Mua vituttaa se Miken ylähuuli.
Sama. Lisäksi siinä kisastudion pöydällä on todella uskottavat eväät. Hedelmiä.
Mua vituttaa se Miken ylähuuli.
Sama. Lisäksi siinä kisastudion pöydällä on todella uskottavat eväät. Hedelmiä.
- - -
Nyt vituttaa, kun en ymmärrä Norjaa.
- - -
Nyt vituttaa, kun en ymmärrä Norjaa.
Erikoista. Mikahan on aika rento ja joviaali mies kavereitten mukaan. Otahan asia ihan vaan reilusti puheeksi niin kyllä se siitä.
Hedelmäthän on HOMOJEN syötävää.
....
Homoilu on kuitenkin miesten hommaa, joten kai sitä miehetkin voi hedelmiä syödä?
Hedelmäthän on HOMOJEN syötävää.
Lumivitunpyry!
Lumivitunpyry!
Kyllähän jaksaa vituttaa tuo kusipaska-Breivikin naama, hyi vittu.
Tiedän, että kenenkään kuolemaa ei saisi toivoa, enkä ole sitä tähänkään asti toivonut, mutta ei tollasta jätkää jaksa katella mediassa joka helvetin päivä. Silmätkin kertovat kaverista ihan tarpeeksi.
Kai Suikkanen voi vittu miten ärsyttävä ämmä. Olen vihannut sitä urpoa siitä asti kun haukkui julkisesti Jani Honkasta puujalkapakiksi, tai kun vittuili Kristian Kuuselalle turpaan saamisesta, myöskin julkisesti. Karmeat teinityttömäiset antipatiat Helsingin seuroja ja Kärppiä vastaan, luulisi ettei hirveästi jaksaisi parkua jos valmentaa joka toinen kausi finaalijoukkuetta mutta niin vain yhyy yhyy tuomarit sitä toimittajat tätä rikkaat seurat tota ja valivali. Vittua ja saatanaa sekaan. Todellinen äijien äijä tosiaankin.
Kai Suikkanen voi vittu miten ärsyttävä ämmä. Olen vihannut sitä urpoa siitä asti kun haukkui julkisesti Jani Honkasta puujalkapakiksi, tai kun vittuili Kristian Kuuselalle turpaan saamisesta, myöskin julkisesti. Karmeat teinityttömäiset antipatiat Helsingin seuroja ja Kärppiä vastaan, luulisi ettei hirveästi jaksaisi parkua jos valmentaa joka toinen kausi finaalijoukkuetta mutta niin vain yhyy yhyy tuomarit sitä toimittajat tätä rikkaat seurat tota ja valivali. Vittua ja saatanaa sekaan. Todellinen äijien äijä tosiaankin.
Koko paska