Vitutusketju

  • 10 538 558
  • 56 130

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mitä, eikös pönttöön ripuloidessa saa yleensä sen hyvän tunteen. Silloin kun monesti on ollut kiire sinne pöntölle ja hätä siksi suuri. Normaalissa paskomisessahan sä vaan meet jossakin vaiheessa pöntölle kun sopiva hetki koittaa ja 5-10 sekunttia niin pyyhitkin jo persettäs. Mutta sitä mä vaan ihmettelen, että miten ne jotkut lukevat sitä Aku Ankkaa samalla kun pyyhkivät persettään? Vai siinäkö vaiheessa vasta sitä lukevat kun housuja nostavat häh? Siis mä jo penskana ihmettelin tota juttua kun yhden kaverin vessassa oli niitä lehtiä.

Ettei sulla vaan menis eltaantuneen bissen katkuiset varpusparvit ja ripulit sekasin?

Mitä noihin lehtiin tulee, niin veikkaisin, että vessassa lukemisen kulttuuri perustuu siihen, että paska tulee usein ulos muutamassa rykäisyissä, joiden välillä saattaa kestää pieni hetki. Esimerkiksi mä käyn aamukahvin jälkeen ekan kerran paskalla, jonka jälkeen suuntaan röökille ja siitä takaisin vessaan paskomaan uudestaan. Tämä lukijoiden koulukunta käyttää sen väliajan hyväkseen ahmien pöntöllä sivistystä itseensä. Se on varmaan ajan hyötykäyttöä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei. Kyllä se vaan masentaa, kun tavaraa valuu ulos ilman mitään suorittamista. Mieti nyt se voitontunne, kun on lasti vähän ehkä tiukassa, hirveä vääntö, irvistys kuin vihaisella koiralla, ähina ja puhina kuin kuulantyötäjällä, verisuonet katkeilee päästä ja puserrat uskomattomalla olympiasuoritukselle mato matalan pönttöön. Sitä riemua ja iloa sen jälkeen. Ja tämän suorituksen jälkeen istutaan pöntöllä hetki lepuuttamassa peräreikää ja siinä vaiheessa luetaan sitä Aku Ankkaa tai lakataan kynsiä tai ihan mitä vaan.
Siis rehellisesti sanottuna en ole ikinä kokenut tuollaista. Miksi ei mene vessaan vasta sitten kun paskattaa ja siis tietää että se pökele tai jopa parikin tulee sieltä kuin itsestään? Jotenkin tuntuu hassulta mennä pinnistelemään jos ei paskata. No välillähän nyt pikkuisen saattaa tulla, ja joissakin tilanteissa sekin saattaa olla kätevää, jos siis on vaikka tosi pitkä matkustus edessä eikä siinä vekottimessa viitsisi sille asialle ruveta ja viimeisestä paskomisesta on kulunut jo parikin päivää.
 

Bacon

Jäsen
Siis rehellisesti sanottuna en ole ikinä kokenut tuollaista. Miksi ei mene vessaan vasta sitten kun paskattaa ja siis tietää että se pökele tai jopa parikin tulee sieltä kuin itsestään? Jotenkin tuntuu hassulta mennä pinnistelemään jos ei paskata. No välillähän nyt pikkuisen saattaa tulla, ja joissakin tilanteissa sekin saattaa olla kätevää, jos siis on vaikka tosi pitkä matkustus edessä eikä siinä vekottimessa viitsisi sille asialle ruveta ja viimeisestä paskomisesta on kulunut jo parikin päivää.

Se oli itse asiassa kärjistetysti tuotu vertauskuva ripulin ja noh kovemman ja kiinteämmän kakan vääntämisestä. Ripulista ei tule sitä pientäkään helpotuksen tunnetta vaan tavara tosiaan valuu alas itsestään, kun taas normaalikakan saatuaan pönttöön tulee sellainen helpottunut ja rauhallinen olo. En kyllä itsekään väkisin lähde pöntölle istumaan ja vääntämään, jos ei ole mitään mitä vääntää ulos. Sehän se vasta olisikin.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
En halua olla ilkeä tai mitään, mutta vähän pistää vituttamaan ihmisten jankutus!
Tänään n. klo 21 soi puhelin ja eräs varattu naishenkilö kyseli, että joskos lähden baarireissulle. Olin jo päättänyt uhrata perjantai-illan ylioppilaskirjoituksiin lukemiseen, joten kohteliaasti kieltäydyin vedoten pänttäämiseen. Ei vain tuntunut kelpaavan, vaan siinä sitten kyseinen henkilö alkoi aivan tolkuttoman jankkaamisen. Avautui mm. hänen huonosta suhteestaan jnejne. Ensinmäinen puhelu loppui n. 21.30 siihen tulokseen, että luulin selvinneeni pälkähästä ja saaneeni vihdoin lukurauhan.

Mutta ei, tunnin päästä puhelin soi jälleen ja sama nainen sieltä pirauttelee jatkuvalla syötöllä. Rukoili ja anoi minua lähtemään tänään baariin ja jaksoi vinkua sen vartin, jonka jälkeen sanoin, että huomenna on historiallinen päivä, pitää olla virkeänä(jepjep). Joo sain jälleen pitkän keskustelun päätteeksi rauhoiteltua rouvan, joka purki tunteitaan vedoten siihen, että miksi kaikki aina feidaa hänet. Puhelin kiinni ja uudestaan mantsankirjojen kimppuun.

Kello lähenee puoltayötä, puhelin soi kolmannen kerran samalta henkilöltä. Jumalauta he olivat kaverinsa kanssa lähteneet hakemaan minua meidän kotioveltamme baariin! Siis mitä vittua? Ilmoittivat, että ovat 10minuutin päästä meillä. Olin aivan äimän käkenä ja jopa ilkeästi sanoin, että en todellakaan aio tänään lähteä mihinkään. Ei auttanut, tännehän meidän kotipihalle he tulivat naukumaan ja huutamaan minua heidän mukaansa parille bisselle. Tässä vaiheessa olin aivan helvetin käärmeissäni. Pakkohan se oli (jälleen) heittää maantiedon kirja nurkkaan ja lähteä heitä häätämään pois. Laitoin tarkoituksella paskaiset ja huonot vaatteet päälle, jotta en herättäisi mitään kiinnostusta mihinkään suuntaan.

Lähdin käymään siis kaupungilla, molemmat muijat olisivat voineet tarjota mulle kokoillan, mutta ihan oikeasti ei tuntunut menevän jakeluun, että tänään en juo ja nukkumassakin pitäisi jo olla. Käväisin baarissa sisällä heidän kanssaan ja limun juotuani (maksoin itse) todella herrasmiesmäisesti ilmoitin, että lähden kotiin, morjens.

Noin tunti sitten heräsin siihen kun toinen naisista soittaa ja kyselee, että miten menee. Ja tässä sitä kärvistellään, kun ei uni tule enää silmään. Ei vituta yhtään.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko kukaan kertonut sulle, että sen puhelimen saa äänettömälle tai jopa pois päältä? Tällöin ei Sirkku pääse motkottamaan.

Joku voisi sanoa, että väärin vitutettu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku voisi sanoa, että väärin vitutettu.
Sanoisin, että puoliksi väärin vitutettu. Se on kieltämättä jo omaa tyhmyyttä, ettei tuossa tilanteessa laita luuria äänettömälle yöksi. Sen sijaan vitutus tuollaisten draamakanojen kotkotuksista ja jankutuksista on täysin oikeutettua. Ihme perkeleitä moiset ämmät.
 

A Siente

Jäsen
Tässäkin tapauksessa jankkaava humalainen sai mitä halusi, kun "KuumaaKamaa" lähti lopulta käymään baarissa. Tosiaan jatkossa kannattaa vain jättää vastaamatta ja jos tulevat pihalle huutelemaan, niin poliisit hoitaa pois.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Samalla vaivalla olisi nyt sentään voinut antaa ämmien tarjota koko illan - myös persettään, sillä munaahan vailla tuollaiset varatut ämmät olivat kun koko illan soittelivat ja hakivat oikein kotoa.

Nimimerkin KuumaaKamaa olisi pitänyt vain kylmästi ottaa juotavaa ja syötävää naisten laskuun, rykäistä vaikka ravintolan vessassa ns. rojut soittoripuliämmän torttuun ja sitten lähteä kylmästi kotiin sanoen "morjens".

Muutenhan reissu oli täysin hyödytön ja aiheutti pelkkää vitutusta, joten jos ei ämmien antimista ole kiinnostunut, niin luuri vain äänettömälle. Voi sitä tietysti muutenkin jättää vastaamatta vaikka ei olisikaan äänettömällä. En minäkään oletusarvoisesti kaikkien ihmisten puheluihin vastaa vaikka olisinkin hereillä, varsinkaan jos ne tulevat tyyliin yhdeltä yöllä. Enkä varsinkaan jos herään soittoon. Ihmisten kanssa kommunikointi on tarpeetonta ilta-aikaan (ja monesti muutenkin), jos ihminen ei kuulu lähiperheeseen tai sisäpiiriin.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ei mun puhelimessa ollut enää yöllä ääniä päällä, vaan värisi perkele suoraan korvan juuressa. Odotin aamulla tärkeää puhelua (liittyen Talviklassikkoon) ja laitoin tarkoituksella puhelimen värinälle, että siihen herään. En tietenkään silloin tajunnut, että joudun vielä heräämään tuollaisen ahdistelun takia.

Vähän harmittaa kieltämättä, kun toinen naisista on vielä itselleni hyvä kaveri, jonka kanssa on kieltämättä ihan mukava viettää aikaa. Mutta kaverisuhdetta pitemmälle tuollaisen naisen kanssa en lähde, se on varma. Sen lisäksi "soittoripuliämmän" miesystävä on itselleni vielä tärkeämpi kaveri, kuin hän itse. Selvinpäinkin hänestä löytyy tuollaisia todella rasittavia piirteitä (enkä ihmettele, miksi heidän suhteensa on loppusuoralla, poika on niin tossunalla), mutta nyt tuollainen ahdistelu ylitti mielestäni jo kaiken rajan. En ole ennen törmännyt tälläiseen tapaukseen, jolle ei mene kerralla kaaliin se, jos kieltäytyy ja varsinkin kieltäydyin aluksi kohteliaasti ja hyvällä syyllä. Alkoholi on merkillinen juoma.

Onneksi edes tajusi tuossa hetki sitten tulla ihan henkilökohtaisesti käymään ja tulla pyytämään koko meidän perheeltä anteeksi. Toivotaan nyt, että tämä väsymys ei pilaa muuten todella upeaa päivää!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätkät hei auttakaa. Mä tarvitsen vähän jeesiä. Tuokaa litra tolua ja juuriharja tänne Tallinnan satamaan. Pitää pestä pippeli. Hitto että kuvottaa. Ja en kehtaa kertoa mitä Vilnassa tapahtui. No siellä sentään tyttö oli parempi, mutta se porttikongi oli suoraan helvetistä. Karsea lemu. Yrjö meinaa vieläkin lentää. Kodittomien spurgujuoppojen ripulointipaikkana näytti toimivan se. Ei siellä pimeässä nähnyt mitään. No parit fotot kun räpsäsin niin hitusen näin sen luolaston sisustusta. Ei ollut glamour se. Ei ollut.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jätkät hei auttakaa. Mä tarvitsen vähän jeesiä. Tuokaa litra tolua ja juuriharja tänne Tallinnan satamaan. Pitää pestä pippeli. Hitto että kuvottaa. Ja en kehtaa kertoa mitä Vilnassa tapahtui. No siellä sentään tyttö oli parempi, mutta se porttikongi oli suoraan helvetistä. Karsea lemu. Yrjö meinaa vieläkin lentää. Kodittomien spurgujuoppojen ripulointipaikkana näytti toimivan se. Ei siellä pimeässä nähnyt mitään. No parit fotot kun räpsäsin niin hitusen näin sen luolaston sisustusta. Ei ollut glamour se. Ei ollut.

Eli ihan kiva reissu oli? :) Laita kaikki vaatteet heti pesuun ettet tuo mitään höppiäisiä kotiin ja matkalaukun sisälto kanssa ja ulkona vedät sen raidilla ja jätät sinne. Tarivittaessa satiaispulveria (puhtaisiin) kalsareihin ja devade.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu kun on paska fiilis oman muistamattomuuden takia!

Rakas kummitäti, jota nykyään tulee nähtyä todella harvoin kyseli tuossa pari viikkoa sitten haluaisinko tulla tänään sunnuntaina hänen luokseen syömään. Tottakai tuo sopi ja hyvä fiilis jäi kun pyysi. Tuossa sitten noin tunti sitten hän lähetteli viestiä, että olenko tulossa kun ruoka jäähtyy jo. Olin unohtanut tämän jutun aivan täysin.
Vituttaa kun tädin tuntien tietää, että hän on varmasti panostanut tähän päivään kunnolla ja viikonlopun leiponut ja panostanut siihen, että tulen käymään ja sitten unohdan koko asian. Laitoin hänelle rehellisesti, että unohdin aivan täysin ja olen todella pahoillani, johon hän vastasi että leipoi nyt paljon kaikkea turhaan ja on todella pettynyt. Vittu!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vittu kun on paska fiilis oman muistamattomuuden takia!


Vituttaa kun tädin tuntien tietää, että hän on varmasti panostanut tähän päivään kunnolla ja viikonlopun leiponut ja panostanut siihen, että tulen käymään ja sitten unohdan koko asian. Laitoin hänelle rehellisesti, että unohdin aivan täysin ja olen todella pahoillani, johon hän vastasi että leipoi nyt paljon kaikkea turhaan ja on todella pettynyt. Vittu!

Uuh. Nyt olisi melkein paras, että sinä järjestäisit tätsällesi esimerkiksi ravintolakäynnin omasta pussistasi. Uskon todellakin, että tätisi on loukkaantunut ja että sinua vituttaa. Asia on hyvitettävissä kuitenkin, kun osoitat, että todella välität tätisi tunteista, ja että oharit olivat tahattomat joskin huolimattomuudesta johtuvat. Oharit aiheuttavat väistämättä hankalia tunteita, joiden käsittelyyn olisi syytä käyttää mahdollisimman paljon tarmoa.

T. Ohareiden kohde ja vahinko-oharin suorittanut.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa iltapäivälehtien ja median yleensä, tapa tehdä juttuja joistain julkkiksista tyyliin "Vappu Pimiä on kaunis". No vittu kun ei ole. Se on plösö ja habitukseltaan vittumainen. En panis, enkä liikkuisi julkisesti sen seurassa. Ei ole Vappu edes pahimmasta päästä näitä mukakauniita.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli ihan kiva reissu oli? :)
Joo oli kiva reissu. Vilna oli kiva kaupunki. Paljon hienoja kirkkoja jne. Kalja oli halpaa ja naiset sukkahousuissa. Ja sääkin suosi. Siellä vanhassakaupungissa tuli paljon käppäiltyä. Itse asiassa mulle on reissuissa tullut sellainen päivärytmi, että päivällä kahdeltatoista pihalle kiertelemään ja joskus ilta kuudelta sitten baareihin istuskelemaan, ja yöllä sitten joskus klo 12 kömmin majapaikkaan nukkumaan.

Joo Tallinnasta menin bussilla. Kiva oli nähdä muutakin kuin pelkkää sitä hienoa keskustaa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kyllä se vain pistää vihaksi tuo Ukrainan tilanne. Ihme pellet johtavat tätä maailmaa. Ei tässä ainakaan mitään järkeä ole.

Sitten ne soittelevat toisilleen nämä presidentit, että "olisi hyvä, kun kriisi saataisiin mahdollisimman nopeasti ja rauhanomaisesti päätökseen". Ihanko totta? Jos minä osaan samanlaisia puheluita soittaa, voinko minäkin olla presidentti?

Kyllä vituttaa nyt tämä. Vaikka muuten olenkin todella onnellinen elämääni tällä hetkellä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vituttaa iltapäivälehtien ja median yleensä, tapa tehdä juttuja joistain julkkiksista tyyliin "Vappu Pimiä on kaunis". No vittu kun ei ole. Se on plösö ja habitukseltaan vittumainen. En panis, enkä liikkuisi julkisesti sen seurassa. Ei ole Vappu edes pahimmasta päästä näitä mukakauniita.

Sama ja muutenkin näiden lehtien ylläpitämät "julkkikset" vituttaa. Lehdet määrittelevät, että kuka on julkkis ja kuka superjulkkis ja monesti kun lukee jutun, niin tämä superjulkkis on joku ihan tuntematon randompyrkyri.

ja Vapulle en antaisi minäkään. Oksettava tyyppi, kuten moni muukin ns julkkis.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Minustakaan Vappu Pimiä ei ole mikään kaunotar eikä hän vaikuta edes kovin älykkäältä. Uskoisin iltapäivälehtien ja maikkarin hehkuttavan hänen ulkoista olemustaan pelkästään hänen tissiensä ja blondin tukkansa vuoksi, sillä niitä hän on jokaisessa jutussa, missä olen nähnyt hänen esiintyvän, suorastaan tyrkyttänyt kaikelle kansalle.
En koskisi, en edes kilometrin pituisella kepillä.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Vituttaa iltapäivälehtien ja median yleensä, tapa tehdä juttuja joistain julkkiksista tyyliin "Vappu Pimiä on kaunis". No vittu kun ei ole. Se on plösö ja habitukseltaan vittumainen. En panis, enkä liikkuisi julkisesti sen seurassa. Ei ole Vappu edes pahimmasta päästä näitä mukakauniita.

Ihan kivat tissit, mutta naamataulusta tulee mieleen valtiovarainministerimme. Ei hjyvä, ei todellakaan.

Salman kanssa vähän sama juttu, periaatteessa ihan näyttävä nainen ja minäkin olen kelaillut aikanaan sitä Hämärästä Aamunkoittoon -elokuvan kohtausta videokasetilta puhki, mutta kun näki sen vertauskuvan Teemu Selänteeseen... Ette voi edes kuvitella millaisena järkytyksenä se tuli.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vittu kun on paska fiilis oman muistamattomuuden takia!

Nyt jäi kyllä hieman epäselväksi miksi et sitten lähtenyt heti liikkumaan, kun sait tiedon asiasta.

Veikkaan krapulaa ja sitä että ei nyt oikeastaan kiinnostanut muutenkaan. Olen aina ihmetellyt miksi nuo pakkopullat pitää olla sunnuntaisin. Silloin siitä tulee koko viikonloppua hallitseva asia, mielummin menisi vaikka lauantaina puoliltapäivin ja sitten äkkiä pois.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Vitun työhaasttattelijat. Jos sanotte että soitatte päätöksestä määrättynä päivänä niin vittu soittakaa. Kolmas paikka reiluun kolmeenkuukauteen kun haastattelija sanoo, että soittaa päätöksen määrättynä päivänä oli se sitten myönteinen tai kielteinen. Yksikään ei ole soittanut. Yksi lähetti sähköpostia viikon myöhässä ja toisesta ei ole kuulunut mitään. Tämän viimeisen piti soittaa perjantaina, mutta eipä ole siitäkään kuulunut mitään.
Voi perseen perse.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Linnunradan käsikirja liftareille -kuunnelman viides osa ei ole vieläkään YLE Areenassa vaikka se esitettiin jo lauantaina. Neljä ensimmäistä osaa löytyy kyllä.
Harmillisesti Talviklassikon takia jäi kuulematta tuo vitososa.

Onko siitä tosiaan jo 30 vuotta kun tätä viimeksi kuunneltiin radiosta? Aika kuluu nopeasti...
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa iltapäivälehtien ja median yleensä, tapa tehdä juttuja joistain julkkiksista tyyliin "Vappu Pimiä on kaunis". No vittu kun ei ole. Se on plösö ja habitukseltaan vittumainen. En panis, enkä liikkuisi julkisesti sen seurassa. Ei ole Vappu edes pahimmasta päästä näitä mukakauniita.

Tämän vuoksi lampuissa ovat valokatkaisimet. Pariskunnan kixussa on aina neljä ihmistä mukana. Ne, jotka toimivat ja ne, joiden kanssa he hämärässä kuvittelevat hässivänsä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämän vuoksi lampuissa ovat valokatkaisimet. Pariskunnan kixussa on aina neljä ihmistä mukana. Ne, jotka toimivat ja ne, joiden kanssa he hämärässä kuvittelevat hässivänsä.

Ei ole noinkaan, kyllä mä vaimoani ihan mielelläni kattelen, eikä tarvii muita kuvitella. Ei varsinkaan Vappua ... no niin, siinä meni loppuviikon rietastelut ...
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Kello lähenee puoltayötä, puhelin soi kolmannen kerran samalta henkilöltä. Jumalauta he olivat kaverinsa kanssa lähteneet hakemaan minua meidän kotioveltamme baariin! Siis mitä vittua? Ilmoittivat, että ovat 10minuutin päästä meillä. Olin aivan äimän käkenä ja jopa ilkeästi sanoin, että en todellakaan aio tänään lähteä mihinkään.

On muuten tullut käytettyä tuota taktiikkaa useasti. Jos kaveri nössöttää eikä halua lähteä baariin niin ei kun vaan kotiovelta hakemaan. Kyllä se yleensä lähtee ja hauska ilta on kaikilla. Samaan kategoriaan voi laskea sen mitä on tullut muutamasti tehtyä eli kun kaverit baarissa alkaa selittämään jotain et "tän bissen jälkeen vois lähteä kotiin" niin käy tilaamassa koko pöytäseurueelle shottitarjottimen. Kyllä se ilmanen viina niille kelpaa ja sen jälkeen taas suu napsaa eikä tee mieli lähteä kotiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös