Löytyy. Mutta kyllä se vaan totuus on että jostain syystä tietyt automerkit/-mallit keräävät niitä mulkkuja rattiinsa enemmän kuin toiset. Oikeastaanhan tämä voidaan ilmaista niin että ne autot jotka ovat nuorison suosiossa ovat yleensä niitä pahimpia mulkkumagneetteja.
Minulla taas on ollut pitkään teoria, jossa auton moottoritilavuus toimii eräänlaisena käänteisenä mittarina kuskin mulkun kokoon. Autonhan sanotaan olevan usein peniksenjatke, ja toisinaan se sitä on.
Teoria menee näin:
-Auton moottori on 1.0/1.2-litrainen: normimulkkuinen kuski, vaikka luultavasti on ollut pakkorako ostaa nuhapumppuauto.
-Moottori 1.4/1.6/1.8-litrainen: normimulkkuinen peruskuski
-Moottori 2.0-litrainen: nyt jo kompensoidaan vähäsen, vaikka toisaalta kaksilitrainen Chrysler on aina alla miehekkäämpi kuin 1.0 -litrainen Citroen.
-Moottori 2.4-litrainen tai isompi: yleensä kuski on jo täysi mulkku.
Jos haluaa, niin voi myös kertoa litraisuuden kymmenellä ja päätellä tästä ajajan kikkelin erektiomitan sillä erotuksella, että bensasiepoilla 2.4-litraisilla ajavat ovat edelleen yleensä täysiä mulkkuja. Naiskuskeja teoria ei kata, koska kokemuksieni mukaan naiset kannattaisi pitää mahdollisimman kaukana ratin takaa, paitsi rekkalesbot joilta menisi muuten sekä ammatti että kategoria alta.
Teoria pätee ns. normaaleihin henkilöautoihin, ei toki pakettiautojen yms. ajajiin eikä heihin, joilla pitää oikeasti olla isolla moottorilla varustettu farmari/maasturi, koska he asuvat jossain hevon kuusessa tietymättömien korpimaiden takana.
Mulkkukerrointa voi lisätä oman mielen mukaan, jos kyseessä on toimitusjohtajalta näyttävä ja vilkun käytön lopettanut bemarikuski ja vähentää, jos kyseessä on halpaa aasialaista tuontiautoa tai mikä pahinta, ranskalaista autoa ohjastava kuski. Eihän kukaan oikeasti haluaisi ajaa millään koirankopin kokoisella 1.2-litraisella Citroenilla tai Peugeotilla, jos saisi valita.
Akselivaltioissa tehdyt autot ovat aina hyvä vaihtoehto: saksalainen on aina saksalainen, japanilaiset Toyotat yms. kestävät iänkaiken ja Italiassakin osataan tehdä sentään yhtä hyvää automerkkiä eli Ferraria. Liittoutuneiden autot eivät sen sijaan kestä samalla tavalla: venäläisautoihin harva koskisi, jenkkiautot hyytyvät Suomen talvessa ja ranskalaisten kyky tehdä kestäviä autoja on yhtä hyvä kuin heidän sotasaavutuksensa Isossa Kakkosessa. Merde!