Miksi elän täällä?
En tiedä, muuta vaikka Poriin.
Miksi elän täällä?
Itse sain joskus sakot poliisiauton videokuvan perusteella. Videon perusteella laskivat nopeuteni. Tämmöinen oli selitys, vaikka itse en koskaan videota nähnyt.Edelleen vituttaa tuo pojan kohtelu. Poliisi siis vei kortin, ihan ok, jos olet ajanut ylinopeutta. Mutta poliisi sanoi itse, ettei ollut tutkaa. Poliisin sivuilla sanotaan, että joku näyttö pitää olla, ja sakko annetaan välittömästi. Vaan eipä pojalle, kortti pois ja kattellaan. Ei ole ehditty haastatella partiota näin kuukauden jälkeenkään, vittu. Taidan ottaa yhteyttä oikeuskansleriin poliisin mielivallasta.
Juu, pojalle perustelu oli virkavalta? Ei vittu voi mennä noin, läksytin kyllä poikaa, mutta joku roti pitäisi olla. Viimeksi tosiaan sanoivat pojalle, että pari kuukautta menee tässä, joku viesti kännyyn tai sähköpostiin yritetään laittaa tässä joskus? Saatana.Itse sain joskus sakot poliisiauton videokuvan perusteella. Videon perusteella laskivat nopeuteni. Tämmöinen oli selitys, vaikka itse en koskaan videota nähnyt.
Just nyt vituttaa että olen kylpylän hotellissa jossa on muksun oksennus sängyllä. En jaksa hirveen paljon valittaa kun on iteaiheutettu ongelma mutta puoltoista tuntia sitten soitin respaan ja pyysin siivoojaa. Saatana. Ihan muutamia satoja hotelliöitä takana ja yleensä hommat toimii. Nyt sanosin että ei.
Parhaita on ne tyypit, jotka toteavat aina eineksistä, että parempaa ja terveellisempää tulisi itse tehtynä (varmasti useimmiten totta), ja helppo tehdä eikä mene kuin alle tunti.
No ostin sen eineksen juuri sen takia, että ei tarvi muuta kuin paiskata mikroon ja minuutin päästä valmis.
Edelleen vituttaa tuo pojan kohtelu. Poliisi siis vei kortin, ihan ok, jos olet ajanut ylinopeutta. Mutta poliisi sanoi itse, ettei ollut tutkaa. Poliisin sivuilla sanotaan, että joku näyttö pitää olla, ja sakko annetaan välittömästi. Vaan eipä pojalle, kortti pois ja kattellaan. Ei ole ehditty haastatella partiota näin kuukauden jälkeenkään, vittu. Taidan ottaa yhteyttä oikeuskansleriin poliisin mielivallasta.
Mutta kenellä on tässä epätäydellisessä maailmassa aina aikaa?
Odotellaan rauhassa, kun perustulo saapuu. Huomenna sitä ei ehkä vielä tule, mutta siksi odotellaan.
Opetin itse, kaikki suoritettu. Tosiaan itse sanoivat, kun poika pyysi nähdä lukemaa, ettei ole mitään näyttää. Mutta kortin veivät heti, kaverit toi auton kotiin. Ja nyt ei siis tietoa, milloin saa takaisin. Oli hommannut jo duuninkin, että saa inttiin rahaa kerättyä, vaan se piti nyt lopettaa. Eniten vituttaa kaikki!Onko kakkosvaihe käytynä? Voisiko siinä olla joku porsaanreikä minkä perusteella poliisi voi viedä kortin? Koska ainakin itse olen ollut auton kyydissä joka meni reilusti yli rajoituksen ja poliisi ajoi vastaan. Pysäyttivät ja antoivat haukut mutta sanoivat ettei voi sakottaa koska tutka ei ollut päällä.
Opetin itse, kaikki suoritettu. Tosiaan itse sanoivat, kun poika pyysi nähdä lukemaa, ettei ole mitään näyttää. Mutta kortin veivät heti, kaverit toi auton kotiin. Ja nyt ei siis tietoa, milloin saa takaisin. Oli hommannut jo duuninkin, että saa inttiin rahaa kerättyä, vaan se piti nyt lopettaa. Eniten vituttaa kaikki!
Kerro miten lopulta meni.
Vaimolla sama juttu. Otan osaa. Ei näytä olevan herkkua.Vituttaa väsymystä aiheuttavat allergiapillerit. Olo on kuin olisi vetänyt samoilla silmillä eilisestä.
Vituttaa kun oon ruvennu diggailemaan @SOF1969 :ista. Ei tee mieli ees vääntää asioista.