En halua olla ilkeä tai mitään, mutta vähän pistää vituttamaan ihmisten jankutus!
Tänään n. klo 21 soi puhelin ja eräs varattu naishenkilö kyseli, että joskos lähden baarireissulle. Olin jo päättänyt uhrata perjantai-illan ylioppilaskirjoituksiin lukemiseen, joten kohteliaasti kieltäydyin vedoten pänttäämiseen. Ei vain tuntunut kelpaavan, vaan siinä sitten kyseinen henkilö alkoi aivan tolkuttoman jankkaamisen. Avautui mm. hänen huonosta suhteestaan jnejne. Ensinmäinen puhelu loppui n. 21.30 siihen tulokseen, että luulin selvinneeni pälkähästä ja saaneeni vihdoin lukurauhan.
Mutta ei, tunnin päästä puhelin soi jälleen ja sama nainen sieltä pirauttelee jatkuvalla syötöllä. Rukoili ja anoi minua lähtemään tänään baariin ja jaksoi vinkua sen vartin, jonka jälkeen sanoin, että huomenna on historiallinen päivä, pitää olla virkeänä(jepjep). Joo sain jälleen pitkän keskustelun päätteeksi rauhoiteltua rouvan, joka purki tunteitaan vedoten siihen, että miksi kaikki aina feidaa hänet. Puhelin kiinni ja uudestaan mantsankirjojen kimppuun.
Kello lähenee puoltayötä, puhelin soi kolmannen kerran samalta henkilöltä. Jumalauta he olivat kaverinsa kanssa lähteneet hakemaan minua meidän kotioveltamme baariin! Siis mitä vittua? Ilmoittivat, että ovat 10minuutin päästä meillä. Olin aivan äimän käkenä ja jopa ilkeästi sanoin, että en todellakaan aio tänään lähteä mihinkään. Ei auttanut, tännehän meidän kotipihalle he tulivat naukumaan ja huutamaan minua heidän mukaansa parille bisselle. Tässä vaiheessa olin aivan helvetin käärmeissäni. Pakkohan se oli (jälleen) heittää maantiedon kirja nurkkaan ja lähteä heitä häätämään pois. Laitoin tarkoituksella paskaiset ja huonot vaatteet päälle, jotta en herättäisi mitään kiinnostusta mihinkään suuntaan.
Lähdin käymään siis kaupungilla, molemmat muijat olisivat voineet tarjota mulle kokoillan, mutta ihan oikeasti ei tuntunut menevän jakeluun, että tänään en juo ja nukkumassakin pitäisi jo olla. Käväisin baarissa sisällä heidän kanssaan ja limun juotuani (maksoin itse) todella herrasmiesmäisesti ilmoitin, että lähden kotiin, morjens.
Noin tunti sitten heräsin siihen kun toinen naisista soittaa ja kyselee, että miten menee. Ja tässä sitä kärvistellään, kun ei uni tule enää silmään. Ei vituta yhtään.