Lompakko kadonnut kortteineen ja rahoineen.
Sohvatyynejän välistä, sohvan alta, sängyn lakanoiden seasta, treenikassista, kirjahyllyltä, television vierestä, takin taskusta. Kyllä yhdet jatkoaikalaiset aina yhden lomakon löytää.
Lompakko kadonnut kortteineen ja rahoineen.
Lompakko kadonnut kortteineen ja rahoineen. Kaiken järjen mukaan sen pitäisi olla täällä talon sisällä (illalla laitoin kotonani lompakkoon liput Bluesin otteluun, aamulla ei löytynyt), mutta kaikki paikat on etsitty tuloksetta. Siis 3 päivän aikana varmaan 20 tuntia on tuhraantunut etsimiseen ja nyt ei auta kuin korttien uusiminen. Uskomattoman stressaavaa ja vituttavaa tällanen, vaikka valtavista rahasummista ei puhutakkaan.
Kaiken lisäksi alkaa epäilyttää että joku lähipiirissä olisi varastanut sen, muuta vaihtoehtoa ei nimittäin käytännössä ole.
Täytyy vielä tosiaan miettiä jos joku paikka olisi mitä ei olisi etittynä. Tyhjensin äsken yhden huoneen (todennäköisin paikka) kokonaan tavaroista, siis kannoin käytännössä kaiken huoneesta pois ja vaatekaapit tutkin poistamalla vaatteet yksitellen. Housujentaskut on tutkittu myös siis.
Tässä on nyt siis 3 päivää etitty kahden ihmisen voimin. Koko tilanne tuntuu yliluonnolliselta.
Sohvatyynejän välistä
Isot kiitokset vinkeistä kaikille!
Luin psykoisin mellastusta WTC-ketjussa pari sivua ja päätä alkoi särkemään niin, että piti hakea kahvia.
Jäi rahat saamatta saatana.
Vituttaa ihmiset, jotka juoruavat paremman elämän toivossa. Sanon teille vitun luuserit..."kunhan kohdataan niin helähtää".
Täysin itseaiheutettua päänsärkyä eli älä valita iso mies.
Vituttaa tää saatanan kurkkukipu!
"Hyvä asiakkaamme, emme ole saaneet maksua erääntyneestä laskustasi."
Voi vittu. Kaksi viikkoa myöhässä. "Hauskaa" tässä on se, että seuraavan laskun olen jo maksanut, odottaa vain eräpäivää. Sählättyäni verkkopankin tunnuslukujen kanssa pääsen maksamaan laskun vasta huomenna. Voi vittu. Miten ihmeessä tämä on jäänyt maksamatta?
No mitäs helvettiä? Mulla on täällä aivan samanlainen tilanne käsillä.
Puhelinlaskusta siis kyse. Eilen maksoin pois tämän kuukauden laskun, jossa eräpäivä tämän kuun viimeinen, mutta tänään sitte tuli karhu laskusta, jossa eräpäivä oli viime kuun viimeinen päivä. Tuli aika shokkina, koska omasta mielestäni olen tuon maksanut,mutta ei ole kyllä tuollaista summaa tililtä lähtenyt.
No huhhuh. Aika erikoinen yhteensattuma. Mä olen kanssa ihan varma että olisin maksanut tuon laskun, mutta ilmeisesti se on sittenkin jäänyt yleisessä häslingissä maksamatta.
Ei jumankauta, teille on tullut karhukirjeet! Ranteet auki, ei ole syytä elää!