Koska olen ainoa joka tässä ketjussa on tunnustanut olleensa Alkossa ilman papereita niin voinen vastata omasta puolestani. Lähdin siis linja-autolla kaupunkiin palauttamaan kirjoja. Olin ottanut pieneen kukkaroon kirjastokortin ja parikymppiä rahaa kun en viitsinyt koko lompakkoa kantaa. Palautin kirjat ja lainasin pari uutta ja lähdin dösäpysälle mennäkseni kotiin mutta päätin käydä kuitenkin Alkossa. Ja niin olin Alkossa ilman henkkareita. Kyllä minulla avaimet oli, miten muuten olisin kotiin sisään päässyt. Kännykkää ei ehkä ollut mukana kun lähdin vain nopeasti bussien välissä palauttamaan kirjoja. Mutta ei se kännykkään olisi henkkareista käynyt. Ja ajokorttia en linkulla kulkiessa tarvinnut, bussikortti kulki farkkujen taskussa.
Ja jos joku Lahtea tuntee niin kirjaston läheisyydessä bussipysäkki on Paavolan Sittarin luona. Siinä lähellä on myös Syke-kauppakeskus jossa on Alko. Ihan vaan taustatiedoiksi.
Juu, en minä sinua tarkoittanutkaan, koska olet nainen, vaan yleisesti. Ja tuo nainen osuus sitten tarkoitti vain sitä että te ette toimikkaan loogisesti. Looginen toiminta kun on sitä että avaimet on aina samassa paikassa, on yksi toimiva lompakko, ei miljoonaa kukkaroa kalukukkarosta alkaen ja jos haluaa olla tehokas niin ne kaikki kortit yms. on integroitu kännykän koteloon. Toki sitten jos menee kännykkä, niin menee kaikki muukin, mutta elämä on riskejä täynnä. Minulla on aina avaimet samassa taskussa, lompakko toisessa, kännykkä kolmannessa. Ovesta en pääse pihalle ilman että joka kerta testaan noi kolme taskua ja viimeksi onkin tainnut olla 10v poikana kun on avaimet jääneet kotiin. Samalla tulee se ajokorttikin mukaan. Ehkä joku homo spandex pyöräilijä tai speedo juoksija tarvitsee jotain ihmeen erityisvermeitä ja ei voi normaalia lompakkoa kantaa, mutta hinttien hommaahan tollanen onkin. Tosimies ajaa hallille/kentälle autolla, vaihtaa kamat ja urheilee, urheilun jälkeen on taas ne normaalit vermeet päällä ja tavaratkin on olleet kokoajan lähistöllä.