Vitutusketju

  • 10 539 431
  • 56 130

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Viime yönäkin vitutti. Pitäs varmaan tehä asialle jotakin.
Mua on nyt vituttanut 4kk ja varmaan myös seuraavat 40. Ehkä se joku päivä aurinko osuu tännekin. Siihen asti kuljen varjoissa katse maassa.
Usko, toivo, kuolema. Vahvin löytyy lopulta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vituttaa vähän kaikki mahdollinen.
Liikaa paskaa, aivan liian lyhyessä ajassa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa kun olkapää leikattiin kuukausia sitten ja tänään kävin ortopedin juttusilla niin ilmeisesti leikataan uudestaan.
Pitäisikö tänne perustaa "Haista sinä olkapää paskat"-kerho?
Harrastan/harrastin maailman typerintä urheilulajia, eli downhill-ajoa. Lienee henkistä itsetyydytystä. Erään lipan seuraksena oli kaksi operaatiota, jotka eivät toimineet. Kolmes operaatio onnistui. Opinko mitään?

Ilmeisesti en, sillä odotan aikaa ja liikettä.
Ei minulla ole mikään kiire kasvaa aikuiseksi.

Mutta: factum, olkarakenne on hyvin vaikea ja hienosääntäinen. Silti siis, olkarakenne ei palaudu koskaan takaisin.
Epäilen, että sota- ja lännenelokuvien starboja ei oikeasti ammuttu olkäpäähän.
Elokuvaurat olisivat päättyyneet kenties jo koeotoksiin.

Edit: hyvinhän tuo meni, vain kaksi kirostvrtä!
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mua on nyt vituttanut 4kk ja varmaan myös seuraavat 40. Ehkä se joku päivä aurinko osuu tännekin. Siihen asti kuljen varjoissa katse maassa.
Usko, toivo, kuolema. Vahvin löytyy lopulta.

Vituttaa vähän kaikki mahdollinen.
Liikaa paskaa, aivan liian lyhyessä ajassa.

Sama. Elämä vituttaa. Tsemppiä sinne.

Jatkuvaa taistelua tämä on että päivästä selviää. Tänään ollut 2-3 pahempaa hetkeä. Nooh, vielä on aikaa haljeta oikein kunnolla. Huomenna on kaiken lisäksi hautajaiset.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Spotifyn sovelluskehittäjät ovat tehneet täydellisen paskan päivityksen. Joko kokonaisen albumin lisäys soittolistaan on poistettu, tai sitten toiminto on kätketty niin hyvin, ettei tällainen yli-ikäinen insinööri sitä enää löydä.

Voihan ne levyn kappaleet sinne lisätä yksitellenkin, mutta tässä menee aikaa. Lisäksi tuo paska palaa kappaleen lisäyksen jälkeen johonkin "samankaltaisia kappaleita listaan", eikä sinne albumiin. Kun sinne albumiin vihdoin pääsee, näyttää se kappaleet tietysti satunnaisjärjestyksessä...

Toimiva ja tarpeellinen toiminto tuhottu. Kivaa. Tämä siis Android-sovelluksessa. Kiitos vitusti.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toimiva ja tarpeellinen toiminto tuhottu. Kivaa. Tämä siis Android-sovelluksessa. Kiitos vitusti.
Minusta se on ihan samalla tavalla kuin ennekin...
 

Liitteet

  • Screenshot_20180531-081849.jpg
    Screenshot_20180531-081849.jpg
    499,5 KB · kertaa luettu: 322

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Spotifyn sovelluskehittäjät ovat tehneet täydellisen paskan päivityksen. Joko kokonaisen albumin lisäys soittolistaan on poistettu, tai sitten toiminto on kätketty niin hyvin, ettei tällainen yli-ikäinen insinööri sitä enää löydä.
Updeittasin appsin ja kokeilin. Hyvin toimii iPhonella. Ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Mennään albumiin, oikeasta yläkulmasta kolme pistettä ja rullavalikosta add to playlist.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Leon ja @heavy: Teillä tuo jostain syystä toimii. Minulla ei. Tuolla kolmen pisteen takaa aukeavasta valikosta löytyy nyt vain seuraavat: "Tykkää", "näytä artisti" sekä "Jaa".

Yksittäisen kappaleen kohdalla tuo "lisää soittolistaan" löytyy kuten ennenkin. Onkohan tämä sitten taas ilmaiskäyttäjältä poistettu ominaisuus?

