Vituttaa aivan saatanasti tässä kolmen talon rivariyhtiössä muutama asukas. Taloyhtiön puheenjohtaja on noin 65 vuotias nainen, joka ensinäkin on tyypillinen naapuripoliisi. Sitten tällä on parit frendit näissä taloissa, samaa ikäluokkaa. Heidän yhyeinen nimitys on äärirasismi. Piti konahtaa edellis kesänä asiasta ja sitten olikin vähän aikaa hiljaista mutta nyt taas tää vitun superöyhötys on alkanut.
Nimittäin, tuolla pihoilla lujaan ääneen tämä rinki haukkuu kaikki maahanmuuttajat ja komentelee näiden lapsia vaikka leikkivät aivan kun muutkin. Mulla on niin saatanan kova myötähäpeä päällä jatkuvasti. Ja nyt tämä kaikki tulee olohuoneeseen kun on pakko pitää ovia auki ristivedon vuoksi. Viime viikolla oli pakko sanoa tuolle puheenjohtajalle vähän tiukasti. Tilanne oli seuraava:
Eräässä huoneistossa asuu perhe, jossa mies on tullut Irakista jo vuosia sitten. Hän osaa kieltämme ihmeen hyvin. No, johtunee siitä, että hänen vaimonsa on suomalainen. Heillä on kaksi lasta, noin 10-13 vuotiaita. Lasten pari kaveria tuli tämän perheen oven eteen odottelemaan todennäköisesti kavereitaan. No pitihän pihapoliisin mennä saatana sentään siihenkin heti puuttumaan tyyliin, "Asutteko näillä pihoilla...ette asu koska tunnen kaikki. Mitä te täällä maleksitte, painukaa pois medän pihalta". Lapset lähtivät ihmetellen pois paikalta ja sitten napsahti meikäläisellä. Satuin olemaan sähkötupakalla juuri takaterassilla ja näin koko jutun. Kyttä jäi kyyläämään lasten perään ja mä heitn kengät jalkaan. Menin kyylän luokse ja kerroin, että näin koko episodin. Kerroin myös puuttuvani rankalla kädellä asiaan jos kuulen vielä vastaavaa. Ei mulla ole mitään hajua, miten puutun asiaan rankalla kädellä. Kunhan siinä tilanteessa vittuuntuneena vaan annoin tulla. Tiedän, että joudun kyttäykseen vielä enemmän, mitä olen jo nyt mutta antaa kusipäiden kyttäillä.
Tänää on pihalla taas porukalla meuhkattu kovaan ääneen, jotta kaikki kuulevat, seuraavaa: "Menkää sinne, mistä olette tulleet, noi neekerit haiseekin niin saatanan pahalta, kaikki ne vitun neekerit hajottaa täällä jne. Mä soitan huomenna isännöitsijälle ja laitan asian eteenpäin. Saas nähdä, tapahtuuko mitään, mutta jotainhan tuolle pitää tehdä kun ei voi mennä vetään turpaankaan noin vanhoja idiootteja.
Tuollainen äärettömän pöljä meuhkaaminen pihalla 24/7 vaikuttaa jo niin paljon omaan asumisviihtyvyyteen, että tuo saa loppua.