Jääkoneenkuljettaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Susanna Pöykiö
Hfboardsin uudelle "käyttäjäkokemukselle", kun silmille oksennettaan kaikki täysin merkityksetön paska, jotta sisältö saadaan mahdollisimman hyvin piiloon.
Mut on se kiva että jaksat taas kirjoitella. Mites ne Lidlin flikat siellä Malmilla näyttää?Ei saatana miksi mun feissi on kuin siinä Kotkan meripäivät after -kuvassa.
Oli sielläkin joitain kivoja. Prismassa on enemmän. Mä hurmaan ne ostamalla joka päivä hirveästi kaljaa. Näkeepähän etten ole mikään nynny.vetti kirjoitti:Mut on se kiva että jaksat taas kirjoitella. Mites ne Lidlin flikat siellä Malmilla näyttää?
Oli sielläkin joitain kivoja. Prismassa on enemmän. Mä hurmaan ne ostamalla joka päivä hirveästi kaljaa. Näkeepähän etten ole mikään nynny.
Vituttaa taas tää Suomen lokakuu. Sataa, sataa, sataa ja sataa vielä vähän lisää..
#vaihdavainkuukausi "Vituttaa taas tää Suomen tammi, helmi, maalis...". Koko vitun vuos on ollut ihan paskaa. Ja nyt vielä joku noitatohtorisammakonnuolija veikkaili että tulis spesiaalikylmät joulu- ja tammikuu. Lunta sais olla mutta emmä niin sen kovan pakkasen perää ole. Kunhan on kuivaa.
Silkkaa paskaa: marraskuu, lokakuu, tammikuu.
Melko nihkeitä: Maaliskuu, huhtikuu, helmikuu.
Melko hyviä: toukokuu, syyskuu, joulukuu.
Suomen parasta antia: heinäkuu, elokuu, kesäkuu.
Nyt elämme siis "silkkaa paskaa"-vaihetta, joka kulminoituu seuraavaan kuukauteen eli marraskuuhun joka on ehdottomasti vuoden paskin kuukausi lähes millä mittapuulla tahansa. Tammikuu tulee kyllä hyvänä kakkosena.
Tämän vuoden kesässä ei ollut sään suhteen sinänsä mitään kummempaa vikaa ajoittaisia reippaita sateita ja ikuista tuulta lukuun ottamatta. Mitään seksivau-helteitä en kaipaa pätkääkään. Jokusen yksittäisen hellepäivän olisin voinut kesään lisätä, mutta näilläkin mentiin ihan hyvin.
Pakkasta en kaipaisi pätkääkään kymmenen pakkasasteen jälkeen, mutta loskapaskakaan ei miellytä, joten talvella saisi olla sellaiset -5 astetta jos minulta kysytään. Yleensä ei olla kysytty.
Muuten jossain samaa mieltä, mutta mikä tekee tammikuusta niin hankalan? Tammikuu on jossain määrin siedettävä, luntakin lienee eli valoa on edes vähän. Joulukuu on paljon paskempi. Jos saisin aikaiseksi ja duunikin löytyisi, muuttaisin mestaan missä on tasaiset 20-30 plussaa ympäri vuoden, esim Hong Kong voisi olla siedettävä tai varsinkinkin Singapore. Mä olen syntynyt väärään maahan. Ei minultakaan kysytty.
Ja tämä kesähän oli ihan, no. Kaippa sellainen oli.
Turussa henkilö X kärsi romanien tavoista tehdä rikoksia. Eikös henkilö Z ollut kuvannut tilanteen ja jakoi tuota FB:ssa. Henkilö X:n läheiset toivottavasti ottavat äkäisesti yhteyttä. Vittu kun miettisivät ennen kuin jakavat julkisesti. Antaisivat viranomaisten hoitaa nuo.
Ajoivatko romanit myös X:n perässä kun tämä käveli kadulla? Kaupungissa Z näin oli käynyt. Kuulemma oli vähän ahdistanut kävelijää.
Vituttaa nämä jätesäkeittäin pulloja palauttavat ihmiset. Varsinkin Pasilan Lild/Alkossa pullonpalautuspisteessä. Ei niitä pulloja voi palauttaa pienemmissä erissä. Ei missään nimessä. Pitää olla vähintään kaksi jätesäkillistä pulloja kun niitä lähtee palauttamaan. Vituttaa kun itsellä on muutama palautuspullo mitkä käyvät vain tuohon palautuspisteeseen (Alkon tai Lidllin pulloja). Pitää vain raijata pullot takaisin kotiin kun en jaksa odottaa 10-15 minuuttia, että saisin palautettua ne muutamat pullot mitä on mukaansa ottanut.
Niitä on joka paikassa nykyään. Siis joka hemmetin paikassa Stadissa. Ei pelkästään romaneita, jotka kerää pulloja, vaan jos meet jonnekin kauppakeskukseen, niin siellä on sitten joku perheenisä, joka on kerännyt vuoden pullot autotalliin ja palauttaa ne kerralla tai sitten jotain kinkkiravintoloiden pitäjiä.
Mutta vielä seitsemän vuotta sitten ei ollut milloin tuo viesti on kirjoitettu.