Vitutusketju

  • 10 669 219
  • 56 216

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kyse oli vain pelkästä kahvilla käynnistä mukavan naisihmisen kanssa, mutta kummasti nuo viime hetken oharit vituttavat.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Koko viikonloppu meni sitten römpöttellyyn ja nyt vituttaa tämä työnteko...
Jotenkin oletin, että tämä olisi lähtenyt käyntiin tuossa puolenpäivän kieppeillä, mutta kun ei niin ei.... nyt on jo liian myöhäsitä.

Myös muutamia satunnaisia vituttuksen kohetita näin maanataina:
-Sairaanhoitajat
-Suomen kesä
-Viina-ale
-Karavaanarit
-bensan hinta
-President-kahvi
-ylenpalttinen "häähuuma"
-PIRTEÄT IHMISET
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Loma loppu.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Niin, nyt kun työviikko on alkuun päässyt, saapuu aikaisen aamuherätyksen mukana varsinainen vitutuksen multihuipentuma. Puroista syntyy joki jne. Vielä yksikin ärsyke liisää, niin Raivokohtausketjuun tulee asiaa. (Äskeinen yritys postata tähän ketjuun muuten kaatui palstan virheilmoitukseen. Kivat sillekin.)

Työelämä on vaarallista jopa lähikaupan pullovarastossa. Jo valmiiksi huonokuntoinen polvi kopsahtaa juuri sopivasti johonkin kovaan esineeseen ja kas: nyt sattuu. Käveleminen on sen verran tuskallista, että jäi illalla jalkapallon pelaaminenkin väliin.

Muita vitutuksen aiheita näin tiistaina (normaalissa arkityössä oleville vastaava päivä maanantai):

-Herätyskello, joka ei soinut. Olisi kyllä vituttanut soidessaankin. (Töihin ehdin ajoissa kun sattumalta heräsin hieman kuuden jälkeen.)
-Antti Tuisku ja muut muoviset poppipaskaa tekevät teini-idolit.
-Radio Nova. Onneksi tänään ei tullut Mambaa.
-Pirteät ja rakastuneet ihmiset. (Sekä erikseen että yhdessä.)
-Huono muisti. Unohtunut jo osa mitä tähän äsken kirjoitin.
-Championship Manager, ei taaskaan peli kulje Blackpoolilla.
-Ihmiset, jotka kiertelevät puheissaan. Sanoisivat vaan asiat suoraan eikä jättäisi mitään arvailun varaan.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Baareissa / yökerhoissa, joissa on helvetisti asiakkaista vituttaa eräs asia erityisesti. Jotkut perkeleen juntit jotka heiluttavat baaritiskiin nojeten seteliä tai luottokortti siinä toivossa, että saisivat juomansa nopeammin. Ehkä joskus ennen tämä "viidakon laki" toimi ravintoloissa, mutta tuskin enää nykyään. Kyllä sen pitäisi riittää että hieman sormella vinkkaa tarjoilijalle ja odottaa kiltisti vuoroaan.
 
Viimeksi muokattu:

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Eino_Mies
Eikä sitä maksuvälinettä voi kaivaa silloin esille, kun se tuoppi on tuotu siihen nenän alle?

Vitun hyvä idea! Varsinkin jos kyseessä on täynnä oleva yökerho. Etsitään kaikki hilujamme vasta kun juoma on tuotu, niin palvelu pelaa paljon sujuvammin!

Toivottavasti oli vitsi...
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Nyt rupeaa jo kyllä tämä ainainen sade jurpimaan ja rajusti.
 

Lama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara(kahvara kaveriporukassa)Mikko Leinonen
Sama täällä! Rupeaa pikku hiljaa vituttamaan tuo vesisade... jatkunut jo paripäivää putkeen... Koko loman aikana ei oo ollu ku muutama kesäinenpäivä.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meilisulhoni kanssa käymme kisaa siitä, kummalla on hirveämmät ilmat. Viime postaukseeni 'meillä lasketaan auringonpaiste tunneissä, eikä päivissä' sain vastaukseksi, että heilläpä sataa golfpallon kokoisia rakeita. Hävisin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vituttaa kun olen niin tyhmä - eli rehellinen ja säästeliäs. Olen sopinut alustavasti aloittavani työt elokuun alusta. Kesä-heinäkuun joudun/saan siis lomailla tultuani kesäkuun 10. päivä Suomeen...hain siis soskusta rahaa heinäkuulle. Säästin rahojani kesäkuussa siltä varalta että saan varmasti maksettua heinäkuun vuokrani. Nyt tuo heinäkuun 1. päivä tililläni ollut 266 euroa laskettiin varallisuudeksi ja vähennettiin heinäkuulta. Minun olisi siis pitänyt nostaa 30. päivä kesäkuuta tili tyhjäksi saadakseni täydet turvat. Onneksi elokuussa saa palkkaa sitten jo loppukuusta...kai sinne nämä 150 euroa mitä nyt on jäljellä riittää...hehe.

VITTUUU!!!
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Saakutin sossu vituttaa nyt ankarasti. Päättivät sitten pidättää sairaspäivärahani itselleen... oikein kiva. En mä olisi halunnutkaan maksaa vuokraani tai laskujani... s**tana. Nyt voi sitten ihmetellä millä minä maksan vuokrani + laskuni. Yhteensä n. 550 €. Eläköön sossu! Piti sitten raivotessa sossun päätöksestä hajottaa vielä pari esinettä. Ai että on kivaa. Ai niin yksi asia vielä. Hain yhteen helskutin koulutuspaikkaan. Ei ole tullut vielä minkäänlaista päätöstä suuntaan tai toiseen. No onhan tässä vielä kolme viikkoa aikaa kurssin alkuun.

Eli yhteenvetona: Nyt vituttaa niin saatanasti.


- Tinke-80
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun vittu vittunen. Joku jannu päätti pysäköidä autonsa kolmion takaa suoraan meikäläisen ajoneuvon eteen. Yhteen osuttiin niin että pamahti ja nyt on sitten auton nokkaa lytyssä. Vauhtia onneksi oli about 20-30km/h jarrutushetkellä (eipä tullut mittaria katsottua).

Kesäloma alkaa maanantaina ja ei ole autoa jolla mennä mihinkään, helvetin hienoa siis. Korjaamossa jonotusaika elokuun 4 päivään asti ja jos nyt tokaisevat tarkastuksessa että autolla ei voi ajaa, son soronoo sitten kesäloma.

Perkele että vituttaa.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Pingu
Pitäisiköhän anoa suojelua hämeen seudun Jatkoaikalaisilta, jos tämä Leppäkosken mies jatkaa hurjia uhittelujaan?
Niin, mikäli kyse on tosiaan siitä Leppäkoskesta minkä kuvittelen olevan, niin meikäläiseltä on ainakin ihan turha mitään suojelua kysellä. Ennemmin ja mitä pikimmiten suosittelen ottamaan yhteyttä johonkin MC-alkuiseen motorisoituun ryhmään. He ovat ehkä valmiita, pientä tai keskisuurta rahasummaa vastaan, jakamaan rakkaalle serkkupojallesi rajatonta huomiota.
 

Miguel

Jäsen
Perjantaina mökkisaunassa vielä osasi nauraa sille, että kaverini huomaa kantapäästäni tulevan verta enkä itse ole huomannut mitään. Ei naurata enää. Hiertää niin perkeleesti, oli mitkä tahansa popot jalassa. Sään epävakauskin tietenkin vituttaa, mutta hetkellisessä auringonpaisteessa voisi hyvin urheilla jollain tavalla. Ei tällä kantapäällä.

Ja sitten työt. Kyllä huomaa, että miehistössä on tapahtunut muutoksia. Meillä kyllä riittää, että homma vain pyörii ja paikat pysyy siistinä, joten on mahdollista pitää pieniä taukoja silloinkin kun pieniä hommia olisi. Mutta kun työkaverit eivät juuri tee hommia silloinkaan tavaraa tulee reilusti. Itse huomasin taas kerran tänään, että tappavassa aamuvuorossa pysyy parhaiten hereillä juuri tekemällä töitä. Masentaa vain hoidella niitä käytännössä yksin. Ja ei, työnantajalle mainitsemisesta ei suurella todennäköisyydellä ole mitään hyötyä.

Se sentään piristää, että työpaikalla on muutamia hyvännäköisiä tyttösiä. Se taas vituttaa, että heitä näkee vain harvoin ja vilaukselta.

Vielä loppuyhteenveto. Elämäni on juuri nyt aikamoisen tylsää. Vuorotyö rajoittaa sosiaalista elämää. Liikkua tekisi mieli pirusti, mutta vamma estää melkein kaikki mahdollisuudet. Jonkin kirjan voisi ottaa työn alle, mutta juuri tällä hetkellä kirjallisuus ei jostain syystä jaksa sytyttää. Huomenna taas mukava herätys kello 4.50 ja kun työpäivä ihanasti loppuu alkuiltapäivällä, menen kotiin istumaan ja miettimään, mitä voisi tehdä.

Toivottavasti kantapäässä hellittää vähän viikonloppuun mennessä. Aiottu reissu Helsinkiin ja Linnanmäelle piristäisi.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Tunkki
Olipa hienosto vittuunnuttu. Mahtava lopetus!

Otetaanko kisa, kumpi pistää enemmän turhaatekstiä yönaikan?

Tosin sulla on jo praktiikkaa, mä olen vasta harjottelija, mutta aikaa on opetella.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Tunkki
Ei tuo, Olkku, huonosti mene sullakaan. Vittu.

Otan kohteliaisuutena ammattilaiselta. Kiitos!

Topiciin. Vituttaa, kun muut ei ymmärrä.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Kauniiksi lopuksi tälle päivälle huomattiin, että auton rengas on tyhjä. Noin isoja renkaita ei saa ilmeisesti kuin Helsingistä, vi**u!
Aiheeseen lähes tulkoon liittymättä, meillä on tunkki auton keulassa kiinni.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
(jatkoa onnellisuusketjusta)

...toisaalta tuo vitun opiskelupaikka on ihan toisessa kaupungissa, liki puolen Suomen päässä ja osuu sikälikin iloiseen rakoon että joudun rakkaastani täten eroon, eikä hän omien opiskelujensa takia voi tulla mukaan. Voi tätä vitutusta ja sen laatua. Hiphei.

No tälläistä se on elämä, siihen on totuttava.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu! Palkastani on otettu veroa lisäveroprosentin mukaan, ei varsinaisen veroprossan. Tokihan firma pahoittelee kämmiään, mutta ei paljon lohduta, kun asialle ei voi enää mitään tehdä. Enhän minä olisikaan halunnut sitä liksaa mikä minulle kuuluu.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Gellner
Vittu! Palkastani on otettu veroa lisäveroprosentin mukaan, ei varsinaisen veroprossan. Tokihan firma pahoittelee kämmiään, mutta ei paljon lohduta, kun asialle ei voi enää mitään tehdä. Enhän minä olisikaan halunnut sitä liksaa mikä minulle kuuluu.

Noh, saatpahan rahat takaisin seuraavan vuoden veronpalautuksessa ja korkojen kera...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
- En päässyt syksyksi kouluun
- Työhakemukset (3kpl) tyrmättiin jälleen
- En saa KELAsta enkä ihanasta sossusta minkäänlaisia tukirahoja
- En pysty edes jatkamaan kunniakasta siivoojan ammattiani selkävian takia
- En saa enää pelata jääkiekkoa (tai mitään muutakaan lajia) selkävian takia
- En omista palaakaan nuuskaa tällä hetkellä
- Laskuja 550e, rahaa 0,60e.

vituttaako? no joo... ahdistaako? no joo... weeping gothik! suomi on mahdollisuuksien maa!

Onko kenelläkään hyvää itsemurhavinkkiä antaa? Tolua ja kahvia???
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös