Vitutusketju

  • 10 541 771
  • 56 130

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eilen tennistä pelatessa napsahti jalkaterän nilkasta isovarpaaseen menevä jänne poikki. Se pitää ilmeisesti leikata ja lääkärikin epäili, että kestää jonkin aikaa kunnes pääsee leikkaukseen. En olisikaan halunnut urheilla enään kesällä.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Isoimmissa sanomalehdissä nämä "tekstaripalstat", voi vittu.

Nämähän on parasta viihdettä sitten anopin naaraamisen... Niin sekopäätä juttua että ei voi olla nauramatta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt vittusaatana alkaa riittää! Kuka heittää autosta roskia tienvarteen? Sitä tavaraa on niin helvetisti, että tältäkin palstalta näitä sankareita varmasti löytyy. Tulkaa nyt ite kertomaan, miksi?

Miksimiksimiksi saatana miksi?

Eilen ajelin jonkun vanhan mersun perässä, ja kylmän rauhallisesti sieltä heiteltiin jos jonkunlaista käärepaperia ikkunasta ulos. Koin sellaista liikenneraivoa, ettei hetkeen ja suunnittelin jo seuraavani autoa ja jonkun attentaatin toimenpanoa (sensijaan itken netissä).
Kokonaisia roskapussejakin näkyy kohtuullisen usein, vaikka tupakka-aski on tietysti yleisin, ja se vahvistaakin käsitystäni kyseisen tuotteen vaikutuksista ja käytön yhteydestä yhteiskuntaluokkaan. Retalejengiä.

Mitä vittupäät kuvittelee, että niille roskille siellä tienvarressa tapahtuu? Ja mitä nämä kusipäät kuvittelee tällä toiminnalla voittavansa? Häh?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt vittusaatana alkaa riittää! Kuka heittää autosta roskia tienvarteen? Sitä tavaraa on niin helvetisti, että tältäkin palstalta näitä sankareita varmasti löytyy. Tulkaa nyt ite kertomaan, miksi?

Noin vuosi sitten näin miten nuori pariskunta ajoi autonsa piakallisen hautausmaan parkkipaikalle. Älykaksikko tyhjensi aivan pokkana koko auton roskat...noin 50 Hesburgerpussia ja tyhjiä tölkkejä parkkipaikan kulmaan. Eivät edes välittäneen, että näin koko operaation. Hymyilin ja näytin peukkua. Sitten soitto paikallisille sheriffeille ja auton rekkari ynnä teko tiskiin.

Tuo paikallinen pikkugangsta sitten tämän vuoden alussa tuli Siwaan samaan aikaan kanssani. Avoin hänelle oven ja sanoin "naiset ja roskakuskit ensin". Aina kun näen tämän anustapin jossakin...baarissa tai kaupassa, hymyilen leveästi. Ei tuollaisille vaan voi mitään.
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
Nyt vittusaatana alkaa riittää! Kuka heittää autosta roskia tienvarteen? Sitä tavaraa on niin helvetisti, että tältäkin palstalta näitä sankareita varmasti löytyy. Tulkaa nyt ite kertomaan, miksi?
..

..
Mitä vittupäät kuvittelee, että niille roskille siellä tienvarressa tapahtuu? Ja mitä nämä kusipäät kuvittelee tällä toiminnalla voittavansa? Häh?

Tähän kysymykseen en osaa vastata sen paremmin, mutta itseäni vituttaa vielä suunnattomasti enemmän kaikki vitun maalaiset ja niiden tapa käyttää joka ikistä tien piennarta kaatopaikkoina. Työssäni joudun ajelemaan autolla paljon pitkin Uuttamaata. Lähinnä Tuusulaa, Njärveä, Hyvinkäätä jne asiakaskäynneillä. Pysähdyn usein taajamien välissä olevien teiden varsiin pitämään taukoa.

Mikä vittu siinä on, että aivan jokaikisessä paikassa johon autolla vaan voi edes semiturvallisesti tien viereen pysäyttää löytyy oma pieni junttien kaatopaikka. Joka helvetin paikkasta löytyy aina vähintään parit auton akut, jääkaappi ja ainakin yhden omakotitalon rakennusvaiheen jätteet pitkin metsää.

Vitun kusipäiset maalaiset. Eletään niin luonnosta siellä herran kukkarossa. Tai sitten nämä uusimaalaiset kehä III ulkopuolelta ovat vain täysiä mulkkuja. Ei ihme että kyseisissä kunnissa jengi ampuu toisiaan milloin missäkin tilanteissa. Mulkkua väkeä.
 
Mikä vittu siinä on, että aivan jokaikisessä paikassa johon autolla vaan voi edes semiturvallisesti tien viereen pysäyttää löytyy oma pieni junttien kaatopaikka. Joka helvetin paikkasta löytyy aina vähintään parit auton akut, jääkaappi ja ainakin yhden omakotitalon rakennusvaiheen jätteet pitkin metsää.
Eiköhän tosijunteilla ole omat pellontausmetsänsä ja vanhat hiekkakuoppansa johon jätteensä voi dumpata. Miksipä tosijuntti vaivautuisi kuskaamaan rojujaan ison tien varteen muiden töllisteltäväksi, kun omissa ja naapurin metsissä on tilaa? Oman kokemukseni mukaan (olen joskus siivoillutkin p-paikkoja) tienvarsien kaatopaikat tuppaavat olemaan mökkiläisten ja turistien, eli maalta kaupunkiin palaavien autoilijoiden tekosia. Olihan se ikävää nähdä kun levähdyspaikan reunasta lähti selvä polku, ja polun päässä iso kasa talousjätettä sisältäviä muovipusseja. Unohtamatta rikkoutunutta elektroniikkaa, sohvapöytiä, kottikärryn runkoja ja muuta romua. Selkeän järjestelmällistä touhua siis.

Tästäkin paskasta osittain päästäisiin jos ihmiset saisivat viedä rojunsa kaatopaikalle ilmaiseksi. Tiedän monia ihmisiä joille kaatopaikan puntari on ylittämätön paikka. Ensin ostetaan kalliilla kulutustavaraa, muka eettistä ja kestävää. Sitten kun tavara on käyttökelvoton, ei eettisyydestä ja ekologisuudesta enää ollakaan valmiita maksamaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tästäkin paskasta osittain päästäisiin jos ihmiset saisivat viedä rojunsa kaatopaikalle ilmaiseksi. Tiedän monia ihmisiä joille kaatopaikan puntari on ylittämätön paikka. Ensin ostetaan kalliilla kulutustavaraa, muka eettistä ja kestävää. Sitten kun tavara on käyttökelvoton, ei eettisyydestä ja ekologisuudesta enää ollakaan valmiita maksamaan.

Käsittämättömintä on se, että kodinkoneet yms saisi viedä ilmaiseksi ekotoreille tai liikkeisiin yms, mutta silti ne pitää yrittää piilottaa johonkin metsikköön. Vähän sama juttu mökkiroskapussien yms kanssa. Mökeillä on lain mukaan oltava (yhteis)roskis, ja ainakin jokaisella on kotonaan roskis. Tai laittaisi sen pussin edes luvatta johonkin vieraaseen yhteisroskikseen sitten, eikä heittäisi vittu metsään tai tienvarteen.

Vahvistan kyllä sen, että tosijunteilla on yleensä joku oma kaatopaikka, mutteivät he taida enää yleisesti mitään ongelma- tai maatumatonta jätettä niille roudata. Junteilla katsokaas on myös rahaa ja laitteita viedä ne romunsa jätekeskuksiin.
 

Ameno

Jäsen
Perkele kun pitäisi jonkinlaista raporttia tahi artikkelia kirjottaa tässä töissä, mutta sitä tekstiä ei vaan synny. Jatkoaikaankin tulee iteltä melkein enemmän tekstiä, ku tuohon raporttiin. Muutenkin Jatkoaika vie suuren osan työajasta, kun tänne vain eksyy kaikkea mahdollista ja mahdotonta lukemaan, vaikka pitäisi jotain tässä kirjoitella. Otinpahan tuossa ens viikon lomaksi, niin viimenen työpäivä tässä ennen lomia, ni senkin takia ehkä ei nyt ole kovin tuottava fiilis. Vaikka tuskinpa sitä sais muutenkaan paljoa enempää aikaan.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perkele kun pitäisi jonkinlaista raporttia tahi artikkelia kirjottaa tässä töissä, mutta sitä tekstiä ei vaan synny. Jatkoaikaankin tulee iteltä melkein enemmän tekstiä, ku tuohon raporttiin. Muutenkin Jatkoaika vie suuren osan työajasta, kun tänne vain eksyy kaikkea mahdollista ja mahdotonta lukemaan, vaikka pitäisi jotain tässä kirjoitella. Otinpahan tuossa ens viikon lomaksi, niin viimenen työpäivä tässä ennen lomia, ni senkin takia ehkä ei nyt ole kovin tuottava fiilis. Vaikka tuskinpa sitä sais muutenkaan paljoa enempää aikaan.

Kaikkeen on ratkaisu: Jatkoaika. Avaat ketjun raporttisi aiheesta, laitat pienen johdannon, odotat pari tuntia, koostat vastauksista valmiin työn. Palkankorotuksen paikka!
 

Ameno

Jäsen
Kaikkeen on ratkaisu: Jatkoaika. Avaat ketjun raporttisi aiheesta, laitat pienen johdannon, odotat pari tuntia, koostat vastauksista valmiin työn. Palkankorotuksen paikka!

Kuulostaa ihan mainiolta idealta noin niinkuin teoriassa. Olisi mielenkiintoista kyllä nähdä, minkälaista tietäjää aiheen tiimoilta Jatkoajasta löytyy. Taidan kuitenkin jättää tuon tekemättä erinäisiin syihin vedoten.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Käsittämättömintä on se, että kodinkoneet yms saisi viedä ilmaiseksi ekotoreille tai liikkeisiin yms, mutta silti ne pitää yrittää piilottaa johonkin metsikköön.

Toissakeväänä kiertelin korjailemassa telkänpönttöjä keskellä korpea kaukana kaukana asutuksesta. Kesämökkejäkään ei tällä alueella ole. Erään lammen rannasta löysin juuri sinne tuodut 26- ja 22-tuuman televisiot. Mietin vain, että mikähän saatanan järki oli keskelle korpea telkkarit tuoda ja kaiken hyvän lisäksi särkeä ne...
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaikkeen on ratkaisu: Jatkoaika. Avaat ketjun raporttisi aiheesta, laitat pienen johdannon, odotat pari tuntia, koostat vastauksista valmiin työn. Palkankorotuksen paikka!

Tämä tyyli muuten on oikeasti aivan loistava. Kun itse ei vaan yksinkertaisesti saa tekstiä tulemaan, niin Jatkoaika auki. Kerran esimerkiksi olen tehnyt kirjoitelman pakkoruotsista ja varmaan noin puolet tekstistä tuli Jatkoajan innoittamana, kun aiheelle oma ketju sattui löytymään jo valmiina.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Nyt vittusaatana alkaa riittää! Kuka heittää autosta roskia tienvarteen? Sitä tavaraa on niin helvetisti, että tältäkin palstalta näitä sankareita varmasti löytyy. Tulkaa nyt ite kertomaan, miksi?
Kaljapullo säpäleiksi vauhdista edeltävästä jääkiekon MM-kisojen aikaan oli pahin mitä itse olen kokenut. Sotkemisen lisäksi vaarallista.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huippu on mielestäni nämä mäkkärin yms take-away-ja-tässä-on-roskapussi-jonka-voit-sitten-heittää-ikkunasta-pientareelle. Saatanan kusipäät. Täälläkin on rantaparkkikset joka viikonloppu täynnä noita ulostuksia. "Mut kun mä en jaksa nousta autosta ja tollai!"
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huippu on mielestäni nämä mäkkärin yms take-away-ja-tässä-on-roskapussi-jonka-voit-sitten-heittää-ikkunasta-pientareelle. Saatanan kusipäät. Täälläkin on rantaparkkikset joka viikonloppu täynnä noita ulostuksia. "Mut kun mä en jaksa nousta autosta ja tollai!"
Minä en kanssa suostu ymmärtämään minkälainen runkkari pitää olla, että saa päähänsä heittää noita aterian jäänteitä ja roskia täynnä olevan mäkkärisäkin autosta ulos pientareelle tai kadulle. Sama koskee jotain juomatölkkiä ja mitä tahansa silmäänpistävää jätettä tuolla pitkin maisemaa.

Eikö sitä nyt saatana voi laittaa niitä roskakasoja siihen jalkatilaan matkan ajaksi ja heittää roskikseen sitten perillä, ei omassa ajatusmaailmassani tule edes vahingossa mieleeni nakata noita luontoon mutta kansa on kirjavaa ja rasittaahan se että on Sierran jalkatiloissa roskia hetken ajan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Minä en kanssa suostu ymmärtämään minkälainen runkkari pitää olla, että saa päähänsä heittää noita ...

Samaa porukkaa, ketkä heittävät juomapulloja, korkkeja ja kaikkea paskaa uimarannalla veteen.
Kerran otin sukelluskamat messiin ja huvikseni sukelsin yhden rannan läpi. Pulloja vaikka kuinka paljon ja rikkinäinen katiska laiturin päässä. Siihen olis jonkun skidin ollu hyvä hypätä.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Vituttaa muusikoiden ymmärtämättömyys liiallisen juopottelun seurauksista. Siellä on taas lahjakas kaveri Oslossa teholla.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Vituttaapi tylsyys tällä hetkellä, mieli tekisi ottaa pieni ylilyönti (en juo) mutta jonkinsortin yöllinen valloitusretki olisi paikoillaan. Kokoajan tässä on olevinaan lähdössä ja sitten tulee jokin outo stoppi. Alitajunnassa pyörii oma muija joka on matkoilla, toisaalta vittuakos se sille kuuluu jos lähden riekkumaan. Itteäni ei kiinnosta sen menemiset juuri ollenkaan mutta häntä kiinnostaa omat menoni todella paljon. Syystäkin toki välillä.

Perkele. MIEHIÄ tässä ollaan eikä mitään tossukoita. (kai)..
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
jeesuken reikä että vituttaa.. Ensin pitkästä aikaa näin jo avioutuineita ystäviäni biitsillä ja otimme useammat siellä. Sitten lähdettiin takseilla ja muilla kyydeillä käymään jokainen omilla kämpillämme vaihtamaan kamat keskustan menoja varten.. Itse olin nopeasti valmis ja lähdin paikalliseen yhdelle ennen lähtöä. Kuinka ollakaan juon neljättä kossukolaa ja toinen ystäväni ilmoitti jäävänsä kotiin ja toisesta ei ole kuulunut vieläkään mitään.. Vittu kun vituttaa.
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Vituttaa ihan suunnattomasti, kun aina tuota muijaa pitää odottaa. kun mennään kauppaan, vähintään puol tuntia odotellaan, että HÄN saa meikit naamaan. kun mennään lenkille, niin taas odotellaan 20-25 min. Oon saatana varmaan yhteensä tuhlannu viikon tunnit elämästäni kun aina odotan. Pakko vissii alkaa laatimaan omat aikataulut että "kyyti lähtee siihen ja siihen aikaan, olet sitten kyydissä tai et..."

Arvatkaapa, mitä mä tällä hetkellä teen?

No, kohta mennään...
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Vituttaa ihan suunnattomasti, kun aina tuota muijaa pitää odottaa. kun mennään kauppaan, vähintään puol tuntia odotellaan, että HÄN saa meikit naamaan. kun mennään lenkille, niin taas odotellaan 20-25 min. Oon saatana varmaan yhteensä tuhlannu viikon tunnit elämästäni kun aina odotan. Pakko vissii alkaa laatimaan omat aikataulut että "kyyti lähtee siihen ja siihen aikaan, olet sitten kyydissä tai et..."

Arvatkaapa, mitä mä tällä hetkellä teen?

No, kohta mennään...

Sängyssä meitä miehiä ei ainakaan tarvitse odotella..
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Vituttaa ihan suunnattomasti, kun aina tuota muijaa pitää odottaa. kun mennään kauppaan, vähintään puol tuntia odotellaan, että HÄN saa meikit naamaan. kun mennään lenkille, niin taas odotellaan 20-25 min. Oon saatana varmaan yhteensä tuhlannu viikon tunnit elämästäni kun aina odotan. Pakko vissii alkaa laatimaan omat aikataulut että "kyyti lähtee siihen ja siihen aikaan, olet sitten kyydissä tai et..."

Arvatkaapa, mitä mä tällä hetkellä teen?

No, kohta mennään...

I feel for you my brother...
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa ettei ole selkärankaa... Olen poikamies ja 3 tunnin päästä treffit naimisissa olevan naisen kanssa. Juu, tiedän olevani paskapää ja eihän näin pidä tehdä. Olen itsekin asiaa vastaan, mutta tosi paikan tullessa eipä enää olekaan niin helppoa sanoa ei. Mimmi on aivan älyttömän kaunis ja mukava... No sehän sen kieltäytymisen tekeekin mahdottomaksi. Olen oikeasti kusipää. Vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös