Joo hinaus maksoi sen 140 €.Siis jos oot 140€llä selvinnyt autokorjaamolaskusta niin tuohan on ihan poikkeuksellista! Johan ne rokottaa 250€ kun sanot päivää.
edit. Jaaa, se olikin vasta saatu työn alle... No niin.
Joo hinaus maksoi sen 140 €.Siis jos oot 140€llä selvinnyt autokorjaamolaskusta niin tuohan on ihan poikkeuksellista! Johan ne rokottaa 250€ kun sanot päivää.
edit. Jaaa, se olikin vasta saatu työn alle... No niin.
On noissa hinauksissakin kyllä katteet kohdallaan.Joo hinaus maksoi sen 140 €.
Onhan tuossa hinta kohillaan kun matkaa oli max 3 km. Mutta kuitenkin about puolet halvempi kuin ruumisauto.On noissa hinauksissakin kyllä katteet kohdallaan.
Jos nuo sun suosikkijoukkueet pitää paikkansa niin olet turhan kaukana. Telkkarin vaihto on suunnitelmissa.Muuttaminen on ihan perseestä.
Ylimääräistä tavaraa on ihan vitusti. Nyt ihmettelen mihin mä noi kaikki laitan? No on muuttolaatikoita joo, mut tä pakkaus käy hermoille ja pahasti.
Roskiinhan lähtee periaatteessa käyttökelpoista tavaraa, mut tällä aikataululla ei pysty mihinkään kierrätykseen viemään.
Ei kukaan ole 2v vanhaa 42 tuumaista Samsungia vailla? Se ei toimi, mutta huollon mukaan korjaus on muutama kymppi. Lähtee ulkoskantohintaan, eli ilmaiseksi. Nouto viimeistään pe ap.
juu vissiin. Espoosta nouto.Jos nuo sun suosikkijoukkueet pitää paikkansa niin olet turhan kaukana. Telkkarin vaihto on suunnitelmissa.
Eihän se sitten olisi kuin about 620 km suuntaansa.juu vissiin. Espoosta nouto.
Halvalla saisit... no joo.Eihän se sitten olisi kuin about 620 km suuntaansa.
Tämähän se on. Vaikka Suomi on maailman paras maa niin ne on tuossa hyperteknologiassaan mennyt liian pitkälle. Ei tarvii kun pikkusormella hipaista ovea niin se loksahtaa siististi lukkoon. Onneksi meillä täällä "joutuu" vielä erikseen lukitsemaan sen oven sellaisella 10cm vajan avaimella. Milloin Suomi oppii takas?Mun pahimpia painajaisia on juurikin se että lähtisin joku yö ulkoilemaan ja tajuisin vasta ulkona jättäneeni avaimet naulakkoon roikkumaan. Mä kammoan tota skenaariota itseasiassa niin pahasti, että yleensä tarkistan vielä erikseen ennen oven sulkemista, että onhan se avainnippu nyt ihan varmasti siellä missä pitääkin, eli housujen vasemmassa taskussa.
Itselleni kävi kerran mökillä tämmöinen episodi. Ei tosin ollut mailoja eikä palloa eikä kaveria, mutta maakellarista olutta ja laiturin nokkaan ihailemaan linnunrataa koko yöksi. Ei ollut huono vaihtoehto tuokaan. Seuraavana päivänä sitten järjestelin avaimet.Muistan kyllä lapsuudestani sellaisenkin kerran kun sekä minä että veljeni unohdimme avaimet kotiin ja emme päässeet kotiin sisälle heti koulustamme päästyämme. No tuolloin onneksi pihalla oli mailat ja pallot että pystyimme pelaamaan pihalla ja kuluttamaan siten aikaamme. Mutta olipahan äiti ja sisko vähän pettyneitä kun olivat hienosti laittaneet leivät, leikkeleet ja kasvikset meille valmiiksi välipalaeväiksi ja sitten emme päässeetkään heti koulusta päästyämme niiden kanssa herkuttelemaan. Kyllä tämä minuakin kyrsi jonkin aikaa.
Sitä on tässä maassa haettu ilmaista tavaraa kauempaakin. Ainakin ämpäreitä.Eihän se sitten olisi kuin about 620 km suuntaansa.
Joo, ärsyttävää kun luonnossa ei osata käyttäytyä. Kertoo ikävä kyllä paljon siitä, miten ihminen on erkaantunut luonnosta.
No et sä silti mee siihen polun vieressä olevan maatalon pihaan pöllimään polttopuuta ja notski pystyyn.No hitto sitähän tässä on yritetty saavuttaa viimeiset 315 000 vuotta. Kyllä vituttaisi jos vieläkin täytyisi jossain savannilla ottaa hyeenan kanssa painimatsi siitä, kumpi saa syödä viimeiset palat toissapäivänä kaadetun antiloopin haaskasta, ja kumpi nääntyy nälkään.
Se olisikin ollut komeaa, jos ruumisauton hinattavaksi olisit päässyt.Onhan tuossa hinta kohillaan kun matkaa oli max 3 km. Mutta kuitenkin about puolet halvempi kuin ruumisauto.
Meillä oli mökillä sala-saunottu eikä kukaan edes osaa sanoa että kuinka monta kertaa. Isäni omistaa siis edesmenneen veljensä mökin ja siellä vierailtiin satunnaisesti vuoron perään... lähinnä minä ja veljeni. Veli vähän piikitteli siitä ettei Iisoppi-sisko ole tuonut saunaan puita kun on viimeksi saunonut. Itse mietin että minkähänlainen motti sinne muka olisi pitänyt kantaa kun yksi sylillinen ei riitä. Joskus ihmettelin kun saunassa oli kaljapullo merkkiä jota veljeni ei juo. Kerran oltiinkin isommalla porukalla (oli veli vaimoineen ja isäni ja äitini) ja huomattiin että vara-avain ei ollut paikoillaan ja silloin isä päätti vaihtaa lukot (oli siis riippulukot). Seuraavan kerran kun veli meni mökille niin lukon kannattimet oli murrettu ja saunaan oli jäänyt kaksi (vierasta) pyyhettä. Vara-avain oli palautettu piiloon. Veli asensi sitten uudet, vahvemmat kannakkaat ja vara-avainta ei enää pidetä mökillä.Sisälle ei kukaan liene yrittänyt.
No et sä silti mee siihen polun vieressä olevan maatalon pihaan pöllimään polttopuuta ja notski pystyyn.
Kulmunilla vaikutti olevan sellaiset mukavat, maatilan emännän raskaat rinnat. Sääli kun piilottaa ne. Marinin runkoon Kulmunin tissit, niin miekin voisin vaihteeksi hurrata hallitukselle. Ei muna pystyssä katseltu Lipposta, Paasiota, Ahoa eikä Kalevi Sorsaa, mutta Marinin tiedotustilaisuudet on ihan kivaa silmäkarkkia. Mukavakroppainen tyttö.Siis vittu. Mää luulin että maailman hirveintä paskaa oli että Yoko Ono hengas Lennonin siivellä. Mutta sitten löysät ja rumat paidat on löytäny tiensä Kulmunin päälle. Maailma oli, ja on, rikki. Vituttaa.
Ei, mutta lakki kourassa ja seisottiin asennossa. Eikä saatana härvätty.Ei muna pystyssä katseltu Lipposta, Paasiota, Ahoa eikä Kalevi Sorsaa
Oletko aivan varma, että tuota kuvailua on syytä käyttää? Varmaan se oli tahallinen teko, tietäen ns. virheensä, mutta kyllä minua nyt koetellaan.silmäkarkkia.
Pitää välillä heittää tällainen nuoremman sukupolven termi, niin ne kokevat olevansa samalla sivulla kanssani. Seuraaviin viesteihin olen säästänyt ilmaukset kliffaa, hiffata, bonjata sekä ärtsinpiukea.Oletko aivan varma, että tuota kuvailua on syytä käyttää? Varmaan se oli tahallinen teko, tietäen ns. virheensä, mutta kyllä minua nyt koetellaan.
Kas, onnea. Vaimo täytti eilen. Eilen loppui myös ottoviikko. Ottoviikkohan alkaa Oton päivänä ja päättyy Yrjön päivään.Molemmat siis täytämme tänään vuosia. En juhli. En juhlisi muutenkaan, mutta silti juilii, kun ei pääse tänään minnekään, paitsi pariksi tunniksi vaikka metsään raiskaamaan susia.