Ei vittu, Yle näyttää jotain helvetin sulan lennätystä.
On muuten käsittämättömän tylsä laji. Lopussa aina se kiinalainen voittaa.
Viimeksi muokattu:
Ei vittu, Yle näyttää jotain helvetin sulan lennätystä.
Vituttaa Suomen Turku ja Turun poliisi-instanssi. Mitä vittua ne tuon Turun hiippari-keissin kanssa meinaa tehdä? Jätkä on mennyt kolmen kuukauden ajan sisään lähemmäs 40 asuntoon kuudella eri kadulla, ja mitä tekee sinivuokot? Vittu dramatisoivat lööpeissä ja artikkeleissa ja suorastaan lisäävät kaupunkilaisten paskaa oloa, eikä vittu ole lähelläkään kaverin nappaamista. Vituttaa kun oma nainen on niin saatanan vainoharhainen että jokaikiseen ääneen pitää herätä ja meikäläinen tietty nyrkit edellä lähtee tiedustelemaan eteiseen ja keittiöön. Suotakoon tietty naiselle tuo taipumus, se on ihan okei, mutta kolmen kuukauden aikana on muutama turha herätys tullut koettua.
Anyway, tuon hiipparikeissin suhteen vituttaa myös se, että jätkä tuskin saa sakkoja kummempaa tuosta (jos edes jää kiinni), ja voi helposti jatkaa touhujaan päästyään vapaaksi.
Eikä edes helpottanut, vittu.
Melkeen kun omasta suusta. Kaikista huvittavin tilanne olisi, että kun kaveri joskus jää kiinni niin joku on lämännyt sitä oikein kunnolla turpaan kiinni ottaessa ja saa isommat syytteet kuin itse hiippari.
Tiskari hajosi, korvaava hankittiin tilalle. Tietokone hajosi, korvaava hankittiin tilalle. Digiboksi hajosi, korvaava hankittiin tilalle. Nyt auto sanoi aamulla "Antipollution Fault" ja katsastus on varattu/maksettu keskiviikkoaamuksi. Ei hankita korvaavaa tilalle. No jospa se siitä tokenisi boottaamalla...
Sulla on vissiin Sitikka tai Pösö.
Vituttaa kun jotkut nimimerkit laittavat kirjoitustensa loppuun tekstin "että silleen...". Perkele.
Jaaha, joku mulkku potkinut auton takaluukkuun lommon. Kengänjälki vaan näkyy, saatana. Eipä tuossa muuten mitään, mutta kun lähtevät vakuutuksesta bonarit
Mikäs vakuutusyhtiö sulla on? Mulla ei ainakaan lähtenyt ilkivallan takia bonareita, vaan sain kertakorvauksen kun joku oli kolhinut ja naarmuttanut autoani. Ja yhtiönä mulla on Pohjantähti.
Mulla on Tapiola ja ainakin mitä netistä luin, niin olin ymmärtävinäni että tosta ne kosahtavat, mutta täytynee selvitellä huomenna tarkemmin. Oli jo toinen lommo vuoden sisään.
Ei mennyt bonarit, mutta omavastuun jouduin maksamaan. Sain 480€ kertakorvauksena josta tuon omavastuun jälkeen tuli 330€ näppiin.
Ok, jouduitko tosta vääntämään vai oliko ns. itsestäänselvyys kun asian otit esille? Tarkoitan siis sitä, ettei tarvitse heittää mitään yhtiönvaihtopuheita siinä puhelimessa, jolloin tekevät kompromissin.
Ei siitä tarvinnut vääntää, rikosilmoitus, vakuutusilmoitus, tarkastaja kävi kattomassa auton ja kaks viikkoa siitä tuli rahat tilille.
Soittelin Tapiolaan ja täytyy kyllä kehua, kuinka jouhevasti järjestyi. Soitto sinne ja tein vahinkoilmoituksen ja valitsemani korjaamo laskuttaa suoraan heitä. Eivät tarvinneet rikosilmoitusta tahi valokuvia todisteeksi.
Ei tämä ketjun aiheeseen mitään liity, mutta omassa pösössä tuli kanssa tuo ilmoitus hieman ennenkuin romusta eroon pääsin.Juu, Peugeot 307. Vähän lueskelin noita alan foorumeita ja voi olla että ilmoitus häviää itsekseen tai sitten on jotain oikeasti rikkipoikki. Täytyy kokeilla mitä mahdollisia vikakoodeja tuo antaa OBD:n kautta.
Mutta olisi silti saanut alkaa herjailemaan vasta katsastuksen jälkeen eikä silloin kun edellisenä iltana on varannut ja maksanut ko. toimenpiteen.
Joku saatanan retale oli sitten naarmuttanut autoni kylkeä citymarketin parkkipaikalla. Jos tunnet piston sydämessä, ja naarmutit tänään bemari X5 maasturia ota yhteys minuun vaikka yksityisviestillä. Tarjoan kaljat ku nähdään. Ja joo vituttaa.