Goldblomin Jeff ja velipoika
Tuossa jo eilenaamulla hieman aiheesta avauduinkin ja nyt alkaa asia jo pikkuhiljaa vituttamaan.
Joukkooni on nimittäin pesitynyt kaksi saatanallisen vikkelää ja isokokoista kärpästä. Ne ovat ottaneet elämäntehtäväkseen vittuilla allekirjoittaneelle. Ne alkavat piinaamiseni heti kun huoneeseen vähänkin valoa jostakin pilkahtaa ja siis lentokeli on heidän mielestään suotuisa. Mikään ei auta, olen täysin niiden perkeleiden armoilla. Pimeällä ne varmastikin suunnittelevat aamun iskuja.
Peiton alle voisi tietysti mennä, mutta kun en osaa sielläkään nukkua. Ja jos jätän pienenkin hengitysaukon itselleni, niin Jeff ja velipoika ovat heti aukossa surisemassa.
Kysynpä vain, että mitä voisin tehdä? Mitään realistisia mahdollisuuksia kavereiden eliminoimiseen ei ole (sopii uskoa että yrittänyt olen), sillä niin kuin jo sanoin, ne ovat niin vikkeliä että pahaa tekee. Pimeällä ehkä saattaisin ehtiä ne niittaamaan, mutta vitullako niitä pimeästä löytää. Ovat vielä mustiakin perkeleet.
Onko olemassa joitakin kärpästen jalkarautoja tai muita ansoja mitä voisin huoneeseen viritellä? Elävätkö kärpäset keskimäärin kuinka kauan?
Tosin olen ihan varma siitä, että nämä kaksi veijaria elävät pidempään kuin itse allekirjoittanut, että sikäli kysymys on retorinen. Toisaalta ihan hauska se silti olisi tietää.
Kirottua!