puuha-pete
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho, Minnesota, Hollanti
Vittu mitä paskaa ja vituttaa kun pitää edes itse murehtia asiaa. Jos ei olisi koiria, asia olisi yksinkertaista kuin mikä.
Yhteisomistuksen purkua tässä on yritetty sovulla omasta suunnasta, ja uhkaamalla vastapuolen toimesta. Vastapuolen sopimusesityksen ero omastani on se, että joko maksan summan X tai sitten käräjäoikeuden määräämä uskottu mies myy talon ja jakaa potin.
Ja sehän nyt perkele vasta olisikin reilua, että
1: Olen yli 5 vuotta lyhentänyt erittäin merkittävän osan lainasta yksin
2: Olen samana aikana nostanut omalla työpanoksellani kiinteistön arvoa ammattilaisen arvion mukaan vähintään 30%
3: Tämä talo ei ole vain kylmä kiinteistö vaan lapseni koti.
Nyt on pakko kysyä, että haluaako ex-naisesi siis, että maksat hänet ulos yhteisomistamastanne talosta summalla x ja että sinulle jää sen jälkeen koko yhteinen loppuvelka, ilman että hän on maksanut senttiäkään lainanlyhennyksiä talosta ikinä milloinkaan? Millä hän oikein perustelee tätä?
Näinhän se menee...
Exäsi voi todeta että vaikkei hän ole maksanut lainoja niin on muuten ottanut osaa perheen kuluihin eli ostanut ruokia ja maksanut muita laskuja ja sen perusteella hän voi olla oikeutettu osuuteen yhteisestä omaisuudesta. Ja tuo menee myös oikeudessa läpi. Siitä on varmaa tietoa...
Ei vastaa ei mutta siitä ei olekkaan kyse. Molempien nimet on paperissa ja se on sun kohdalta paska juttu. Tietty jos voit todistaa sen että naisella olisi ollut rahaa mutta hän ei ole koskaan edes halunnut maksaa osuuttaan mutta se voi olla hankalampi näyttää toteen...Voin täsmentää sen verran, että vaikka tuo olisi ostanut ruokia ja maksanut laskuja (mitä hän ei ole enimmäkseen opiskelijana juuri tehnyt), ei se millään tavalla vastaa hänen osuuttaan lainalyhennyksistä...
Tästä asiasta olen samaa mieltä ja seksin ylikorostaminen kaikkialla ihmetyttää. Ja juuri tuo, että IL:n sivuilla on jotain "uutisia" joissa on kuvia yläosattomista tai Suomen kuumimmista ihmisistä. Eikös tuollaiset jutut kuulu muualle kuin Iltalehden sivuille? :DAlkoi taas yhtäkkiä vituttaa joka paikasta pakkosyötöllä koko ajan tuleva seksi. En ole mikään jeesusfriikki tai feministi, mutta ei vittu jaksaisi koko ajan lukea/kuulla/nähdä tätä seksiseksi.. läählääh.. Suomen kuumin.. läählääh.. seksiseksi.. läählääh.. ilman yläosia, katso kuvat! .. läählääh.. seksiseksi.. uutisointia ja mainontaa. Tämäkö se todella jengiä eniten maailmassa kiinnostaa, eli huohottaa pimpin ja dikin perään 24/7?
Palstalla olisi paljon vapaampi ja rennompi meno, jos näitä mielensäpahoittajaraportoijia ei olisi näin paljon.
Tapiola nyt on tunnetusti täysin kusi firma, mutta minkäs teet, kun työnantajan vakuutukset on siellä. Tiedä sitten onko vakuutusyhtiöllä paljon nokan koputtamista, kun lääkärinlausunnossa seisoo työtapaturma. Sitä se tietysti olikin, kun tipahdin pakettiauton lavalta maahan ja loukkasin siinä selkäni.
Noo, kylläpä ne kaikki vakuutusfirmat tuossa suhteessa taitaa olla aivan kusi firmoja, Pohjola ainakin.
Saa silti olla vittuuntunut, kun ei tuota rahaa juuri nyt liikaa ole. Koskapa olisi?