Vitutusketju

  • 10 586 176
  • 56 164

Puster

Jäsen
Polkupyörästä katkesi ohjaustanko kesken alamäen. Meikäläinen etukautta ympäri lähempää tuttavuutta katukiveykseen tekemään. Polvet tuhannen ruvella ja toinen olkapää tunnottomana.

Vitun japanilaiset munamankelit!
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Haistakaa p*ska koko valtiovalta, ette osaa muuta kuin verottaa.

Niin. Tulipas mukavaa postia verohallitukselta näin työpäivän päätteeksi, kun veroehdotelma napsahti luukusta. Jäännösverollehan se veti. Ounastelin, että olen lähellä nollaa tai joudun hieman maksamaan, koska töitä tuli tehtyä vuonna 2003 reippaasti ja saman aikaan perheyrityksen osakkeilla pientä kauppaa.

Summa oli kuitenkin opiskelijanuorelle järkytys. 380 euroa. Ei varmaan kaikista tunnu tuo summa suurelle, mutta minulle se on pieni omaisuus. Ei hyvää päivää. Onneksi aloitin kokopäivätyön viime viikolla, muuten ei hampaita naurattaisi.

Ei kyllä yhtään innosta maksaa tälläisiä. Varsinkin kun kysyin kesällä muuttuneiden tulojeni takia verotoimistosta apua, he sanoivat että voin tehdä huoletta töitä samalla prosentilla. Niimpä niin, fiksuja ohjeita. Tästä viisastuneena nostan itse nyt veroprosenttiani ja en kuuntele tuon puulakiin ohjeita.

Haistakaa p*ska koko valtiovalta, ette osaa muuta kuin verottaa. Muutenkin touhu tuntuu holtittomalta, kaikki pitäis kerralla erottaa.

edit: Tokihan minä sinne yritän vähennyksiä keksiä, saa nähdä paljonko summa putoaa.
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Haistakaa p*ska koko valtiovalta, ette osaa muuta kuin verottaa.

Viestin lähetti Micco!

Varsinkin kun kysyin kesällä muuttuneiden tulojeni takia verotoimistosta apua, he sanoivat että voin tehdä huoletta töitä samalla prosentilla. Niimpä niin, fiksuja ohjeita. Tästä viisastuneena nostan itse nyt veroprosenttiani ja en kuuntele tuon puulakiin ohjeita.

Tuo on muuten totta. Itsekin rimpauttelin verotoimistoon vuoden alussa jotta voisin nostaa prossaani. Verosetä sanoi että ei tarvitse nostaa. Itse intin että aivan varmasti tarvitsee nostaa, mutta eipä suostunut setä nostamaan kuin prosentilla, vaikka olisin itse halunnut nostaa sitä kolmella prossalla, joka laskujeni mukaan on oikea verotusprosentti. Pitänee soitella vielä uudestaan, jotta saan mielummin liian ison, kuin liian pienen veroprossan.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Veroprosentti

Viestin lähetti Gellner
Pitänee soitella vielä uudestaan, jotta saan mielummin liian ison, kuin liian pienen veroprossan.

Älä turhaan tuhlaa rahojasi puheluihin, mene www.vero.fi ja valitse siitä oikealta veroprosenttilaskuri ja laske itse oikea veroprosentti ja noudata saman sivun ohjetta:

"Jos saat laskurilla nykyistä veroprosenttiasi suuremman pidätysprosentin, voit itse pyytää työnantajaasi korottamaan pidätysprosenttiasi."

Ei siihen uutta verokirjaa tarvita siis, kunhan et tulorajoja korota.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilta-Sanomissa tänään...Opettaja vei oppilaat terassille...

N. 30v uskonnonopettaja vei lukion 2. oppilaat kauniina kesä-aamuna tunniksi terassille, koska oli "liian kaunis päivä" istua sisällä. Muutama hikipinko tietenkin kitisee että se ei vastannut uskonnontuntia jne. ja tietysi jeesustelut voivat alkaa. I-S kirjoittaa moralisoivasti miten julman väärää on kun 17-18 vuotiaat nuoret joutuvat tekemisiin oluen kanssa ja miten karmea tapaus tämä onkaan. Myös koulun reksi on todella vihainen...

Toivottavasti maassamme kaikki on jatkossakin yhtä hyvin että tämänkaltainen skandaali on todellakin syy parkua!??

Ei hemmetti sentään, kyllä ollaan hyvää vauhtia ottamassa jenkkilää kiinni kaksinaismoralismissa!


MACK
 

Aksu

Jäsen
Saipa! Ykkös- ja kakkoskentistä puuttuu enemmän jätkiä kuin sopimuksen alla on. Kai se on pakko sietää taas yksi saatanan kausi "nuorten sisäänajoa", kuitenkin selkeänä ja harvinaisen epärealistisena tavoitteena pudotuspelit. Tulis nyt vaan ne sijoittajat helvetin äkkiä ja vaihtas operatiivisen puolen johdon viduille puulaakista.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaapi... Vittu, kaikki taas päin helvettiä!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Joo, vituttaa kaikki! Molemmat mummot sairaalakunnossa ja itselle ilmoitus että zadiin pitäis lähteä jos haluaa töissä olla! Voi vittu, vittu ja perse! Ei taida ranskalaista visiittiä pitempää tulla tulla tästä keikasta. Vaimon työt täällä ja 3v poika täällä ja vielä opettava poika vielä hifkin junnuihin. Ei saatana! Huomenna puhelin soi "kavereille"!
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu!

Ensimmäiset sakot pysäköinnistä Tampereella. On se kumma, jos ei voi hakea vanhaa ihmistä talon edestä, ja kantaa kasseja alas ilman sakkoja, prkl. Parkkimikko oli kovinkin virkaintoinen ja lähti Micralla kaasuttelemaan pois, muutamien kauniiden sanojen jälkeen, prkl.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Tatzka
Ensimmäiset sakot pysäköinnistä Tampereella. On se kumma, jos ei voi hakea vanhaa ihmistä talon edestä, ja kantaa kasseja alas ilman sakkoja, prkl.
Teepä tuosta valitus, saattaa nimittäin mennä läpi. Vielä kun saat mummon todistajaksi, että todellakin olit häntä hakemassa, niin tuo saatetaan hyvinkin tulkita pysähtymiseksi, ei pysäköinniksi.
 

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
Teepä tuosta valitus, saattaa nimittäin mennä läpi. Vielä kun saat mummon todistajaksi, että todellakin olit häntä hakemassa, niin tuo saatetaan hyvinkin tulkita pysähtymiseksi, ei pysäköinniksi.


Ainakaan Helsingissä eivät paljoa tulkitse. Täällä valituksessa asia kannattaa esittää niin, että todellakin oli lastaamassa autoa (ehkä ei kannata puhua kauppa- tms. kasseista), jolloin kyse on pysähtymisestä, ei pysäköinnistä. Valitukseen kannattaa liittää ne tieliikennelain kohdat, joista tapauksessa on kyse. Näillä eväillä olen joskus onnistunut virhemaksun saamaan perutuksi, ihme kyllä.

Ja sitten vielä itse ketjun aiheeseen: kyllä vitutti kun naapuri päätti, että klo 04:00 on mitä suotuisin kellonaika jatkaa keittiöremonttia... noh, muutama terävä potku seinään kyllä hiljensi kaverin. Mitä näiden päässä oikein liikkuu? Vai liikkuuko mitään?
 

Rocco

Jäsen
Mua vituttaa suunnattomasti se, että viime yönä luonani oli naisseuraa ja vieläpä samassa sängyssä ja itselläni oli vallan kauheita ilmavaivoja. Siis se nainen ei vituta yhtään, sehän on vallan hieno asia, mutta ne ilmavaivat... Koita siinä seksuaalisesti tyydyttää naista kun vatsassa kiertää niin maan per**leesti ja pitää yrittää pitää pyhää henkeä sisällä samalla kun pumppaat. Ei hyvä. Ei hyvä.

No, lopulta suoriuduin tehtävästä omalla standardilla kohtalaisesti eli vallan erinomaisesti. Ei edes pientä tuhnua päässyt. Mutta yöllä tottakai heräsin kahdesti omaan pieruuni. Toivottavasti nainen ei herännyt...
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kaverini ajoi kännissä, minä kyydissä, autonsa katon kautta voltin kera ympäri ojaan (tietysti katolleen). Sain perkln kovan iskun päähäni ja ambulanssikuski totesi aivotärähdyksen, mutta ei vakavampaa!!! , joten paikalla jo ollut poliisi totesi, että minun täytyy lähteä putkaan odottamaan aamua ja kuulustelua epäiltynä rattijuopumuksesta (prkl&stna). Kaverini oli jo myöntänyt kaiken, mutta poliisilla oli hyvä syy epäillä minua koska en muistanut tilanteita viime tunneilta. Sanoin lähteväni heti kun kännykkäni löytyisi, mutta se ei tietenkään ollut mahdollista. En enää löytänyt kännykkääni, kaverini sai yhdyskuntapalvelua ja Nokian poliisi kiitosta lehdessä hienosta toiminnasta nimimerkin toimesta!
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä se niin on että kaikkia rattijuoppoja pitäisi vetää tunti turpaan ja kyydissä olleita 30min. Ei prkl mitä idiootteja tähän maailmaan mahtuu.
 

Haamu

Jäsen
Viestin lähetti ELaine
Kaverini ajoi kännissä, minä kyydissä...

Harmi että jäi auto katolleen, parempi tuuri ensi kerralla. Putkaankin pistivät ja kaverille yhdyskuntapalvelua. Fasisti-poliisit. Toivottavasti kännykkäsi löytyy.



Vituttaa sinun ja kaverisi kaltaiset idiootit.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Haamu
Harmi että jäi auto katolleen, parempi tuuri ensi kerralla. Putkaankin pistivät ja kaverille yhdyskuntapalvelua. Fasisti-poliisit. Toivottavasti kännykkäsi löytyy.

Vituttaa sinun ja kaverisi kaltaiset idiootit.

Juuri näin. Joka vitun rattijuoppo voi puolestani leikkiä omalla hengellään, mutta tieliikenteessä valitettavasti liikkuu muitakin. Ja mitä tulee kyytiin menemiseen niin toivottavasti tuli nimimerkille (ELaine) kerralla riittävästi kokemusta tästä hölmöilystä. Jos ei kaduta niin terve ja vittu.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Tormentori
Kyllä se niin on että kaikkia rattijuoppoja pitäisi vetää tunti turpaan ja kyydissä olleita 30min. Ei prkl mitä idiootteja tähän maailmaan mahtuu.

En olis uskonu, että sinäkin Tormentori olet rattijuoppojen puolella.

Eihän toi ole vielä, kun kuullustelu, sitä seuraa sitten rangaistus.
(paitsi armaassa Suomessa)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rocco

No, lopulta suoriuduin tehtävästä omalla standardilla kohtalaisesti eli vallan erinomaisesti. Ei edes pientä tuhnua päässyt. Mutta yöllä tottakai heräsin kahdesti omaan pieruuni. Toivottavasti nainen ei herännyt...

Tosiasiassa likka valvoi koko yön (muka-unessa) ja meinasi tukehtua döfikseen. Vasikoi heti aamusta koko kaveripiirilleen työsi laadun unohtaen, että se Rocco on varsinainen pierumaakari. Koko yön sprägäili ja joka kerta kammodölliksellä. Lost case. Sinuna en juuri perään soittelisi.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Napakoru tulehtunut. Helvetillinen kipu. Aina kun se vahingossa osuu johonkin...Ai saatana.
Kärsin. Jossain vaiheessa se kyllä helpottaa, tai ainakin näin uskottelen itselleni.
 

Niisku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Harmittaa, kun noin monia ihmisiä jokapäivä vit..harmitta moni asia. Täytyy hakea mahdollisuuksien mukaan kaikista-asioista joku parempipuoli.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tämä kuulunee tänne.

Läheiset ihmiset saivat eilen esikoisensa ja kaikki näytti valoisalta. Tänään oli tarkoitus mennä katsomaan pienokaista ja tuoreita vanhempia. Eilen illalla sairaalasta kuitenkin kantautui ikäviä uutisia: lapsella on sydänvika ja hänet on toimitettu Lastenklinikalle.

Tänään aamulla ohjelmassa on hätäkaste, isyyden tunnustaminen ja sydänleikkaus. Kädet on kyynärpäitä myöten ristissä, jotta kaikki menisi hyvin.

Suuresta ilosta isoon suruun on yllättävän lyhyt matka.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Sam#9:

Toivotaan parasta ja muistetaan että Lastenklinikalla on todennäköisesti maailman paras asiantuntemus, niukoilla resursseillakin, ja pystyvät siellä melkein pieniin ihmeisiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös