Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Käydäänkö Jokelassa muutamalla?
Vieläkö se on? Olen vähällä ollut menettää omankin järkeni tässä. Otan velipojan mukaan, jos sopii, silläkin on kytkennät sinne.
Käydäänkö Jokelassa muutamalla?
En ignoroi periaatteesta ketään. Ja myönnän, olen varmasti rasittava mutta en läheskään aina ryppy otsassa. Kunhan huvikseni keljuilen.Liiallinen kielipolisointi on rasittavaa! Etenkin siihen nähden, että kyseessä on kuitenkin kokonaisuutena erittäin laadukas keskustelupalsta. Ilmeisesti arvon Evil ei kuitenkaan heitä täysin romukoppaan(ignoreen), meitä sivistymättömiä. Itse olen pitkään kirjoitellut jo tähän tyyliin ja aina olet vastaillut. Sitä en tiedä tuomitaanko sisältö näillä virheillä automaattisesti roskaksi?
En ignoroi periaatteesta ketään. Ja myönnän, olen varmasti rasittava mutta en läheskään aina ryppy otsassa. Kunhan huvikseni keljuilen.
Juttelin tutun poliisin kanssa, hän kertoi että nainen oli saanut tästä Malesiassa tuomion jo vuosi sitten. Toivottavasti vankila on kylmä ja ruokaa on niukalti.Ehkäpä Malesiassa tunnistetaan kyseinen äiti ja oikeus voisi tapahtua.
...Miksi ihmeessä tappiolle pitäisi muita syitä keksiä?
Ja kyllä, olen allerginen uskonnoille. Tämän kunniaksi taidankin tehdä tänään jotain todella epäpyhää ja likaista.
Johonkin taidat kuitenkin uskoa jos joku asia on sinulle epäpyhä.
Uskon siihen, että voin ainakin tehdä asioita päinvastoin ja loukata niitä arvoja mihin tämä käännyttäjien roskaväki uskoo.
Kunhan et mene hautakiviä kaatamaan. Se jos joku on meidän jäljellejääneiden surua loukkaavaa, eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, mihin kukakin uskoo.
Vituttaa siis nämä hautakivien kaatajat, jotka eivät selvästikään ymmärrä, mitä he tekevät.
Johonkin taidat kuitenkin uskoa jos joku asia on sinulle epäpyhä.
Pyhä on uskonnollinen käsite.Eihän se, että pitää jotain epäpyhänä, tarkoita sitä että pitää jotain muuta pyhänä ja uskoo siihen?
äsh. Ajoin tietysti miinaan...
Vinkkava hymiö ( ;) ) pitäisi olla lopussa, mutta en uskaltanut laittaa. Pahoittelut.
Vai yritätkö vain pelastaa omaa nahkaasi jälkikäteen? ;) <--- kts. hymiö.
Vituttaa nuo saatanan autoilevat teinit! Viimeisen tunnin ajan on ollut tuossa meidän talon ohi menevällä tienpätkällä menossa ilmeisesti jonkin sortin kilvanajo, kun muutaman minuutin välein menee kaksi teinirassia ohi rinnakkain/peräkkäin ja ihan reikäpäistä vauhtia. Äsken näytti olevan jo läheltäpiti-tilanne kun tuli auto vastaan juuri kun joku Civicinpaska lähti yrittämään ohitusta toisesta samanlaisesta. Ihan vitun sairasta touhua, ja poliiseja ei näy missään kun paskalakkien määrä on puristettu aivan minimiin näillä tienoilla.
Näin kannattaa ehdottomasti tehdä, poliisit voivat olla yllättävän äkkiä paikalla. Sama ei tietenkään päde silloin jos menossa on ryöstö tai pahoinpitely, tässä voi olla hyvätkin mahikset.No ei muuta ku ilmoitat hätäkeskukseen, että siellä ajetaan rallia ja kerrot hyvän paikan tutkalle niin eiköhän ne kohta ilmesty paikalle. Jos on ollut jo kolari lähellä niin parempi soittaa.
Näin kannattaa ehdottomasti tehdä, poliisit voivat olla yllättävän äkkiä paikalla. Sama ei tietenkään päde silloin jos menossa on ryöstö tai pahoinpitely, tässä voi olla hyvätkin mahikset.