Jotenkin alkoi vituttamaan edellinen viesti.
Meillä taloyhtiö tehnyt Elisan kanssa sopimuksen ja siitä asti ovat pommittaneet että ottakaa netti, kun on kuitenkin kiintee. Nyt tajus vihdoin lopettaa kun kerroin että sen jälkeen kun siirty 4g käyttäjäksi niin mulla ei ole kertaakaan pätkinyt netti. Toisin kuin kaapeli aikana oli usean kerran vuodessa milloin minkäkin syyn takia poikki. Että onhan se kaapeli nyt vaan kaapeli hei kuitenkin.Elisan paskanetti katkeaa jo toisen kerran tälle viikkoa yöllä, joka näin yöeläjänörtille on aika tärkeä asia. Kavereiden kanssa pelit kesken ja kesken pelin netti pistää vastaan. Vedänpä sitten juhlinta/vitutuskännit, vaikka alunperin oli tarkoitus pelkästään juhlia Kärppien mestaruutta.
No nyt on menty jo pics or didnt happen asteikon ylitse.Vittu että piti luvata mennä treffeille. Aivan sairaan väsyny ja tyttö on superpirtee E.T.:n oloinen voimistelija. Ihan just nähään ja:
"Koht nähään! Nähäänhän kohta? Kiva nähdä! Onhan kiva nähdä? Joo, mut saa aina vaikka vaa hetkeks kävelylle tai kahville. Nähäänhän uudestaan?".
Mitä vittua!? Ei olla nähty edes vielä ja kyselee seuraavaa kertaa. Ja vittu nähdään minuuttien sisällä ja Whatsapp sulaa käsiin, ku toi on niin tulessa. Vittu tätä nykyajan kollektiivista ADHD-somekulttuuria. Saatana, mä oon oikee ihminen oikeessa maailmassa elämässä ihan oikeaa elämää. Vittu nähtäisiinkö siellä, eikä Whatsappissa!?!
Liitteenä olevassa kuvassa hymyni kertoo kaiken. Ja nyt tiedätte miksi kutsun päälläni olevia housuja lempihousuikseni.
E: Nyt KOLME kertaa pyytäny anteeks myöhöstymistään. Täydellistä! Hiphei!
@pettter , ollaa Malmil. Tuu hakee mut pois kuleksimasta. Anna likalle litsari ja väitä sua ja mua aviopariks! Ei oo liikaa pyydetty.
E2: Neljäs ja viides anteeksipyyntö.
Vittu että piti luvata mennä treffeille. Aivan sairaan väsyny ja tyttö on superpirtee E.T.:n oloinen voimistelija. Ihan just nähään ja:
"Koht nähään! Nähäänhän kohta? Kiva nähdä! Onhan kiva nähdä? Joo, mut saa aina vaikka vaa hetkeks kävelylle tai kahville. Nähäänhän uudestaan?".
Kuningas alkoholin ja vapun yhdistelmä ottaa päähän. Eilinen päivä sängyssä maaten ja jos jotain yritti syödä/juoda, niin tuli samantien ulos. Tänäänkään ei ole pystynyt syömään mitään vaan pelkkä ajatuskin oksettaa ja tähän päälle vielä hirvittävä väsymys ja morkkis, kun ei muista sekunnin murto-osaa yön tapahtumista, mutta ilmeisesti töhöilty on...
Koko aamupäivä meni yliopistollisella. Kädestä kupataan verta. (Lue: määrästä päätellen hoitajan perhe ilmeisesti syö tänään veriplättyjä.) Pallien vierestä tuupataan varjoaine valtimoon. Myokardiitti jo todettu, nyt vain odotellaan isompaa paskasankoa niskaan eli infektion aiheuttamia tukkeumia. Vie huisin hauskat viisi unetonta vuorokautta saada tulokset?!
Olen koko elämäni urheillut ja näinpäs se sitten somasti palkitaan – kiitän, kumarran ja pyllistän.
Jatkislaiset: Talvella ei flunssaisena lähdetä lenkille. Jollet usko, niin silmäile oheinen linkki, joka kenties kertoo asian paremmin ilman minun jatkuvia wittusaatana-kommentteja.
https://www.idealista.fi/salakavala-sydanlihastulehdus/
*wittusaatana*
Se että jokin asia muutetaan toimimaan mobiililla ei saisi silti tarkoittaa että se nettisivu ja sen käytettävyys paskotaan. Ihan kuin ne ihmiset ei osaisi enää zoomata ollenkaan. Lisäksi puhelinten näyttöjen koko on kasvanut jatkuvasti, eli sinne ruudulle mahtuu aina enemmän tietoa. Tuo tapa millä tehdään aivan saatanallisen kokosia kuva kikkare sivustoja ei palvele kyllä ketään.Sivuja muutetaan koko ajan vastaamaan mobiilia käyttöä. Eihän ne enää pöytäkoneilla, tai läppärillä sitten hyvältä näytä.