Vitutusketju

  • 10 669 135
  • 56 216

Colo

Jäsen
Kärpäselle :peukku:
Minä olen monta kertaa kärsinyt tuosta, joten hyvä että se käy jollekin toisellekin.
Varsinkin kerholaiselle.

Minua vituttaa ihmisten saamattomuus, kun he eivät saa itse mitään aikaiseksi. Aina pitäisi olla neuvomassa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti Tj
Vituttaa tuommoiset Ervatsalot jotka vaan provosoivat ja onnistuvatkin vielä siinä. Pöh!
Vituttaa, ettei muiden nimimerkkejä voida kirjoittaa oikein.

Niin, ja pikkuasioista valittaminen vituttaa myös.
 

Voppie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitun olympiaturistit saatana!!! Maailmantilaston kolmonen? Ja paskat!!! Täysi pelle koko Karjalainen!!! PRKL!!!!
 

TDM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Oulu
Vituttaa kaikenmaailman keskustelupalstoille kirjoittelevat tietämättömät ääliöt.

Present company excluded.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Wiltord
Huoh...

Itse nauroin samaa pari tuntia sitten. Onneksi Suomen urheilussa on kaikki hyvin, homma käy ja henki haisee sanoisi muuan Anu Saukkonen.

Itseäni vituttaa Antti Muurinen naurettavine kommentteineen.

"Ennen peliä tuntui siltä ettei meillä ole mitään mahdollisuuksia voittoon" Ei jumaliste!
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Ikijokeri
Itseäni vituttaa Antti Muurinen naurettavine kommentteineen.

"Ennen peliä tuntui siltä ettei meillä ole mitään mahdollisuuksia voittoon" Ei jumaliste!

Jep, tosin vitutusta lieventää Mursun kommenttien käsittämätön koomisuus: "Nurella on ollut muutama hyvä vapari"...

Olympialaiset eivät vituta. Siellä on ollut paljon hyviä suorituksia. Ongelma on siinä, että urheilijoilta odotetaan iltapäivälehtien kirjoitusten perusteella enemmän kuin oikeasti olisi rahkeita.
 

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
Vitutus-avaukseni

Löysin tänään uuden kirosanan: Maxtor. Tämä vekkuli kiintolevyvalmistaja on toki aina ollut tunnettu laadustaan, mutta menin kuitenkin talvella ja ostin Maxtorin ulkoisen OneTouch 160GB -kiintolevyn, jolle olin tiettyjen järjestelyiden takia koonnut lähes kaikki fileni pitkältä ajalta. Mukana harvinaisia bootlegeja, rahanarvoisia duunitiedostoja, koodeja, analyysejä, diilejä ym. ym. ym. Eilen vielä kopioin viimeisiä siivotessani tulevaa entistä pää-läppäriäni.

Noh, mitäpä sitten käy tänään. Löysin vielä pari failia, jotka piti heittää BACKUPPIIN, niin totta helvetti saatanu vittu perkele se poikahuorien runkku-Maxtor ei enää löydä sisuksistaan bitin bittiä. Kaikki sormet ristissä toivoin että USB-liitäntä olisi paskana ja ei muuta kuin keskustaan "laboratorioon" yrittämään firewirella (minulla ei ollut sopivaa kaapelia). Noh, paskat se mitään toimi.

Nyt on sitten recovery-ohjelma jurnuttanut kuudetta tuntia läppärillä etsien rippeitä. Tottakai näppäränä poikana menin vielä
siivoamaan jälkiäni, ETTEI KUKAAN MOLOPÄÄ VOI ONKIA NIITÄ TUHOTTUJA FILEJÄNI...

Ainoa lohtu on se, että jostain ihmeen syystä päätin tuhota digikuvat (1GB) vasta myöhemmin(?), joten ne poltan kohta CD:lle ja nopiaan.

MAXTOR!!!
 

Ollius

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt ei pitäisi olla mitään valittamista. Mutta kuin v-tuttaa. Nyt jo v-tuttaa, jos olympialaisista ei tule yhtään mitalia. Tulisi edes vaikka se himmein, kunhan edes jotain. Ja ehkä eniten v-tuttaa minä itse, koska aina jos joku sanoo sanan olympia, kiinnitän huomiota siihen, sanooko hän olympia vai olumpia. No ompas vakavaa. Nyt alkaa jo v-tuttamaan tämä turhanpäiväinen valittaminenkin. On ehkä vakavempiakin asioita, kuin miten joku sana lausutaan.

Ja ne naiset. Jos joku pystyy olemaan idiootti naisasioiden suhteen, niin se olen minä. Kohta vaihdan hiippakuntaa.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Vituttaa kun ei uskalla ottaa riskiä. Eilen mietin TPS:n ja Jaron pelaamista vedonlyönnissä, tänään Allianssin. Yhtään en uskaltanut laittaa ja eikös kaikki pitäneet kutinsa. Olishan sitä kiva olla 50-60 euroa(arvio) rikkaampi.

Vittu saatana.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Tällä hetkellä vituttaa muuttaminen. Olen muuttamassa ensimmäistä kertaa omaan kämppään eli pois kotoa, mikä on sinällään hieno juttu. Mutta kaikki tämä sählääminen ja tavaroiden kantelu ja kirjahyllyjen kokoaminen ja muu säätö. Ei vaan jaksaisi. No, kohta se on ohi ja pääsee viettämään kunnollista opiskelijaelämää.
 

Teal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hmm.. Samalla vituttaa ja olen onnellinen. Vietin juuri illan ja osan yöstä aivan uskomattoman neidin kanssa!

Sinänsä hieno juttu, mutta.. Tuntuu, ettei tämä jatku näin ruusuisena aamun koittaessa. Vittu.

Loppu
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti vintsukka
No, kohta se on ohi ja pääsee viettämään kunnollista opiskelijaelämää.

Vituttaa, ettei koskaan enää pääse viettämään opiskelijaelämää. Juhlimista, persaukista runoilua ja popcornilla elämistä, kun rahat oli ryypätty.

Pikku vitutus on päällä kelistä. Pesin eilen kymmenen mattoa ja taivaalta tihkuttaa. Ennen klo 18 pitäisi saada ne pois kuivumasta tai muuten ne jäävät toiseksi yöksi ulos v-tun huligaanien ja mattoja pöllivien pissiksien armoille. Pysykää erossa mun matoista, vitun äpärät!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Köpi
Vituttaa kun ei uskalla ottaa riskiä. Eilen mietin TPS:n ja Jaron pelaamista vedonlyönnissä, tänään Allianssin. Yhtään en uskaltanut laittaa ja eikös kaikki pitäneet kutinsa. Olishan sitä kiva olla 50-60 euroa(arvio) rikkaampi.

Vittu saatana.

Vituttaa rahapeleillä jossittelijat...

Vituttaa ku melkei pukkaa närää eilisistä juopotteluista...

Vituttaa ku aurinko ei paista!
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
aikani kuluksi laskeskelin eilisen kuitteja...
200€ tuli tuhottua(vähintään). Aikas iso raha meikäläiselle. Taksilla surffailu on hubaa varsinkin jos vaihtaa naapuribaariin.

vittu
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitun saatanan City-maraton! Puolet kaupungista tukossa, kun jotkut saatanan sunnuntaijuoksijat köpöttelee pitkin katuja. On se nyt perkele, kun joutuu kiertämään naapurikaupungin kautta, että pääsee kotiin, kun saatanan juoksijavirta oli katkaissut Lauttasaaren kahtia. Ja menomatkalla ne perkeleet juoksi Mechelininkadun poikki, niin että sai seistä vartin paikoillaan. No, sen olisin voinut välttää, jos olisin muistanut tuon perkeleen juoksukisailun olevan tänään.

Juoskaa pururataa pitkin niinkuin normaalit ihmiset tekee, saatana!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Aamulla töihin tekemään inventaariota, wittu mitä juhlaa!! Työpaikallani siirryttiin uuteen X-ohjelmaan joten kaikki tuotteet konetetaan uudelleen. Esim tekstiili puolella kaikki sukat, pikkarit ym joka witun koko lasketaan erikseen ja koneelle. Suomeksi sanottuna kaikki tuotteet jossa on eri viivakoodi lasketaan erikseen, just joo kun ajatteleekin esim jotain meikkipuolta..

Mutta voisi huomenna taas avautua jos olen järjissäni..
 
Viimeksi muokattu:

jh1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere Saints
Vituttaa nuo FIA:n päättäjät. Rallin MM-sarjassa tulee pian joku kuljettajapari kuolemaan ulosajossa kun ei ole enää niitä etuautoja varoittamassa olosuhdemuutoksista pätkillä.
 

Myers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Dallas Stars
Vitun hikka murhaa mut!!! Tarjoan bissen Heinäpään Valintatalosta, jos joku keksii toimivan kikan hikan poistamiseksi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös