Mainos

Vitutusketju

  • 10 725 765
  • 56 276

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Soitin jo, ja aikoivat laittaa partion paikalle jossakin vaiheessa. Mutta saas nähdä milloin ilmestyy paikalle, jos ilmestyy ollenkaan. Tuo äsken käynnissä ollut kilpailu loppui jo mutta tuo järjetön kaahaus tuolla tienpätkällä on muutenkin jatkuvaa niin aina tuosta jonkun saisi ainakin kiinni kun vaan vaivautuisivat/ehtisivät paikalle.

Ei muuta kuin menet bongaamaan rekisterinumeroita ja ilmoitat ne poliiseille. Kyllä ne puhuttaa (ja sakottaakin) kaahareita kunhan ehtivät. Tiedän kokemuksesta, että ilmoitus auttaa. Tiedän täälläkin yhden kaaharin, mutta rekkaria en ole vielä bongannut. Kun saan siitä varmistuksen, niin soittelen poliiseille.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Voi jumprahuiti minkä teit ABC !

Pan Am lopetettiin vain yhden kauden jälkeen, myös Puumanainen (Cougar Town) sai lähteä ABC:lta mutta TBS hankki sitten Puumanaisen itselleen, mielestäni Pan Am oli niin hyvä sarja että TBS:n olisi pitänyt hankkia se Puumanaisen sijasta ja Puumanaisen olisi voinut vastaavasti heittää niin sanotusti hiuksista jonnekin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vituttaa nuo saatanan autoilevat teinit!

Sama aihe korpeaa. Jos jonnella on vielä isän BMW käytössään, niin voihan vieteri. Viime viikolla pöristelin menemään äiten Micralla Merikosken silloilla. Taustapeilistä huomasin sivusilmällä, kuinka valkoinen kohde lähestyi erittäin nopeasti. Säikähdin jopa sen verran, että vaistomaisesti väistin takaa tulevaa autoa oikealle. BMW:llä oli vauhtia valehtelematta 160-180 km/h keskusta-alueella ja se meni välillä takavetotyyliin kahva edellä. Mikähän vittu siinä on, että BMW-kuskeilla tuntuu aina olevan joku luonnevika? Onko heillä? Kertokaapas mikä siinä on, että vilkuttaminen, ajovalojen käyttö ja yleensä autolla ajaminen näyttää kummalliselta, kun se auto jolla ajetaan on BMW?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

Vaikka omistaisin joskus aivan liikaa rahaa, niin BMW:tä en hankkisi. En vain tahdo leimautua idiootiksi. Onhan toki niitäkin, jotka ajavat BMW:llä fiksusti, mutta he ovatkin naisia. Sitä en ole koskaan käsittänyt, että mitä iloa on auton takavedosta varsinkin Suomen jäisillä teillä muuta kuin se saatanan yliohjautuminen, jonka takia on moni kuollut?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikähän vittu siinä on, että BMW-kuskeilla tuntuu aina olevan joku luonnevika? Onko heillä? Kertokaapas mikä siinä on, että vilkuttaminen, ajovalojen käyttö ja yleensä autolla ajaminen näyttää kummalliselta, kun se auto jolla ajetaan on BMW?

Minä sanoisin että Honda Civiceillä ajavat on vielä pahempia, ainakin täällä meillä päin. Aina kaasu pohjassa ja aivan käsittämätöntä sekoilua liikenteessä. Ja sekään ei auta asiaa että noissa Civiceissä on niin saatanan vittumainen ääni kun se kone kiertää niin helvetin korkealle ja pakoputkivirityksellä siihen tulee vielä sellainen terävä soundi joka kuuluu todella kauas. Jos Civic-kuskien metsästyksestä tehtäisiin laillista niin marssisin välittömästi kauppaan ostamaan aseen.

Tai toinen vaihtoehto olisi että ajokortin ikärajoja nostettaisiin. Mopolla saisi ajaa kun täyttää 20 ja ajokortin saisi aikaisintaan 25-vuotiaana. Saatanan huligaani-nuoriso! Setä on nyt vihainen!
 

ace

Jäsen
Ja sekään ei auta asiaa että noissa Civiceissä on niin saatanan vittumainen ääni kun se kone kiertää niin helvetin korkealle ja pakoputkivirityksellä siihen tulee vielä sellainen terävä soundi joka kuuluu todella kauas. Jos Civic-kuskien metsästyksestä tehtäisiin laillista niin marssisin välittömästi kauppaan ostamaan aseen.

http://www.youtube.com/watch?v=19RwSlZaxxo&feature=youtube_gdata_player

Onko ne tälläisiä Civicejä? Kaikki Panomiehet ajaa Civicillä ja sen lisäksi ne on ihan sairaan mukavia jätkiä.

Linkki You Tubeen, Kummelin Panomies sketsiin
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ihmiset, jotka koputtavat oveen ja avaavat sen samantien. Mitä helvetin hyötyä siitä koputtamisesta tuossa on? Tai jopa avaavat oven ensin, koputtavat oven sisäpuolelle ja sanovat "kop, kop kuule kun....". Vittu pitääkö tässä alkaa pitämään käytös-sulkeisia aikuisille ihmisille saatana.

Ja ei, en ollut muna kädessä oven toisella puolella katselemassa pornoa (vaikka olisin voinut vaikka ollakin), vaan ihan yleisesti on alkanut vituttamaan tuo tapa.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Ihmiset, jotka koputtavat oveen ja avaavat sen samantien. Mitä helvetin hyötyä siitä koputtamisesta tuossa on? Tai jopa avaavat oven ensin, koputtavat oven sisäpuolelle ja sanovat "kop, kop kuule kun....". Vittu pitääkö tässä alkaa pitämään käytös-sulkeisia aikuisille ihmisille saatana.

Ja ei, en ollut muna kädessä oven toisella puolella katselemassa pornoa (vaikka olisin voinut vaikka ollakin), vaan ihan yleisesti on alkanut vituttamaan tuo tapa.

Tottahan tuo on. Ja pornoa katsoit, myönnä pois.

Itseäni vituttaa alkanut loma yhdistettynä rahattomuuteen.
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Mitä vittua? Viikon ainoa vapaapäivä ja aamusta asti ollut vitutus päällä. Kaupatkin näyttää olevan kiinni, kas kun en eilen huomannut käydä. Eikai sitä joka päivä olekkaan tarkoitus syödä, mutta olisi ihan mukava kun sais huomenna aamupalaa. Jaa, olisikohan mulla ollut rahaakaan viedä sinne kauppaan. vittu.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mitä vittua? Viikon ainoa vapaapäivä ja aamusta asti ollut vitutus päällä. Kaupatkin näyttää olevan kiinni, kas kun en eilen huomannut käydä. Eikai sitä joka päivä olekkaan tarkoitus syödä, mutta olisi ihan mukava kun sais huomenna aamupalaa. Jaa, olisikohan mulla ollut rahaakaan viedä sinne kauppaan. vittu.

Ainakin iso pino Siwoja on tänään auki iltamyöhään, ryhdy Siwarrioriksi ja käy niissä jos on jotain ostettavaa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
- Suomen täysin turhien lätkämatsien puhkianalysointi. Näillä ylipaisutettujen kisojen alkusarjahöntsäilyillä kun ei oo vitunkaan väliä.

- Ihmisten kategorisointi ajamansa automerkin mukaan. En ajele Bemarilla tai Mersulla. Eiköhän niitä mulkkuja kuskeja löydy kaikkien autojen ratin takaa?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
- Ihmisten kategorisointi ajamansa automerkin mukaan. En ajele Bemarilla tai Mersulla. Eiköhän niitä mulkkuja kuskeja löydy kaikkien autojen ratin takaa?

Joo löytyy, mutta kaikkien Bemarien ratin takaa tuntuu löytyvän mulkku kuski.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eiköhän niitä mulkkuja kuskeja löydy kaikkien autojen ratin takaa?

Löytyy. Mutta kyllä se vaan totuus on että jostain syystä tietyt automerkit/-mallit keräävät niitä mulkkuja rattiinsa enemmän kuin toiset. Oikeastaanhan tämä voidaan ilmaista niin että ne autot jotka ovat nuorison suosiossa ovat yleensä niitä pahimpia mulkkumagneetteja.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
- Ihmisten kategorisointi ajamansa automerkin mukaan. En ajele Bemarilla tai Mersulla. Eiköhän niitä mulkkuja kuskeja löydy kaikkien autojen ratin takaa?
Tuo vituttaa tavallisesti minuakin, mutta joskus noissa mielikuvissa on vahvasti perääkin. Ennen vanhaan Ladalla ajaminen oli noin 90-prosenttisen varma signaali siitä että ratin takaa löytyy ehta kansandemokraatti ellei peräti SKP:n parta. Jos pihassa taasen väijyi Moskvitsh Elite, niin todennäköisyys lähestyi sataa prosenttia.

Lapsuudessani ei ollut vielä nostalgikkojen Lada-kokoontumisajoja. Jos halusi nähdä mahdollisimman monta itäautoa yhdellä silmäyksellä (ehkä joku pervo halusikin), niin tämä onnistui kätevimmin Vappuna tai Pitkäperjantain tanssien aikaan paikallisen työväentalon eli sirppiliiterin parkkiksella. Vikkeläsorminen kaveri ehti laskea useammastakin autosta ainakin yhden renkaan ilmat vähiin kenenkään huomaamatta. Ikinä ei jääty kiinni, enkä tiedä huomasivatko kommaritkaan mitään. Liekö ollut ihan normihommaa että vanhan Mossen kumeista olisivat ilmat tupanneet muutenkin pakenemaan omia aikojaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Löytyy. Mutta kyllä se vaan totuus on että jostain syystä tietyt automerkit/-mallit keräävät niitä mulkkuja rattiinsa enemmän kuin toiset. Oikeastaanhan tämä voidaan ilmaista niin että ne autot jotka ovat nuorison suosiossa ovat yleensä niitä pahimpia mulkkumagneetteja.

Minulla taas on ollut pitkään teoria, jossa auton moottoritilavuus toimii eräänlaisena käänteisenä mittarina kuskin mulkun kokoon. Autonhan sanotaan olevan usein peniksenjatke, ja toisinaan se sitä on.

Teoria menee näin:
-Auton moottori on 1.0/1.2-litrainen: normimulkkuinen kuski, vaikka luultavasti on ollut pakkorako ostaa nuhapumppuauto.
-Moottori 1.4/1.6/1.8-litrainen: normimulkkuinen peruskuski
-Moottori 2.0-litrainen: nyt jo kompensoidaan vähäsen, vaikka toisaalta kaksilitrainen Chrysler on aina alla miehekkäämpi kuin 1.0 -litrainen Citroen.
-Moottori 2.4-litrainen tai isompi: yleensä kuski on jo täysi mulkku.

Jos haluaa, niin voi myös kertoa litraisuuden kymmenellä ja päätellä tästä ajajan kikkelin erektiomitan sillä erotuksella, että bensasiepoilla 2.4-litraisilla ajavat ovat edelleen yleensä täysiä mulkkuja. Naiskuskeja teoria ei kata, koska kokemuksieni mukaan naiset kannattaisi pitää mahdollisimman kaukana ratin takaa, paitsi rekkalesbot joilta menisi muuten sekä ammatti että kategoria alta.

Teoria pätee ns. normaaleihin henkilöautoihin, ei toki pakettiautojen yms. ajajiin eikä heihin, joilla pitää oikeasti olla isolla moottorilla varustettu farmari/maasturi, koska he asuvat jossain hevon kuusessa tietymättömien korpimaiden takana.

Mulkkukerrointa voi lisätä oman mielen mukaan, jos kyseessä on toimitusjohtajalta näyttävä ja vilkun käytön lopettanut bemarikuski ja vähentää, jos kyseessä on halpaa aasialaista tuontiautoa tai mikä pahinta, ranskalaista autoa ohjastava kuski. Eihän kukaan oikeasti haluaisi ajaa millään koirankopin kokoisella 1.2-litraisella Citroenilla tai Peugeotilla, jos saisi valita.

Akselivaltioissa tehdyt autot ovat aina hyvä vaihtoehto: saksalainen on aina saksalainen, japanilaiset Toyotat yms. kestävät iänkaiken ja Italiassakin osataan tehdä sentään yhtä hyvää automerkkiä eli Ferraria. Liittoutuneiden autot eivät sen sijaan kestä samalla tavalla: venäläisautoihin harva koskisi, jenkkiautot hyytyvät Suomen talvessa ja ranskalaisten kyky tehdä kestäviä autoja on yhtä hyvä kuin heidän sotasaavutuksensa Isossa Kakkosessa. Merde!
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuo vituttaa tavallisesti minuakin, mutta joskus noissa mielikuvissa on vahvasti perääkin. Ennen vanhaan Ladalla ajaminen oli noin 90-prosenttisen varma signaali siitä että ratin takaa löytyy ehta kansandemokraatti ellei peräti SKP:n parta.

Joo, silloin oli silloin ja nyt on nyt. Muakin hävetti ja vitutti joskus junnuna, kun kummitätini mies heitti mut kotiin ja jouduin julkisella paikalla nousemaan Ladasta. Onneks kukaan ei nähny tai ei oo ainakaan tullu kuittailemaan.

Mut se oli tosiaan sillon joskus 70-luvulla. Nykyään Jos Ladan näkis, vois vetää kättä lippaan ja seurata katseella klassikon ohimarssia.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minulla taas on ollut pitkään teoria, jossa auton moottoritilavuus toimii eräänlaisena käänteisenä mittarina kuskin mulkun kokoon. Autonhan sanotaan olevan usein peniksenjatke, ja toisinaan se sitä on.

Teoria menee näin:
-Auton moottori on 1.0/1.2-litrainen: normimulkkuinen kuski, vaikka luultavasti on ollut pakkorako ostaa nuhapumppuauto.
-Moottori 1.4/1.6/1.8-litrainen: normimulkkuinen peruskuski
-Moottori 2.0-litrainen: nyt jo kompensoidaan vähäsen, vaikka toisaalta kaksilitrainen Chrysler on aina alla miehekkäämpi kuin 1.0 -litrainen Citroen.
-Moottori 2.4-litrainen tai isompi: yleensä kuski on jo täysi mulkku.
Mulla on pari autoa, joista pienemmässä on ihan vaan parilitrainen kone, mutta toisestapa löytyykin 3.5-litrainen mylly. Millä tuommoisen auton kuskia ollenkaan sopii nimitellä? Olenko Len?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mustan Nuolen mulkkumittari saattaa olla ihan toimiva idea, mutta muistan ainakin yhden tapauksen, jossa eräällä vantaalaisella lievästi kehitysvammaisella oli 1,6-litrainen Ford Taunus sekä todella iso leka (Vanhaa Leniäkin hirvittäisi). Asia selvisi eräänä iltana, kun kävin saunassa hänen kanssaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mustan Nuolen mulkkumittari saattaa olla ihan toimiva idea, mutta muistan ainakin yhden tapauksen, jossa eräällä vantaalaisella lievästi kehitysvammaisella oli 1,6-litrainen Ford Taunus sekä todella iso leka (Vanhaa Leniäkin hirvittäisi). Asia selvisi eräänä iltana, kun kävin saunassa hänen kanssaan.

Miehinen mittahan mitataan luotettavasti vain täydestä erektiosta, koska lepomitta vaihtelee ja joillain lepomitta voi jopa viisinkertaistua taistelukunnossaan kun taas joillain lepoviisari värähtää vain vähäsen kun on kohoamisen aika.

Minua kyllä tuollainen saunareissu hirvittäisi, jos viereisellä lauteella sojottaisi valtaisa mahtikulli. Ainakaan en saippuaa uskaltaisi pudottaa missään vaiheessa.

Ajotyylistä päätellen moni kuski on kyllä lievästi kehitysvammainen, pillurallia kaahataan lujaa vauhtia ja bassojytke soi kun vittumarko-mobiili ohi painaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En kyllä ymmärrä itse, että miten se auton merkki voi määrittää ajotavan.

Haluaisinkin selityksiä. Onko autoissa kenties jotakin ominaisuuksia, joiden takia matkantekoon liittyy ylimääräistä nopeutta? Tai onko esimerkiksi vilkun käyttäminen erityisen vaikeaa esimerkiksi Mersulla ajettaessa? Onko vilkkuviiksi huonossa asennossa? Eikö valomuistia ole? Vai onko sähkövikoja paljon esimerkiksi nopeusmittarissa, ajovaloissa ja vilkun releissä? Onko tuulilasi turhan tumma, eikö keltainen viiva näy ohjaamoon?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös