Vitutusketju

  • 10 530 198
  • 56 126

Pompino

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minäkin tykkäisin eniten sellaisesta keskustelupalstasta, jossa kukaan ei keskustelisi. Kaikki olisi hiljaa vaan, joisi kossua ja muistelisi Kekkosta.

Hankin paperin, jolla väistin idiotismin.
Hullun papereilla vältit idiotismin? No joo, huano....
Asiaan. Tuli mieleeni tämä Kaari utrion juttu Kaari Utrio haluaa eutanasian Suomeen – vain kaksi ehtoa, kun viestittelin aamulla äitini kanssa.
Äitini (yli 70 v) on ollut isoäitini (yli 90 v)omaishoitaja muutaman vuoden pienessä Satakuntalaisessa kunnassa. Isoäitini on päästään suht'skarppi edelleen, mutta jalat huonossa kunnossa käyttämättömyyden takia. Käyttö ollut lähinnä sängystä nojatuoliin ja välillä vessaan.
Nyt kuukauden sisään tullut pari kaatumista ja niistä ruhjeita. On nyt sairasosastolla. Ja minä siirryn nyt vitutusosastoon...
On koittanut hälytellä hoitsuja apuun, että tarvis päästä vessaan. Äitini mukaan kolme hoitajaa istuu kopissa ja katselee päätettä.
Vihdoin joku tulee ja sanoo, että alla on niin paksu vaippa, että kyllä siihen voi laskea.
Prkl, laitetaan järjissään oleva ihminen laskemaan allensa, eikä auteta häntä vessaan, vittu ja jumalauta!!!!
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt kuukauden sisään tullut pari kaatumista ja niistä ruhjeita. On nyt sairasosastolla. Ja minä siirryn nyt vitutusosastoon...
On koittanut hälytellä hoitsuja apuun, että tarvis päästä vessaan. Äitini mukaan kolme hoitajaa istuu kopissa ja katselee päätettä.
Vihdoin joku tulee ja sanoo, että alla on niin paksu vaippa, että kyllä siihen voi laskea.
Prkl, laitetaan järjissään oleva ihminen laskemaan allensa, eikä auteta häntä vessaan, vittu ja jumalauta!!!!
Tätähän se valitettavasti on. Kyllä vituttaa, kun kitistään että hoitotyötä tekeviä ei arvosteta, ja sitten se hoitotyö on tätä. Meille opetettiin koulussa, että ihmislähtöisessä hoitotyössä otetaan huomioon joku toinen ihminen. Nykyään ihmislähtöisessä hoitotyössä pyritään tekemään oman itsen olo töissä mahdollisimman mukavaksi ja helpoksi.
 

Nick Neim

Jäsen
Huonot myyntimiehet. Ei saatana, tekevät sen ihan itse.

Eräs tutun tuttu (tai kai tuota kehtaa tutuksikin sanoa) kuuli toisen käden kautta, että olen suunnitellut omistusasunnon hankkimista. Ja tällä tutullahan sellainen olisi, joten hän soitteli omasta myynnissä olevasta asunnostaan. No ei siinä, tämä oli ihan hyvä tieto, ja kuvien perusteella ihan hyvältä vaikuttava rivarikämppä olisikin kyseessä, ja oikeastaan juuri sellainen, jota olen ajatellutkin. Sijainti olisi pieni miinus, mutta ei se nyt välttämättä sitä kauppaa estäisi, jos sopivampaakaan ei löytyisi.

Ensimmäisellä yhteydenotolla sanoin selvästi, että nyt vasta tässä katselen ja vertailen asuntoja, ja aikaisintaan kesällä asunnon hankinta tulee ajankohtaiseksi. Palaillaan siis silloin asiaan, jos se asunto ei ole siihen mennessä mennyt kaupaksi. Siitä päivästä lähtien, eli 10 päivää takaperin tämä saatanan pönttö on tykittänyt kahdeksaan eri otteeseen viestiä ja soittanut kolme kertaa, että joko tehdään kaupat, joko käydään katsomassa, ja joko lyödään avaimet käteen. No ei lyödä. Pidä tunkkis runkku, ja lopeta se pommittaminen.

Niin kuin siinä usein käy, niin hylkimisreaktiohan siitä tulee. En saatana osta tuolta tyrkyttäjältä yhtään mitään, vaikka myisi paskansa tonnilla. En tiedä miten sen saan enää selvemmin hänelle sanottua, mutta nyt päätin jättää vain vastaamatta viesteihin tai soittoihin, kun ei vain jaksa. Toivottavasti ei saa murjuaan pitkään aikaan myydyksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kirjotin tän alunperin toiseen ketjuun, mutta sopii myös tänne:


Epämukavuusalue/ Mukavuusalue. Lotta tykkää olla mukavuusalueensa ulkopuolella. Nyt se on palkattu "vallottaan jonkun ison 8000+ metriä korkean vuoren". Mää uskon Lotan vallotukseen yhtä paljon kun mustalaiseen joka kaupittelee vanhaa Nissania. "Onhan tää kova haaste. Eka kasitonninen..." Ei jumalan vitun ikenet... Ohjelmassa varmaan näytetään kun toi bimbo ähisee jossain lumipenkanssa ja on niin saatanan tuskasta. Se ei kato oo mukvavuusalueella. Sitten se roudataan jonkun 50 henkisen tiimin avustuksella sinne huipulle, mitä ei toki kuvata. Siä se on ihan "rikki ja uupunu". Huahottaa syvään niin kun @Vanha Len ois orhinu sitä tunnin. Sitten kyynel silmässä se kertoo kuinka bucketlistasta voi vetää yhen yli. Olin epämukavuusalueella ja voitin!!! Samaa kamaa kun sen vitun autistin soudut. Varmaan sata metriä souti ja loput meni saattoaluksen hytissä somettamassa.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Kävinpä tuossa töiden jälkeen ruokakaupassa ja kaupasta pihalle tullessa edellä käveli naishenkilö miehensä kanssa ja yskäisi ilman mitään rajoituksia ilmaan ja kaikki höyryt ja pärskeet lensivät päälleni. Siihen miehensä tokaisi naiselleen vain, että "onhan tuo jo parempi kuin eilen". Ei vitun vittu.

Voi helvetti soikoon, että rupesi vituttamaan. Kuinka hankala se käsi on laittaa eteen, varsinkin nyt kun kyseessä voi olla joko influenssaa tai jopa koronavirusta. Juntit!

Nyt sitten odotellessa minkä taudin hän lahjoitti minulle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kirjotin tän alunperin toiseen ketjuun, mutta sopii myös tänne:


Epämukavuusalue/ Mukavuusalue. Lotta tykkää olla mukavuusalueensa ulkopuolella. Nyt se on palkattu "vallottaan jonkun ison 8000+ metriä korkean vuoren". Mää uskon Lotan vallotukseen yhtä paljon kun mustalaiseen joka kaupittelee vanhaa Nissania. "Onhan tää kova haaste. Eka kasitonninen..." Ei jumalan vitun ikenet... Ohjelmassa varmaan näytetään kun toi bimbo ähisee jossain lumipenkanssa ja on niin saatanan tuskasta. Se ei kato oo mukvavuusalueella. Sitten se roudataan jonkun 50 henkisen tiimin avustuksella sinne huipulle, mitä ei toki kuvata. Siä se on ihan "rikki ja uupunu". Huahottaa syvään niin kun @Vanha Len ois orhinu sitä tunnin. Sitten kyynel silmässä se kertoo kuinka bucketlistasta voi vetää yhen yli. Olin epämukavuusalueella ja voitin!!! Samaa kamaa kun sen vitun autistin soudut. Varmaan sata metriä souti ja loput meni saattoaluksen hytissä somettamassa.
Tätä aina ihmettelen. Miksi ihmiset pyrkii pois mukavuusalueeltaan. Mukavuusalue on minun ymmärtääkseni alue, jossa on mukavaa. Minä olen mieluiten siellä. En suurin surminkaan pyri mihinkään, missä ei olisi mukavaa. Mitä vitun masokisteja nää on? Minusta elämä on ihan liian lyhyt vietettäväksi jossain, missä ei ole edes kivaa. Eikun niin, on muotia HAASTAA itsensä. Haastakaa samantien oikeuteen, tampiot. Minulle tarpeellisen HAASTEEN tarjoaa uusi kirja, jonka avaan pötkölläni. Sängyssäni. Mukavuusalueellani.

Kaikki me kuollaan, eikä Pietari laske tatuointeja tai Himalajakeikkojen määrää. Tai voisi se laskea tatuoinnit. Ihan liikaa noita tuhruja nähty jo tässä elämässä. Tatuoiduille voisi olla ihan oma helvetti. Oma taivas niille ainakin on. Siellä Bon Scott ja Lemmy dokaa ihan kahdestaan.
 

julle-jr

Jäsen
Tätä aina ihmettelen. Miksi ihmiset pyrkii pois mukavuusalueeltaan. Mukavuusalue on minun ymmärtääkseni alue, jossa on mukavaa. Minä olen mieluiten siellä. En suurin surminkaan pyri mihinkään, missä ei olisi mukavaa. Mitä vitun masokisteja nää on? Minusta elämä on ihan liian lyhyt vietettäväksi jossain, missä ei ole edes kivaa. Eikun niin, on muotia HAASTAA itsensä. Haastakaa samantien oikeuteen, tampiot. Minulle tarpeellisen HAASTEEN tarjoaa uusi kirja, jonka avaan pötkölläni. Sängyssäni. Mukavuusalueellani.
Osittain siinä on se, että "mukava" on määrittelykysymys. Kun on kokemuksia epämukavuuden suuntaan, mukava tuntuu mukavammalta. Kun pääsee epämukavuudesta mukavuuteen, aivoissa on samoja välittäjäaineita kuin päihteitä käytettäessä. Näin ainakin minä olen asian kokenut.

Esimerkiksi intissä oli kivaa sikäli, että joissain tilanteissa jopa kasarmille pääsy tuntui hyvältä. Sitten jos keskellä viikkoa pääsi iltavapaalle ja ehti käydä kotona ihan vaikka päiväunilla, se tuntui helvetin hyvältä.

Sanoin joskus pomolle kehityskeskustelussa, että tykkään olla täällä töissä sen takia kun tämä on vähän kuin intti: välillä vituttaa niin käsittämättömän paljon, että hyvät hetket tuntuvat todella hyviltä. Pidän kontrasteista, en tasapaksusta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla ainakin koko 90-luvun vitutti koko ajan. Jos nyt saa oltua tilassa, jossa ei vituta, niin tervehdin sitä lämmöllä. Oppirahat on maksettu jo. Kaikki hintsat ei sitä tajua kun pitää kiivetä Himalajalle asti löytääkseen itsensä tai jotain. Tervetuloa elämään.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla ainakin koko 90-luvun vitutti koko ajan. Jos nyt saa oltua tilassa, jossa ei vituta, niin tervehdin sitä lämmöllä. Oppirahat on maksettu jo. Kaikki hintsat ei sitä tajua kun pitää kiivetä Himalajalle asti löytääkseen itsensä tai jotain. Tervetuloa elämään.

Mua ei vituttanut 90-luku ihan koko aikaa, mutta 80-luku vitutti. Kouluun piti tarpoa jossain loskapaskassa puolet vuodesta ja sitten muutettiin landelle jossa piti tarpoa loskapaskassa vielä pidempi matka. 90-luvulla sentään näin esimerkiksi Panteran livenä, joten ei se nyt voinut vituttaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mua ei vituttanut 90-luku ihan koko aikaa, mutta 80-luku vitutti. Kouluun piti tarpoa jossain loskapaskassa puolet vuodesta ja sitten muutettiin landelle jossa piti tarpoa loskapaskassa vielä pidempi matka. 90-luvulla sentään näin esimerkiksi Panteran livenä, joten ei se nyt voinut vituttaa.
Minua vitutti. No 91 tulin täysi-ikään ja 92 kirjoitin ylioppilaaksi. 94 syntyi esikoistytär. Siinä ne valopilkut. Sitten ero, ja vuosista 95-99 en oikeasti muista juuri mitään. Olin koko ajan ihan perse olalla. En edes asunut missään, vaatekassi oli Karin kellarissa ja kerran kuussa kävin mutsin luona suihkussa. Se oli aika paskaa aikaa. Yrittäkää elää viisi vuotta ilman kotia. Minä elin. Oli aika hanurista.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua vitutti. No 91 tulin täysi-ikään ja 92 kirjoitin ylioppilaaksi. 94 syntyi esikoistytär. Siinä ne valopilkut. Sitten ero, ja vuosista 95-99 en oikeasti muista juuri mitään. Olin koko ajan ihan perse olalla. En edes asunut missään, vaatekassi oli Karin kellarissa ja kerran kuussa kävin mutsin luona suihkussa. Se oli aika paskaa aikaa. Yrittäkää elää viisi vuotta ilman kotia. Minä elin. Oli aika hanurista.

No ymmärrän jos tuo vituttaa. En ole ollut koskaan koditon, eikä ole pahempaa päihdeongelmaakaan ollut, joten en osaa samaistua mutta luulis joo vituttavan tuollainen. 90-luvulla vitutti kyllä hetkittäin, esimerkiksi armeijassa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No ymmärrän jos tuo vituttaa. En ole ollut koskaan koditon, eikä ole pahempaa päihdeongelmaakaan ollut, joten en osaa samaistua mutta luulis joo vituttavan tuollainen. 90-luvulla vitutti kyllä hetkittäin, esimerkiksi armeijassa.
Ei mulla ollut päihdeongelmaa. Dokasin, kun ei ollut muutakaan. Päivät istuin kirjaston lukusalissa, yöt join. Sitten tapasin nykyisen vaimoni. Ryhdistäydyin, kirjauduin yliopistoon, valmistuin maisteriksi. Enkä ottanut yhtään tatuointia.

Armeijaan en joutunut, sain hullun paperit. Kutsunnoissa oli kaavake, 25 kysymystä, kyllä tai ei. Kyllää sai kuulemma olla viisi että oli hyvä sotilas. Mulla oli 19. Paitsi yksi ei ollut kumpaakaan, kun kysymys oli että onko sinulla ripulia useammin kuin kavereillasi. Kirjoitin siihen, että harrastuksiini ei kuulu toisten ihmisten paskojen tonkiminen ja analysointi, en voi tietää tätä. Sitten todettiin, että on parasta pitää armeija ja Evil erillään. Mitä ne tekee siellä, kun minua ei haluttu? Nuuskii toistensa paskoja? Eikä kyseenalaista mitään?

Hei leijonakorukotletti. Panin akkaasi kun olit armeijassa. Kiitos kun puolustit isänmaata.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jumalauta miten Ylellä oli 30 vuotta sitten homma hanskassa. Radiomafia. Paras radiokanava Suomessa silloin ja nyt. Siellä oli kaikki. Gösta, Alivaltiosihteeri, Miettinen, Kuloniemi, Roots & Culture, Juntunen, Kuilun partaalla, Jake Nyman (paras suomalainen radiotoimittaja IKINÄ!!!), hyvää musiikkia ja hienoja keskusteluohjelmia. No mitä miettii Yle? Tämä on liian hyvä, ei enää. Tämä pitää lopettaa! Laitetaan kaupallisille kilpailijaksi YleX, eiköhän me löydetä siihen puhevammaisia teinejä juontamaan. Hyville ohjelmantekijöille annetaan tietenkin kenkää. Mutta jos joku jää vielä norkoilemaan, niin upotetaan ne yöaikaan, niin saadaan lisää tilaa maakuntakanavien sössöille, merisäälle ja Sillanpään iskelmille.

Voi vittu. Ensin ihan paskasta radiosta tällaiseen luovuuteen ja sitten kaikki ajetaan taas alas.
 

raakku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Julian Draxler
Jumalauta miten Ylellä oli 30 vuotta sitten homma hanskassa. Radiomafia. Paras radiokanava Suomessa silloin ja nyt. Siellä oli kaikki. Gösta, Alivaltiosihteeri, Miettinen, Kuloniemi, Roots & Culture, Juntunen, Kuilun partaalla, Jake Nyman (paras suomalainen radiotoimittaja IKINÄ!!!), hyvää musiikkia ja hienoja keskusteluohjelmia.
Lisätään listaan vielä Leila ja Annukka
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pitäisköhän pitää joku tauko somesta ja tietyistä "uutissivustoista".... ja täällä useammastakin ketjusta. Vängätään, liioitellaan ja trollataan. Alkaa ymmärrys pienellä ihmisellä olla jo rajoilla. Ja tiedätte kyllä mitä tarkoitan.
 

Liitteet

  • 11D7ACA7-2AB6-435A-8A58-7D35A7552C95.jpeg
    11D7ACA7-2AB6-435A-8A58-7D35A7552C95.jpeg
    154,4 KB · kertaa luettu: 291

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiinalaiset.

Mitäs sitä tekisi iltaisin seuraavat pari kuukautta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös