Vitutusketju

  • 10 591 588
  • 56 164

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuota Ateenan Olympialaiset 2004- ketjua lukiessa alkaa vituttamaan, kun viikon hittituotteeksi muodostunut "venyminen" toistuu yli puolissa viesteistä.

Kaikkien suomalaisten olisi nyt venyttävä. Toivottavasti ainakin Mikaela Ingberg venyy. Sievinen ei venynyt. Miksei O-P Karjalainen venynyt? Voihan vittu sentään, O-P on jo valmiiksi 195 cm.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vitun vittu. Piti hankkia loppuvuodesta kannettava, niin eikös sitä tänään enää ole tukkurilla saatavilla.
Joku vitun idiootti myyjä ei tiennyt mitään, eikä HP:n porukka ollut enää paikalla. Pitää elää epätietoisuudessa huomiseen asti.

Laajakuvanäyttö, integroitu WLAN ja polttava asema. Emmä muuta tarvi. Ai miksenkö hanki toista? No ehkä siksi että olisin saanut tuon 960 €oohilla...

VITTU SAATANA PERKELE!!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu tota Bubin selostusta.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nukku-Matti unohti heittää unihiekat. Valvotaan sitten koko yö. Huomenna 12 tuntia pitkä päivä, keskiviikkona lähemmäs 13 tuntia. Vittu. Millä powerilla tämän jaksaa? Olen aivan stressaantunut (ja siksi unikaan ei taida tulla...).
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti pernaveikko
Jotain vitun verhoja ostamaan muijan kanssa. Varmaan tajuun jostain tommosista tai olen kiinnostunut, sama kai se nyt on mitä ikkunassa roikkuu.
Meillä kun oli sama show edessä, niin ilmoitin, että hempeät värit ja kaikenlaiset kasvisten kuvat ovat sitten ehdottomasti ei-listalla. Muuten on sama, minkälaiset kankaat ikkunoiden pieliin laitetaan. Ajattelin, että näin pääsen helpolla.

Pääsinkö? Ja paskat. Tuntitolkulla tuli roikuttua ihmettelemässä toinen toistaan rumempia kankaita jossain helvetin kangasliikkeissä, joissa aina oli kuuma ja vähintään kolme tylsyyttään korvia riipivästi kitisevää pikkumukeloa äitiensä helmoissa roikkumassa. Sanomattakin on selvää, että minulle kelpasi juuri ne verhot, jotka vaimo tuskastuttavan pitkän vertailun, jahkaamisen ja mielenmuuttelun jälkeen vihdoin sai valittua. Sainpahan sentään maksaa ne verhot, ja kalliit oli.

Tuosta on tosin jo sen verran aikaa, että se vituttaa enää vain vähän.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Gellner
Vittu tota Bubin selostusta.

Ei pilkata suomalaisen näköradion monipuolisinta, viihdyttävintä ja ennen kaikkea asiantuntevinta sanaseppoa, joka on tiettävästi jo useamman vuoden viihdyttänyt useita kanssakansalaisiamme miellyttävillä pohdinnoillaan joita ei liiemmälti kukaan arvostele.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kontrolloitu siimananto

Viestin lähetti pernaveikko
Jotain vitun verhoja ostamaan muijan kanssa. Varmaan tajuun jostain tommosista tai olen kiinnostunut, sama kai se nyt on mitä ikkunassa roikkuu.

Niin, itse toimin näissä verhoasioissa siten, että sanoin ex-emännälle, että hommaa kämppään siniset verhot.

Ilmoitin lisäksi, että itse en kauppaan tule.

Annoin rahat mukaan ja pian tämän jälkeen ikkunoissa oli siniset verhot.

Se on kuulkaas helppoa kun sen osaa. Tosin ko. emäntä on tällä hetkellä ex-emäntä, joskaan ko. verhoilla ei ole osuutta asiaan.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti dude
Ei pilkata suomalaisen näköradion monipuolisinta, viihdyttävintä ja ennen kaikkea asiantuntevinta sanaseppoa, joka on tiettävästi jo useamman vuoden viihdyttänyt useita kanssakansalaisiamme miellyttävillä pohdinnoillaan joita ei liiemmälti kukaan arvostele.

Niin, selostaminenhan on puhetta, jolla välitetään tietoa ja tunnelmia, paitsi silloin, jos tietoa ja tunnelmia ei ole, mikä on tietenkin harvinaista urheilukilpailuissa, joissa voittajaksi julistetaan ensimmäisenä maaliin tullut, paitsi jos kyseessä on esimerkiksi keihäänheitto, jossa ei tulla maaliin, vaan heitetään keihästä mahdollisimman pitkälle, joka voi tietenkin joskus olla vähän lyhyempikin matka, kilpailijan kunnosta riippuen, ja päivän kunto ratkaisee usein, ellei sitten lähes aina, kuten urheilussa niin usein, sillä kyseessä on urheilu. (TAUKO) Kuulakisassa ei luonnollisestikaan heitetä keihästä, vaan työnnetään kuulaa, sillä jos joku heittäisi kuulakisassa keihästä, olisi hän väärällä suorituspaikalla, tai sitten kaikki muut olisivat ja keihäänheittäjä yksin oikealla. (TAUKO) Voittajaksi kuitenkin julistetaan paras, paitsi mikäli hänen suorituksensa sitten myöhemmin hylätään, mikä myös on mahdollista urheilusääntöjen mukaan.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Vituttaa autokauppiastaustan omaava SM-liigajoukkueen toimitusjohtaja, joka ei seiso sanojensa takana.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mitäs autoa olit ostamassa? Vituttaa tämmöisiä kysellä (ettei mene off-topicicsi).

Vituttaa myös että naurattaa lukea tuota Maple Leafsin Bubi-kommenttia.
 

kaksyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vituttaa suomentaa ruotsinkielistä tekstiä. Hemmetti. Eihän tästä tule muuta kuin sanomista!

No, jotain positiivista. Tanskaa ei sentään vielä tarvinnut kääntää.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
mysql my ass PERKELE!

"FIST YOU WILL NEED TO SET ENVIRONMENT" eli nyrkein pitää sinun järjestelmäsi asettaman, sanoo herramme Sebaot..

Ei se mitään, uudelleen asennamme taas.. ja rauhallisesti dokumentoimme miksi emme etene projektissa ja miksi tuntiarvio ylittyy. VITTU! Mä rusikoin ton saatanan romun, vai et pysty yhdistämään sockettiin?!! annas kun se SETÄ näyttää...

Mitä mä teen vai tapan itseni?
 

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
Prkl kun pitää näiden iltapäivälehtien ja Veikkaajankin kannet maalata mustaksi painomusteesta. Nyt on sitten tällä tahmatassulla aina käsienpesu edessä, kun on hieman selaillut.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Tuliaiset

Niin, olen tässä pienen kaveriporukan kanssa lähdössä risteilylle Tallinnaan. Tulin lainaamaan faijalta kaljakärryjä, niin eikös vastapainoksi satele toivomuslista tuliaisista.

Vaikka toivomuslista onkin tällä kertaa melko lyhyt ja tuliaiset helposti laivalta ostettavia kosmetiikkatuotteita, vituttaa allekirjoittanutta tälläinen peli yli kaiken.

Tarkoitus on nimenomaan kaveriporukalla pitää hauskaa, eli lähinnä ryypätä niin että seuraavana päivänä maksan piippaus johtaa sokeat vaaratilanteisiin suojateillä. Minkäänlaiset velvoitteet ja rajoitukset eivät siis olisi suotavia.

----

Pahaa pelkään, että naistarjonta laivalla on jälleen viikkolähdöllä sitä 60+ osastoa, joten torstain tienoolla voi olla uuden viestin paikka.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vittu, kun luottaa liikaa omaan muistiinsa eikä vaivaudu tarkistamaan ennen lomaansa netistä, milloin oli kirjaston kirjojen eräpäivä, vaan uskoo komeasti sen olevan vasta ensi maanantaina. Vittu ja joo... oli todellakin. Äsken varmistin, ja perkele. Eilenhän se oli. 4 kirjaa ja 3 CD:tä myöhässä... nyhtävät varmaan meikäläisen rutiköyhäksi.

Oma moka. Perkele.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Sistis
4 kirjaa ja 3 CD:tä myöhässä... nyhtävät varmaan meikäläisen rutiköyhäksi.
Oisko noin? Siis että nyhtävät. Käsittääkseni kirjastot ei veloita väkisin, eli niitä myöhästymismaksuja ei ole pakko pulittaa. Tosin lainausoikeus menee sitten, mutta siltikin, ei ne nyt niitä rahoja rupea muutoin perimään.

Vai onko tuo käytäntö sitten muuttunut? Toivon mukaan ei, minulla kun on jäänyt maksamattomia sakkoja Lappeenrannan ja Lahden kirjastoihin. Duh!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Ted Raikas
Oisko noin? Siis että nyhtävät. Käsittääkseni kirjastot ei veloita väkisin, eli niitä myöhästymismaksuja ei ole pakko pulittaa. Tosin lainausoikeus menee sitten, mutta siltikin, ei ne nyt niitä rahoja rupea muutoin perimään.

Noh, itse aion käyttää kirjaston palveluita jatkossakin, eli siinä mielessä ne kyllä nyhtävät minut. Tosin nyhtäminen on hyvin minimaalista, kun tarkastin mitä mokani tulee maksamaan. Alle parin euron pitäisi selvitä...

Ei tässä vituta enää muuta kuin oma huolimattomuus...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Ted Raikas
Vai onko tuo käytäntö sitten muuttunut? Toivon mukaan ei, minulla kun on jäänyt maksamattomia sakkoja Lappeenrannan ja Lahden kirjastoihin. Duh!

Pääkapunkiseudulla on jo pitkään mennyt ulosottoon, muualla maassa en tiedä.
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Saatana kun on ollu kurkku kipee ja nuha jo viikon. On niin saatanan sitkee. Ja sit kun on pakko kitua koulussa, ettei tipu kyydistä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valvominen vituttaa.

Tuskaisen kierimisen ja pyörimisen jälkeen siirryin sängystä ensin tv:n ääreen, ja sittemmin tähän koneelle.

Vittuako tässä itken... Kannattaisi varmaan hiljalleen mennä takaisin sänkyyn, tuskin kuitenkaan tähän näppäimien ääreen nukahdan.

Fak juu änd guud nait.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti AnaMasa
TPS-FC Hämeenlinna 46min. 0-3

Ei oo vittu todellista. Kotipeli ja vastustajalla tätä ennen 1 (yksi) voitto koko sarjassa.

Puhumattakaan tietty siitä että tämä oli ns. helppo voitto matkalla kohti yllätysmitalia, 'tttttu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös