Vitutusketju

  • 10 536 044
  • 56 130

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Teen muuten ihan tahallani tätä koska näin kun joku mainitsi että et tykkää. Tai siis tekisin jos saatana ehtisin laittaa sinne mitään ennen muita :D
Mä lopetan biisien laittamisen sitten, kun mulla on kymppitonni täynnä. Siitä puuttuu enää vajaa 600 biisiä.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Tuo on muuten ihan helvetisti.
Ja tähän kun lisää sen että Redrose on tuutannut tuonne musaa ties miten monta vuotta putkeen käytännössä ilman taukoja. Vaikka itekin olen laittanut sinne hel_vetisti musaa niin välillä tullut kuitenkin pidettyä tuosta ketjusta lomaa.

Ja mitä suomenkieliseen musaan tulee, oon siitä jännä että suomeksi laulettu popmusiikki ym. balladit menettelee. Sen sijaan suomenkielistä metallia en ole ikinä kuunnellut, ellei Atlasta lasketa, heillä kun on osa lyriikoista suomeksi.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Meillä vuosi sitten 2-vuotiaalla nassulilla iski norovirustauti päälle lomamatkan viiden tunnin paluulennolla. Oksensi koneessa kahdeksan kertaa, kerran lentokentällä ja kerran taksissa.

Sitä seuranneena viikonloppuna oltiin vaimon kanssa molemmat samassa taudissa. Vetää pahimmillaan ollessaan voimat _aivan_ nolliin.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Ja mitä suomenkieliseen musaan tulee, oon siitä jännä että suomeksi laulettu popmusiikki ym. balladit menettelee. Sen sijaan suomenkielistä metallia en ole ikinä kuunnellut, ellei Atlasta lasketa, heillä kun on osa lyriikoista suomeksi.
Itse taas RAKASTAN bändejä kuten Stam1na, Mokoma tai Turmion Kätilöt. Muitakin metallibändejä tulee kuunneltua ja monella eri kielellä. Metalli on best <3

Edit: mutta se siitä tässä ketjussa, jätetään nyt kaikki vittuuntuneet rauhaan :D
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Orastava kipu ristiselässä, joka alkoi aiemmin päivällä siirtäessäni tavaroita varastokopista toiseen. Pitää koputtaa puuta ja toivoa, että kipu lähtee pois yön aikana, koska viimeksi samainen kipu kesti pitkälti yli viikon ja oli hyvinkin syvältä.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Vituttaa aivan kaikki. Vittu.
En saa mitään aikaiseksi ja kiire olis. Mutta ennemmin valitan siitä että pitää tehdä jotain kuin vain käyttäisin tän ajan asioiden tekemiseen. Ei vaan vittu jaksa eikä huvita.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
"Miks oot vihane. Kui tarttee ol tommone"

No vittu mieti. Oot ärsyttänyt ja vittuillut mulle koko vitun päivän. Sit kehtaat saatana tulla vielä kyselemään. Vittu.
Se siitä avautumisesta.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Olin tänään Cittarissa ostoksilla ja kassalla maksaessani joku vanhempi naisasiakas tuli valittamaan kassaneidille, että kuinka jotain tuotetta ei ollut vaikka netissä luki että olisi, ja kuinka kaupan pitäisi siirtyä digiaikaan paremmin ettei asiakkaita juoksuteta turhaan. Otti päähän ja ottaa oikeastaan edelleenkin päähän, ihan kuin asia olisi jonkun kassahenkilön käsissä. Tuntuu, että tuo asiakas halusi vain päästä nalkuttamaan nuoremmalle myyjälle. Ei hän mennyt mihinkään henkilökohtaisuuksiin, mutta aivan turhaa tuommoinen ja oman myyntikokemukseni perusteella tuommoinen jää kyllä mieleen.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olin tänään Cittarissa ostoksilla ja kassalla maksaessani joku vanhempi naisasiakas tuli valittamaan kassaneidille, että kuinka jotain tuotetta ei ollut vaikka netissä luki että olisi, ja kuinka kaupan pitäisi siirtyä digiaikaan paremmin ettei asiakkaita juoksuteta turhaan. Otti päähän ja ottaa oikeastaan edelleenkin päähän, ihan kuin asia olisi jonkun kassahenkilön käsissä. Tuntuu, että tuo asiakas halusi vain päästä nalkuttamaan nuoremmalle myyjälle. Ei hän mennyt mihinkään henkilökohtaisuuksiin, mutta aivan turhaa tuommoinen ja oman myyntikokemukseni perusteella tuommoinen jää kyllä mieleen.
Voi kun siinä olisi joku toinen asiakas huudellut sivusta valittajalle, että tekee sulle ihan hyvää liikkua vähän.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Vituttaa aivan kaikki. Vittu.
En saa mitään aikaiseksi ja kiire olis. Mutta ennemmin valitan siitä että pitää tehdä jotain kuin vain käyttäisin tän ajan asioiden tekemiseen. Ei vaan vittu jaksa eikä huvita.
Arvatkaapa mitä!!!
No tämähän kostautui ja mun täytyy tehdä kaikki tänään vaikka on ollut viikkoja aikaa. Nyt vituttaa entistä enemmän.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pari vuotta sitten ostettu narvin tornimallinen kiuas ei suostu tekemään sitä mitä sen pitäisi tehdä. Napista painamalla ei mene virrat päälle. Tänään otin kivet pois ja tarkistin johtojen liitännät. Ei pitäisi olla ongelmaa. Sulakkeet ok.

Ei varmaan kannata raahata settiä huoltoon, vaan ottaa kotivatuutuksen kautta korvausrahat ja ostaa uusi, vai mitä mieltä palstatoverit?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pari vuotta sitten ostettu narvin tornimallinen kiuas ei suostu tekemään sitä mitä sen pitäisi tehdä. Napista painamalla ei mene virrat päälle. Tänään otin kivet pois ja tarkistin johtojen liitännät. Ei pitäisi olla ongelmaa. Sulakkeet ok.

Ei varmaan kannata raahata settiä huoltoon, vaan ottaa kotivatuutuksen kautta korvausrahat ja ostaa uusi, vai mitä mieltä palstatoverit?

Siihen nähden, että Narvi koittaa ylläpitää mielikuvaa huippulaadukkaasta (ja kilpailijoitaan kalliimmista) kiukaasta, niin ei sen pitäisi parissa vuodessa lopettaa toimimista. Itse soittaisin heidän aspaan ja koittaisin saada huollon heidän piikkiin tarkistamaan kiukaan teille kotiin.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Siihen nähden, että Narvi koittaa ylläpitää mielikuvaa huippulaadukkaasta (ja kilpailijoitaan kalliimmista) kiukaasta, niin ei sen pitäisi parissa vuodessa lopettaa toimimista. Itse soittaisin heidän aspaan ja koittaisin saada huollon heidän piikkiin tarkistamaan kiukaan teille kotiin.
Kannattaa myös kysäistä vakuutusyhtiöstä, saattavat sen huoltomiehen käynnin maksaa, jotta vika selviää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös