Vitutusketju

  • 10 507 574
  • 56 109
K

Kiekkokatsoja

Ottaa pattiin, nuo toiset autoilijat, jotka kolhivat auton ovillaan muita. Ite jätän auton toisinaan kauemmas, ja siten että ei olisi vieressä ketään. Mutta silti löytyy muutama uusi jälki ovesta. Tälläviikolla tulleet.. onneksi en omista sadantonnin teslaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Ihan ite?

Meillä päin tuo tunnetaan nimellä blondiparkki.
Teilläpäin on joko autojen kyljet pahasti hakatut, joten ei oo enää mitään väliä vaikka osumia lisää.
Tai sitten niin paljon rahaa, että x määrä kolhuja, ja vaihto uuteen autoon.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Teilläpäin on joko autojen kyljet pahasti hakatut, joten ei oo enää mitään väliä vaikka osumia lisää.
Tai sitten niin paljon rahaa, että x määrä kolhuja, ja vaihto uuteen autoon.
Meillä päin on noita autoja aika vähän.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onneksi omistaa alle tonnin auton, niin ei kolhut haittaa. Talvella kerran lipsahti käsijarrukäännös liian leveäksi ja takaposki osui lumivuoreen. Vanne oli aivan täynnä lunta ja poskeen jäin pieni naarmu. No näitä sattuu, kun kaverit yllyttää.
 
K

Kiekkokatsoja

Meillä päin on noita autoja aika vähän.
Onnenpekka. Kaupan pihalla kenties vain hevoskärryjä ja polkupyöriä?
Kaupat, marketit, kauppakeskukset ym ruuhkapaikat ovat autojen kyljille, joskus kulmillekin ikäviä paikkoja.

Tänään katsoin komeaa urheiluautoa kävelessäni ohi. Kovin oli kolhittu, huomasin vasta lähempänä. Onneksi en ole kalliin auton omistaja. Joskus toki sellaista ajan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onnenpekka. Kaupan pihalla kenties vain hevoskärryjä ja polkupyöriä?
Kaupat, marketit, kauppakeskukset ym ruuhkapaikat ovat autojen kyljille, joskus kulmillekin ikäviä paikkoja.

Tänään katsoin komeaa urheiluautoa kävelessäni ohi. Kovin oli kolhittu, huomasin vasta lähempänä. Onneksi en ole kalliin auton omistaja. Joskus toki sellaista ajan.
Minun lempiautoni on musta Mersu. Siinä on keltainen kyltti katolla. Sitä ei tartte itse edes ajaa, vaan epämukavasti kauluspaitaan ahtautunut moniongelmainen someaapo ajaa. Sitten se ilahtuu, kun kysyy että ookko renki.
 
K

Kiekkokatsoja

Minun lempiautoni on musta Mersu. Siinä on keltainen kyltti katolla. Sitä ei tartte itse edes ajaa, vaan epämukavasti kauluspaitaan ahtautunut moniongelmainen someaapo ajaa. Sitten se ilahtuu, kun kysyy että ookko renki.
Onnenpekka siis. Ei välttämätöntä tarvetta autolle. Siinä jää automurheet pois.
Itekkin teen niin, kun 100vuoden päästä jään eläkkeelle, ja muutan vaikka Espanjaan.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tavallaan. Tosin Italiassa enemmän fiat uunoja
Olin muutama vuosi sitten Uuno Epsanjassa. Periaatteessa myös tänä keväänä kun, olin Lanzarotella. Italiassa en ole koskaan käynyt, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa.

Jottei nyt vallan mene offtopiciksi, niin hieman vituttaa sade, mikä alkoi äsken.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...
Meillä päin tuo tunnetaan nimellä blondiparkki.
Itse olen kuullut blondiparkiksi nimettävän läpiajoparkkeerausta, jossa ajetaan tyhjän parkkiruudun lävitse edessä olevaan, jotta ollaan keula lähtöruutuun eikä tarvitse peruuttaa pois. Olen tosin ihmetellyt että mikä ilkeilyn aihe on jättää auto sellaiseen paikkaan mistä pääsee lähtemään suoraan? Asioiden helpottaminen arkielämässä ei mielestäni kerro tyhmyydestä, pikemminkin päinvastoin.
 

Nick Neim

Jäsen
Ottaa pattiin, nuo toiset autoilijat, jotka kolhivat auton ovillaan muita. Ite jätän auton toisinaan kauemmas, ja siten että ei olisi vieressä ketään. Mutta silti löytyy muutama uusi jälki ovesta. Tälläviikolla tulleet.. onneksi en omista sadantonnin teslaa.
Tähän liittyen vituttaa muuten myös ne saatanan möhömahaiset 50-vuotiaat paskavarpaat, jotka yksin kauppaan tullessaan parkkeeraavat aina aivan sinne ruudun oikeaan reunaan, tai siis pikemmin vähän ylikin omasta ruudusta. Ilmeisesti hädin tuskin mahtuvat autosta ulos edes tyhjällä parkkipaikalla, niin onhan se oma kottero hieman täydemmällä parkkipaikalla vedettävä niin kiinni toisen autoon, että siitä raosta ei mahtuisi edes lapsi sisään. Eipä tule ainakaan kolhittua ovilla omaa autoa.

Juuri nimittäin muutaman päivän sisään osui parikin eri tapausta, kun en siinä omaan autooni päässyt kuskin puolelta. Vittu mitä sakkia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä parkkeeraan aina invapaikalle. Poikani takia mulla on invakortti, enkä ikinä jätä sitä käyttämättä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onneksi omistaa alle tonnin auton, niin ei kolhut haittaa. Talvella kerran lipsahti käsijarrukäännös liian leveäksi ja takaposki osui lumivuoreen. Vanne oli aivan täynnä lunta ja poskeen jäin pieni naarmu. No näitä sattuu, kun kaverit yllyttää.

Mukava kuulla kuinka kulttuuri periytyy. Se oli silloin markka-aikaan, kun oltiin talvella Vermon parkkipaikalla.

Niin ja tämä on siis totta eikä mahdollisesti jonkun luulema viittaus johonkin, espoolainen kun olen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mukava kuulla kuinka kulttuuri periytyy. Se oli silloin markka-aikaan, kun oltiin talvella Vermon parkkipaikalla.

Niin ja tämä on siis totta eikä mahdollisesti jonkun luulema viittaus johonkin, espoolainen kun olen.
Ai se olit sie, joka möit nahkatakkeja sieltä mersun kontista. Hai.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Tänään tuli sähköpostiin viesti, että joku on kirjautunut Ubisoft tililleni Malesiasta. Enpä edes muistanut, että tällainen tili edes on olemassa, mutta tosiaan sinne olen joskus rekisteröitynyt Driveria pelatessani ja viimeksi käyttänyt sitä joskus 2014. Pitihän se käydä kirjautumassa sisälle ja siellä kirjautumishistoriassa tosiaan oli yksi Malesian Kajangista kirjautuminen. Itse toki on turha toivo päästä kirjautumaan omalle tilillensä ennen kuin olet kirjoittanut salasanan uudestaan 20 kertaa ja välillä sivusto ei hyväksy passwordia, vaikka kirjoittasit oikein. Sitten pitää jatkuvasti olla vahvistamassa tiliänsä ja lähettää turvakoodeja sähköpostiin, mutta näille "varkaille" levitetään punainen matto. Sanomattakin selvää että tilin poistaminen ei onnistu noin vain, vaikka et sitä mihinkään enää tarvitse. Linkkien ja klikkausten kautta sivusto lopulta ohjasi tekemään jonkun anomuksen tilin poistamisesta, mutta saa nähdä poistavatko vai alkavatko jankkaamaan jotain.

Eihän tämä jäänyt tähän, vaan huomasin, että joku on ilmeisesti yrittänyt päästä sisälle EA tililleni. Yksi yritys ei toki ole riittänyt vaan näitä yrityksiä on ollut viikottain, kahden kuukauden ajan. Sähköpostiin oli siis tullut näitä "security koodeja" eli ilmeisesti nämä 50 kirjautumisyritystä eivät ole tuottaneet tulosta. Vaikea vain ymmärtää mitä joku kuvittelee saavuttavansa sillä, että pääsisi tällaiseen tiliin edes kirjautumaan. EA:nkin sivuilta on aivan turha etsiä mitään asiakaspalvelua, johon voisi mainita asiasta. Viestiä toki laitoin, mutta EA:n tuntien siihen vastaa joku botti kuukauden päästä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ai se olit sie, joka möit nahkatakkeja sieltä mersun kontista. Hai.

Ei, ei ollenkaan. Takakontit oli tyhjiä ja silti oli vain jotenkin kiva ajaa ympyrää ja johonkin lumikinokseenkin törmätä.

Tuo pisnes olisi silloin pitänyt tajuta, mutta kauppakorkeakoulu oli vielä käymättä.

Vaikea vain ymmärtää mitä joku kuvittelee saavuttavansa sillä, että pääsisi tällaiseen tiliin edes kirjautumaan.

Ei sitä ole mietitty sen enempää, kun tietokone tekee ne yritykset eikä aina tarvitsekaan saavuttaa mitään. Ne ehtii huomennakin katsoa logeista mikä osui ja sen jälkeen tuuletellaan tuo osui.
 
Viimeksi muokattu:

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Vituttaa kun aikanen herätys töihin ja ei edes siihen asti saa nukkua kun kissa alkaa riehumaan kämpässä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Täällä nuorison suosiossa on etenkin Citymarketin ja ammattikoulun parkkipaikka

Ovako siirtyneet Citymarketille, kun eräs ABC (Auranlaakso) sulkeutui?

Allekirjoittanut joutunee kuuntelemaan tänään Ruisrock-liikennettä, saatan kettuuntua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös