Vitutusketju

  • 10 538 688
  • 56 130

¤Kane¤

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On tämä kyllä saatana hommaa.

Viikko sitten eräs kaveri jonka kanssa oltiin parikymppisinä hyviäkin kavereita ja tätä nykyäänkin vaikkei jokapäivä olla
tekemisissä, niin aina kun nähdään niin paskaa jauhetaan niin sain sydärin ja kuoli.

No tämä pyhänaika meni vielä huonommin kun erään parhaan kaverin isäukko kuoli ja tämä nyt sinänsä ei iän
puolesta ollut yllätys, mutta kun jonkun tuntee niin hyvin niin kyllä se kolahtaa.

No soittelin eräälle kaverille tästä kaverin isäukon kuolemasta niin ilmoitti minulle että eräs hyvä ystävä jonka
kanssa on oltu kavereita kouluajoista lähtien on kuollut.

Tämäkään ei ollut yllätys koska kaveri sairasti syöpää mutta vaikka sen tietää niin ei näihin pysty varautumaan,
ja hänet näin muutamaan kertaan pari viikkoa sitten ja jotenkin lapsenuskoisesti toivoin jotta vielä paranee vaikka toiveita semmoisesta ei ollut.

Jumalauta kolme hyvää tuttua viikossa ja varsinkin kaksi näistä ei nyt nuoria poikia mutta alle viiskymppisiä kumminkin.

Tähän asti ollut semmonen olo että tää meidän porukka on täyttä rautaa ja ettei kuolla millonkaan mutta nyt alkaa pikkuisen usko karista.
 

Eskelarit

Jäsen
Onko pakko laulaa karaokea jos ei osaa? Hä? On vai? Voi vittu!

Edit. Tuntuupa vähälle omat ongelmat kun luki viestin yläpuolelta, muistaen vielä mitä Kane joutui itse kokemaan. Voimia..
 

¤Kane¤

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei tässä sinänsä missään murheen laaksossa kuljeta ja osa näistä tapahtumista on ollut jo tiedossa, mutta silti se pysäyttää kun tämä lopullinen tulee vastaan.

Omasta rytäkästä on toivuttu omasta mielestä oikeinkin hyvin ja vaikka toinen koipi onkin aika heikossa hapessa, niin
olen sen kanssa oppinut pärjäämään omasta mielestä helvetin hyvin.

Esim. juuri kaatanut metsästä ja tehnyt n. 30/m2 polttopuita ja kuitenkin mulla on polvi ns. paskana,
mutta sitkeys kovankin onnen voittaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onko pakko laulaa karaokea jos ei osaa? Hä? On vai? Voi vittu!

Vituttaa kun suurin osa ihmisistä ei ymmärrä karaoken alkuperäistä tarkoitusta. Vittuako pitää mennä johonkin karaokebaariin kärsimään? Kertoo ihmisestä erittäin paljon.
 
Ylinopeussakot vituttaa, tai sakot ei itsessään vituta, oma vika kun oli liian raskas kaasujalka. Mutta puoliso on kokopäivän mäkättänyt: niilläkin rahoilla ois voinu ostaa sitä ja tätä, voi vittu että sää oot idiotti yms.

Olen tässä yrittänyt selventää: minun moka, minun sakot minä maksan mutta kun ei...

vittuako se kuuluu mihin minä rahani pistän kun kuitenkin minä olen se joka 90% maksan kaiken elämisen tässä perheessä?
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Onko pakko laulaa karaokea jos ei osaa? Hä? On vai? Voi vittu!

Karaoke on sitä varten, että kaikki osaa.

Tulee mieleen aikoinaan laivalta yksi hemmo joka jopa minun mielestä osasi huonosti, kun ei edes yrittänyt laulaa vaan puhui tekstin joka tuli screenille.

On todistettu, että nykyään vaan puhumalla musiikin päälle stadioni myydään 2x täyteen, eli mainittu karaoken hemmohan oli vaan edellä aikaansa.
 

Eskelarit

Jäsen
Vituttaa kun suurin osa ihmisistä ei ymmärrä karaoken alkuperäistä tarkoitusta. Vittuako pitää mennä johonkin karaokebaariin kärsimään? Kertoo ihmisestä erittäin paljon.

Vituttaa kun arvaillaan mistä viesti on lähetetty. Kysehän oli omista laulavista sukulaisista. Sehän kyllä pistäisi vituttamaan jos on niin tyhmä ollut ja mennyt karaokebaariin.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ylinopeussakot vituttaa, tai sakot ei itsessään vituta, oma vika kun oli liian raskas kaasujalka. Mutta puoliso on kokopäivän mäkättänyt: niilläkin rahoilla ois voinu ostaa sitä ja tätä, voi vittu että sää oot idiotti yms.

Olen tässä yrittänyt selventää: minun moka, minun sakot minä maksan mutta kun ei...

vittuako se kuuluu mihin minä rahani pistän kun kuitenkin minä olen se joka 90% maksan kaiken elämisen tässä perheessä?

Hyvin kiteytetty. Mitä se sinun rahoistasi kitisee.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Arkihaaste

Voi vittu kun korpeaa nuo Facebook-hössötykset, joihin varsinkin naiset aina lähtevät joukolla mukaan. Nyt tämä saatanan arkihaaste-paska tunkee joka tuutista. Vituttaa kyllä ihmeen paljon ja laittaa taas miettimään, millaista jengiä onkaan tullut lisättyä fb-kavereiksi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Voi vittu kun korpeaa nuo Facebook-hössötykset, joihin varsinkin naiset aina lähtevät joukolla mukaan. Nyt tämä saatanan arkihaaste-paska tunkee joka tuutista. Vituttaa kyllä ihmeen paljon ja laittaa taas miettimään, millaista jengiä onkaan tullut lisättyä fb-kavereiksi.

Tähän sama. Kuvastaa toisaalta jotenkin tuota facebookin tiettyjen käyttäjien ajatusmaailmaa, että miten kaikki heidän tekemisensä paskalla käymisestä siivoamiseen kiinnostaa koko kaverikuntaa ja tämä "tempaushan" on kuin tehty näitä samoja henkilöitä varten, jotka muutenkin ilman "haasteita" ilmoittavat joka kerta tuonne kun harjaavat hampaitaan. Facebook muuttuu päivä päivältä yhä enemmän oman kilven kiillottamisen yhteisöksi ja paikaksi, jossa voi levittää oman täydellisyytensä ilosanomaa ja kyllä tuo palvelu on muuttunut vastenmieliseksi sivustoksi siitä mitä se aikaisemmin joskus oli.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Facebook muuttuu päivä päivältä yhä enemmän oman kilven kiillottamisen yhteisöksi ja paikaksi, jossa voi levittää oman täydellisyytensä ilosanomaa ja kyllä tuo palvelu on muuttunut vastenmieliseksi sivustoksi siitä mitä se aikaisemmin joskus oli.

Mitä se sitten oli joskus? Tuohan se Facebookin tarkoitus kai onkin.

Kyllä, on mullakin tili siellä. Ja yleensä silloin tulee laitettua päivitys tai kuva jos on jotain mageeta/hauskaa kerrottavaa.
Harva siellä itseään oikein kovasti ruoskii.
 
Facebook muuttuu päivä päivältä yhä enemmän oman kilven kiillottamisen yhteisöksi ja paikaksi, jossa voi levittää oman täydellisyytensä ilosanomaa ja kyllä tuo palvelu on muuttunut vastenmieliseksi sivustoksi siitä mitä se aikaisemmin joskus oli.
Edellisen elämäni jäljiltä minulla on facebook-verkostossani aika laaja joukko eri puolueiden nousevia poliitikkokykyjä. He tekevät facebookista etenkin vaalien alla käytännössä käyttökelvottoman. Ja koska he ovat näkyvyyttä saadakseen ehdolla kaikissa vaaleissa, ammattiyhdistysliikkeen tai osuuskaupan edustajistovaaleista eurovaaleihin, tuota oman kilven kiillotusta ja naiivia idealismia tunkee jatkuvalla syötöllä. Juha-Matti skeittaa, Juha-Matti hiihtää, Juha-Matti korjaa kaivuria, Juha-Matti lypsää, Juha-Matti kirjoittaa väikkäriä, Juha-Matti auttaa mummoa kadun yli, Juha-Matti roikottaa pikkutakkia olkapäällään, Juha-Matilla on rusketus, Juha-Matti on torilla ja Juha-Matti kaappasi kummitytön syliin. Kaikki tämä tietenkin kertoo Juha-Matin toimeliaasta arkipäivästä. Kuinka omaperäistä ja ainutlaatuista.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Voi vittu kun korpeaa nuo Facebook-hössötykset, joihin varsinkin naiset aina lähtevät joukolla mukaan. Nyt tämä saatanan arkihaaste-paska tunkee joka tuutista. Vituttaa kyllä ihmeen paljon ja laittaa taas miettimään, millaista jengiä onkaan tullut lisättyä fb-kavereiksi.

Samoilla linjoilla mennään. Itellekin heitettiin pallo tuon muodossa.. en jaksa tehdä. Ei ketään kiinnosta kattoa jos pistän kuvaa jostain tiiliseinästä 5pv ajan.

Tästä tuli mieleen yksi pienimuotoinen vitutuksen aihe.. Facebookin yksityisasetukset oli joskus 2011 helvetin helpposäätöisiä. Nyt on niin jumalattoman monimutkaisia että ei ristus sentään. Onko aina pakko mennä pilaamaan toimiva järjestelmä monimutkaisemmaksi?
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Joka vitun paikassa on puhetta raha-asioista, tarkennettuna siitä että kuinka on raha-asiat mennyt päin vittua. Miksi vitussa ihmisten on niin saatanan vaikea elää tulojensa mukaan? Ymmärrän että joskus sairaus yms. voi syöstä talouden ongelmiin tai perheenjäsenen kuoleminen (periaatteessa masennuskin on sairaus, joten menee sinänsä myös edelliseen kohtaan). Mutta pääset koulusta, saat määrä-aikaisen työpaikan ja bruttotulot 30k vuodessa, haetaan heti 200 000€ lainaa ja ostetaan perusremontin tarpeessa oleva okt jossa remppojen muodossa tulossa vielä 100 000€ lisää kustannuksia. Sitten otetaan mastercard, visa ja diner´s club ja ostetaan taulu-tv, pleikka4, imac, uusi iphone, jne. Kohta ollaan niin vitun kusessa. Käyttäkää ihmiset jumalauta sitä järkeänne!!!

Syytän kaikesta demareita, vassareita ja vihreitä. Ilman mitään perusteluja.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ymmärrän että joskus sairaus yms. voi syöstä talouden ongelmiin tai perheenjäsenen kuoleminen (periaatteessa masennuskin on sairaus, joten menee sinänsä myös edelliseen kohtaan).

Jos sitä mainitsemaasi järkeä on käytetty, niin nämäkään eivät taloutta kaada.
 

Teloch

Jäsen
Jos sitä mainitsemaasi järkeä on käytetty, niin nämäkään eivät taloutta kaada.

No perkele, olisi kai sitten pitänyt käyttää järkeä kun työura loppui oikeastaan ennenkuin ehti alkaakaan. Vai olisiko pitänyt käyttää järkeään ja sairastua myöhemmin? Vai ehkä normaalista työurasta poiketen mennä suoraan johtotehtäviin tienaamaan kunnolla, että parissa vuodessa on säästettynä riittävä pesämuna vuosien sairasteluun? Kuten näkyy, ei tällaisen tavallisen tallaajan järki riitä. Onneksi on fiksumpiakin ihmisiä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ihan vaan pikkuisen vituttaa kun ikivanhan jääkaapin termostaatissa on mitä ilmeisimmin vikaa. Huomasin tuossa iltapäivän puolella kaapin oven avatessani ja ruokaa sieltä ottaessani juomien (vissyä) olevan yllättävän lämpimiä ja niinpä sitten tulin katsoneeksi lämpömittaria, kaappi ei enää ollut nimensä veroinen vaan lämpötila oli ehtinyt nousta jo +13 asteeseen ja Celsiuksista on kyse.

Tein siinä nopean tilannearvion ja heitin vajaan kassillisen ruokaa roskiin. Kyseessä oli herkästi pilaantuvaa safkaa, enkä nyt kuitenkaan niin köyhä ole, että viitsin leikkiä ruoan kanssa ja säilytellä mahdollisesti pilaantunutta ruokaa. Sinne män!

Mutta kyllähän tämä hiukan vituttaa kaikkiaan!

vlad.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joka vitun paikassa on puhetta raha-asioista, tarkennettuna siitä että kuinka on raha-asiat mennyt päin vittua. Miksi vitussa ihmisten on niin saatanan vaikea elää tulojensa mukaan? Ymmärrän että joskus sairaus yms. voi syöstä talouden ongelmiin tai perheenjäsenen kuoleminen (periaatteessa masennuskin on sairaus, joten menee sinänsä myös edelliseen kohtaan).
Joo niinpä. Ja siis miten ihmeessä jotkut pystyvät elämään yli varojensa? Siis jos sulla on vaikka satanen rahaa tilillä ja esim. joku 70e lasku siinä maksamatta, ja viikon päästä vasta saat lisää rahaa, niin kait se järkikin sanoo ettet sä voi pistää rahaa turhuuksiin. 100-70=30, jolla pitää vielä ne viikon ruuat ostaa. Joo voithan sä tietenkin törsätä siitä vaikka 27 euroa, jos syöt sitten viikon makaronia. Se vielä on ihan okei, hieman ehkä hölmöä vaan. Mä en ole ikinä päästänyt itseäni sellaiseen tilanteeseen, ettei olisi rahaa ruokaan ja laskuihin. Rehellisesti sanottuna mä pidän sellaisia ihmisiä tyhminä. Siis että pitää lainata rahaa ruokaan tai että laskut jää maksamatta. Joo aina tietenkin voi sattua kaikenlaista, en mä sitä tarkoita.

Joo onhan se mukava ostaa kaikkea kivaa, mutta luulisi että loppupeleissä järki veisi voiton. Eikä sekään vielä että joskus mokaa, kaikkihan me mokaillaan, mutta hitto kun tyhmimmät ihmiset toistavat niitä samoja virheitä.

Joo ihmisillä on himoja. Jotkut tunkevat lisää pullaa suuhun vaikka vaaka näyttää jo hirvittäviä lukemia. Mä oon kuullut selityksiä, ettei siinä tilanteessa ajattele järjellä tms. Ehkä mahdollisesti noita eri ongelmia saattaa kertyä tietynlaisille ihmisille. Mutkun mä haluan tän satasen maksavan kukkamekon ja ostankin sen vaikka puhelinliittymät sulkeutuu, ja sit tietenkin kilo karkkia pitää saada vaikka jo 200 gramman jälkeen ne ällöttää ja puolen kilon jälkeen meinaa yrjö lentää. Mutkun mä haluan... En tiedä. Taisin joo mennä asiasta toiseen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja sekin usein vituttaa kun noiden iltapäivälehtien nettisivuilla tosi moni uutinen (=täysin turha muka viihdettä oleva paskajuttu) liittyy rahaan. Ei mua kiinnosta.

Katso mitä naapurisi tienaa jne.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Joka vitun paikassa on puhetta raha-asioista, tarkennettuna siitä että kuinka on raha-asiat mennyt päin vittua. Miksi vitussa ihmisten on niin saatanan vaikea elää tulojensa mukaan? Ymmärrän että joskus sairaus yms. voi syöstä talouden ongelmiin tai perheenjäsenen kuoleminen (periaatteessa masennuskin on sairaus, joten menee sinänsä myös edelliseen kohtaan). Mutta pääset koulusta, saat määrä-aikaisen työpaikan ja bruttotulot 30k vuodessa, haetaan heti 200 000€ lainaa ja ostetaan perusremontin tarpeessa oleva okt jossa remppojen muodossa tulossa vielä 100 000€ lisää kustannuksia. Sitten otetaan mastercard, visa ja diner´s club ja ostetaan taulu-tv, pleikka4, imac, uusi iphone, jne. Kohta ollaan niin vitun kusessa. Käyttäkää ihmiset jumalauta sitä järkeänne!!!

Syytän kaikesta demareita, vassareita ja vihreitä. Ilman mitään perusteluja.

Samaa mieltä. Nykynuorilla, tai siis nykyisin ammattiin valmistuvilla on pääsääntöisesti (toki poikkeuksiakin löytyy) täysin vääristynyt kuva palkoista, ja raha-asioista ylipäätään. Yksi syy tähän on varmasti luottokorttifirmojen jo vuosia kestänyt kampanja, jossa ihmisille annetaan mielikuva, että ilman sitäjatätä krääsää et ole mitään. Annetaan kuva että kortilla ostaminen on helppoa, ja maksat sitten osissa blablabla. Ei siinä mieti sitä, että tonnin maksaminen vitosen erissä maksaa ja paljon. Pääasia on, että mulla on tää uusin mikävitunhilavitkutin nyt onkaan muotia. Koulut pitäisi velvoittaa opettamaan rahan käyttöä pakollisena oppiaineena heti alaluokilta lähtien. Jos tällainen tai vastaava jo on olemassa Suomen kouluissa, niin sitten ei mitään.

Noh, nämä tällä lailla oman elämänsä pilaavat vain naurattaa. Sitten kun nämä tällaiset ihmiset alkaa multa pummia rahaa lainaksi, kun omat on kaikki mennyt, niin se jo vituttaa. Ymmärrän kyllä akuutin rahapulan, jos vaikka joku pesukone hajoaa tai vastaavaa, autan kyllä mielelläni. Mutta en minä mikään saatanan pankki ole. Muutamalle entiselle kaverille piti sanoa rumasti, kun homma alkoi mennä niin, että joka ikinen kuukausi tultiin lainaamaan pari kolme kymppiä. Olivat ryypänneet rahansa, eli siinä mielessä vähän eri asia, mutta yhtä typerä kuitenkin. Aina he velkansa maksoivat, mutta kun siitä tuli kuukausittainen hommeli, niin sanoin että nyt loppuu. Pankissa mun rahat saa edes jonkinlaista korkoa. Loppui yhteydenpito sitten heidän puoleltaan yhtä nopeasti kuin minulta rahan lainaaminen. Mukavia kavereita näköjään.
 

Avenue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa naapurin (rivitalo) pihalle nouseva jättitrampoliini. Kesällä ei nautita pihalla auringosta ja lintujen laulusta kun vieressä natisee tuo vitun pomppulinna. Ymmärrän kyllä normaalista elämästä läheviä ääniä mutta pienessä rivitaloyhtiössä voisi ajatella myös muita asukkaita.

Lähialueelta löytyisi runsaasti julkisia leikkipuistoja.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Vituttaa pari facebook kaveria, jotka ovat löytäneet "elämänsä rakkauden" ja muistuttavat siitä noin joka toinen tunti. Se on ihan ok, jos haluaa laittaa jotain "ihania hanikuvia!! XD", mutta täytyykö sitä "ikävää" potea julkisesti, kun ei ole nähnyt ihQ rakkauspakkausta viiteen minuuttiin? Lisätään tähän vielä ne toistuvat rakkauslaulut, joita täytyy linkittää muutaman kerran päivässä parin kommentin kera.

Olkaa vaan rauhassa iloisia, mutta joku raja... Saatana...
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No perkele, olisi kai sitten pitänyt käyttää järkeä kun työura loppui oikeastaan ennenkuin ehti alkaakaan. Vai olisiko pitänyt käyttää järkeään ja sairastua myöhemmin? Vai ehkä normaalista työurasta poiketen mennä suoraan johtotehtäviin tienaamaan kunnolla, että parissa vuodessa on säästettynä riittävä pesämuna vuosien sairasteluun? Kuten näkyy, ei tällaisen tavallisen tallaajan järki riitä. Onneksi on fiksumpiakin ihmisiä.

Aina on tietysti poikkeuksia, en tarkoittanut pahalla. Omassa lähipiirissäni vakuutusturva on ollut riittävän kattava, koputan puuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös