Pisti vituttamaan kun katselin jonkin tuoreen videon siitä kun iso äjä kiusaa mopopoikia. Siinä varmasti itsetunto nousi kun sai tylyttää lapsia. Tiedä sitten oliko tuossa jotakin provoa tapahtunut ennen kuvausta mutta ei anna mitään syytä toimia noin. Kaveri on tiedossa ja juttu jatkuu.
Vaikutti vähintäänkin häiriintyneeltä tuo mies. Hieman epäilyttävää, että pojilla oli kamera jo valmiiksi käsissä, mutta mistäs sitä tietää että onko tälläistä tapahtunut jo aiemmin vai onko äijälle vittuiltu ennen kuvaamisen alkamista.
Oli joo. Tosin videolla pojat kyllä kysyy, että mitä pahaa he ovat hänelle tehneet jne. Vaikuttaa siltä, että vittuuntuneisuuttaan/huumepäissään kävi kimppuun.Näytti olevan kypäräkamera.
Pisti vituttamaan kun katselin jonkin tuoreen videon siitä kun iso äjä kiusaa mopopoikia. Siinä varmasti itsetunto nousi kun sai tylyttää lapsia. Tiedä sitten oliko tuossa jotakin provoa tapahtunut ennen kuvausta mutta ei anna mitään syytä toimia noin. Kaveri on tiedossa ja juttu jatkuu.
Onko tämä muutos nyt hyvä vai huono asia?Ihmettelen myös mitä tissiposkia nämä nykyajan bensalenkkarit on. Silloin kun minä olin teini niin kaikki kaverit olisi rynnännyt puolustamaan omiaan ja tuo kaveri olisi keräillyt hampaitaan pysäköintialueelta.
Onko tämä muutos nyt hyvä vai huono asia?
Eli väkivaltaan vastataan väkivallalla? En nyt itse välttämättä kaipaisi tällaista kulttuuria Suomeen.En osaa sanoa. Katsoa kameran takaa kun kaveria läpsitään ja tönitään vai mennä väliin.
Eli väkivaltaan vastataan väkivallalla? En nyt itse välttämättä kaipaisi tällaista kulttuuria Suomeen.
Mitä itse tekisit jos sinun kaveria alettaisiin ihan syyttä suotta pieksemään? Katsoisit sitä kameran takaa? Kehtaisitko kertoa kavereillesi?
Jos tämä nyt jotenkin jäi epäselväksi niin menisin auttamaan kaveria. Se on pelkurimaista toimintaa katsoa vierestä kun kaveri saa turpaan ettei vain itsekin saisi.Niin vai pitäisikö kysymys muotoilla, että mitä itse tekisit, kun selvästi päihtynyt (humalassa/huumeissa) ja selvästi sinua kookkaampi alkaisi pieksemään kaveriasi?
En ainakaan ryhtyisi sellaisiin toimenpiteisiin, että vastapuolen tarvitsisi keräillä hampaita maasta. Olettaen, että ne ovat hänen omasta purukalustostaan peräisin.Mitä itse tekisit jos sinun kaveria alettaisiin ihan syyttä suotta pieksemään? Katsoisit sitä kameran takaa? Kehtaisitko kertoa kavereillesi?
Olen valmis menemään väliin ja ottamaan vaikka turpaani ja vähän vaikka vääntämään ja rauhoittamaan kaverin, mutta että pitäisi toiselta purukalusto pistää uusiksi niin ei ole minun tyyliä. Toivottavasti ei sinullakaan enää nykyään.
Huonona puolena tässä vaan on se että jos asia menee niin pitkälle että käräjillä moista selvitetään, voi käydäkin niin että itseään puolustava saa myös syytteen pahoinpitelystä.Yksi napakka isku silmien väliin saattaa kääntää tilanteen ja rähinöitsijä ymmärtää että jumalauta tässähän saattaa tulla käkättimeen.
Viime aikoina kaupassa ollessani olen törmännyt ihmisryhmään, jota kutsuttakoon vaikka nimityksellä "tulppaetana". Nämä "tulppaetanat" ovat niitä, jotka kävelevät helvetin hitaasti, suorastaan hiipivät ja sijouttuvat taktisesti hyllyjen välissä juuri oikeaan kohtaan, ettei kärryjen kanssa pääse ohi. Tämä on vittumainen lmiö ja selvästi leviämään päin.