OK. Tuo nyt kun ei ole mun genreä, niin en edes käy kokeilemassa.Ei mahda Titsi olla auki ja eihän täältä mihinkään uskalla lähteä, kun heti on swatin miehet tulittamassa
OK. Tuo nyt kun ei ole mun genreä, niin en edes käy kokeilemassa.Ei mahda Titsi olla auki ja eihän täältä mihinkään uskalla lähteä, kun heti on swatin miehet tulittamassa
Riippuu mistä hakee. Paikallisen sairaalan rekrystä löytynee hommia nyt, vaikka ei olisi sotealan koulutusta. Siivousta, potilaiden siirtoa jne.Ittu taatana. Työhakemuksen kirjoittaminen on vaikeeta. Ja taitaa tähän maailman aikaan olla aika turhaakin. Firmat ei vaan ole hoksannu ottaa ilmoituksiaan pois netistä koronajuttujen jälkeen.
Potilaita varmaankin osaisin kuskata ja tunnen tuon OYS:n aika lailla läpikotaisin ennestään. Mutta en näin korona aikana ole riskiryhmäläisenä into pinkeenä sinne menossa. Katellaanpa mitä tästä tulee, toivottavasti edes päivärahat tulisi kohtuu nopeasti kun ei kerjääminenkään kannata kun kaupungilla ei ole ketään.Riippuu mistä hakee. Paikallisen sairaalan rekrystä löytynee hommia nyt, vaikka ei olisi sotealan koulutusta. Siivousta, potilaiden siirtoa jne.
Jos pääset sujahtaan sulkujen läpi Mansesteriin, niin voin kiivetä Big Titsin katolle ja hinkuttaa persvakooni rautakankee vasten, älästi. Tippiä vastaan tietenkin; olen filthy whore.Vituttaa, kun en oo päässy Big Titsiin aikoihin. Enkä pääse.
Aamen. Kun en tarkemmin tunne tämän kaverin taustoja, niin aina miettiny onko sillä joku händikäppi, millä pystyy samaan hyväksynnän luokattomista jutuista huolimatta. Huumeilla/alkoholilla pilannu aivonsa, liikaa pääosumia ammattilaisnyrkkeilijäuran aikana, tms.Radio Rockin Marce "käykää kommentoimassa/katsomassa twitterissä" maustemakkara. Vittu, miten väsynyttä ja huokailevaa läppää. Ääneen ajattelu vituttaa myöskin. Kanavan paskin juontaja.
Rumpujen soittaminen meni huonosti. Ainakin jalka toimi huonosti. Meillä on viimeinkin omat rummut kotona, ja se on hyvä asia. Meikäläinen vaatii itseltään paljon, sitten menee huonommin, ja se ei ole hyvä asia. Ärsyttää.
Tästä saa kaikki rumpalit ottaa oppia. Phil Rudd, paras rockrumpali näin ihan peruskompin kannalta.
Sängyt ei kestä ikinä mitään. Ite olen pari kolme sänkyä hajottanut. Nuorempana ehkä muista syistä kuin vanhempana. Mutta siis pointti on, että paksu runkopatka lattialle on oivin ratkaisu. Siivouskin on helpompaa.Saakeli, meidän sänky hajosi. Vissiin pitäisi ostaa uusi mutta vituttaa jo valmiiksi että pitäisi lähteä johonkin huonekaluliikkeeseen. Inhoan huonekalujen katselua ja ostamista. Ruuvasin sängyn kasaan muutamalla ruuvilla. Se oli tällaista ensiapua mutta pakko se on uusi hankkia. Ei huvita yhtään... Ja huonekalukaupoissa käyntiähän on paheksuttu näin koronakriisin aikana. Voisikohan siihen vedota ja lisätä vaan ruuveja sänkyyn jos sänky osoittaa leviämisen merkkejä...???
Nämä raudasta ladatut kestää kovempaakin menoa. Sama sänky alla jo usean vuoden. Naiset vain vaihtuneet viimeisen kolme vuoden aikana tiheään ja on tässä useampi kerralla leikkinyt. Vaan ei näytä tätä enää Ikeasta saavan.Sängyt ei kestä ikinä mitään. Ite olen pari kolme sänkyä hajottanut. Nuorempana ehkä muista syistä kuin vanhempana. Mutta siis pointti on, että paksu runkopatka lattialle on oivin ratkaisu. Siivouskin on helpompaa.
Joo... minä se olin. Kompastuin itse lattialle jättämääni kirjaan ja kaaduin (holtittomasti) sängylle. Sitä se ei kestänyt vaan yhteen liitokseen tuli murtuma ja siitä tuli hutera. Korjasin vähän ruuveilla. Kyllähän tuo mies on puhunut että sängyn voisi uusia mutta minua ei ole hotsittanut lähteä kaupoille. Olen sitä mieltä ettei uutta tarvita ennenkuin vanha hajoaa. Olen vähän pihi ja "saan myös näppylöitä" huonekaluliikkeista... en viihdy niissä.Olen aina haistellut että oot villi tyttö silleesti, mutta että oikeen sänky rikiksi...? Oh, behave...
Ai meinaat ettei sieltä alta tarvitse imuroida...Mutta siis pointti on, että paksu runkopatka lattialle on oivin ratkaisu. Siivouskin on helpompaa.
Kyllä mulla hajos ihan rautainen puolentoista ihmisen sänky, ja se ei valitettavasti ollut hurjina nuoruusvuosina. Nykysin kuluu sänkyjä enemmän kuin naisia.Nämä raudasta ladatut kestää kovempaakin menoa. Sama sänky alla jo usean vuoden. Naiset vain vaihtuneet viimeisen kolme vuoden aikana tiheään ja on tässä useampi kerralla leikkinyt. Vaan ei näytä tätä enää Ikeasta saavan.
No semmosta joo ajattelin. Muutenkin yksiöstä puolittuu moppauspinta-ala tuollasella järjestelyllä. Nyt mulla ei tosin ole tuollaista patjaa, mutta ehkä joskus isona vielä hommaan omat huonekalut. (Jos on kämppä ja jos on rahaa ja jos enää hotsittaa silloin.)Ai meinaat ettei sieltä alta tarvitse imuroida...
Kävi samanlaien moka joskus tammikuussa. 70 € se kustansi viikonloppuna keskellä yötä. 50 € muuten. Vitutti.Lukitsin sitten itseni ulos kämpästäni keskellä yötä (alkoholilla ei ollut minkäänlaista osuutta asiaan). Vara-avaimia ei ollut saatavilla, joten ei muuta kuin puhelua huoltoyhtiöön. Sieltä tultiin onneksi nopeasti avaamaan ovi niin ei tarvinnut kauaa odotella rappukäytävässä, mutta voitte arvata, että paljonko se oven avaaminen tähän aikaan yöstä maksaakaan. Niinpä. Näin muutenkin köyhyysrajan alapuolella elävänä ei ihan hirveästi naurata. Siinä meni loppukuun ruokarahat.
Ja ennen kuin kukaan tulee moralisoimaan, niin tiedän kyllä, että oli oma moka ja omaa tyhmyyttä, ja ainoa ketä voin tästä syyttää olen minä itse. Silti vituttaa ihan helvetisti.
@Kaatosade ai hemmetti... Mun pahimpia painajaisia on juurikin se että lähtisin joku yö ulkoilemaan ja tajuisin vasta ulkona jättäneeni avaimet naulakkoon roikkumaan. Mä kammoan tota skenaariota itseasiassa niin pahasti, että yleensä tarkistan vielä erikseen ennen oven sulkemista, että onhan se avainnippu nyt ihan varmasti siellä missä pitääkin, eli housujen vasemmassa taskussa.
Siis jos oot 140€llä selvinnyt autokorjaamolaskusta niin tuohan on ihan poikkeuksellista! Johan ne rokottaa 250€ kun sanot päivää.Nyt vituttaa jo ohan oikeesti. Auto hyytyi kaupan parkkipaikalle. Nyt se jo korjaamon pihalla ja minä olen 140 € köyhempi. Eihän mulla tuohon vanhaan vehkeeseen mitä hinausvakuutuksia ole, pelkällä liikennevakuutuksella menty. Toki tulee tuo yksi hinaus halvemmaksi kuin jos oisin kuusi vuotta maksanut kaskovakuutusta. Toivottavasti on vaan joku pikkuvika, ettei korjaus käy jumalattoman kalliiksi.