Edit: päivitys saatavilla, olisiko tuo korjattu?

Edit2: sama paska jatkuu

Edit3: Näyttäisivät nuo albumiradiotkin puuttuvan... En kyllä tuota toimintoa ole juurikaan käyttänyt.
 
Viimeksi muokattu:

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ehkä, minulla ainakin on premium käytössä.

Enemmän veikkaisin kuitenkin päivitystä. Koko käyttöliittymä on nyt muuttunut (ja sekavaan suuntaan). Ainakaan tuolla premium-ohjeistuksessa ei mainita mitään tällaisesta "vain heille kuuluvasta lisätoiminnosta".

Spotify-tuessakin joku Android-käyttäjä kyseli tämän kadonneen toiminnon perään. En siis onneksi ole yksin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin, tuo päivitetty versio on siis ainoastaan free käyttäjille...

No se selittää. Testaavat sen toimivuuden meillä kitupiikeillä, ja lanseeraavat sen sitten kaikille muille...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiertotie Spotify-ongelmaan löydetty. Albumi pitää lisätä suosikeihin. Sen jälkeen soittolistan luonnin yhteydes valitaan kappaleiden lisäys, ja siirrytään suosikit-listaan. Siellä albumin kappaleet ovat siistissä järjestyksessä, ja ne saa pelkkää painiketta klikkaamalla lisättyä listalle. Toki yksitellen, mutta melko jouhevasti.

Perseestä tuo on silti aiempaan verrattuna. Mutta siedettävästi hoidettavissa...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi vittu kello on yli yhdeksän arkena ja ovelle koputtaa joku rahankerääjä. Eikö niillä perkele oo käsitystä kellonajoista.

En kuunnellu minne tarvitsi rahaa. Kysyin vaan että jos annan kympin nii miten paljon siitä menee lopulta itse kohteeseen. Ei osannu vastata. En lahjoittanut.

Kyllä kävi vituttamaan ku pitää tähän aikaan ovelle tulla
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Voi vittu kello on yli yhdeksän arkena ja ovelle koputtaa joku rahankerääjä. Eikö niillä perkele oo käsitystä kellonajoista.

En kuunnellu minne tarvitsi rahaa. Kysyin vaan että jos annan kympin nii miten paljon siitä menee lopulta itse kohteeseen. Ei osannu vastata. En lahjoittanut.

Kyllä kävi vituttamaan ku pitää tähän aikaan ovelle tulla
Olisit antanut sille kympin ja käskenyt mennä kaljalle, olisi mennyt 100% hyvään tarkoitukseen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Selkä... Jokin siellä taas napsahti kun otin mukia kaapin hyllyltä. Kyllä meinasi silmissä sumeta kun sattui niin kamalasti. Tietyt likkeet tekee kipeää... Kyllä se aina vituttaa kun sattuu vaikka tietää että yleensä selkä vertyy kuntoon kun sitä käyttää (varovaisesti). Joskus jopa tunneissa, yleensä päivässä. Kai se on vaan jokin lihasniksahdus, ei mitään vakavaa. Aina se sattuu samaan kohtaan kuin veitsellä iskien ja aina arvaamatta. Vielä vituttaa, huomenna varmaan jo helpottaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näyttää siltä, että tuo muutama viesti taaempana mainitsemani Spotify-muutos on tosiaan "helppokäyttöisyyden" ja "kehityksen" nimillä markkinoitu heikennys meille ilmaiskäyttäjille. Ainakin nuo radiot poistuivat samalla perusteella.

Ei siinä, mennään sitten näillä. Ei tämä vieläkään sellainen heikennys ole, että maksullista versiota tarvitsisi siirtyä käyttämään. Sillä tuo ilmaisversio saataisiin parhaiten käyttökelvottomaksi, että jokaiselle soittolistalleni pakkotungettaisiin vaikkapa 20 kappaletta Suomi-hiphop-jou-jouta vailla minkäänlaista skippausmahdollisuutta... Muttan todennnäköisesti silloinkaan en ostaisi Premiumia, vaan lopettaisin vain palvelun käytön.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähän täytyy ihmetellä että onko tuo kymppi kuussa...

Sen verran huutelen väliin kun samasta syystä vähän ketuttanut tuo Spotify kun Sististäkin... Ei kymppi ole paljoa ja mielelläni itse sen maksaisin jo tuo menisi niille artisteille joita itse kuuntelen. Tuo formaatti on vaan tehty niin että ne, joiden musiikkia kuunnellaan eniten saa hippusen ja muut ei saa käytännössä mitään. Ja ne mitä itse kuuntelen kuuluu kyllä tähän jälkimmäiseen kategoriaan. Käytän rahani sitten levyihin, livekeikkoihin ja muuhun rekvisiittaan mistä tuotto menee kohdistetummin artistille... Toinen syy on se että välillä menee pitkiäkin aikoja etten ehdi kuuntelemaan musiikkia niin aktiivisesti että haluaisin maksaa tuollaisesta vuosisopimuksesta...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vähän täytyy ihmetellä että onko tuo kymppi kuussa todella niin kova raha ettei sitä viitsi maksaa toimivasta palvelusta? Musaa sieltä kuitenkin löytyy mielestäni ihan kiitettävä määrä.
Ei se ole. Mä jopa säästän tuon ansiosta jonkin verran. Ennen tuli otettua maistiaiset levyistä ja aika matalalla kynnyksellä ostoslistalle. Nyt lataan levyt offlineen ja ihan kohtuullisella prosentilla totean, ettei ole sittenkään ostamisen väärtti. Levyjen ostamista en ole suinkaan lopettanut, mutta osumatarkkuus on parantunut huomattavasti eikä kuraa enää kerry hyllyyn.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sen verran huutelen väliin kun samasta syystä vähän ketuttanut tuo Spotify kun Sististäkin... Ei kymppi ole paljoa ja mielelläni itse sen maksaisin jo tuo menisi niille artisteille joita itse kuuntelen. Tuo formaatti on vaan tehty niin että ne, joiden musiikkia kuunnellaan eniten saa hippusen ja muut ei saa käytännössä mitään. Ja ne mitä itse kuuntelen kuuluu kyllä tähän jälkimmäiseen kategoriaan. Käytän rahani sitten levyihin, livekeikkoihin ja muuhun rekvisiittaan mistä tuotto menee kohdistetummin artistille... Toinen syy on se että välillä menee pitkiäkin aikoja etten ehdi kuuntelemaan musiikkia niin aktiivisesti että haluaisin maksaa tuollaisesta vuosisopimuksesta...
Kyllä itseänikin vituttaa vähäsen, että itse artisti ei saa Spotifyn kautta juuri lainkaan tuottoja. Silti käytän premiumia (koska se nyt vaan on aika kätetävää kun voit koulu- ja työmatkoilla kuunnella mitä biisejä haluat missä järkässä haluat ilman mainoksia) ja ostan myös silloin tällöin CD:itä kun löytyy joku ihan helmi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Sistis Vähän täytyy ihmetellä että onko tuo kymppi kuussa todella niin kova raha ettei sitä viitsi maksaa toimivasta palvelusta? Musaa sieltä kuitenkin löytyy mielestäni ihan kiitettävä määrä.

Ei se oikeastaan rahasta kiinni ole. Olen vain luonteeltani nuuka, ja toisaalta vanhan liiton miehiä, joka ostaa edelleen haluamansa äänitteet fyysisinä levyinä.

Spotify on ihan kiva sovellus, ja olen käyttänyt sitä mielelläni. Premiumia kokeilin maksuttoman kokeilujakson, mutta en kokenut saavani siitä sitä lisäarvoa, että minun kannattaisi investoida siihen.

Toinen lisäsyy on se, että Spotify ei sisällä edelleenkään kaikkea sitä musiikkia, mitä minä kuuntelen.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Kävin lähi-Alepassa kotimatkalla nappaamassa nopeasti jtn ruokatarpeita ja yhden puolen litran Keisari Lagerin. Hihnalla joku 20v kesähessu kehtasi kysyä paperit, vaikka normaalilla ajattelulla olisi voinut todeta minut häntä yli 10v vanhemmaksi. Ei siinä, onneksi oli passi laukussa mukana ja totesin samalla, että pistää naaman muistiin kun en sitä normaalisti kovin usein mukanani kanna :) Joojoo, HOK-Elanto on byrokraattinen paskaläjä työntekijöille, mutta vähän pitäisi löytyä munaa tehdä omia päätelmiä ja ratkaisuja. Miksi tämä meni vitutus-ketjuun, ehkä siksi että olen asioinut samassa Alepassa kohta 10 vuotta ja minulta on tasan kerran yksi vanhempi naishenkilö henkkareita kysellyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös