Klassinen sentteri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Vituttaa liian uteliaat ihmiset. Kertooko liika uteliaisuus omasta paskasta ja tylsästä elämästä vai jostain mielenvajaudesta?
Vitun idiootit jotka tahtovat vuosi vuoden perään jotain saatanan Fifaa tai Änäriä konsoleilleen?
Rattoisaa.Ei mitään logiikkaa tuossa kysymysmerkin sijainnissa, ja sehän vituttaa.
"Kaverit ovat naimisissa, viettävät vaimon kanssa iltaa. Olen itse yksin, vituttaa..."
Koska puolustusvoimat, poikani, koska puolustusvoimat.Miks pitää jauhaa jokaisessa mediassa noista Jemenissä kaapatuista Suomalaisista. Voi vittu kuka pakotti menemään sinne rättipäiden maahan. Eikös sinne ollu vielä matkustuskielto? Sitten saatana itketään mediassa, kun ollaan jouduttu kaappauksen uhriksi. Nyt vituttaa!
Vaikka kuinka olen yrittänyt omaksua positiivista ajattelua arkeen, niin pistää mielen kireäksi muutama asia:
1) hommasin koiranpennun helmikuussa ja muutamat ensimmäiset viikot kuljin kesken työpäivän ruokatauolla äkkiä ruokkimassa pennun ja käyttämässä ulkona.
L&T:n annetaan tosiaan tehdä huoltotöitä vanhusten parissa? Huh huh. Pysyisivät siellä imuautoissaan ja roskarekoissaan. Tai ei, ei edes siellä, koska ovat silloin vielä vaaraksi muille tielläliikkujille. Koko yrityksen saisi ajaa alas tai vaihtaa ihan jokaikinen kaveri kyseisestä yhtiöstä uusiin.
Mitäs vikaa siinä on jos asunto menestyy? Miksi sillä uhkaillaan? Ihme talkkarit teillä.En minäkään vaadi huoltomiehiltä mitään sirkushuveja ja jatkuvaa sosiaalisuutta, mutta en myöskään sitä että tullaan töykeästi paikalle valheellisesti uhkailemaan asunnon menestyksellä.