Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Flunssa kolme viikkoa, josta yskän kanssa kaksi viikkoa. Kesälomakin oli ja on edelleen tuossa välissä. Saatana sentään, mä kostan tämän kyllä työnantajalle.
Flunssa kolme viikkoa, josta yskän kanssa kaksi viikkoa. Kesälomakin oli ja on edelleen tuossa välissä. Saatana sentään, mä kostan tämän kyllä työnantajalle.
Haitko saikkua?
Jos sairasloma alkaa ennen kesälomaa, ei lomat pala vaan siirtyvät siltä osin.
Tosin yleensä jonnekin työnantajan osoittamaan paikkaan vaikka loma-ajan ulkopuolellekin.
Kun näin seuraavan uutisen, muistin heti sinut ja päätin varoittaa. Riita koiran jätöksistä johti puukotukseen Oulussa | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fiEi siinä mitään, kyllä mä ymmärrän että pelottaa sen pikkurakkinsa puolesta, mutta voisi ämmä myös vähän itsekkin ajatella. Meinaan kusettaa ja paskattaa aina koiransa tuohon meidän parvekkeiden alapuolelle. Seuraavan kerran kun näen kyseisen henkilön, niin pakko mainita asiasta.
Näyttää siltä, että minä vahingossa koko tietokoneen. Toivottavasti ei kovin kallista tikkiä tule. Mitähän sitä koittais korjata seuraavaksi. Vittu.
Isoimmissa sanomalehdissä nämä "tekstaripalstat", voi vittu.
Nyt vittusaatana alkaa riittää! Kuka heittää autosta roskia tienvarteen? Sitä tavaraa on niin helvetisti, että tältäkin palstalta näitä sankareita varmasti löytyy. Tulkaa nyt ite kertomaan, miksi?
Nyt vittusaatana alkaa riittää! Kuka heittää autosta roskia tienvarteen? Sitä tavaraa on niin helvetisti, että tältäkin palstalta näitä sankareita varmasti löytyy. Tulkaa nyt ite kertomaan, miksi?
..
..
Mitä vittupäät kuvittelee, että niille roskille siellä tienvarressa tapahtuu? Ja mitä nämä kusipäät kuvittelee tällä toiminnalla voittavansa? Häh?
Eiköhän tosijunteilla ole omat pellontausmetsänsä ja vanhat hiekkakuoppansa johon jätteensä voi dumpata. Miksipä tosijuntti vaivautuisi kuskaamaan rojujaan ison tien varteen muiden töllisteltäväksi, kun omissa ja naapurin metsissä on tilaa? Oman kokemukseni mukaan (olen joskus siivoillutkin p-paikkoja) tienvarsien kaatopaikat tuppaavat olemaan mökkiläisten ja turistien, eli maalta kaupunkiin palaavien autoilijoiden tekosia. Olihan se ikävää nähdä kun levähdyspaikan reunasta lähti selvä polku, ja polun päässä iso kasa talousjätettä sisältäviä muovipusseja. Unohtamatta rikkoutunutta elektroniikkaa, sohvapöytiä, kottikärryn runkoja ja muuta romua. Selkeän järjestelmällistä touhua siis.Mikä vittu siinä on, että aivan jokaikisessä paikassa johon autolla vaan voi edes semiturvallisesti tien viereen pysäyttää löytyy oma pieni junttien kaatopaikka. Joka helvetin paikkasta löytyy aina vähintään parit auton akut, jääkaappi ja ainakin yhden omakotitalon rakennusvaiheen jätteet pitkin metsää.
Tästäkin paskasta osittain päästäisiin jos ihmiset saisivat viedä rojunsa kaatopaikalle ilmaiseksi. Tiedän monia ihmisiä joille kaatopaikan puntari on ylittämätön paikka. Ensin ostetaan kalliilla kulutustavaraa, muka eettistä ja kestävää. Sitten kun tavara on käyttökelvoton, ei eettisyydestä ja ekologisuudesta enää ollakaan valmiita maksamaan.
Perkele kun pitäisi jonkinlaista raporttia tahi artikkelia kirjottaa tässä töissä, mutta sitä tekstiä ei vaan synny. Jatkoaikaankin tulee iteltä melkein enemmän tekstiä, ku tuohon raporttiin. Muutenkin Jatkoaika vie suuren osan työajasta, kun tänne vain eksyy kaikkea mahdollista ja mahdotonta lukemaan, vaikka pitäisi jotain tässä kirjoitella. Otinpahan tuossa ens viikon lomaksi, niin viimenen työpäivä tässä ennen lomia, ni senkin takia ehkä ei nyt ole kovin tuottava fiilis. Vaikka tuskinpa sitä sais muutenkaan paljoa enempää aikaan.
Kaikkeen on ratkaisu: Jatkoaika. Avaat ketjun raporttisi aiheesta, laitat pienen johdannon, odotat pari tuntia, koostat vastauksista valmiin työn. Palkankorotuksen paikka!
Käsittämättömintä on se, että kodinkoneet yms saisi viedä ilmaiseksi ekotoreille tai liikkeisiin yms, mutta silti ne pitää yrittää piilottaa johonkin metsikköön.
Kaikkeen on ratkaisu: Jatkoaika. Avaat ketjun raporttisi aiheesta, laitat pienen johdannon, odotat pari tuntia, koostat vastauksista valmiin työn. Palkankorotuksen paikka!
Kaljapullo säpäleiksi vauhdista edeltävästä jääkiekon MM-kisojen aikaan oli pahin mitä itse olen kokenut. Sotkemisen lisäksi vaarallista.Nyt vittusaatana alkaa riittää! Kuka heittää autosta roskia tienvarteen? Sitä tavaraa on niin helvetisti, että tältäkin palstalta näitä sankareita varmasti löytyy. Tulkaa nyt ite kertomaan, miksi?