Vitutusketju

  • 10 529 074
  • 56 126

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loppuillasta kaupassa oli kassalla edellä tyyppi, jolla oli jotain pieniä yösafkatyylisiä ostoksia ja käteistä muttei kortilla rahaa; kassa ei hyväksynyt fyrkkaa "ei käteistä kello nönnönnöön jälkeen" -käytännön vuoksi. Olin pikaostoksilla suoraan lenkiltä, kuuntelin musiikkia ja näpräilin kännykän maksusovellusta valmiiksi, joten olin vähän laput silmillä enkä uhrannut tilanteelle ajatustyötä. Nyt kun mietin asiaa, niin alkoi vituttaa, koska minähän olisin voinut maksaa – tai ainakin tarjoutua maksamaan – nuo ostokset. Toivottavasti henkilö ei koe ainakaan nälkäkuolemaa.
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ei vittu mikä viikko. Ensiksi viedään ykkösvaraus, sitten pitää katsoa Leijonien surullista taaperrusta ja nyt naapurin muovibiisi vei viisutkin. Ja vielä sunnuntai jäljellä...
Ja viisutkin vielä joillain vitun juryilla. Ja miksi se on AINA Ruotsi? Saatanan Hannu Hanhet.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Jury voittaa viisuissa, jury voittaa kiekossa!

Kai se saatana pitää maksaa hintaa kaikesta törkeen hienosta menestyksestä alkaen Lordista ja HPK:n mestaruudesta siellä 2006 kulminoituen välissä MM-2011 Bratislava & al. ja Pallokerho yllätysnakkikattila 2019.

Onhan tässä, vittusaatanaperkele, voitettukin! Se on hyvä muistaa. Joku ei voita koskaan ja aina ei voi voittaa mutta: IHAN. JOKA. KERTA. VOI. HÄVITÄ.

Saa sataa sitten sitä paskaa niskaan, raato raahautuu huomiseen.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Lähde päivän koulutusreissulle Helsinkiin. Herää klo 4 ja mene Oulun lentokentälle. Koneessa tekninen vika ja lähtee yli 3 h myöhässä (ehkä). Missaa vähintään puolet koulutuksesta.

Vittu.

Kysyin muuten etukäteen, että onnistuisiko etäosallistuminen (viime vuonna onnistui). Ei passannut järjestäjille. Sekin vituttaa.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa tyypit, jotka juoksee pysäkille ehtiäkseen siellä olevaan bussiin ja sitten bussissa aletaan ihmetellä, että missäs se matkakortti on tai että pitäis lippu hankkia sovellukseen.

Istun tässä bussissa matkalla töihin, joku tyttö juoksi kyytiin. Kyydissä sitten alkoi kaivaa matkakorttia laukusta, en tiedä mikä oli ongelma, mutta ei toiminut (oliko sitten saldo loppu vai minkälainen homma). Sitten piti alkaa ilmeisesti hommaamaan sitä lippua puhelimen sovelluksesta. Tässä vaiheessa pysäkillä seisseen bussin kuski totesi jotain että "anteeksi, bussilla on aikataulu" ja tyttö jotain "mutku mutku".

Jos ei ole lippua valmiina, niin menkää seuraavalla bussilla vitun idiootit. Tai vaihtoehtoisesti lähtekää ensi kerralla aikaisemmin kotoa. Vituttaa myös ulisijat, jotka saaneet tarkastusmaksun, kun lippu sovellukseen tullut vasta, kun menty kulkuneuvoon. Hankkikaa se lippu ENNEN kulkuneuvoon menemistä tai lopettakaa parkuminen.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Pienet on vitutuksen aiheet, mutta vituttaa siis se että nämä kaksi F-35-hävittäjää eivät osallistu itse lentonäytökseen vaan ovat esillä ainoastaan maassa. Olisi ollut pirun siistiä nähdä nuo ilmassa näyttämässä ominaisuuksiaan.
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
En oikein taas tiedä, mihin ketjuun tämä olisi pitänyt tuupata, mutta pistää niin vihaksi taas ihmisten touhut. Luin juuri houstonilaisbaarista, jonka vakuutus evättiin drag-esitysten hostaamisen vuoksi. Linkki vie Chron.comin artikkeliin aiheesta. Noh, huomasin sitten Redditin puolelta, että samaan aikaan, kun LGBTQ-baari ei saa vakuutusta, niin joku vitun kirkollisvakuutuksia tarjoava yritys myy seurakuntalaisten (lue: lasten) hyväksikäytön vastuuvakuutusta. Linkki Ministryinsured.comin edellä mainittuun vakuutuskategoriaan. Vaikka näillä kahdella ei nyt sinänsä ole tekemistä keskenään, koska ymmärtääkseni vakuutuksen evännyt firma ei ole sama, niin ihan pöyristyttävää juttua silti. Samalta vakuutussivustolta poimittuna pari lainausta:

"No one likes to think about the possibility of a situation involving improper behavior or sexual misconduct against a parishioner, especially a minor. However, it is hard to escape the reality that these types of lawsuits are becoming more prevalent and more public."

"Here is the key truth that we have learned over the past four decades: It doesn’t have to be true to end up in court. All it takes is 2 people alone in a room or alone in a car and it becomes a “he said, she said” situation."


Jumalauta miten oksettavaa. Toivoin jo vähän aikaa, että olisin astunut miinaan, mutta ilmeisesti tämä vakuutus on ihan aito.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vituttaa tyypit, jotka juoksee pysäkille ehtiäkseen siellä olevaan bussiin ja sitten bussissa aletaan ihmetellä, että missäs se matkakortti on tai että pitäis lippu hankkia sovellukseen.

Istun tässä bussissa matkalla töihin, joku tyttö juoksi kyytiin. Kyydissä sitten alkoi kaivaa matkakorttia laukusta, en tiedä mikä oli ongelma, mutta ei toiminut (oliko sitten saldo loppu vai minkälainen homma). Sitten piti alkaa ilmeisesti hommaamaan sitä lippua puhelimen sovelluksesta. Tässä vaiheessa pysäkillä seisseen bussin kuski totesi jotain että "anteeksi, bussilla on aikataulu" ja tyttö jotain "mutku mutku".

Jos ei ole lippua valmiina, niin menkää seuraavalla bussilla vitun idiootit. Tai vaihtoehtoisesti lähtekää ensi kerralla aikaisemmin kotoa. Vituttaa myös ulisijat, jotka saaneet tarkastusmaksun, kun lippu sovellukseen tullut vasta, kun menty kulkuneuvoon. Hankkikaa se lippu ENNEN kulkuneuvoon menemistä tai lopettakaa parkuminen.
Osta auto niin ei tartte noista vittuuntua. Tai hanki rimpuilurauta. Sitkutellessa ei mualiman murheet täräjä.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittu näiden vanhojen romuautojen kanssa. -05 Rellu ja apurungon puslasta hylky katsastuksessa, toista päivää homma menossa ja äskettäin vasta sain toisen alatukivarren pois olka-akselista. Eilisen taistelin pultin kanssa. Nyt olisi toinen mokoma edessä.

Ei siinä, sitten vielä pitäisi apurunko tiputtaa jonka jälkeen pääsee itse puslan vaihtotyöhön...vittu! Lähellä on etten soita romu-ukkoa hakemaan ja lähde autokaupoille.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & FC Jazz
Vituttaa. Unohdin kokonaan että mun piti kirjoittaa Venäjän ja Suomen väleistä ja yhteisestä historiasta 1917–2023 ja palautuspäivä on huomenna. Wish me luck.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa. Unohdin kokonaan että mun piti kirjoittaa Venäjän ja Suomen väleistä ja yhteisestä historiasta 1917–2023 ja palautuspäivä on huomenna. Wish me luck.
Ei paha ollenkaan. Se olis paha, jos palautuspäivä olisi ollut eilen.

Siihen vaan isolla "VENÄJÄ ON PASKA MAA". Ihme jos eivät tykkää.
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Meikäläisen lähi- ja vakijuottola pistää ovensa säppiin lopullisesti tämän kuun lopussa. Paskaa. Opin vuosien varrella tuntemaan hyvin sekä henkilökunnan että asiakkaat, ja hintataso oli ympäristön huomioon ottaen aika maltillinen. Kaipa mä sitten rupean jatkossa kalsarikänneilemään himassa.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Sain tänään kaksi kielteistä vastausta rekryprosesseista tunnin sisällä. Tuntui kun joku olisi iskenyt palleaan ja ilmat lähtenyt pois. Sitten joku huutaa vielä perästä "haista paska!". Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Äsken paljastui, miksi työkkäri on jo kolmeen otteeseen tämän vuoden puolella ja helmikuisen tuomion saannin jälkeen todennut, etten ole oikeutettu työmarkkinatukeen. Olin helmikuun lopussa täyttänyt jonkun lomakkeen lievästi hermostuneessa mielentilassa johtuen saamastani tuomiosta ja olin rustannut lomakkeeseen, että yritystoiminta jatkuu. Vittu. Onneksi asiaan pystyy vielä vaikuttamaan.
Lisäksi olin muistanut väärin työnhakuvelvoitteen deadlinen, joka olikin ollut viime perjantai eikä suinkaan tuleva perjantai. Noh, pitää sitten laittaa neljä hakemusta kesäkuun aikana.

Vihaan byrokratiaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Tötmäsin tuossa kahvitunnilla twitterissä videoon, jossa poikaa pahoinpidellään ja tekijät kuvaa taphatumaa.. Itse olen lapsena kokenut lievää kiusausta ja itsellä on aikalailla tuon pieksettävän pojan ikäinen mukula niin
alkoi oikein fyysisesti tulla paha olo.

Tuollaiseen tilanteeseen kun törmäisi niin saattaa olla että kamalasti ei armoa tuntisi.
Hyi helvetti.

En ala linkkaamaan sitä tänne mutta varmasti haluavat löytävät sen twitteristä.

Jollain tavoin pitäisi saada toi väkivalta loppumaan.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Täydellinen ilma ja aurinkoinen terassi. Mutta mikäs sen mukavampaa kun haistella röökinsavua. Eikö näitä terasseja Stadissa nyt saa savuttomiks. Kerran sanoin yhdelle että riittäiskö toi 5:s rööki 30 minuuttiin, mutta kun en halua riitaa haastaa niin olen ääneen kommentoimatta jatkossa...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Täydellinen ilma ja aurinkoinen terassi. Mutta mikäs sen mukavampaa kun haistella röökinsavua. Eikö näitä terasseja Stadissa nyt saa savuttomiks. Kerran sanoin yhdelle että riittäiskö toi 5:s rööki 30 minuuttiin, mutta kun en halua riitaa haastaa niin olen ääneen kommentoimatta jatkossa...
Minustakin tupakointi pitäisi siirtää ulkoa takaisin sisätiloihin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voe helvetinperse, se vielä puuttuu et USA on finaalissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös