa aina!!! Lisäksi kyrpii turhat kehityskeskustelut ja mustasukkaisuus ihmisestä, josta ei saisi enää olla mustasukkainen. Perkele. Tämä päivä olisi taas pitänyt vain kuluttaa nukkumalla.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa kun niin monet sanovat, että "huomenna on uusi vuosi" ja kyselevät "mitä teet uutena vuotena?".

Vittu, uusi vuosi on ylihuomenna, ei huomenna, ja varmaan teen hyvin montaakin asiaa vuonna 2005. Kaikkia ensi vuonna tekemiäni asioita en ole vielä edes miettinyt.
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Pee
Vituttaa kun niin monet sanovat, että "huomenna on uusi vuosi" ja kyselevät "mitä teet uutena vuotena?"

Mua harmittaa, just tuo kohkaaminen, uusivuosi, ensivuonna jne...
Helvetti se on huomenna vaan yksi (1) päivä ja syy ottaa viunaa, sen jälkeen elämä jatkuu normaalisti, poislukien Maanantai, kun kaikki kyselee, paljonkos joit, mitäs otit, jne...
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Uudenvuoden tekemisten kyselyt

Viestin lähetti Pee
Vituttaa kun niin monet sanovat, että "huomenna on uusi vuosi" ja kyselevät "mitä teet uutena vuotena?".

Tämäkin vielä. Jokavuotisia kyselyitä taas tullut ties miten paljon. Kyselyitä mitä teen kun vuosi vaihtuu, menenkö johonkin, olenko kotona, vai mitä teen ja kenen kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös