Viestin lähetti dali
Voi vittu.
Niin. Miksen tarkistanut, että onko muki suljettu kunnolla? Olen kai sen verran nipo, että odotan juoma-astian olevan suljettu. Nyt sitten tuli ranskalaisista kolanmakuista muussia. Sen siitä saa, kun ei tee asioita lasten perässä itse.
Vittu.
Tuota... ymmärrän tuskasi, sillä itse kuulun sarjaan "erittäin usein Mäkkärin drive-inissä nähty johtuen siitä ettei ole ikinä aikaa käydä kaupassa". Olen myöskin kehittänyt lajista pienimuotoisen taiteen, joka ei tod. ole edes hankalaa.
Yleensä kai tytöt tarjoavat kuitenkin ns. juomapidikettä sen juoman kanssa, jos eivät sen voi pyytää. Näin toimien juoma pysyy aika hyvin pystyssä kun sen asettelee pelkääjän penkille.
Jos et saa pidikettä, se juoma pysyy edelleen siinä pelkään penkillä aika nätisti, kun aina jarruttaessa tai kurviin tullessa pitää kiinni siitä toisella kädellä. Olen kokeillut, onnistuu sekä automaatilla että käsivaihteisella.
Tietysti jos samalla puhut puhelimeen ja polttelet vaikka röökiä, voin uskoa että tämä on vaikeampaa.
Jos MIKÄÄN muu em. ei onnistu, niin kannattaa ottaa ne kurvit sen verran varovaisemmin että vahinkoja ei tapahdu. Järjenkäyttö on sallittua.
EDIT: Asiaan liittyen lähdenkin tarkistamaan vieläkö taktiikkani toimii.
Viimeksi muokattu: